» Wat als [user x] dictator van Nederland wordt?quote:Op maandag 5 december 2011 17:47 schreef Tem het volgende:
Het zou een ramp voor het land zijn als er ook maar één persoon van Fok! POL ooit in een kabinet zal plaatsnemen.
Tik je nu met een bokshandschoen aan of ben je gewoon bezopen?quote:Op maandag 5 december 2011 19:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Onwillege volgelingen worden geHammered als ze niet hun dagelijkse quotum aan Knightrider krijgen, dit ter ongenoege van de scharen MacGuyver fans.
Ik ben nog nooit zo nuchter geweest, dus ik denk dat ik iets met bokshandschoenen doequote:Op maandag 5 december 2011 19:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Tik je nu met een bokshandschoen aan of ben je gewoon bezopen?
quote:Op maandag 5 december 2011 20:50 schreef remlof het volgende:
Dictator: von_Preussen
De verhouding mannen/vrouwen is 25%/75%
Klinkt eigenlijk best goedquote:Op maandag 5 december 2011 20:50 schreef remlof het volgende:
Dictator: von_Preussen
Het is AD 2011 en het Vierde Rijk bestaat alweer 20 jaar. We spreken allemaal Duits en 80% van de begroting wordt besteed aan defensie. De verhouding mannen/vrouwen is onderhand 25%/75% omdat De Grote Pruisische Leider elke aanleiding aangrijpt om ten strijde te trekken, waar ook ter wereld.
Ik ben veel te soft. Gister kreeg ik een brok in mijn keel toen een zoon van iemand in een kamp een brief van zijn vader voorlas en overmand werd door emoties.quote:Op maandag 5 december 2011 20:49 schreef Tem het volgende:
Eriksd is niet echt het type om dictator te worden eigenlijk. Alhoewel hij zijn hand niet zal omdraaien om op 80's gebaseerde martelpraktijken toe te passen wanneer er niet direct bitterballen worden geserveerd.
Je was bij Occupy Beursplein?quote:Op maandag 5 december 2011 20:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben veel te soft. Gister kreeg ik een brok in mijn keel toen een zoon van iemand in een kamp een brief van zijn vader voorlas en overmand werd door emoties.
Het beeld dat ik schets is een demonstratie van PvdA-hypocrisie, met als resultaat de onbedoelde creatie van een semi-Russisch schrikbewind.quote:Op maandag 5 december 2011 23:57 schreef remlof het volgende:
Wel een JSF en geen sociaal beleid, je kent me slecht Picchia.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Toen ik dit topic zag in het lijstje moest ik meteen aan Fuhrer GSbrder denken.
Met zijn ideeen over het veroveren van de wereld en scherpe acties.
Je vergeet het belangrijkste.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:59 schreef remlof het volgende:
Dictator: Drugshond
AD 2020: In het achtste jaar van zijn bewind ligt de Nederlandse economie volkomen op z'n gat en verdienen de meeste mensen hun geld met online gokken. Gelukkig worden alle hallucinerende drugs door de verzekeraars gezien als noodzakelijk medicijn en worden volledig vergoed.
Die tentjes die staan dan vervolgens op niet meer dan 50 cm afstand van elkaar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:08 schreef Drugshond het volgende:
Dictator : DuKe
2025 : Nederland staat weer vol met bomen en tentjes.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dictator: fokthesystem
2025. Alle PvdA'ers leven nu in ballingschap in Cuba sinds de coupe van fokthesystem in 2013. Alle satire bestaat uit foto's met matige onderschriften. Het Nederlands recht is vernietigd en vervangen door het onbegrijpelijke systemrecht waar niemand wat van snapt behalve fokthesystem. Het volk wil hem afzetten, maar ze vallen in slaap als hij ze urenlang toespreekt over de PvdA en de Animal Cops.
Mijn inspiratie was helaas op.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:14 schreef Elfletterig het volgende:
Je vergat nog dat kranten worden verplicht om in alle artikelen lukraak woorden vet te maken. Verder wordt Fok! voortdurend in zijn voortbestaan bedreigd door continue dreigementen uit de hoek van onze dictator. En het wordt supermarkten verboden om nog langer franchiseonderneming te zijn.
Dat klinkt als de Taliban.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Dictator: mathij5
Godsdienst en bijbelstudie zijn verplicht.
Alle geloven behalve het christendom zijn verboden.
Ongelovigen zullen worden geëxecuteerd.
Op het beledigen van het christendom staan lijfstraffen.
Ik hoop echt dat Voorschrift nooit aan de macht komt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:52 schreef eriksd het volgende:
Dictator: Voorschrift.
Films met Taylor Lautner zijn tot cultureel erfgoed verklaard. Wanstaltige muzieksmaak schalt over de straten uit buitgemaakte megafoons van de vakbond, welke niet meer bestaan na een met terugwerkende kracht ingevoerd verbod. Politieagenten hebben roze bontmutsen op, rubberen vuisten als dienstwapen en bij grote rellen zwaaien de handtassen vrolijk in het rond.
Amsterdammertjes worden standaard met glijmiddel ingesmeerd, evenals trekhaken. Randstedelingen zijn hun leven niet meer zeker indien zij boerse accenten niet meer verstaan. Universiteiten bestaan niet meer en zijn vervangen door ondoorzichtige HBO-instellingen. Linkse stembiljetten worden in rolvorm verkocht en belanden in een porseleinen stembus met een bruin vakje, treinen rijden dag en nacht om de minuut, maar slechts in één richting, gevuld met dissidenten, Phil Collins luisteraars en weldenkende mensen.
Elk boek bevat minstens 900 spel- en grammaticafouten, gelovigen worden elke zondag door de straten gedreven, belastingen zijn non-existent, zorg eveneens. Juridische aangelegenheden zijn verboden. Fietsen hebben geen zadels, en op instigatie van opperbevelhebber VS dient elke persoon na sommatie zijn broek te laten zakken. De nationale munteenheid is de SOA, partijrallybijeenkomsten worden georganiseerd in Groningen, televisiekanalen zenden louter herhalingen van Twilight uit, waarbij wederom op instigatie van opperbevelhebber VS het beeld op specifieke punten gedurende 24 uur bevroren wordt. Kinderen zijn ongewenst en duwen trams aan.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
Hexagon, dictator tegen wil en dank
Ik vind Zienswijze sowieso een beetje een rare naam voor een dictator...quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
Een beschrijving geven van je eigen dictatuur vind ik toch een beetje mwoah.
Ja, niemand had er nog één over mij gemaaktquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
Een beschrijving geven van je eigen dictatuur vind ik toch een beetje mwoah.
Ik lach me dood hierquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
2022: Twee jaar is Hexagon inmiddels de onbetwiste machthebber van Nederland. Wat hij ook probeert, hij komt maar niet van die status af. De desinteresse in politiek heeft extreme vormen aangenomen. Politici hebben hun vak massaal de rug toegekeerd; het verdient geen hol en je wordt er impopulair van. Hexagon heeft de Partij van de Eurofielen (tot 2018 bekend als D66) niet op tijd kunnen ontvluchten en komt ongewild in een machtspositie terecht. Officieel heet het democratie, maar de opkomst bij de laatste 'verkiezingen' was slechts 1,7 procent en helaas stemden de meeste mensen op de PvdE.
Hexagon wil eigenlijk leuke dingen gaan doen in de bloei van zijn leven, maar is dictator tegen wil en dank. Hij loert op een volksopstand, waarna hij zich met liefde overgeeft, maar het wil niet vlotten. Hij bombardeert Eindhoven tot hoofdstad van Nederland, maar geen haan die ernaar kraait; zelfs in Amsterdam niet. De in 2017 uitgerangeerde kroonprins Boris van der Ham - vertrokken omdat hij naar eigen zeggen een gezin wilde stichten - wordt zonder enige vorm van verkiezing benoemd tot burgemeester van Rotterdam; het helpt niet. Het zal de bevolking worst zijn. Zelfs de vervanging van de Nederlandse vlag door een zeshoekige roze doek boeit de bevolking niet.
Wanhopig maakt Hexagon verschillende kloons aan op het Fok!-forum om het in 2019 opgedoekte POL-forum nieuw leven in te blazen, waarna hij zelfverzonnen schandalen over zichzelf de wereld in helpt. Het mag niet baten. Ook vijf referenda over zijn functioneren - hij blijft tenslotte PvdE'er - mogen niet baten, ondanks suggestieve vraagstelling.
Fout, ik zou het heerlijk vindenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
2022: Twee jaar is Hexagon inmiddels de onbetwiste machthebber van Nederland. Wat hij ook probeert, hij komt maar niet van die status af. De desinteresse in politiek heeft extreme vormen aangenomen. Politici hebben hun vak massaal de rug toegekeerd; het verdient geen hol en je wordt er impopulair van. Hexagon heeft de Partij van de Eurofielen (tot 2018 bekend als D66) niet op tijd kunnen ontvluchten en komt ongewild in een machtspositie terecht. Officieel heet het democratie, maar de opkomst bij de laatste 'verkiezingen' was slechts 1,7 procent en helaas stemden de meeste mensen op de PvdE.
Hexagon wil eigenlijk leuke dingen gaan doen in de bloei van zijn leven, maar is dictator tegen wil en dank. Hij loert op een volksopstand, waarna hij zich met liefde overgeeft, maar het wil niet vlotten. Hij bombardeert Eindhoven tot hoofdstad van Nederland, maar geen haan die ernaar kraait; zelfs in Amsterdam niet. De in 2017 uitgerangeerde kroonprins Boris van der Ham - vertrokken omdat hij naar eigen zeggen een gezin wilde stichten - wordt zonder enige vorm van verkiezing benoemd tot burgemeester van Rotterdam; het helpt niet. Het zal de bevolking worst zijn. Zelfs de vervanging van de Nederlandse vlag door een zeshoekige roze doek boeit de bevolking niet.
Wanhopig maakt Hexagon verschillende kloons aan op het Fok!-forum om het in 2019 opgedoekte POL-forum nieuw leven in te blazen, waarna hij zelfverzonnen schandalen over zichzelf de wereld in helpt. Het mag niet baten. Ook vijf referenda over zijn functioneren - hij blijft tenslotte PvdE'er - mogen niet baten, ondanks suggestieve vraagstelling.
Je denkt wel negatief over vrouwen haast wel hmm een tikje superieur.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zal je sparen. Maar heimelijk keur ik geweld af, dus het zal n wereldverovering zijn, gebaseerd op rede en logica. Dan heb ik 50% van de wereld al voor me gewonnen, de vrouwen veroveren zal dan maar met mijn charmes moeten.
Nee, ik denk niet negatief over vrouwen.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je denkt wel negatief over vrouwen haast wel hmm een tikje superieur.
Maarja zo dacht der Fuhrer ook.
Ja maar je zei...quote:Op woensdag 7 december 2011 00:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet negatief over vrouwen.
Vrouwen zijn gelijkwaardig.
Gelijkwaardig is iets anders dan gelijk, popje.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar je zei...[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelijkwaardig is iets anders dan gelijk, popje.
Ik zal heterovrouwen en homoseksuele mannen moeten overtuigen met charisma, want zij zijn niet gevoelig voor logica. Lesbische chicks en hetero-boi's hebben daar weer wel gevoel voor.
quote:
Allemaal puur inhoudelijkquote:Op woensdag 7 december 2011 01:11 schreef Cerbie het volgende:
Dames, zoek een kamer maar ga niet mijn topic verstieren.
Hier:quote:Op woensdag 7 december 2011 00:21 schreef De_Nuance het volgende:
Haha leuk topic
Maar waar is mijn dictatuur?
Meerdere beschrijvingen van verschillende dictators kan toch prima.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:03 schreef EchtGaaf het volgende:
@ De_Nuance: mag ik het dictatorschap van Du_ke beschrijven?
Ja, das waar ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Meerdere beschrijving van verschillende dictators kan toch prima.
Aan de andere kant zal het een uitdaging voor je zijn iets kloppends te schrijvenquote:
Nou dat valt wel mee in jouw geval.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aan de andere kant zal het een uitdaging voor je zijn iets kloppends te schrijven
Welnee, gewoon lollige smaad bedrijven.quote:
Ik zie al dat ik weer gelijk krijgquote:Op woensdag 7 december 2011 18:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee in jouw geval.
Iets met immigranten en volgebouwde woonwijken. ?![]()
Nee hoor. Dictator Du_ke, laat flats bouwen waar iedereen minstens 8 buren heeft.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik zie al dat ik weer gelijk krijg.
Flats staan 50 cm van elkaar. Het land heeft in 2030 30 miljoen inwoners. Iedereen mag doen waar ie zin in heeft. Geen wegen meer erbij, iedereen staat 8 uur per dag in de file.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:18 schreef du_ke het volgende:
Ben benieuwd naar je verhaaltje en of ik daarbij voor 90 of 100% gelijk krijg met mijn veronderstelling.
Vergeet de verplichte olijfolie niet!quote:Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef Disana het volgende:
Remlof Il Euroduce
Italiaanse moeders vertellen hun dochters vol afgrijzen over de periode Berlusconi, waarin lelijke vrouwen en platte vrouwen geen schijn van kans maakten op de arbeidsmarkt en in real life soaps. Onder Eurodictator Remlof Il Euroduce, die diverse buitenverblijven in Italië bezit waar het bier rijkelijk vloeit, hebben deze vrouwen weer recht op een leven. Vrouwen met snorretjes, A-cupjes of Eucalyptastemmen, onder Remlof Il Duce zijn ze weer volwaardige medeburgers. En vrouwen die er toch nog moeite mee hebben, mogen gewoon een burka dragen. Ook daarin is dictator Remlof heel ruimhartig.
I like it!quote:Op woensdag 7 december 2011 13:03 schreef Elfletterig het volgende:
Dictator: Papierversnipperaar
2017: De Nederlandse overheid besluit volledig digitaal te gaan, nu Eerste Kamerleden eindelijk een beetje met de iPad overweg kunnen. Voortaan wordt alles digitaal afgehandeld, printers worden uit overheidsgebouwen verbannen. Papierversnipperaar is woest en ziet zijn voortbestaan direct in gevaar komen. Omdat hij niet werkloos in een stoffig archief wil terechtkomen, organiseert hij een volksopstand in het laatst overgebleven rokerscafé van Nederland: Café De Gezwelligheid. Samen met gelijkgestemden smeedt hij snode plannen om de overheid digitaal te ontregelen, waarna het plegen van een coup slechts een formaliteit is.
Papierversnipperaar ontpopt zich als een relatief vriendelijke dictator die niet meteen alles en iedereen onderdrukt. Het aloude Ford-principe 'Your lungs can have any color, as long as they are black' wordt nieuw leven ingeblazen. Onder de enigszins misleidende noemer Papierocratie mogen politieke partijen dan ook gewoon blijven bestaan, mits ze maar doen wat de dictator opdraagt. Op veel fronten betekent dat stappen terug in de tijd: digitale gadgets worden verboden binnen overheidsgebouwen, in kroegen is het voortaan verplicht om te roken, omdat anders de gezelligheid op het spel staat. Niet-rokers worden in hun vrije tijd verbannen naar leegstaande computerwinkels; overbodig geworden nu papier weer de maatstaf is. De hoofdstad wordt omgedoopt tot Astmadam.
Verder slaat de goddeloosheid toe. Satanisme wordt tot staatsgodsdienst verklaard, tot afgrijzen van president Meki van de Palestijnse Republiek. Christenen worden verketterd en moeten zich noodgedwongen bekeren of ophoepelen naar Vaticaanstad. Moslims mogen opzouten naar Mekka. Aanhangers van het, elders in de wereld immens populaire, Vliegend Spaghettimonster worden hooguit gedoogd.
Zoals gezegd mogen politieke partijen in deze Iran-achtige schijndemocratie blijven bestaan, zolang ze zich maar gedragen zoals het de dictator betaamt. Er is dus nog steeds plaats voor de PvdA, die nu Partij van de Atheïsten heet. Andere bekende partijen zijn de Sodom & Gomorra Partij (SGP), de Controversiële DuivelAanbidders (CDA), Partij voor Verval & Verderf (PVV), het Verbond Van Duivels (VVD) en de SatansPartij. De enige partij die daadwerkelijk z'n afkorting een beetje moet aanpassen, is D666.
Pareltje.quote:Zoals gezegd mogen politieke partijen in deze Iran-achtige schijndemocratie blijven bestaan, zolang ze zich maar gedragen zoals het de dictator betaamt. Er is dus nog steeds plaats voor de PvdA, die nu Partij van de Atheïsten heet. Andere bekende partijen zijn de Sodom & Gomorra Partij (SGP), de Controversiële DuivelAanbidders (CDA), Partij voor Verval & Verderf (PVV), het Verbond Van Duivels (VVD) en de SatansPartij. De enige partij die daadwerkelijk z'n afkorting een beetje moet aanpassen, is D666.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:33 schreef Zeeland het volgende:
Dictator: DutchNative
Sinds Dutchnative in 2012 de macht, totaal onverwachts, overnam heeft Nederland het initiatief in Europa van Duitsland overgenomen. We weten allemaal dat toen de juiste keuzes zijn genomen en hoe de euro werd gered, hierover uitweiden heeft weinig zien. Feit is dat het heel goed ging met Nederland en met de Euro. In 2022 viel het kabinet Dutchnatie III na veel geruzie binnen het kabinet D66, Groenlinks, PvdA en lijst Remlof.
Het jaar 2022 was het jaar van de VVD, in de maand september van dat jaar haalde de VVD een absolute meerderheid in de tweede kamer. Dit zou betekenen dat Robin007Bond premier zou worden, maar zover is het niet gekomen, DutchNative had juist op tijd de democratie afgeschaft.
Hoezo? De rest niet dan?quote:
Tevens is 'quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:57 schreef Zeeland het volgende:
Dictator: Whiskers2009
Het land wordt geregeerd door de ministers en staats-secretarissen. Dictator Whiskers voert hiermee onderhoudende gesprekken die tot diep in de nacht kunnen duren. Met politiek bemoeit zij zich niet daarvoor is zij te moe na lange dagen werken. Zelf haar trouwste ministers weten niet helemaal wat zij vindt.
Daar ben ik nog steeds verdrietig om.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat dictator PHP korte metten met haar heeft gemaakt.
Het is om een andere reden dat whiskers niet meer post hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat dictator PHP korte metten met haar heeft gemaakt.
Ik vind het wel jammer als users vertrekken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is om een andere reden dat whiskers niet meer post hoor
Herken mij er niet zo geweldig in eerlijk gezegdquote:
quote:Ik vergat nog te vermelden dat Rowwen Hèze uiteindelijk gelijk heeft gekregen en dat heel Holland Limburgs lult.
Uitgeluld. Het was te algemeenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:31 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Herken mij er niet zo geweldig in eerlijk gezegd
quote:[..]
geniaal!quote:Op woensdag 7 december 2011 13:03 schreef Elfletterig het volgende:
Dictator: Papierversnipperaar
2017: De Nederlandse overheid besluit volledig digitaal te gaan, nu Eerste Kamerleden eindelijk een beetje met de iPad overweg kunnen. Voortaan wordt alles digitaal afgehandeld, printers worden uit overheidsgebouwen verbannen. Papierversnipperaar is woest en ziet zijn voortbestaan direct in gevaar komen. Omdat hij niet werkloos in een stoffig archief wil terechtkomen, organiseert hij een volksopstand in het laatst overgebleven rokerscafé van Nederland: Café De Gezwelligheid. Samen met gelijkgestemden smeedt hij snode plannen om de overheid digitaal te ontregelen, waarna het plegen van een coup slechts een formaliteit is.
Papierversnipperaar ontpopt zich als een relatief vriendelijke dictator die niet meteen alles en iedereen onderdrukt. Het aloude Ford-principe 'Your lungs can have any color, as long as they are black' wordt nieuw leven ingeblazen. Onder de enigszins misleidende noemer Papierocratie mogen politieke partijen dan ook gewoon blijven bestaan, mits ze maar doen wat de dictator opdraagt. Op veel fronten betekent dat stappen terug in de tijd: digitale gadgets worden verboden binnen overheidsgebouwen, in kroegen is het voortaan verplicht om te roken, omdat anders de gezelligheid op het spel staat. Niet-rokers worden in hun vrije tijd verbannen naar leegstaande computerwinkels; overbodig geworden nu papier weer de maatstaf is. De hoofdstad wordt omgedoopt tot Astmadam.
Verder slaat de goddeloosheid toe. Satanisme wordt tot staatsgodsdienst verklaard, tot afgrijzen van president Meki van de Palestijnse Republiek. Christenen worden verketterd en moeten zich noodgedwongen bekeren of ophoepelen naar Vaticaanstad. Moslims mogen opzouten naar Mekka. Aanhangers van het, elders in de wereld immens populaire, Vliegend Spaghettimonster worden hooguit gedoogd.
Zoals gezegd mogen politieke partijen in deze Iran-achtige schijndemocratie blijven bestaan, zolang ze zich maar gedragen zoals het de dictator betaamt. Er is dus nog steeds plaats voor de PvdA, die nu Partij van de Atheïsten heet. Andere bekende partijen zijn de Sodom & Gomorra Partij (SGP), de Controversiële DuivelAanbidders (CDA), Partij voor Verval & Verderf (PVV), het Verbond Van Duivels (VVD) en de SatansPartij. De enige partij die daadwerkelijk z'n afkorting een beetje moet aanpassen, is D666.
Ik moest even aan het bovenstaande denken toen ik zojuist dit bericht in de NRC las:quote:Op woensdag 7 december 2011 13:49 schreef Elfletterig het volgende:
De_Nuance, dictator-in-spe
2020: Op zoek naar een passende carrière vult De_Nuance op internet een beroepentest in. Doordat een paar vervelende pubers met de software hebben lopen knoeien, komt "dictator" als testresultaat tevoorschijn, daar waar eigenlijk 'ambtenaar ruimtelijke ordening' had moeten staan.
Enigszins vertwijfeld - en omdat hij zich niet wil laten kennen - begint De_Nuance aan de beroemde 4-jarige dictatorstudie (ook wel afgekort tot DS4). Die studie verloopt moeizaam, omdat De_Nuance de Russische taal onvoldoende machtig is om de lesstof van het vak Frauderen tot zich te nemen. Na een verontrustend slecht tussenrapport - hij scoort op rekenen lager dan Mark Rutte ooit deed - volgt het eindexamen....
Zo wordt fantasie dus ineens werkelijkheid...quote:Verplicht spieken tijdens het tentamen
Om boeven te vangen moet je denken als een boef. Dit adagium is origineel in de praktijk gebracht door twee Amerikaanse onderzoekers op het gebied van computerveiligheid. Om hun twintig studenten te dwingen zich te verplaatsen in fraudeurs, bedachten ze een eenmalig tentamen in het vak fraude.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
En dat-ie nog tijd vindt om zijn pleidooien te schrijven tussen het FOK!ken door...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:52 schreef Ringo het volgende:
Dictator Weltschmerz
Ligt al jaren in de clinch met dictator DS4 van Duitsland, die hem keer op keer publiekelijk vernedert met grappen over de afmetingen van zijn paleis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |