Oke! Dan doe ik nu een ronddraaiende smiley omdat ik hier niks op te antwoorden heb.quote:Op maandag 5 december 2011 19:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Muah, jawel. Als iedere complotpiet zou gaan hinten dat hij er 1 was zou het het voor ons wel makkelijker kunnen maken. Maar de kans bestaat ook dat je dan een onschuldige veroordeelt, of iemand die met de maffia samenspant bijvoorbeeld.
Nou, geweldigquote:Op maandag 5 december 2011 19:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oke! Dan doe ik nu een ronddraaiende smiley omdat ik hier niks op te antwoorden heb.
Moet je opletten, oke? Komt-ie!
Dat kan niet, komt-ie nog een keer!quote:Op maandag 5 december 2011 19:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, geweldig.
Iemand zou ook een dealtje kunnen hebben gemaakt met de maffia in ruil voor immuniteit (dus dat ze jou met rust laten). Ook handig om die mensen uit de weg te ruimen.
Hoezo kan dat niet?quote:Op maandag 5 december 2011 19:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat kan niet, komt-ie nog een keer!
Denk in dat geval logisch na.quote:Op maandag 5 december 2011 19:39 schreef samthegreat5 het volgende:
D'r staat toch nergens in de OP dat het niet mag?
Oke.quote:Op maandag 5 december 2011 19:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sorry, de logica ontgaat mij.
quote:Op maandag 5 december 2011 19:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Heb jij jouw afgestompte pet op vandaag?
Ok, prima. Dan een andere keer. Ik hoor het welquote:Op maandag 5 december 2011 19:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben vandaag door externe redenen te chagrijnig om dat te doen
Jij snapt er lekker niks van!quote:Op maandag 5 december 2011 19:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sorry, de logica ontgaat mij.
Goede reactie.quote:Op maandag 5 december 2011 19:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij snapt er lekker niks van!
Probeer nou gvd eens mee te doen hier samen met die andere lamme tak die Sine Amber heet.
Ik weet dat jullie er een beetje ingerommeld zijn, maar je bent slim genoeg om te snappen hoe dit spel werkt.
Dat je er geen effort in wil steken prima, maar bedank dan voor de eer en doe gewoon niet mee.
Ik ook! Vooral omdat het toch de enige posts is waarvan ik zeker weet dat ik er niet dood in gaquote:
En ik niet!quote:Op maandag 5 december 2011 19:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook! Vooral omdat het toch de enige posts is waarvan ik zeker weet dat ik er niet dood in ga
Laten we hopen dat je doodgaat, als je maffia bent ben ik blij, als je geen maffia bent ben ik blij omdat je toch niet veel toevoegt voor het dorpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |