Vandaar mijn TT. Maar 1 dag is toch geen ramp.quote:Op maandag 5 december 2011 15:19 schreef Ewelina het volgende:
Hoi. Slanktechnisch gezien niet de meest verantwoorde dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Syrena, hebben jullie ook een mok met naam gekregen? Of is dat iets van 'mijn' faculteit?quote:Op maandag 5 december 2011 15:26 schreef Syrena het volgende:
Ik las plassen![]()
Chico, vergadering skippen, huiswerk afmaken en die gedichten komen wel
Neen?quote:Op maandag 5 december 2011 15:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Syrena, hebben jullie ook een mok met naam gekregen? Of is dat iets van 'mijn' faculteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op maandag 5 december 2011 15:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Neen?Kan ook per faculteit verschillen natuurlijk. Volgens mij wordt dit ook niet door Communicatie geregeld bij ons. Wij hebben allemaal een koffiemok gekregen met daarop het nieuwe logo en onze voornaam erop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, dubbeldood gaat niet he?quote:Op maandag 5 december 2011 15:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Vooruit, als het lukt verdubbel ik mijn inname
Er kan best groente in lasagnaquote:Op maandag 5 december 2011 16:00 schreef V1z0R het volgende:
W-w-w-w-w-waar is je groente? Lieve Maria. En je hebt ook geen fruit, dat is best necesito, arriba arriba!![]()
Grote korrels Venz?quote:Op maandag 5 december 2011 16:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Er kan best groente in lasagnaAl is dat in deze idd minimaal
Fruit was ik vergeten te halen!
Morgen zal ik mijn leven weer beterenHet hagelt dus ik ga niet meer naar de supermercado
Zo hoort hetquote:Op maandag 5 december 2011 16:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb ze gevangen voor op brood uiteraard!
Boh, dat is naar, overgeven met overgeeffobie. Sterktequote:Op maandag 5 december 2011 15:43 schreef anna82 het volgende:
Bijlezen is vandaag misselijkmakend, al doe eetljstjes, brrrrr
En een polsfobie? Ik heb een overgeef fobie en dat maakt (samen) buikgriep hebben nog iets minder plezant!
Lijstje is
Otltdt: 1 glaasje cola
Je hebt ook nog intens pure! Die is nog puurderder en dus ook lekkerder!quote:Op maandag 5 december 2011 16:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zo hoort het
Ik ben zelf helemaal waus van die extra pure hagelslag van de Ruijter
Herkenbaarquote:Op maandag 5 december 2011 16:49 schreef Jagärtrut het volgende:
bah..wie schopt mij eens aan het werk? Ik heb net 2 hele drukke lesuren erop zitten, en nu moet ik nog werken, maar ik zit nog een beetje te stuiteren van het lesgeven, en dat werkt neit zogoed zo...
Oehquote:Op maandag 5 december 2011 16:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt ook nog intens pure! Die is nog puurderder en dus ook lekkerder!
Ruikt het goed? Smaakt het vreemd? Zitten er stukjes in die er eerst niet in zaten? Kan het kwaad als je een paar dagen ziek op bed ligt? Heb je iets anders te eten?quote:Op maandag 5 december 2011 17:42 schreef norich het volgende:
Kan het kwaad soep van 2 maanden over datum te eten?
Het stond al op toen ik erachter kwam, maar het ruikt niet apart en er zitten geen rare stukjes in dus ik waag het er maar opquote:Op maandag 5 december 2011 17:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ruikt het goed? Smaakt het vreemd? Zitten er stukjes in die er eerst niet in zaten? Kan het kwaad als je een paar dagen ziek op bed ligt? Heb je iets anders te eten?
Ja datquote:
je bedoelt poeder uit een pakje? zal wel meevallen dan denk ik.quote:Op maandag 5 december 2011 17:56 schreef norich het volgende:
[..]
Het stond al op toen ik erachter kwam, maar het ruikt niet apart en er zitten geen rare stukjes in dus ik waag het er maar op
Nope, zou ze goed inspuiten.quote:Op maandag 5 december 2011 18:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat. Kan niet zo goed tegen regen zeker?
Seksist! De mondhygienist kan net zo goed een man zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 18:33 schreef Perruche het volgende:
Mijn tandjes zijn trouwens weer helemaal schoon van de tandarts... of heet dat eigenlijk mondhygieniste...?
Het was een vrouwquote:Op maandag 5 december 2011 18:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Seksist! De mondhygienist kan net zo goed een man zijn.
Eh nee. Ik zou ze deze week vooral binnen aandoenquote:Op maandag 5 december 2011 18:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je kan suède best poetsen, maar daar heb je dan wel speciale suèdeschoensmeer voor nodigquote:Op maandag 5 december 2011 18:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een keer suède laarsjes gepoetst, omdat m'n moeder zei dat ik álle laarzen moest poetsen.
Suède is ook leer (binnenkant huid ipv buitenkant) en is dus net zo goed bestand tegen regen als andere leersoortenquote:Op maandag 5 december 2011 18:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Phaidra past wel in de zakquote:Op maandag 5 december 2011 18:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Je kan suède best poetsen, maar daar heb je dan wel speciale suèdeschoensmeer voor nodig.
Oja, gelukkigquote:Op maandag 5 december 2011 18:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Over een paar maanden ook niet meer
Met lijstjes als die van afgelopen weekend zal dat niet zo lang meer durenquote:
Maar je eetlust is terugquote:Op maandag 5 december 2011 19:01 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje
O: 3 boterhammen met vlokken
T: 2 plakjes kandijkoek
L: pistolet met rookworst
T: 2 stroopwafels
T: handje kruidnoten
D: kipsaucijs met mie en champignonroerbakmix
quote:Op maandag 5 december 2011 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb een broek aan die eerst niet zo geweldig lekker zat en nu wel
Zou ik reuze leuk vinden, maar ik heb op werkdagen bijna geen leven. Tenzij we meeten in jouw dorp, ergens tussen 16:30 en 17:30, dan ligt het op m'n route en kan ik wel een uurtje ertussen proppenquote:Op maandag 5 december 2011 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr, dat klinkt echt verrukkelijk!!
Mo, fijn zo'n beter zittende broek
Sigme, XM is in de buurt.. Mini, DaD enz?
Onze, want Groningen is onze buurt.quote:Op maandag 5 december 2011 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huh wacht wat? In wiens buurt ben ik en waarom?
Koffie XM?quote:Op maandag 5 december 2011 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huh wacht wat? In wiens buurt ben ik en waarom?
Wow kookqueen!quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef Perruche het volgende:
Mijn D was zooo lekker!! Had couscous gemaakt met fijngechopte dadels, platte peterselie en munt. Couscous geweld met pul piber (turkse pepers) en wat bouillon poeder. Alles door elkaar en even gemixt. Dan alles erdoorheen en op het laatst pijnboompitjes erdoor.
Erbij gebakken halloumi die ik had gemarineerd in marokkaanse kruiden, en pompoen in de oven gegaard met olijfolie en zeezout.. Vriendje zei "Ik zou dit nooit koken, maar vind het wel heel leuk dat jij het kookt!"
Voor morgen staat er lamsvlees op het vuur met rode wijn, uitje, thijm, wortel en knoflook. Doe er zo nog een laurierblad in.
quote:
Woensdag van 5 tot 6 in Stad zou ik ook wel kunnen, heb ik bedacht.quote:Op maandag 5 december 2011 20:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Zou ik reuze leuk vinden, maar ik heb op werkdagen bijna geen leven. Tenzij we meeten in jouw dorp, ergens tussen 16:30 en 17:30, dan ligt het op m'n route en kan ik wel een uurtje ertussen proppen.
Klinkt zalig. Ik ben dol op halloumi.quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef Perruche het volgende:
Mijn D was zooo lekker!! Had couscous gemaakt met fijngechopte dadels, platte peterselie en munt. Couscous geweld met pul piber (turkse pepers) en wat bouillon poeder. Alles door elkaar en even gemixt. Dan alles erdoorheen en op het laatst pijnboompitjes erdoor.
Erbij gebakken halloumi die ik had gemarineerd in marokkaanse kruiden, en pompoen in de oven gegaard met olijfolie en zeezout.. Vriendje zei "Ik zou dit nooit koken, maar vind het wel heel leuk dat jij het kookt!"
Voor morgen staat er lamsvlees op het vuur met rode wijn, uitje, thijm, wortel en knoflook. Doe er zo nog een laurierblad in.
Ik heb teruggelezen maar kan het ff niet herleidenquote:
ze willen met je meeten, want je bent in hun buurt. Omdat jij voor dat congres naar groningen gaat....quote:Op maandag 5 december 2011 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb teruggelezen maar kan het ff niet herleiden.
Datte..quote:Op maandag 5 december 2011 22:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ze willen met je meeten, want je bent in hun buurt. Omdat jij voor dat congres naar groningen gaat....
Ze zei er expliciet bij dat het geen leer was. Maar ik heb een spuitbus voor leer, suede en textiel gevondenquote:Op maandag 5 december 2011 18:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Suède is ook leer (binnenkant huid ipv buitenkant) en is dus net zo goed bestand tegen regen als andere leersoorten. Wat inhoudt dat je ze regelmatig moet inspuiten om ze waterafstotend te houden.
kop op meis, het is nu aftellenquote:Op dinsdag 6 december 2011 07:51 schreef Jagärtrut het volgende:
veel plezier amsel, en pas je wel op jezelf hpkw?
Ik ga zo de jungle die mijn agenda heeft maar eens tegemoed...
Nog 2 weken nog 2 weken nog 2 weken nog 2 weken nog 2 weken...
Ja gaat nu wel goed.quote:Op maandag 5 december 2011 21:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja als ik daar niet zo van hield dan hoefde ik ook niet op mn eten te letten...
Norich idd een beetje weinighoe is het verder?
Thanks voor de peptalk! Helaas wist ik al heel lang wat er allemaal moest gebeuren, maar worden er deadlines op het laatste moment veranderd voor mijn studenten, waardoor ik werk waar ik eerst een week voor had nu in 3 dagen moet proppen en niet meer kan verspreiden..quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:05 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kop op meis, het is nu aftellen
En je hebt al een overzicht van wat er moet gebeuren, da's al het halve werk!
/peptalk
In mijn nepleren schoenen zitten nu wel watervlekkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:17 schreef loveli het volgende:
Als het geen leer of suede is komen die vlekken niet zo makkelijk in/zijn ze makkelijker te voorkomen. Watervlekken in leer (zeker als er gestrooid is => zoutvlekken) krijg je er nauwelijks uit.
*schudt hand* Ik heb wakker gelegen van 4 tot half 6 ongeveer en daarna weer diep in slaap gevallenquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:57 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen! Ik had moeite mijn bed uit te komen vanochtend
Oh dat is echt vervelend! Ik had heel raar gedroomd, dat ik in Engeland ofzo was met een groep mensen (van werk, van oude studies, etc), en dat ik een tentamen moest halen? Maar ik had geen rekenmachine alleen een breimachine ofzo die ook kon rekenen. Uiteindelijk had ik het samen met 1 jongen niet gehaald en toen moesten we ons hele jaar overnieuw doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
*schudt hand* Ik heb wakker gelegen van 4 tot half 6 ongeveer en daarna weer diep in slaap gevallen. Uiteindelijk kwam ik ongeveer een half uur later dan normaal m'n bed uit (en nog wel m'n gewone trein gehaald
).
Uh.. wow...quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh dat is echt vervelend! Ik had heel raar gedroomd, dat ik in Engeland ofzo was met een groep mensen (van werk, van oude studies, etc), en dat ik een tentamen moest halen? Maar ik had geen rekenmachine alleen een breimachine ofzo die ook kon rekenen. Uiteindelijk had ik het samen met 1 jongen niet gehaald en toen moesten we ons hele jaar overnieuw doen. En ergens zaten we ook nog in een trein.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:47 schreef V1z0R het volgende:
Geen ervaring mee Muis, maar zou het niet al te lang aankijken.
Hmm okee. Ik moet donderdag sowieso naar de fysio, dan zal ik het bespreken. Ik werd vannacht ook waker van pijnscheuten in mijn rechterheup.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:47 schreef Phaidra het volgende:
Van op mijn hurken zitten krijg ik altijd spierpijn in de acherkant van mijn bovenbenen, vlak boven m'n knieholte. Maar niet in m'n lies... maar ik kan me ook voorstellen dat dat anders is als je het al tijden niet kon.
Viz, jij hebt echt veel teruggelezen.
Laatste tijd sinds je gute geister lijstjes, sinds er minder zon is of sinds je meer stress hebt?quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:41 schreef Tinkepink het volgende:
*gooit er een mandarijn in
Ik merk de laatste tijd dat ik slecht herstel van het sporten. Een beetje wat viking beschrijft na het hardlopen. Het rare is alleen dat ik niet eens zo intensief sport.
Je hamstringsquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:47 schreef Phaidra het volgende:
Van op mijn hurken zitten krijg ik altijd spierpijn in de acherkant van mijn bovenbenen, vlak boven m'n knieholte. Maar niet in m'n lies... maar ik kan me ook voorstellen dat dat anders is als je het al tijden niet kon.
Viz, jij hebt echt veel teruggelezen.
Duitsland, Bocholt om precies te zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:52 schreef Phaidra het volgende:
jagar, succes!! Nog heel even volhouden idd!
norich, waar ben je heen verhuisd? En logisch dat je moet wennen aan al die veranderingen.
Zon. Is ieder jaar zo. Normaal gesproken ga ik dan een weekje op vakantie, maar dit jaar niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Laatste tijd sinds je gute geister lijstjes, sinds er minder zon is of sinds je meer stress hebt?
Maar zo anders is duitsland toch niet?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:04 schreef norich het volgende:
[..]
Duitsland, Bocholt om precies te zijn.
Ooh en ze hebben stutenkerle op het werk. Kende het niet, maar is erg lekker
Ja klopt, maar alleen in het buitenland wonen is wel nieuw voor me en de hele dag duits moeten praten op het werk was in het begin ook erg wennenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar zo anders is duitsland toch niet?
Zeker Bocholt niet.
*spreekt uit ervaring
Heb misschien maar een aantal weken in DLD stage gelopen, maar was inderdaad vrij snel gewend. En zat nog wat verder DLD in dan Bocholt. (Ahlen - Sassenberg)quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar zo anders is duitsland toch niet?
Zeker Bocholt niet.
*spreekt uit ervaring
Dacht dat je voor vit. D, UV-B nodig was? En volgens mij komt dat niet van een zonnebank af.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:21 schreef loveli het volgende:
Als je onder de zonnebank ook vit D aanmaakt, is dat totaal logisch.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:19 schreef norich het volgende:
[..]
Ja klopt, maar alleen in het buitenland wonen is wel nieuw voor me en de hele dag duits moeten praten op het werk was in het begin ook erg wennen
quote:Bij een zonnebank worden veel van de vitamine D producerende UV-B stralen eruit gefilterd, aangezien dat deel van het UV-spectrum (dat voor vitamine D3 productie verantwoordelijk is) eveneens roodkleuring, verbranding en huidkanker kan veroorzaken. Bij een hoogtezon of voor lichttherapie gebruikte lamp vindt een dergelijke filtering van UV-B straling niet plaats. Niettemin worden bij zonnebankgebruikers aanmerkelijk betere vitamine D-spiegels gevonden dan bij mensen die daar geen gebruik van maken
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Eerste paar dagen zei ik tegen iedereen die mahlzeit zei als ik al uitgegeten was, "Danke, aber ich habe schon gegessen", niet wetende dat ze het daar ook gewoon als goede middag gebruiktenHadden ze snel genoeg door dat ik NLer was....
Herkenbaarquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Eerste paar dagen zei ik tegen iedereen die mahlzeit zei als ik al uitgegeten was, "Danke, aber ich habe schon gegessen", niet wetende dat ze het daar ook gewoon als goede middag gebruiktenHadden ze snel genoeg door dat ik NLer was....
Hahahaha!quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Veel hart- en vaatellende kan voorkomen/vertraagd worden door sporten en gezond eten. Omega'squote:Op dinsdag 6 december 2011 10:43 schreef Quinazoline het volgende:
Heb vanmorgen maar eens bloed laten prikken om mijn cholestrol te bepalen. Heb via beide ouders aanleg voor allerlei hart- en vaatellende, dus kan het maar beter weten als dat nu al te hoog is.
Ik slik tegenwoordig visolie en ga 2 keer in de week hardlopen met een optie op een derde keer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Veel hart- en vaatellende kan voorkomen/vertraagd worden door sporten en gezond eten. Omega's
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Vriendje en ik in Australië, komen onze eerste echte Australinees tegen: "HOWAHYAMAY!"
![]()
"Uh hellooo!"
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Vriendje en ik in Australië, komen onze eerste echte Australinees tegen: "HOWAHYAMAY!"
![]()
"Uh hellooo!"
Ik ben een beetje een zeur met fruit, maar misschien dat ik wel iets van een salade (rauwkost ofzo) kan halen voor tussendoor. Is eigenlijk wel een goed idee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Quina, misschien wat fruit halen?
Sporten verlaagt trouwens de viscositeit van het bloed, dus duursport zoals hardlopen is heel erg goed
misschien nog iets meer groente bij je T's bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:32 schreef Ewelina het volgende:
Mijn planning voor vandaag.
O: 1 boterham worst, 1 boterham vlokken
T: 1 boterham worst
L: pistolet met ???
T: 1 boterham worst
D: nasi
T: stukje chocolade letter
Misschien geen causaal verband, maar gewoon omdat zonnebankmensen waarschijnlijk ook mensen zijn die wat meer van gewone zon houden?quote:
tomaten gelden ook als fruitquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:32 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een zeur met fruit, maar misschien dat ik wel iets van een salade (rauwkost ofzo) kan halen voor tussendoor. Is eigenlijk wel een goed idee.
In mijn nasi gaat een hele prei en paprika, en ui. Lijkt me wel genoeg. Stukje fruit zou wel welkom zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:33 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
misschien nog iets meer groente bij je T's bijvoorbeeld?
Kun jij trouwens al weer beetje fijn sporten? Meende laatst gelezen te hebben, dat je minder goed in je vel zat door het gebrek aan sport.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:36 schreef _aurum_ het volgende:
trouwens ik neem gewoon vitamine D druppels, da's wat minder omslachtig dan onder de zonnebank hangen
Volgens mij werkt het wel
eerlijk?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kun jij trouwens al weer beetje fijn sporten? Meende laatst gelezen te hebben, dat je minder goed in je vel zat door het gebrek aan sport.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:52 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
eerlijk?
Het is k*t, ik ben denk ik in geen 2 weken geweest. Te druk met vanalles, afgelopen week beurs, 2 dagen sales meeting -> lange dagen, korte nachten.
Van het weekend was het tijd voor relatie quality time en bijslapen
Wil vanaaf wel weer gaan though/hetbegintmetambitie
ik snijd mijn zoete aardappel in partjes, stop 'm in een dicht bakje en nuke 'm in de magnetron voor 4 minuten. Als hij vers is dan eet ik 'm met schil en anders verwijder ik 'm. De schild wordt chewy als de aardappel oud is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:59 schreef Nallie het volgende:
Lijstjestime:
O: appel, kiwi, yoghurt, muesli
T: koffie verkeerd, 4 abrikozen, 4 pruimen
L: plakje krentenwegge, 2 kleine speltboterhammetjes met geitenkaas
T: halve komkommer en een zoete aardappel
D: 2 of 3 boterhammen met 2 gebakken eitjes, tomaat (misschien wat kaas)
S: ruim een uur boksen
T: yoghurt met nootjes ofzo?
Oh en ik worstel met de zoete aardappel! Ik kook m meestal ongeveer 15 minuten in de schil, maar dan is de buitenkant vrij zacht, vrij papperig en de binnenkant niet... opties?
Had er eergister frietjes van gemaakt
ik weet het allemaal welquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar alles kent z'n prioriteit, dus niet teveel jezelf aanrekenen
En fijn dat je afgelopen weekend lekker hebt kunnen genieten.Al is het maar een half uurtje
melkquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:03 schreef Nallie het volgende:
Ik wil nog steeds weten of de chocoladeletter van Vik melk of puur was
Fijn!quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik kreeg net een veer in mn reet gestoken. Fijn, zo vlak voor het beoordelings- en contractverlengingsgesprek
Maak er gebruik vanquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik kreeg net een veer in mn reet gestoken. Fijn, zo vlak voor het beoordelings- en contractverlengingsgesprek
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik weet het allemaal welMaar toch
In de winter verkeer ik ook meer in luie hond modus dan in de zomer. Ik krijg energie van de zon. Ik ben gewoon een bloemetje![]()
Het valt allemaal ook nog wel mee, ik pas nog in al mijn kleding
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:10 schreef Amsel het volgende:
Hong Kong is tof! En na een hele dag rondslenteren heb ik mezelf net maar een voetmassage gegund
ivm herkenbaarheid kan ik niet in detail treden maar het ging over multitasken, overzicht houden, plannen en assertiviteit. Dus mn algemene werkhouding. Wel goeie dingen dusquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:12 schreef Amsel het volgende:
[..]
Fijn!
Wat voor veer?Wat had je zo goed gedaan?
ja, ik blijf een vrouw hequote:Op dinsdag 6 december 2011 12:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]Gelukkig maar.
Je bracht het alleen zo onflatteus
Lijkt mij dat je het juist met je direct leidinggevende moet doen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:43 schreef Syrena het volgende:
Meuh, nieuwe mensen aannemen en die dan niet inwerkenIk ga vrijdag maar een to-do lijstje maken dat ik afgehandeld wil hebben als ik dinsdag kom.
En in januari alweer functioneringsgesprekken, ik ga maar alvast wat punten opschrijven.
Bij de beoordeling zit altijd mijn baas + de grote baas, kun je ook vragen of je dat alleen met de grote baas mag? Ik voel me op mijn vingers gekeken
Dat is degene die op Syreen leunt om alles te regelenquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je het juist met je direct leidinggevende moet doen?
Ahja fijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is degene die op Syreen leunt om alles te regelen
dat.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je het juist met je direct leidinggevende moet doen?
Klopt, maar snap in haar geval wel dat ze ook wat wil terugkopppelen en dat dat lastig is om dat te doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat.
Je direct leidinggevende is toch veel beter op de hoogte van je functioneren?
Beh ik heb geen zin meer. Nog maar 4 uurtjes.
idd. Lastig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klopt, maar snap in haar geval wel dat ze ook wat wil terugkopppelen en dat dat lastig is om dat te doen.
Misschien kan dat dan op een ander moment? Ligt er ook aan hoe het gesprek ingestoken wordt. Als het echt een beoordelingsgesprek is waarbij je braaf moet luisteren en geacht wordt niet zo veel terug te zeggen (itt een functioneringsgesprek), zou het niet eens zo gek zijn om een ander moment te kiezen om de hoge baas te vertellen dat de middenbaas een prutser isquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klopt, maar snap in haar geval wel dat ze ook wat wil terugkopppelen en dat dat lastig is om dat te doen.
Dat is per persoon verschillend.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:30 schreef Amsel het volgende:
[..]
Misschien kan dat dan op een ander moment? Ligt er ook aan hoe het gesprek ingestoken wordt. Als het echt een beoordelingsgesprek is waarbij je braaf moet luisteren en geacht wordt niet zo veel terug te zeggen (itt een functioneringsgesprek), zou het niet eens zo gek zijn om een ander moment te kiezen om de hoge baas te vertellen dat de middenbaas een prutser is
Ja. Ik koppel het ook naar hem terug, maar er zit gewoon geen vooruitgang in.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tijd om van baan te wisselen Syrena. De omgeving wil/hoeft/kan niet altijd met jouw ontwikkeling meegroeien.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja. Ik koppel het ook naar hem terug, maar er zit gewoon geen vooruitgang in.
Het is gewoon ontzettend irritant als je zelf wel een ontwikkeling doormaakt in dingen en je omgeving doet dat niet. Ofzeau.
Dat softe gekloot ben ik gewoon beu denk ik, doe eens wat ipv mij filmpjes op Youtube te willen laten zien
kan je ze niet mailen voor een track en trace nummer?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz. Had die rok gisterochtend besteld bij TopVintage, in de hoop dat ie er nog zou zijn voor het congres, maar het ziet er niet naar uit. Heb ook geen tracktrace gehad, dat al wel gemeld, maar volgens hen is het gister verstuurd en zou het vandaag aangeboden worden. Maar so far nog niets...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Heb er niet expliciet om gevraagd, maar ze wel gemaild dat ik 'm niet heb. Ik weet ook niet of zij hem wél hebben. Naja, hopelijk anders morgenochtend en anders heb ik pech.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kan je ze niet mailen voor een track en trace nummer?
Ik zou niet gaan sporten, misschien een stuk fietsen of wandelen, maar niks wat intensief je knie belast.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:47 schreef Chicolate het volgende:
Vanavond sporten of niet? Gister uitgegleden over een stukje modder () en moest vrij heftig corrigeren om niet te vallen en nu zeurt mijn knie al de hele dag. Vooral als ik hem buig. Boel is ook flink aan het kraken. Maar heb al 2 weken niet gesport en komende weken komt er ook weinig van.
quote:I haz le pretty shoesOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be someone that makes you happy
We hebben nog geen aanfoto gezien Perr, misschien twijfelen wij nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:56 schreef Perruche het volgende:
Mooi aurum!
Ik ga straks misschien nog even een onderjurkje scoren voor bij mijn jurkje. Ik twijfel nu ineens eraankansloos.
Toch fijn dat ze daar aan denken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik krijg gewoon m'n jaarlijkse trede per 1 januari. Krijg wel een bonus(je) vanwege alle perikelen van afgelopen jaar. Krijgt de gehele staf. Das wel tof.
Zeker! Voel me er nog deels rot over ook, aangezien ik dit jaar ook wel een tijd (gedeeltelijk) uit de roulatie ben geweest. Maar goed, compensatie voor het leed van de voorgaande jaren, zo zie ik het maar.quote:
Daar moet je je niet rot over voelen. Ziek word je niet expres en treft over ht algemeen juist de zeer betrokken medewerkers.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zeker! Voel me er nog deels rot over ook, aangezien ik dit jaar ook wel een tijd (gedeeltelijk) uit de roulatie ben geweest. Maar goed, compensatie voor het leed van de voorgaande jaren, zo zie ik het maar.
Ik heb mijn eigen trein, maar ben zo lief om daar andere mensen ook mee te laten reizenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook met het ov naar het weurk gegaan.
http://www.hummertehuur.nl/ZelfRijden.aspquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
de auto gaat mee naar Nederland met kerst: meer vrijheid en niet zo vastzitten aan het vervoer van mijn ouders/zusje is heel fijn: nu kunnen we de 24e zelf nog even lekker op pad met de auto en ook de dag na kerst (dinsdag) zelf ons ding doen op ons eigen tempo!
Nu zoeken we eigenlijk in de buurt van Rotterdam / Europoort iets leuks om te doen. Eerste idee is naar Neeltje Jans, en geocachen, maar misschien zijn er nog andere leuke ideeën?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
Nu zoeken we eigenlijk in de buurt van Rotterdam / Europoort iets leuks om te doen. Eerste idee is naar Neeltje Jans, en geocachen, maar misschien zijn er nog andere leuke ideeën?
wat zij zegtquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rotterdam matcht in mijn hoofd niet met 'leuk'. Dus ik heb geen idee.
In een hummerquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Neeltje Jans is toch keileuk! Romantisch uitwaaien en schelpjes en visjes kijken binnen![]()
In rotterdam kan je ook naar Rails Miniworld! Met name leuk voor Duuf en XM
mijn gepijnigde voeten rust geven. En tegelijkertijd een ticket naar Medellin proberen te boeken, maar de site van Satena werkt niet echt mee op mn telefoon. :Squote:Op dinsdag 6 december 2011 16:32 schreef Ewelina het volgende:
Wat doe jij op Fok! Henk?
Ik ben jaloers op de temperatuur. Zat vanochtend weer in een hagelbui.
Pic!quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:47 schreef MarMar het volgende:
B en S voor vandaag: kerstboom scoren en kerstboom optuigenHij staat!!!
quote:
Je was te vroegquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:49 schreef Ewelina het volgende:
Overigens was mijn S voor de zondag mijn boom optuigen incl 2 keer naar de winkel moeten omdat de zojuist aangeschafte lampjes het niet deden. En de S van gister de krabpaal pimpen.
quote:
Zie UI.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:04 schreef sigme het volgende:
2% loonsverhoging en 500 bonus.
Ik had een noch ander verwacht, dus aangenaam verrast.
in je blote billen! schmexay!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nope. Is niet meer gekomen. Als ie er morgen voor 12:00u niet is, ga ik rokloos naar het congres.
Krijgen we in ieder geval veel bezoekers aan de standquote:
*mompelt iets over jullie doelgroep*quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Krijgen we in ieder geval veel bezoekers aan de stand.
Hehe, die is er niet op dit hele gebeuren!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
*mompelt iets over jullie doelgroep*
Vandaag had ik btw een familiegesprek met een meneer die heel vreemd en ongericht keek de hele tijd, met een hond aan een tuigje. Ik denken dat ie slechtziend was en heel nadrukkelijk zijn stoel aanschuiven etc. Na enkele minuten bleek hij toch wel gewoon ziende te zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hehe, die is er niet op dit hele gebeuren!
Komt aardig overeen met je planning nietwaar?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Thuis. En eten staat in de oven....Honger! Hard gewerkt vandaag, dus dat is fijn.
Lijstje:
O: yoghurt met appel en muesli
T: mandarijn
L: bietensalade en een karbonaadje
T: 2 chocolaatjes, mandarijn, restje bietensalade
D: volkorenpizza met light-creme fraiche, zuurkool, spekjes en klein beetje parmezaanse kaas.
T: stukje chocola.
Ik ben tevreden, wat jullie?
yes, vrijwel geheel. Alleen had ik niets op m'n planning gehoord, dus wat bevestiging is fijn!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Komt aardig overeen met je planning nietwaar?
Mooi lijstje.
komt dat omdat je geen lunch had? Of heb je de lunch maar overgeslagen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:23 schreef sigme het volgende:
Mijn lijstje is wat minder fraai.
• half uur roeien
• yoghurt & muesli
• 6 pepernoten
• 1 koekje
• 1 chocoladeletter (puur, 135 gram)
• 3 mandarijnen
• 1,2 kg groente/fruit
• avondeten: risotto met zeevruchten & asperges (diepvries)
Oeps.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
komt dat omdat je geen lunch had? Of heb je de lunch maar overgeslagen?
Je risotto klinkt wel lekker!
oh, dat kan ik ook. Eitje!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:41 schreef anna82 het volgende:
1 hele chocoletter in 1 keer? Knap.
-2 kilo in 1 dag en morgen weer aan de slag!
Aparte pizza.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Thuis. En eten staat in de oven....Honger! Hard gewerkt vandaag, dus dat is fijn.
Lijstje:
O: yoghurt met appel en muesli
T: mandarijn
L: bietensalade en een karbonaadje
T: 2 chocolaatjes, mandarijn, restje bietensalade
D: volkorenpizza met light-creme fraiche, zuurkool, spekjes en klein beetje parmezaanse kaas.
T: stukje chocola.
Ik ben tevreden, wat jullie?
hoeveel veggies zaten er in je pasta?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:20 schreef Lago het volgende:
[..]
Aparte pizza.En is dat nou lekker, een volkoren pizza? Ik wil al een tijdje eens zelf pizza maken met volkoren deeg, maar rijst dat dan wel goed?
Mijn lijstje voor vandaag:
O) Havermout met havermelk & walnoten
L) Komkommer, paar blokjes kaas, snee brood met oude kaas en mosterd, handje paranoten
T) Appel
D) Pasta met saus met veggies en een beetje room + parmezaanse kaas
S) Pilates
T) 2 mandarijntjes
Oeh dat klinkt goed!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:47 schreef Tinkepink het volgende:
Wij hebben geen treden of CAO's. Maar als het goed is boeit het me ook niet, omdat ik waarschijnlijk mijn salaris ga verdubbelen(als de puntjes op de i op de juiste plek terecht komen tenminste)
Ja. Als het goed is deze week eindelijk de afronding. Het wordt wel hard werken.quote:
Het is geen lunchtijd meer hè? Komt dat nog op tijd?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Whoo! Mailtje van de pakketdienst dat mn pakketje is afgeleverd bij de lunchroom 2 deuren verder. Yay!
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Als het goed is deze week eindelijk de afronding. Het wordt wel hard werken.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zetten jullie dat ding allemaal vroeg zeg!. Thuis ging ie ongeveer een week voor kerst en dan na oud&nieuw direct weer de deur uit.
Duvel hoeft dit jaar ook geen boom. Afgelopen twee jaar wilde hij dat wel, dus toen stond er hier ook 1, maar nu dus niet meer!
En Tink, hard werken mag dan ook wel als je salaris wordt verdubbeld. Well done in ieder geval!
Ja stuk beter, thanks! Nul keer naar de wc geweest vandaagquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, dat kan ik ook. Eitje!
Voel je je weer wat beter? En kun je niet beter nog wat uitzieken, eerst?
Voorbeeld van een nieuwerwets kerststukje? Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:55 schreef Ml-etje het volgende:
pffff moe!
Heb vandaag een rondje NL gedaan
Huidtherapie gehad en nu soep en quiche uit de vriezer aan het opwarmen en kerstboom aan het neerzetten![]()
Lief smal boompje dit jaar omdat ik meer de kersstukjes in wil(niet die ouderwetse).
Iets van 400 gram groentes denk ik.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoeveel veggies zaten er in je pasta?
Volkorenpizza is lekker. Wit is vast lekkerder en bolt wat lekkerder op in de oven, maar het rijst goed, het deeg. En de topping was echt vet lekker, echt een aanrader...Recept van razztwizzle, geloof ik..
Hard werkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Als het goed is deze week eindelijk de afronding. Het wordt wel hard werken.
Maak morgen wel foto'squote:Op dinsdag 6 december 2011 21:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Voorbeeld van een nieuwerwets kerststukje? Ben benieuwd!
Lunchroom bij je werk?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
We gaan morgen rond 13h rijden en ik ken ze daar goedEn die toko gaat om 8:30 al open
.
Drukke komende weken herken ik wel, ik probeer alles een beetje buiten de deur te houden heb geen zin gevloerd de kerst/vakantie in te gaan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:47 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja stuk beter, thanks! Nul keer naar de wc geweest vandaagwel grappig, echt iedereen die ik in het weekend heb gezien is ziek geworden, hoezo besmettelijk! (al was ik vast niet de bron)
Zou nog wel een dagje thuis willen blijven, maar de komende twee weken zijn net zo druk als die van jou, geen optie dus. Maar ter Tink's geruststelling, ik zal niemands eten aanraken en neem mijn ontsmettende handzeep mee
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel hoeft dit jaar ook geen boom. Afgelopen twee jaar wilde hij dat wel, dus toen stond er hier ook 1, maar nu dus niet meer!
Google maps is je vriend, als je het wilt weten. Voor het pand en dan even paar deuren naar links.quote:
Wat?quote:
hoelang sta je dan op de hometrainer?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Anna, wel genoeg blijven drinken!
Anders zo nog veel meer bouillon.
Mijn lijstje:
O: boterham kaas, banaan, beschuit kaas
S: 33 km op de hometrainer
L: boterham kaas, beker melk
T's: appel, sinaasappel, gekookt ei, 20 dropjes, 4 pepernoten, 2 tuckoekjes, 2 dadels met roomkaas, fricandeau met paturain, plakjes droge worst, plak leverworst, vruchten met slagroom.
D: 3 borden boerenkoolstamppot met wat spekjes, stukje rookworst, tartaar, mosterd, augurk, zilverui e.d.
T: kwark en vla, zoute stokjes
Ja vanmiddag een verjaardag, vanochtend bij moeders schoongemaakt..
Leuk zo'n vrije dag
niks mis met hard werken, zeker als je zo'n salarisgroei in het vooruitzicht hebt. Is de baan in NL of DEquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
SPOILER: semi-werkgerelateerd :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Geen kerstboom... Ik krijg er een Tinyquote:
Als ik google op Tiny Tim krijg ik ditquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Geen kerstboom... Ik krijg er een Tiny Tim-vibe van...
D:quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ik google op Tiny Tim krijg ik dit
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Baaidewee!Wat jammer! Ook begrijpelijk, maar als je zeker weet dat dat is wat je ook wilt... Kan je het evt weer makkelijk opstarten?SPOILER: semi-werkgerelateerd :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Baaidewee!knopen doorhakken geeft rustSPOILER: semi-werkgerelateerd :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes! En hopelijk vindt de meest awesome werkgever jou in 2012
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Hmmmm, die vibe heb ik nog nooit gehad, noch wens ik hem ooit te krijgen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ik google op Tiny Tim krijg ik dit
[ afbeelding ]
Ik wil dat nog minder graag in m'n woonkamer dan een boom.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hmmmm, die vibe heb ik nog nooit gehad, noch wens ik hem ooit te krijgen!
Ja heb een tijd getwijfeld, maar de Engelsen hebben de laatste tijd nagenoeg niks voor me en kosten veelal meer energie dan dat het dus wat oplevert, en mbt nieuwe klusjes is de concurrentie moordend en voel ik me ook nog niet echt zeker genoeg...quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat jammer! Ook begrijpelijk, maar als je zeker weet dat dat is wat je ook wilt... Kan je het evt weer makkelijk opstarten?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
knopen doorhakken geeft rust
Vooruitgang!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wil dat nog minder graag in m'n woonkamer dan een boom.
Ja!!!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
knopen doorhakken geeft rust
Ze heeft al een eigen bedrijfjequote:Op dinsdag 6 december 2011 22:09 schreef Viking84 het volgende:
Tis ook nogal wat om te begínnen met een eigen bedrijfje, Maria. Beter doe je eerst wat ervaring op of zorg je voor een financiële basis waarna of waarnaast je je eigen ding kunt doen
.
Jouw lijst is lekker maar wel genoeg? Mjah, denk dat het wel goed isquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:20 schreef Perruche het volgende:
Oeh uniekje lekker die chocoladeletters. Het is maar goed dat ik ze niet heb gekregen.
Dat weet Vik geloof ikquote:
FRRK!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jouw lijst is lekker maar wel genoeg? Mjah, denk dat het wel goed is
Mijn aanstaande heet R en ik M en wat krijgen we? F, 2 x R en een K....
Dus nu telt het niet
ah, ok! Wat goed van je dat je dat volhoudtquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, goede beslissing!
Aurum, hometrainen op mijn C1batavus fiets... 33km in dit geval in 64 minuten.
Goed dat je bent wezen sporten!
Gelukkig dat je knie het weer wat beter doet Vik.
V1zor, hoe gaat het met je rug?
Vandaag 4 grote chocoletters gekregen (2 x puur en 2x melk met hazelnoot)
en jij kan niet zonder hem naar bed?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
mannen, ieder week is het weer later.
Lig alquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
en jij kan niet zonder hem naar bed?
Oeh heb je die gewoon thuis staan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ah, ok! Wat goed van je dat je dat volhoudt
Ik ben in dat opzicht een luie hond, we hebben een spinningfiets en vroeger ging ik nog weleens voor werk een half uur/ tot 45 minuten fietsen, maar met mijn nieuwe baan heb ik daar geen fut meer voor
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh heb je die gewoon thuis staan?
Oh das wel super zeg!quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]in de logeerkamer. Als ik 'm vaker gebruik dan staat hij gewoon pontificaal in de huiskamer zodat ik tv kan kijken als ik bezig ben
Fiets staat bij ons boven, dan zet ik hem voor de kast, daar plant ik de laptop in en dan series volgen (nu bigbangtheory)quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]in de logeerkamer. Als ik 'm vaker gebruik dan staat hij gewoon pontificaal in de huiskamer zodat ik tv kan kijken als ik bezig ben
Good for you! Met goed inkomen valt zo her en der ook wat stress weg, lijkt me. Kun je beter tegen hard werken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb m destijds ook op mn facebook gepost, misschien kun je m daar nog vinden. Was eind oktober volgens mij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:05 schreef _aurum_ het volgende:
Kunnen jullie ff helpenMijn search skills zijn weer drama
HPKW had volgens mij een tijd geleden een recept voor boterkoek met appel geplaatst. En ik kan 'm niet meer vinden
weet ik.quote:
bankhangenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh das wel super zeg!
Maar wat doe je nu ipv fietsen na het werk?
wat een prutlijst! Als je bodybalancet moet je er wel wat voedzaams in gooienquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:18 schreef Perruche het volgende:
Mijn lijst is mwah:
O: 2 bth ham, wat druifjes
T: cappuccino met 1 suiker
L: focaccia eiersalade, paprikasoep, 200 gr fruitsalade
T: 50 gr pepernoten (foei!)
T: appel
T: stukje chocoladeletter (foei!)
D: stoofvlees, 3 gekookte aardappels, salade met wortel en appel en yoghurtdressing
S: bodybalance
T: beker warme anijsmelk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |