Vandaar mijn TT. Maar 1 dag is toch geen ramp.quote:Op maandag 5 december 2011 15:19 schreef Ewelina het volgende:
Hoi. Slanktechnisch gezien niet de meest verantwoorde dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Syrena, hebben jullie ook een mok met naam gekregen? Of is dat iets van 'mijn' faculteit?quote:Op maandag 5 december 2011 15:26 schreef Syrena het volgende:
Ik las plassen![]()
Chico, vergadering skippen, huiswerk afmaken en die gedichten komen wel
Neen?quote:Op maandag 5 december 2011 15:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Syrena, hebben jullie ook een mok met naam gekregen? Of is dat iets van 'mijn' faculteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op maandag 5 december 2011 15:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Neen?Kan ook per faculteit verschillen natuurlijk. Volgens mij wordt dit ook niet door Communicatie geregeld bij ons. Wij hebben allemaal een koffiemok gekregen met daarop het nieuwe logo en onze voornaam erop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, dubbeldood gaat niet he?quote:Op maandag 5 december 2011 15:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Vooruit, als het lukt verdubbel ik mijn inname
Er kan best groente in lasagnaquote:Op maandag 5 december 2011 16:00 schreef V1z0R het volgende:
W-w-w-w-w-waar is je groente? Lieve Maria. En je hebt ook geen fruit, dat is best necesito, arriba arriba!![]()
Grote korrels Venz?quote:Op maandag 5 december 2011 16:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Er kan best groente in lasagnaAl is dat in deze idd minimaal
Fruit was ik vergeten te halen!
Morgen zal ik mijn leven weer beterenHet hagelt dus ik ga niet meer naar de supermercado
Zo hoort hetquote:Op maandag 5 december 2011 16:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb ze gevangen voor op brood uiteraard!
Boh, dat is naar, overgeven met overgeeffobie. Sterktequote:Op maandag 5 december 2011 15:43 schreef anna82 het volgende:
Bijlezen is vandaag misselijkmakend, al doe eetljstjes, brrrrr
En een polsfobie? Ik heb een overgeef fobie en dat maakt (samen) buikgriep hebben nog iets minder plezant!
Lijstje is
Otltdt: 1 glaasje cola
Je hebt ook nog intens pure! Die is nog puurderder en dus ook lekkerder!quote:Op maandag 5 december 2011 16:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zo hoort het
Ik ben zelf helemaal waus van die extra pure hagelslag van de Ruijter
Herkenbaarquote:Op maandag 5 december 2011 16:49 schreef Jagärtrut het volgende:
bah..wie schopt mij eens aan het werk? Ik heb net 2 hele drukke lesuren erop zitten, en nu moet ik nog werken, maar ik zit nog een beetje te stuiteren van het lesgeven, en dat werkt neit zogoed zo...
Oehquote:Op maandag 5 december 2011 16:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt ook nog intens pure! Die is nog puurderder en dus ook lekkerder!
Ruikt het goed? Smaakt het vreemd? Zitten er stukjes in die er eerst niet in zaten? Kan het kwaad als je een paar dagen ziek op bed ligt? Heb je iets anders te eten?quote:Op maandag 5 december 2011 17:42 schreef norich het volgende:
Kan het kwaad soep van 2 maanden over datum te eten?
Het stond al op toen ik erachter kwam, maar het ruikt niet apart en er zitten geen rare stukjes in dus ik waag het er maar opquote:Op maandag 5 december 2011 17:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ruikt het goed? Smaakt het vreemd? Zitten er stukjes in die er eerst niet in zaten? Kan het kwaad als je een paar dagen ziek op bed ligt? Heb je iets anders te eten?
Ja datquote:
je bedoelt poeder uit een pakje? zal wel meevallen dan denk ik.quote:Op maandag 5 december 2011 17:56 schreef norich het volgende:
[..]
Het stond al op toen ik erachter kwam, maar het ruikt niet apart en er zitten geen rare stukjes in dus ik waag het er maar op
Nope, zou ze goed inspuiten.quote:Op maandag 5 december 2011 18:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat. Kan niet zo goed tegen regen zeker?
Seksist! De mondhygienist kan net zo goed een man zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 18:33 schreef Perruche het volgende:
Mijn tandjes zijn trouwens weer helemaal schoon van de tandarts... of heet dat eigenlijk mondhygieniste...?
Het was een vrouwquote:Op maandag 5 december 2011 18:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Seksist! De mondhygienist kan net zo goed een man zijn.
Eh nee. Ik zou ze deze week vooral binnen aandoenquote:Op maandag 5 december 2011 18:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je kan suède best poetsen, maar daar heb je dan wel speciale suèdeschoensmeer voor nodigquote:Op maandag 5 december 2011 18:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een keer suède laarsjes gepoetst, omdat m'n moeder zei dat ik álle laarzen moest poetsen.
Suède is ook leer (binnenkant huid ipv buitenkant) en is dus net zo goed bestand tegen regen als andere leersoortenquote:Op maandag 5 december 2011 18:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Phaidra past wel in de zakquote:Op maandag 5 december 2011 18:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Je kan suède best poetsen, maar daar heb je dan wel speciale suèdeschoensmeer voor nodig.
Oja, gelukkigquote:Op maandag 5 december 2011 18:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Over een paar maanden ook niet meer
Met lijstjes als die van afgelopen weekend zal dat niet zo lang meer durenquote:
Maar je eetlust is terugquote:Op maandag 5 december 2011 19:01 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje
O: 3 boterhammen met vlokken
T: 2 plakjes kandijkoek
L: pistolet met rookworst
T: 2 stroopwafels
T: handje kruidnoten
D: kipsaucijs met mie en champignonroerbakmix
quote:Op maandag 5 december 2011 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb een broek aan die eerst niet zo geweldig lekker zat en nu wel
Zou ik reuze leuk vinden, maar ik heb op werkdagen bijna geen leven. Tenzij we meeten in jouw dorp, ergens tussen 16:30 en 17:30, dan ligt het op m'n route en kan ik wel een uurtje ertussen proppenquote:Op maandag 5 december 2011 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr, dat klinkt echt verrukkelijk!!
Mo, fijn zo'n beter zittende broek
Sigme, XM is in de buurt.. Mini, DaD enz?
Onze, want Groningen is onze buurt.quote:Op maandag 5 december 2011 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huh wacht wat? In wiens buurt ben ik en waarom?
Koffie XM?quote:Op maandag 5 december 2011 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huh wacht wat? In wiens buurt ben ik en waarom?
Wow kookqueen!quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef Perruche het volgende:
Mijn D was zooo lekker!! Had couscous gemaakt met fijngechopte dadels, platte peterselie en munt. Couscous geweld met pul piber (turkse pepers) en wat bouillon poeder. Alles door elkaar en even gemixt. Dan alles erdoorheen en op het laatst pijnboompitjes erdoor.
Erbij gebakken halloumi die ik had gemarineerd in marokkaanse kruiden, en pompoen in de oven gegaard met olijfolie en zeezout.. Vriendje zei "Ik zou dit nooit koken, maar vind het wel heel leuk dat jij het kookt!"
Voor morgen staat er lamsvlees op het vuur met rode wijn, uitje, thijm, wortel en knoflook. Doe er zo nog een laurierblad in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |