Ik zit al op olie.quote:Op zondag 4 december 2011 23:24 schreef Zienswijze het volgende:
Voorschift op het gecombineerde Ministerie van Oliezaken & Defensie.
Gaat wat kannonenregens opleveren
VS is beter op defensie. Ik op olie. Dus dan zijn de kaarten verdeeld. Ik neem aan dat Voorschrift dat ook inziet.quote:Op zondag 4 december 2011 23:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Jij mag met VS om deze positie concurreren.
Mij best.quote:Op zondag 4 december 2011 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
VS is beter op defensie. Ik op olie. Dus dan zijn de kaarten verdeeld. Ik neem aan dat Voorschrift dat ook inziet.
En het zwarte goud vloeit rijkelijk. Dat lijkt me belangrijker.quote:Op zondag 4 december 2011 23:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mij best.
Dan gaan de wapens flink kletteren neem ik aan.
Dat zal wel stevige botsingen tussen links, GL de pacifisten, rechts en de PVV opleveren neem ik aan.quote:Op zondag 4 december 2011 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En het zwarte goud vloeit rijkelijk. Dat lijkt me belangrijker.
Die tanken allemaal.quote:Op zondag 4 december 2011 23:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat zal wel stevige botsingen tussen links, GL de pacifisten, rechts en de PVV opleveren neem ik aan.
Dat komt uit de Nederlandse cultuur. Dat maakt het multicultureel en niet buitenlands.quote:Op zondag 4 december 2011 23:55 schreef remlof het volgende:
Wat is er multicultureel aan een chocoladeletter?
Je had het over "allemaal multiculturele culinaire hoogstandjes", maar je doelde dus op de combinatiequote:Op zondag 4 december 2011 23:59 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat komt uit de Nederlandse cultuur. Dat maakt het multicultureel en niet buitenlands.
Meeste, zo niet alle, nederlandse chocolade komt uit België. Callebaut...quote:Op zondag 4 december 2011 23:59 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat komt uit de Nederlandse cultuur. Dat maakt het multicultureel en niet buitenlands.
Ik heb je voor Minister van Feest genomineerd lolbroekquote:Op maandag 5 december 2011 00:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Meeste, zo niet alle, nederlandse chocolade komt uit België. Callebaut...
Net op de verpakking gekeken. Er zijn geen indicaties dat deze HEMA letter uit het buitenland kwam.quote:Op maandag 5 december 2011 00:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ook die goedkopere zooi?quote:Op maandag 5 december 2011 00:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |