Wie welquote:
Dank je, wingmanquote:
ik wacht.quote:
Is dat achter haar ook geen meid?quote:
Ponies beffenquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:57 schreef Catkiller het volgende:
Die rechtse is anders wel netjes in pak alles en heeft voor wat extra stimulatie bij het orale werk wat haren onder zijn mond laten staan.
Y U MAD¿quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:14 schreef RickoKun het volgende:
Dat ik hier nog niet in heb gepost zeg
Ik word hier ook echt teringziek van.
Ik hoop echt dat al die kneuzen sterven aan aids ofzo. Stiekem vinden ze het leuk dat we op ze kankeren, maar op straat zou ik zo'n gast per direct in elkaar slaan.
Vooral op 4chan hebben ze elk board overgenomen. Met van die kankernamen als "TRIXIE TRUE PONY" etc. met telkens van die kut plaatjes erbij.
Helaas ben ik geen fucking hacker, want ik zou ze met plezier PC killende virussen toezenden
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:14 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop echt dat al die kneuzen sterven aan aids ofzo. Stiekem vinden ze het leuk dat we op ze kankeren, maar op straat zou ik zo'n gast per direct in elkaar slaan.
Vooral op 4chan hebben ze elk board overgenomen. Met van die kankernamen als "TRIXIE TRUE PONY" etc. met telkens van die kut plaatjes erbij.
Helaas ben ik geen fucking hacker, want ik zou ze met plezier PC killende virussen toezenden
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:19 schreef darpios het volgende:
Doe eens lief tegen ons.![]()
[ afbeelding ]
OMGquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:19 schreef darpios het volgende:
Dutch Bronies unite!![]()
![]()
Beetje onze foto's plaatsen en fotoshoppen, wat doe je?
Doe eens lief tegen ons.![]()
[ afbeelding ]
Ik begrijp het meestal wel hoor, maar je gaat mij nou niet vertellen dat jij inziet waarom die teringpony's zo geweldig zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:21 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Dit topic
Mensen die de gang van zaken op internet niet begrijpen
quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:06 schreef Ezio het volgende:
Heb het die vriend van me ff gevraagd, hier is de reddit erotische pony sectie.
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die url trouwens
Royal sadnesswat is dezen
Daar gaat dus niemand op klikkenquote:
TS begrijpt de humor op het internet niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik begrijp het meestal wel hoor, maar je gaat mij nou niet vertellen dat jij inziet waarom die teringpony's zo geweldig zijn
Kankermongool eerste klasquote:
Ga jij nou maar hetero jongetjes proberen te neuken brahquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:28 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
TS begrijpt de humor op het internet niet.
Ponies humor noemenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:28 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
TS begrijpt de humor op het internet niet.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:38 schreef darpios het volgende:
Stelletje internethelden die te trots zijn om een goede cartoon leuk te vinden of zelfs te accepteren.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:38 schreef darpios het volgende:
Stelletje internethelden die te trots zijn om een goede cartoon leuk te vinden of zelfs te accepteren.
Die vooraan met die hoed lijkt percies op Ricardo de Wit!quote:
Zelfs je UI veranderen, royal fucking sadnessquote:
Dikke boehoe.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zelfs je UI veranderen, royal fucking sadness![]()
![]()
![]()
Dit zenden ze niet in Nederland uit, leugenberend!quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:45 schreef snakelady het volgende:
Mijn 3 jarige dochter naast me "dat is my little pony, die vind ik altijd leuk!"
I rest my case....
Jawel, op Nick jr.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dit zenden ze niet in Nederland uit, leugenberend!
Of wel?
Jawel, op Nickelodeon afaik. Alleen de Nederlandse dubs zijn echt tergend slecht. Op YouTube staan de Engelse/Amerikaanse afleveringen met goede stemmen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dit zenden ze niet in Nederland uit, leugenberend!
Of wel?
Dat komt omdat de nederlandse versie het origineel trouw blijft.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:47 schreef darpios het volgende:
[..]
Jawel, op Nickelodeon afaik. Alleen de Nederlandse dubs zijn echt tergend slecht.
Terechte baaschquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:14 schreef RickoKun het volgende:
De doelgroep jongensquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:49 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Hier kijk dan:
percies die boy met die hoed!
Maar dat is da INTERWEBS XDXD MAN je begrijpt het niet xDDDDDD kawaii desu~ het is dan ook so randomquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:52 schreef speknek het volgende:
Het is ook echt zo'n kut animu. Helemaal niet zoals de oude My Little Pony, toen de wereld nog goed was.
My little pony friendship is magic is nu dan ook door iemand anders gemaakt inplaats van door Hasbro.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:52 schreef speknek het volgende:
Het is ook echt zo'n kut animu. Helemaal niet zoals de oude My Little Pony, toen de wereld nog goed was.
Niet echt. De nieuwe serie is compleet anders opgezet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat komt omdat de nederlandse versie het origineel trouw blijft.
Niet begrijpen wat ik net zeiquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:56 schreef darpios het volgende:
[..]
Niet echt. De nieuwe serie is compleet anders opgezet.
Misschien helpt dit:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:52 schreef speknek het volgende:
Ja en dat 'orgineel trouw blijven' is dus totaal iets anders. Volgens mij snap je het zelf niet echt.quote:
Nu snap je het en probeer je je er onderuit te lullenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:57 schreef darpios het volgende:
[..]
Ja en dat 'orgineel trouw blijven' is dus totaal iets anders. Volgens mij snap je het zelf niet echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
anon is legionquote:
Shit, je hebt me door.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:59 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nu snap je het en probeer je je er onderuit te lullenHet origineel is de amerikaanse versie, ongelofelijke prutser.
quote:
Dat plaatje waar ze allemaal TV kijkenquote:
Even hun comfort zone gemarkeerd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik het over een nederlandse dub heb en vervolgens het origneel aanhaal, dan betekent dit gewoon de ongedubde versie. Dat kun je aanvechten maar dan ben je gewoon dom
[..]
Dat plaatje waar ze allemaal TV kijken
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:12 schreef Façade het volgende:
[..]
Even hun comfort zone gemarkeerd.
[ afbeelding ]
En als volwassen vrouw?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:00 schreef rosepetals het volgende:
Ze zijn zo pretty![]()
Maar ik kijk het nooit en ik ken niemand die dit kijkt. Ik zou me wel ernstige zorgen maken als je dit als volwassen man leuk vind ja.
Dan ook.quote:
Dish!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die ik ken staat op die meetingfoto's.. nouja, niet dat ik er me druk om ga maken, maar ik vind die meetings een beetje.. apart, al komt dat ook door die enorme MLP-borden.
Weer het bewijs dat iedereen die dat leuk vind kankerlelijk is en het dus daar maar mee moet doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:12 schreef Façade het volgende:
[..]
Even hun comfort zone gemarkeerd.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Weer het bewijs dat iedereen die dat leuk vind kankerlelijk is en het dus daar maar mee moet doen
Ga jij nou niet ook beginnenquote:
ER IS BIJNA GEEN VERSCHIL, ECHT NIET.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:56 schreef darpios het volgende:
[..]
Niet echt. De nieuwe serie is compleet anders opgezet.
Misschien helpt dit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 december 2011 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
sowieso die domme 4chankankermeuk moet opdonderen
die jelly en u mad opmerkingen en plaatjes zijn ook gewoon pure aids
Flikker lekker op naar 4chan als je het zou grappig vindt
Stoer inderdaad, die stinkende langharige autistenquote:
Vraag me ook af hoe die mensen over 50 jaar terugkijken op deze periode in hun leven. Dan schaam je je toch kapotquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:45 schreef ThA-W0W3R het volgende:
Het valt me op dat elk persoon op die meeting kansloze autisten zijn...
Wat dan wel weer handig is, is dat deze figuren zich nooit zullen voorplanten, zodat er godzijdank geen MLP nageslacht is.
Ik heb ze nog gezien in Amsterdamquote:
Alles wat je moet weten: http://www.reddit.com/r/clopclopquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:05 schreef Piye het volgende:
Dit is compleet nieuw voor mij. Vertel me meer.
ARG! wat doe je!?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Alles wat je moet weten: http://www.reddit.com/r/clopclop
quote:
dit, kankerimbecielenquote:Op maandag 5 december 2011 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
sowieso die domme 4chankankermeuk moet opdonderen
die jelly en u mad opmerkingen en plaatjes zijn ook gewoon pure aids
Flikker lekker op naar 4chan als je het zou grappig vindt
Weet ik veel dat NSFW gelijk neukende hermafrodieten pony's betekendquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:32 schreef Ezio het volgende:
[..]er staat toch duidelijk een waarschuwing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |