Yup. Mengen ze aan met meer vet.quote:
We hadden die koloniën nooit op moeten geven.quote:
Op een bepaald moment kost de militaire inzet om de inboorlingen er onder te houden meer dan het roven van hun grondstoffen nog oplevert.quote:Op maandag 5 december 2011 07:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We hadden die koloniën nooit op moeten geven.
Inboorlingen afmaken.quote:Op maandag 5 december 2011 08:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op een bepaald moment kost de militaire inzet om de inboorlingen er onder te houden meer dan het roven van hun grondstoffen nog oplevert.
Nee, laten we een geheel nieuwe migrantenstroom binnenlaten, daar worden we beter van met zijn allen.quote:Op maandag 5 december 2011 08:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op een bepaald moment kost de militaire inzet om de inboorlingen er onder te houden meer dan het roven van hun grondstoffen nog oplevert.
Over werlke nieuwe migrantenstroom heb je het?quote:Op maandag 5 december 2011 08:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, laten we een geheel nieuwe migrantenstroom binnenlaten, daar worden we beter van met zijn allen.
Die van de jaren 70-00.quote:Op maandag 5 december 2011 08:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Over werlke nieuwe migrantenstroom heb je het?
Nieuw ten opzichte van de koloniale tijd.quote:Op maandag 5 december 2011 08:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vreemde definitie van nieuw, ik dacht dat je Polen enzo bedoelde.
Als dat inderdaad nog nieuw isquote:
Nee, dat zijn de nummerborden die ik 's ochtends vroeg zie als ik ook naar mijn werk ga. Turkse of Marokkaanse nummerborden zie ik nooit. Ze zullen nog wel op hun nest liggen rotten denk ik dan.quote:Op maandag 5 december 2011 08:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nieuw ten opzichte van de koloniale tijd.
Polen heb ik nooit last van, jij?
En van Turken en Marokkanen heb je wel persoonlijk last?quote:Op maandag 5 december 2011 08:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Polen heb ik nooit last van, jij?
Kebab en couscous zijn lekker. Marokkaanse en Turkse chicks ook.quote:Op maandag 5 december 2011 08:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als dat inderdaad nog nieuw is. Je kan ook doorschieten in conservatieve prietpraat.
En van dat netto negatieve effect ben ik nog niet overtuigd trouwens.
Nooit. Maar dat wil niet zeggen dat ik voor Henk en Ingrid kan spreken.quote:Op maandag 5 december 2011 08:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
En van Turken en Marokkanen heb je wel persoonlijk last?
En die hebben nooit last van Polen?quote:Op maandag 5 december 2011 08:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nooit. Maar dat wil niet zeggen dat ik voor Henk en Ingrid kan spreken.
Geen idee, vraag het hun woordvoerder:quote:
Hoewel katholiek kunnen ze nog niet op zijn absolute sympathie rekenenquote:Op maandag 5 december 2011 08:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen idee, vraag het hun woordvoerder:
geertwilders@parlement.nl
Ik hoor hem gek genoeg nooit over Hongaren.quote:Op maandag 5 december 2011 08:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoewel katholiek kunnen ze nog niet op zijn absolute sympathie rekenen
Hij schijnt ingefluisterd te worden door dr.Nikita.quote:Op maandag 5 december 2011 08:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hoor hem gek genoeg nooit over Hongaren.
Die rechtse gast die zich als vrouw voordoet? Lijkt me dat zelfs Wilders daar niet voor valt.quote:Op maandag 5 december 2011 08:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij schijnt ingefluisterd te worden door dr.Nikita.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |