quote:
De volgende keer doen we dat in plaats van prosecco.quote:
Met een beetje rum.quote:Op zondag 4 december 2011 22:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De volgende keer doen we dat in plaats van prosecco.
Buitenlandsquote:
Is op.quote:
Lekker voor je.quote:
Is de fles die ik jou heb gegeven al op?quote:
Half.quote:Op zondag 4 december 2011 22:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is de fles die ik jou heb gegeven al op?
Hij was lekker ja.quote:
En terecht, dorpen zijn inefficient en dienen derhalve langzaam van voorzieningen te worden verstoken, aldoende de dorpelingen naar de steden te dwingen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:43 schreef betyar het volgende:
Onze huisarts gaat met pensioen, we hebben dan helemaal geen huisarts meer in het dorp.
Als het goedkoper is mogen ze de normale huisartsen vervangen aldus Schippersquote:Op zondag 4 december 2011 22:41 schreef Cerbie het volgende:
Homeopathische huisartsen zouden ze meteen uit het ambt moeten zetten.
Ik ga nog niet in zo'n kutstad wonen, al kreeg ik er geld bij.quote:Op zondag 4 december 2011 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En terecht, dorpen zijn inefficient en dienen derhalve langzaam van voorzieningen te worden verstoken, aldoende de dorpelingen naar de steden te dwingen.
Steden zijn ook veel leuker tijdens Apocalypse en oorlogen dan dorpen hè of niet dannquote:Op zondag 4 december 2011 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En terecht, dorpen zijn inefficient en dienen derhalve langzaam van voorzieningen te worden verstoken, aldoende de dorpelingen naar de steden te dwingen.
Ook niet voor ¤1000000 ?quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ga nog niet in zo'n kutstad wonen, al kreeg ik er geld bij.
quote:
Colombiaanse koffie.quote:
Meer reiskilometers, want mensen blijven toch wel in dorpen wonen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vanuit oorlogskundig perspectief zijn ze idd een stuk interessanter, als je bijv. eraan denkt hoe de Russen in Grozny door een stel Tsjetsjenen op hun zak kregen zijn er in een stad veel ruimere mogelijkheden.quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Steden zijn ook veel leuker tijdens Apocalypse en oorlogen dan dorpen hè of niet dann
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |