Mathijs zingt echt nog veel te matig voor iemand die hoofdrollen heeft gehad... ik zou me serieus bekocht voelen als je een kaartje koopt en je krijgt een matig zingende Mathijs te zienquote:Op zondag 4 december 2011 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Doe mij maar Joey, Daniel of Mathijs
Best wel, in tegenstelling tot 3,5 uur op vrijdag wachtenquote:Op zondag 4 december 2011 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Er zit wel een lekker tempo in de show... gewoon 1,5 en klaar
Hij was understudy hequote:Op zondag 4 december 2011 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mathijs zingt echt nog veel te matig voor iemand die hoofdrollen heeft gehad... ik zou me serieus bekocht voelen als je een kaartje koopt en je krijgt een matig zingende Mathijs te zien
Dat duurde echt te lang ja!quote:Op zondag 4 december 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Best wel, in tegenstelling tot 3,5 uur op vrijdag wachten
Ja maar dan krijg je hem dus wel regelmatig in de hoofdrol... dat is toch jammer van je euro'squote:
Lekker hequote:Op zondag 4 december 2011 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Er zit wel een lekker tempo in de show... gewoon 1,5 en klaar
Ik heb nog even aangepastquote:Op zondag 4 december 2011 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je hem dus wel regelmatig in de hoofdrol... dat is toch jammer van je euro's
3,5quote:Op zondag 4 december 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
Dat vlotte vind ik ook fijn, niets geen 3,5 uur of hoe lang duurt VOH wel niet totaal.
Ja hequote:Op zondag 4 december 2011 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Die linker is trouwens wel erg yummie
Wel Ricola.quote:Op zondag 4 december 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
En ook geen Red Room en Haribo sluikreclame. Alleen de SMS.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Stuur die Colombiaanse Mr Potatoehead weg
Ze worden gecremeerd... Disco Inferno!quote:
"Tragedy!"quote:Op zondag 4 december 2011 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze worden gecremeerd... Disco Inferno!
Nou nouquote:Op zondag 4 december 2011 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Die Alessandro heeft ook echt een kop om door de modder heen te trekken he
Het is misschien handig als de namen van de kandidaten op de foto;s komen te staanquote:Op zondag 4 december 2011 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik maar ik ben lui vandaag, wat moet er gedaan worden?
Maak je borsten maar nat Cee!quote:Op zondag 4 december 2011 21:41 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ga even proberen TVOH in een uur te kijken.
Ja ik wind er geen doekjes omquote:
Ik ook! Heb me prima vermaaktquote:
Oh dat vind ik niet zo lastig. Ik ga 't effe doen, moet ik de resultaten hier posten?quote:Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is misschien handig als de namen van de kandidaten op de foto;s komen te staan
The Borst of Holland!quote:
quote:
Als je dat zou willen doen graag! En degene die zijn afgevallen zwart-wit maken?quote:Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh dat vind ik niet zo lastig. Ik ga 't effe doen, moet ik de resultaten hier posten?
Ge zijt kei goequote:Op zondag 4 december 2011 21:45 schreef Cee het volgende:
Oké, ik ga 't doen en daarna proberen een vliegensvlugge blog voor TVOH te schrijven als ik halverwege niet in slaap val van moeheid.
Vincentquote:Op zondag 4 december 2011 21:54 schreef Cee het volgende:
Uhm, die Rob is eruit en wie nog meer? Ik weet het al niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |