Mathijs zingt echt nog veel te matig voor iemand die hoofdrollen heeft gehad... ik zou me serieus bekocht voelen als je een kaartje koopt en je krijgt een matig zingende Mathijs te zienquote:Op zondag 4 december 2011 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Doe mij maar Joey, Daniel of Mathijs
Best wel, in tegenstelling tot 3,5 uur op vrijdag wachtenquote:Op zondag 4 december 2011 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Er zit wel een lekker tempo in de show... gewoon 1,5 en klaar
Hij was understudy hequote:Op zondag 4 december 2011 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mathijs zingt echt nog veel te matig voor iemand die hoofdrollen heeft gehad... ik zou me serieus bekocht voelen als je een kaartje koopt en je krijgt een matig zingende Mathijs te zien
Dat duurde echt te lang ja!quote:Op zondag 4 december 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Best wel, in tegenstelling tot 3,5 uur op vrijdag wachten
Ja maar dan krijg je hem dus wel regelmatig in de hoofdrol... dat is toch jammer van je euro'squote:
Lekker hequote:Op zondag 4 december 2011 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Er zit wel een lekker tempo in de show... gewoon 1,5 en klaar
Ik heb nog even aangepastquote:Op zondag 4 december 2011 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je hem dus wel regelmatig in de hoofdrol... dat is toch jammer van je euro's
3,5quote:Op zondag 4 december 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
Dat vlotte vind ik ook fijn, niets geen 3,5 uur of hoe lang duurt VOH wel niet totaal.
Ja hequote:Op zondag 4 december 2011 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Die linker is trouwens wel erg yummie
Wel Ricola.quote:Op zondag 4 december 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
En ook geen Red Room en Haribo sluikreclame. Alleen de SMS.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Stuur die Colombiaanse Mr Potatoehead weg
Ze worden gecremeerd... Disco Inferno!quote:
"Tragedy!"quote:Op zondag 4 december 2011 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze worden gecremeerd... Disco Inferno!
Nou nouquote:Op zondag 4 december 2011 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Die Alessandro heeft ook echt een kop om door de modder heen te trekken he
Het is misschien handig als de namen van de kandidaten op de foto;s komen te staanquote:Op zondag 4 december 2011 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik maar ik ben lui vandaag, wat moet er gedaan worden?
Maak je borsten maar nat Cee!quote:Op zondag 4 december 2011 21:41 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ga even proberen TVOH in een uur te kijken.
Ja ik wind er geen doekjes omquote:
Ik ook! Heb me prima vermaaktquote:
Oh dat vind ik niet zo lastig. Ik ga 't effe doen, moet ik de resultaten hier posten?quote:Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is misschien handig als de namen van de kandidaten op de foto;s komen te staan
The Borst of Holland!quote:
quote:
Als je dat zou willen doen graag! En degene die zijn afgevallen zwart-wit maken?quote:Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh dat vind ik niet zo lastig. Ik ga 't effe doen, moet ik de resultaten hier posten?
Ge zijt kei goequote:Op zondag 4 december 2011 21:45 schreef Cee het volgende:
Oké, ik ga 't doen en daarna proberen een vliegensvlugge blog voor TVOH te schrijven als ik halverwege niet in slaap val van moeheid.
Vincentquote:Op zondag 4 december 2011 21:54 schreef Cee het volgende:
Uhm, die Rob is eruit en wie nog meer? Ik weet het al niet meer.
Dankje Ceequote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef Cee het volgende:
Komen ze (ik upload ze een voor een via tinypic en werk deze post bij dus je moet even kijken of het dan lang houdbaar is).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klaar.
Bronquote:Sunday Night Fever (RTL4, 20:10) – RTL 4-aanwinst Chantal Janzen trok zondag minder dan een miljoen kijkers met de eerste liveshow van haar programma Sunday Night Fever. Er keken 912.000 kijkers (madl: 12.7%) naar de uitzending. Met dit kijkersaantal scoort Sunday Night Fever ver onder het zendergemiddelde van RTL 4. Direct na afloop verdubbelde de familiezender haar kijkerspubliek, toen Linda de Mol 1,8 miljoen kijkers binnenharkte met haar Postcode Loterij Miljoenenjacht.
Sunday Night Fever, waarin de hoofdrolspeler voor de musical Saturday Night Fever wordt gezocht, is de opvolger van de AVRO-show Op Zoek Naar. De eerste liveshow van Op Zoek Naar Zorro trok afgelopen januari nog 101.000 kijkers méér.
De Reünie (KRO, Ned1, 20:24) – Recht tegenover Sunday Night Fever wist alleen Nederland 1 een groter kijkerspubliek te boeien. Het programma De Reünie was met 2.328.000 kijkers (madl: 32.6%) de grote winnaar op primetime. Twee uitzendingen wisten over de hele avond gezien nog meer kijkers te boeien, namelijk Studio Sport Eredivisie (3,1 miljoen) en het Achtuurjournaal (2,7 miljoen).
Hier ben ik het dus echt totaal niet mee eens! Ik ben heel blij dat Willem Nijholt er niet bij is, bij Op zoek naar irriteerde ik me echt rot aan die vreselijke vent. Hij maakte ook vaak de verkeerde keuzes (ik vergeef het hem nooit dat hij Remko eruit stemde bij Op zoek naar Josephquote:Op zondag 4 december 2011 20:30 schreef roos85 het volgende:
Ik vind het toch jammer dat Willem Nijholt er niet bij is
Erwin van Lambaart mis ik wel, dus dit lijkt me een goed ideequote:Op zondag 4 december 2011 20:32 schreef roos85 het volgende:
Het lijkt me trouwens best briljant als Carlo een keer als Erwin van Lambaart daar gaat zitten
Hahaquote:Op zondag 4 december 2011 21:07 schreef Cee het volgende:
Ohhh wel leuk om te zien dat de Stagiair na SYTYCD weer werk heeft gevonden in het geluid en regie-hok.
Ben ik het mee eens. Het gaat toch om de kandidaten en niet om welke coach er gaat winnenquote:Op maandag 5 december 2011 13:42 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik vind sowieso wel het format van Op zoek naar beter, ze hadden beter gewoon een jury kunnen doen die bij een sing-off uitmaakt wie er afvalt en niet coaches zoals in The Voice! Wel mooi trouwens dat ze optimaal gebruik kunnen maken van het TVOH-podium.
Ik heb me wel vermaakt!quote:
Gaan we je op tv zien?quote:Op donderdag 8 december 2011 17:13 schreef Ang3l het volgende:
Net meegedaan met de flashmob die zondag uitgezonden wordt hiervoor, samen met de jongens die voor de hoofdrol gaan. Pfff, lange dag. Maar leuk om te doen! Zal dus zondag maar eens een x kijken
Absoluutquote:Op donderdag 8 december 2011 17:24 schreef TheVulture het volgende:
Jij doet ook alles voor een beetje aandacht he Ang3l
Als t goed is wel. In de flashmob zelf denk ik niet echt, iets te veel man. Maar we hebben ook opnames gemaakt met slechts een handjevol dansers toen die jongens de dans aangeleerd kregen en daar zat ik bij en dat werd gefilmd. Dus daarbij denk ik wel. Geen idee wat ze gebruiken.quote:
Jazekerquote:Op zondag 11 december 2011 19:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Is dat ook te zien op RTLXL uitzendinggemist.?
Half 9 is altijd relaxed aanschuiven, bijna alles begint om half 9, voor 8 uur is het altijd haasten hier, heerlijk als ik op tijd ben zoquote:Op zondag 11 december 2011 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]Vorige week dacht ik dat het om half 9 begon, dus ik ben nu ook lekker op tijd.
Joey, met die forse wenkbrauwen!quote:Op zondag 11 december 2011 20:00 schreef Karina het volgende:
Joey? of Matthijs? Het zal wel weer overdreven zijn, zodat we kijken
8 uur vind ik ook prima, precies na Studio Sport.
quote:Op zondag 11 december 2011 20:00 schreef Karina het volgende:
8 uur vind ik ook prima, precies na Studio Sport.
Het gaat in ieder geval lekker vlot, niet zoals VOH, waar je de hele avond kwijt bent aan 1 programma.quote:Op zondag 11 december 2011 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb er nog niets van gezien fus ik ben benieuwd
Symphiequote:Op zondag 11 december 2011 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb er nog niets van gezien fus ik ben benieuwd
quote:Op zondag 11 december 2011 20:07 schreef MissJ het volgende:
Joehoe!
ik kom zo, eerst even nagels lakken en zulks
Joehoeeeequote:Op zondag 11 december 2011 20:07 schreef MissJ het volgende:
Joehoe!
ik kom zo, eerst even nagels lakken en zulks
Hajeeequote:
Ik gok een musical-meisje? of achtergronddanseresmeisjequote:Op zondag 11 december 2011 20:10 schreef Karina het volgende:
Wie is dat meisje? Of zomaar een danseresje. En ik bedoel niet Chantal
Oh ik dacht misschien een bekende (ik ken al die mensen nooit).quote:Op zondag 11 december 2011 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gok een musical-meisje? of achtergronddanseresmeisje
Ja, ze gaan zo allemaal zingenquote:
Gister zag ik een stukje herhaling en toen dacht ik ook 'wow VOH is wel echt beter'quote:Op zondag 11 december 2011 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ze gaan zo allemaal zingen. Maaaaar ik vond het niveau vorige week best laag
.
Maar volgens mij zijn ze geen van allen boven het ensemble uitgestegen tot nu toequote:Op zondag 11 december 2011 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gister zag ik een stukje herhaling en toen dacht ik ook 'wow VOH is wel echt beter'En hier zijn er dan een hoop al lang in de musicalwereld bezig...
Eigenlijk zou ik iedereen al met zo'n Joey-kapsel willen zien, sommige kan ik niet voorstellen in de hoofdrol, maar misschien met een goed zwarte bos haren dat het scheeltquote:Op zondag 11 december 2011 20:14 schreef Karina het volgende:
Colin en Marcel vind ik allebei niet zo leuk.
Hallee Ceeeequote:
Jaaa!quote:Op zondag 11 december 2011 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Colin is stukken leuker zonder hoofddoekje en petje.
Of geef titels die wat met de musical te maken hebben. In dit geval is "Tragedy" toepasselijk.quote:Op zondag 11 december 2011 20:17 schreef Holy_Goat het volgende:
Zullen we de volgende TT noemen: 'Waar oren spontaan beginnen te bloeden' ?
Ligt eraan welke opleiding. Fontys bijvoorbeeld laat niet iedere haagsche harry toe.quote:Op zondag 11 december 2011 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Musicalopleiding heeft Colin gedaan, stelt dat nog iets voor, moeilijk om toegelaten te worden of valt het mee?
Zorro is ook een mini, oh wacht, de echte Zorro was zeker ook mini Zuidelijk?quote:Op zondag 11 december 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
Oh hij was het dus.
Colin vind ik sowieso al te klein voor de rol.
ineens proeft alles naar citroen :Squote:Op zondag 11 december 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
Ik word gehypnotiseerd door de oorbel van Kim.
Ik ken Zorro alleen van de serie, hij was niet echt heel lang volgens mij. maar Tony moet gewoon een lange, slanke vent zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zorro is ook een mini, oh wacht, de echte Zorro was zeker ook mini Zuidelijk?
quote:Op zondag 11 december 2011 20:20 schreef Kinga het volgende:
Dan weet je wel waar je staat. Niet de beste danser, niet de beste zanger. Dan kan je fluiten naar je hoofdrol.
Maar..maar! Ik zou zweren dat ik je ooit eens heb horen zingenquote:Op zondag 11 december 2011 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik hier wel over kan zeggen dat ik dit nummer beter zing. en ik zing niet eens!
Ja FOK!Idols enzoquote:Op zondag 11 december 2011 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar..maar! Ik zou zweren dat ik je ooit eens heb horen zingen*graaft in geheugen*
Hebben de goeie kerels geen auditie gedaan toen ze hoorden dat het bij 4 kwam?quote:Op zondag 11 december 2011 20:24 schreef Kinga het volgende:
Sorry. Ik blijf erbij. Dit programma mocht willen dat het OZN was. Totaal geen niveau.
Die mochten mss niet van mr Possessedquote:Op zondag 11 december 2011 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben de goeie kerels geen auditie gedaan toen ze hoorden dat het bij 4 kwam?
Ja, dat valt me ook op.quote:Op zondag 11 december 2011 20:25 schreef Kinga het volgende:
Carlo valt me wel alles mee. Gewoon eerlijk.
quote:Op zondag 11 december 2011 20:25 schreef Kinga het volgende:
Carlo valt me wel alles mee. Gewoon eerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet? Oh dat zou ik eigenlijk wel verwachten als ik 'weet niet hoeveel' neerleg voor een kaartje musicalquote:Op zondag 11 december 2011 20:26 schreef Karina het volgende:
Maar het zingen hoeft natuurlijk niet hetzelfde niveau te hebben als VOH. Maar qua zang was dit inderdaad slecht.
"Wat kan die jongen verplegen he!"quote:Op zondag 11 december 2011 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Chantal is ook niet echt geloofwaardig als ze dit wel goed vindt en destijds Fatima weghoonde
Ik ga nooit naar musicals, maar daar moet je toch gewoon goed kunnen zingen, maar niet fantastischquote:Op zondag 11 december 2011 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet? Oh dat zou ik eigenlijk wel verwachten als ik 'weet niet hoeveel' neerleg voor een kaartje musical
Ik verwacht eigenlijk dat de hoofdrolspeler in een musical beter zingt dan een gemiddelde popster.quote:Op zondag 11 december 2011 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet? Oh dat zou ik eigenlijk wel verwachten als ik 'weet niet hoeveel' neerleg voor een kaartje musical
quote:Op zondag 11 december 2011 20:27 schreef Holy_Goat het volgende:
Chantal gaat ze gewoon een beetje verdedigen
Kut Jan. Nep Jan. Nep Jan Commentaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
Shit, moet ik 'm weer gaan volgen dan? Ik ben een tijdje geleden gestopt ermee omdat ie zo onpasselijk klef deed met die vriendin van 'm.quote:Op zondag 11 december 2011 20:27 schreef Kinga het volgende:
Ik moet zo lachen om Tommie Christiaan in mijn Twitter TL. Hij vindt het ook maar vreselijk
Jawel, moet gewoon goed zijnquote:Op zondag 11 december 2011 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar musicals, maar daar moet je toch gewoon goed kunnen zingen, maar niet fantastisch
Cee, sinds jij Waylon liet zien ben ik een beetje omquote:Op zondag 11 december 2011 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Shit, moet ik 'm weer gaan volgen dan? Ik ben een tijdje geleden gestopt ermee omdat ie zo onpasselijk klef deed met die vriendin van 'm.
Kloptquote:Op zondag 11 december 2011 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Op zoek naar... had toch echt wel betere kwaliteit hoor.
Jaquote:Op zondag 11 december 2011 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat de hoofdrolspeler in een musical beter zingt dan een gemiddelde popster.
Die moet voortaan iedere keer TVOH live becommentariseren.quote:Op zondag 11 december 2011 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cee, sinds jij Waylon liet zien ben ik een beetje om
quote:TommieChris Carlo is soooo right!! #sundaynightfever .. Terecht commentaar .. Thank god. Anders denkt iedereen dat dit de norm moet zijn.. :s
2 minutes ago · reply · retweet · favorite
TommieChris Ok... Ik ga ophouden met live commentaar geven bij #sundaynightfever .. Dan ga ik onaardige dingen zeggen!! Dan weten jullie dat... #auwwww
4 minutes ago · reply · retweet · favorite
TommieChris Wat heeft chantal aan ?? :-p .. Op zoek naar de leeuwentemmer.. :-p #sundaynightfever
26 minutes ago · reply · retweet · favorite
Ik denk dat Kim ook de kijkers niet weg wilt jagen en het stiekem wel weet, ze moeten wel denk ikquote:Op zondag 11 december 2011 20:29 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ben ik weer, klotetablet
Vorige optreden was ook om te huilen.
Kim Lian is doof
Oh okquote:Op zondag 11 december 2011 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jawel, moet gewoon goed zijnEcht goed
JAquote:Op zondag 11 december 2011 20:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Die moet voortaan iedere keer TVOH live becommentariseren.
Je jaagt juist kijkers weg door baggeroptredens de hemel in te prijzenquote:Op zondag 11 december 2011 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Kim ook de kijkers niet weg wilt jagen en het stiekem wel weet, ze moeten wel denk ik
Ah ja dat is waar!quote:Op zondag 11 december 2011 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het commentaar van Carlo ging natuurlijk wel over twee mensen uit het rivaliserende team he, dan kan je eerlijker zijn want dan hoef je niet gemaakt enthousiast te zijn.
Nou, hij krijgt in ieder geval wel de kans nuquote:Op zondag 11 december 2011 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ja dat is waar!
Ff kieken of Carlo straks ook de boel recht gaat strijken bij eigen valse kraaien.
Deed VOH ook een seizoen lang en we bleven kijkenquote:Op zondag 11 december 2011 20:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je jaagt juist kijkers weg door baggeroptredens de hemel in te prijzen
Klopt. Maar toch, de geloofwaardigheid van Kim-Lian in de musicalwereld wordt wel aangetast. Blijkt maar uit de twitter berichten van musical artiesten.quote:Op zondag 11 december 2011 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het commentaar van Carlo ging natuurlijk wel over twee mensen uit het rivaliserende team he, dan kan je eerlijker zijn want dan hoef je niet gemaakt enthousiast te zijn.
ze hebben totaal geen ademhalingstechniekquote:Op zondag 11 december 2011 20:33 schreef Karina het volgende:
Oei, wat zingen ze slecht. Totaal geen adem ook. En de muziek is te hard.
Ja, en hij heeft een oude kop. Is de rol van Tony niet eigenlijk voor iemand die er uit moet zien als 19?quote:
twitter:rvoverdijk twitterde op zondag 11-12-2011 om 20:34:42Ik denk niet dat ik mijn mening moet loslaten op Sunday Night Fever.. dus laat ik dat maar niet doen! reageer retweet
Klopt, alleen Joey is qua uiterlijk geschiktquote:Op zondag 11 december 2011 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft een oude kop. Is de rol van Tony niet eigenlijk voor iemand die er uit moet zien als 19?
LOL, wilde het ook net kopierenquote:Op zondag 11 december 2011 20:35 schreef Cee het volgende:
Ook Ruudje heeft z'n twijfels.twitter:rvoverdijk twitterde op zondag 11-12-2011 om 20:34:42Ik denk niet dat ik mijn mening moet loslaten op Sunday Night Fever.. dus laat ik dat maar niet doen! reageer retweet
Hij was wel briljant als Corny Collins in Hairspray.quote:Op zondag 11 december 2011 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe nou niet alsof Marcel V the next best thing in musicalland is.
quote:Op zondag 11 december 2011 20:36 schreef Cee het volgende:
Let op mijn woorden, ongeacht wat het publiek stemt, Marcel V blijft er tot de finale in.
Dat dusquote:Op zondag 11 december 2011 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Erg matig. Dat was ie al bij Ozn, maar wat ik vorige week hoorde en bij de audities is ie niets verbeterdquote:Op zondag 11 december 2011 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou me als producent serieus zorgen maken als ik hier een hoofdrol moest weggeven... want ook Mathijs die straks nog komt is gewoon een matige zanger
Ik denk dat ze gokken op Noortje die het niveau omhoog moet trekken.quote:Op zondag 11 december 2011 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou me als producent serieus zorgen maken als ik hier een hoofdrol moest weggeven... want ook Mathijs die straks nog komt is gewoon een matige zanger
dit kan niet waar zijnquote:Op zondag 11 december 2011 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Nee, das Rene van Kootenquote:Op zondag 11 december 2011 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ruud van Op zoek naar Zorro. Halflang haar, meestal een stoppelbaardje.quote:
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 11-12-2011 om 20:38:51De coaches mogen wel wat kritischer zijn bij #sundaynightfever reageer retweet
Wat niet? Dat Mathijs matig is?quote:
was volgens mij wel een van de beterenquote:Op zondag 11 december 2011 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ruud van Op zoek naar Zorro. Halflang haar, meestal een stoppelbaardje.
Als Noortje de vrouwelijke hoofdrol wordt, dan kan iemand als Colin het wel vergetenquote:Op zondag 11 december 2011 20:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gokken op Noortje die het niveau omhoog moet trekken.
En hij zit nu in Zorro, is Understudy van Tommy. En collega van Joey.quote:Op zondag 11 december 2011 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ruud van Op zoek naar Zorro. Halflang haar, meestal een stoppelbaardje.
Nee, dat een van deze heren serieus een hoofdrol krijgtquote:Op zondag 11 december 2011 20:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat niet? Dat Mathijs matig is?
quote:Op zondag 11 december 2011 20:40 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar sneu voor Noor. Kom je ineens in een but musical terecht doordat je but tegenspeler but is.
En toch is het zoquote:Op zondag 11 december 2011 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, dat een van deze heren serieus een hoofdrol krijgt
Kan Jim dansen? Ik zie het Jamai wel doenquote:Op zondag 11 december 2011 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarschijnlijk zou Jim Bakkum het nog wel beter kunnen dan al deze jongens.
Ik denk tot ze nog maar met de helft van de kandidaten zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 20:42 schreef miieejj het volgende:
moeten ze altijd met z'n 2'en zingen ??
Hij zat ook in Grease, ik denk dat hij wel kan dansen!quote:Op zondag 11 december 2011 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan Jim dansen? Ik zie het Jamai wel doen
Jim kan dat ook primaquote:Op zondag 11 december 2011 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij zat in Grease en Hairspray toch? Daar zal ie ook wel in hebben moeten dansen.quote:Op zondag 11 december 2011 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
vind 't nie zo leuk om naar te kijken.. zo goed zingen ze nietquote:Op zondag 11 december 2011 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk tot ze nog maar met de helft van de kandidaten zijn.
Zie de post boven jequote:Op zondag 11 december 2011 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij zat in Grease en Hairspray toch? Daar zal ie ook wel in hebben moeten dansen.
Een plank is soepeler.quote:Op zondag 11 december 2011 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij zat in Grease en Hairspray toch? Daar zal ie ook wel in hebben moeten dansen.
Sorry maar (mijn mening) een homo kan deze rol toch niet spelen.quote:Op zondag 11 december 2011 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |