Dat heb ik ook. FidoDido.quote:Op zondag 4 december 2011 21:04 schreef lezzer het volgende:
Ik denk altijd maar dat ze er uit ziet als haar UI. Zo stel ik me iedereen eigenlijk voor, als hun UI.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:09 schreef lezzer het volgende:
Dus ik jaag de kat uit m'n lege soepkom, kijkt ze me aan en vertrekt naar de lege soepkom van Mrs die 30cm verderop staat...
quote:Op zondag 4 december 2011 21:09 schreef lezzer het volgende:
Dus ik jaag de kat uit m'n lege soepkom, kijkt ze me aan en vertrekt naar de lege soepkom van Mrs die 30cm verderop staat...
Heb je de tt wel gelezen liefje?quote:Op zondag 4 december 2011 20:56 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht echt dat we een piemol-tt gingen krijgen en overwoog tot kaping over te gaan.
Maar dit is een geweldige
In twee minuten? Woot.quote:Op zondag 4 december 2011 21:34 schreef Vanyel het volgende:
Mijn telefoon was opeens leeg
Fijn naar huis gelopen en acuut aan de oplader. Hallo Lesbeau
Oooooooooooh.quote:Op zondag 4 december 2011 21:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG LIKE WTF TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWTALLY THE FIRST TIME I LIKE HAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEEEER THAT
Denk jij dat DP dat niet weet? Of dat t per ongeluk ging?quote:Op zondag 4 december 2011 21:33 schreef skunkasaur het volgende:
Whahahahahhaa die TT. Goed. DancingPhoebe, neem dit niet te serieus op. Maar DP is ook een afkorting van iets anders. "Iets anders". Jeweetz. Iets best wel seksueel getint. En dat willen Lesbeaus dan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee popje. Na de OP en het afrekenen van de cocktails.quote:
Word ik hier nou getrolled of is er daadwerkelijk iemand die het ook eens meemaakt?quote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef skunkasaur het volgende:
Omdat ik dacht dat jullie lief en vriendelijk en onschuldig waren en ik kei, en KEIhard met mijn arme neus op de feiten geduwd werd.
Maar dat heeft ze ook!quote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef lezzer het volgende:
Omdat ik dacht dat DP een leuk naamtopic had, en dat het nou toch wat anders blijkt te zijn.
Het eerste.quote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Word ik hier nou getrolled of is er daadwerkelijk iemand die het ook eens meemaakt?![]()
*achterdochtig wordt
Ja ik wel eigenlijk...quote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef Vanyel het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je per ongeluk zo'n goedkope sticker erop laat zitten.
Als de afspraak 15 euro was? Echt?quote:
quote:
Ja geen idee.quote:
Ja zeker.quote:Op zondag 4 december 2011 22:12 schreef Vanyel het volgende:
Ja, maar dan zou je toch juist die sticker erafpulken.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef skunkasaur het volgende:
Omdat ik dacht dat jullie lief en vriendelijk en onschuldig waren en ik kei, en KEIhard met mijn arme neus op de feiten geduwd werd.
En ik dan, he?quote:
Hoe kon ik die post nu missen?quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd van Fiets en Skunk. Van de rest ook, maar die twee hebben een speciaal plekje![]()
![]()
.
Nee maar. Dat hadden we nou helemaal niet achter je gezocht! Erik, wat doe je me aan?quote:Op zondag 4 december 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind een jongen leuk. Ik ben een jongen
. Dus ja
. Sorry dames, deze man gaat jullie niet proberen te bekeren.
Deal.quote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh dat kan wel. Dan doen jullie allemaal sexytime en dan houden we gewoon enorm van elkaar met z'n drieën.
Oh dat kan wel. Dan doen jullie allemaal sexytime en dan houden we gewoon enorm van elkaar met z'n drieën.
Trefaldighet. Want we gaan wel in Zweden wonen.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 23:15 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Trefaldighet. Want we gaan wel in Zweden wonen.
quote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Vanyel het volgende:
Wij hebben de eerste verzoeken alweer binnen hoor, van mannen die wel tussen ons in willen (als we hand in hand lopen).
Zeggen ze tegen je dat t zo'n lekker homovriendelijk oord is hier, waar je je 'normaal' voelt....
Bah. Het is echt zo jammer dat het zo moet in de wereld.quote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Vanyel het volgende:
Wij hebben de eerste verzoeken alweer binnen hoor, van mannen die wel tussen ons in willen (als we hand in hand lopen).
Zeggen ze tegen je dat t zo'n lekker homovriendelijk oord is hier, waar je je 'normaal' voelt....
Goedzo!quote:Op zondag 4 december 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach ja, ik ben een dramatisch persoon, dus ik zie dat dan al helemaal gebeuren![]()
. Hield me niet tegen om het te doen trouwens
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lezzer, wat mag het kosten? Ik was van de week in de Makro en ik werd er helemaal hebberig van![]()
Al die leuke dozen vol met troep. Ik hou er van!! Ik weet niet hoeveel je er aan uit mag/wil geven, maar voor niet te veel geld echt al leuke pakkettenLaat staan als je voor het volledige bedrag gaat
OMGWTFBBQ GREEEEEEEEEED!!
Met mijn ex hadden we een keer zo de balen van de pakketten die we van ons werk hebben gekregen, dat we naar de Makro zijn gereden en een eigen kerstpakket hebben uitgezocht![]()
![]()
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen twijfel.quote:Op maandag 5 december 2011 08:22 schreef Vanyel het volgende:
Oh lezzer, met een goeie champagne maak je mij gelukkiger dan met een kerstpakket.
Maar, is dat een speciaal ding voor "kerstpakketten"?quote:Op maandag 5 december 2011 08:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
JA gewoon even zoeken op de site, kan zelfs digitaal, maar ook in semigezellige verpakking.
Bonnen zijn stom.quote:Op maandag 5 december 2011 08:27 schreef lezzer het volgende:
Ok, dus je koopt dan gewoon cadeaubonnen?
Mmm, da's eigenlijk wel een slim ideetje
Nou, ze krijgen dus al een bonus...quote:Op maandag 5 december 2011 08:29 schreef Vanyel het volgende:
Maar jij hebt er toch weinig? Een jaartje persoonlijk geen optie?
Wacht maar tot jij 25 blikken leverworst weggeflikkerd hebt in de loop der jarenquote:Op maandag 5 december 2011 08:28 schreef Bakfiets. het volgende:
Als het goed is krijg ik dit jaar twee kerstpakketten.
[..]
Bonnen zijn stom.
Bonnen zijn tof. Daar heeft tenminste iedereen wat aan, itt de rotzooi uit het gemiddelde kerstpakket.quote:Op maandag 5 december 2011 08:28 schreef Bakfiets. het volgende:
Als het goed is krijg ik dit jaar twee kerstpakketten.
[..]
Bonnen zijn stom.
Jawel.quote:Op maandag 5 december 2011 08:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ze krijgen dus al een bonus...
En eerlijk gezegd, als ik persoonlijk voor iedereen dingen uit moet gaan zoeken, dan weet ik het helemaal niet meer. Of bedoel je dat niet?
Je snapt toch wel dat ik alles lust en ooit in een manische bui alles in een keer naar binnen werk?quote:Op maandag 5 december 2011 08:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij 25 blikken leverworst weggeflikkerd hebt in de loop der jaren
Maar een stuk minder gezellig. Ik wil het kerstgevoel, dat je met zo'n pakket thuiskomt en met z'n allen gaat kijken wat voor leuke dingetjes er allemaal inzitten.quote:Op maandag 5 december 2011 08:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bonnen zijn tof. Daar heeft tenminste iedereen wat aan, itt de rotzooi uit het gemiddelde kerstpakket.
Ik kwam eens met een dartbord thuis![]()
Wel nog steeds blij met de contactgrill van 2 jaar gelee. Die doet het nog
Altijd als wij het oneens zijn over iets dan is het een 'generatieding'.quote:Op maandag 5 december 2011 08:36 schreef lezzer het volgende:
Misschien is dat een generatieding. Toen ik 20-25 was vond ik zo'n traditioneel pakket echt geweldig. Intussen zit er eigenlijk bijna nooit wat in wat ik lekker vind. Dan blijft dat staan.
Ik heb hier nog een ijsmachine staan, al twee jaar, nooit gebruikt.
quote:Op maandag 5 december 2011 08:40 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Altijd als wij het oneens zijn over iets dan is het een 'generatieding'.Bovendien, allebei mijn ouders hebben liever een kerstpakket dan een bon, dus dat heeft niets met mijn generatie te maken.
Nee, ik meen echt oprecht dat ik dat zie, dat jongere mensen liever een foodpakket hebben.quote:Op maandag 5 december 2011 08:40 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Altijd als wij het oneens zijn over iets dan is het een 'generatieding'.Bovendien, allebei mijn ouders hebben liever een kerstpakket dan een bon, dus dat heeft niets met mijn generatie te maken.
Dat komt omdat jullie de foodies zijn, en ik liever een bol.com bon heb.quote:Op maandag 5 december 2011 08:41 schreef Vanyel het volgende:
Trouwens lezzer, met deze vraag kom je elk jaar terug. Schrijf de tips toch eens op joh
Ja. Ik heb een heel dossier over jou, met al je eigenschappen en er zitten wat leuke quotes tussen.quote:
Ze noemen het wel geheugenquote:Op maandag 5 december 2011 08:43 schreef lezzer het volgende:
Doen jullie dossiervorming?
Ik heb geen echte vrienden hè, dus ja, ik moet dat met jullie afklanken.
Sorry.
Krijg ik daar eten bij? Anders eet ik straks nog Dot op.quote:Op maandag 5 december 2011 08:47 schreef Vanyel het volgende:
Jij krijgt helemaal niks tot je op Dot komt passen
Ik krijg al jaren niet zo'n pakket meer. Nee dus.quote:
Voor de zekerheid heb ik het toch maar even terug gezocht.quote:Op maandag 5 december 2011 08:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ze noemen het wel geheugen
Ik denk dat we toen dezelfde discussie hadden.
quote:Op maandag 5 december 2011 09:35 schreef lezzer het volgende:
Die bon zou ik in dit geval niet doen.
Tenzij het een tienrittenkaart is.
Misschien ben je wel paranormaal begaafd ofzoquote:Op maandag 5 december 2011 09:42 schreef Vanyel het volgende:
Misschien via pm of dm dan? Ik wist wel dat je ze moest uitzoeken nl.
quote:Op maandag 5 december 2011 10:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Misschien ben je wel paranormaal begaafd ofzo
Tot zo fiets!quote:Op maandag 5 december 2011 19:40 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben dit
[ afbeelding ]
aan het maken.
Ik ben bang van nietquote:
quote:
Hihih, dat vroeg ik mij ook al afquote:Op maandag 5 december 2011 20:47 schreef lezzer het volgende:
Zouden Nizno en Vanyel nu zitten borrelen samen?
Oh dan zeg je toch gewoon dat je er niet aan doet? Klaar toch?quote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
O Lez, ik wil het er liever niet over hebben. Als dat mag
Ik kan het me bijna niet voorstellen eigenlijk.quote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hihih, dat vroeg ik mij ook al af
De betere ideeën van deze avondquote:Op maandag 5 december 2011 21:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
JA of knus met drie op de bank en fiets in het midden met de taart en dan 3 vorken.
Ik lag gisteravond ook te draaien op bed.. moe maar zo onwennig na 2 nachten hotel samen met mn meisje en dan nu in een hotel zonder mn meisje....quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:44 schreef Vanyel het volgende:
Lig je eindelijk met je uitgetelde lijf in bed zonder kind om op te letten, kun je niet slapen
Ik ken jouw profiel niet, das nie eerlijk!quote:
Volgens mij had ik dat voorspeldquote:nog even reageren op iets uit vorig topic:
[..]
Ik lag gisteravond ook te draaien op bed.. moe maar zo onwennig na 2 nachten hotel samen met mn meisje en dan nu in een hotel zonder mn meisje....
Had ook echt niet verwacht dat ik haar zo vreselijk zou missen... geloof dat het wel echt zoiets is als... dik aan.... ofzo....
quote:Op maandag 5 december 2011 22:20 schreef Nizno het volgende:
hahahaha die borden die vanaf hier al 3 keer de weg aangeven naar het naaktstrand had je over het hoofd gezien?
Hij niet.quote:
waar ben je het strand op gegaan? daar staan egwel borden...quote:Op maandag 5 december 2011 22:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]Borden
Die stonden niet op het duinpad hoor.
quote:Op maandag 5 december 2011 22:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie wel dan? Er moet heel snel een stramme kabouter in dit verhaal komen anders verlies ik mijn interesse!
Die andere. Die ook ergens op zo'n duin stond. Die wel.quote:Op maandag 5 december 2011 22:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie wel dan? Er moet heel snel een stramme kabouter in dit verhaal komen anders verlies ik mijn interesse!
We kwamen daar precies achter het naaktstuk uit de duinen, maar toen waren we al tig naakterds tegengekomen.quote:Op maandag 5 december 2011 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar ben je het strand op gegaan? daar staan egwel borden...
[..]
[ afbeelding ]
Niet genoeg aandacht voor je pijn?quote:
eet smakelijkquote:
ben je toen zelf ook maar naakt gaan lopen?quote:Op maandag 5 december 2011 22:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
We kwamen daar precies achter het naaktstuk uit de duinen, maar toen waren we al tig naakterds tegengekomen.
Hihih. Heteromeisjes noemen dat halfslapquote:Op maandag 5 december 2011 22:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die andere. Die ook ergens op zo'n duin stond. Die wel.
Een halfstramme.
quote:Op maandag 5 december 2011 22:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach liefje. Kom maar even op schoot.
Maak ik een vlecht in je mohawk en mag je even duimen.
* DancingPhoebe vlecht en aait en maakt shshende geluidjes.quote:
In april?quote:Op maandag 5 december 2011 23:24 schreef Bakfiets. het volgende:
Kom je mee meehelpen met een nieuwe taart a la Ghost?
Je weet dat die duinen de homotrekpleister van GC zijn zo'n beetje hè?quote:Op maandag 5 december 2011 22:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
We kwamen daar precies achter het naaktstuk uit de duinen, maar toen waren we al tig naakterds tegengekomen.
quote:
Ja, ze liggen er al anderhalve maand onaangeraakt naast, dus dan kan DP ze best oproken.quote:
Ik ben ook homo. Ze gaan maar voor me aan de kant.quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je weet dat die duinen de homotrekpleister van GC zijn zo'n beetje hè?
Ben je bij de vuurtoren geweest in Maspalomas?
*damn ik wil ook
Was je nou op de Meloneras Boulevard?quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben ook homo. Ze gaan maar voor me aan de kant.![]()
Maar serieus, dat valt om half 10 's ochtends best mee.
Het was lekker eten bij dat ene tentje bij de vuurtoren gistermiddag. En bij dat andere gisteravond. En bij dat andere eergister.![]()
En vast morgen weer, want vandaag gaan we met de auto en dan moeten we wel ergens anders heen.
Oh,quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:01 schreef Vanyel het volgende:
toen cafe de paris en daarna maximilian oid. Nee ja ja dus.
Oh, sorry, dat is een dorpjequote:Puerto Mogan is een beetje cryptisch. Restaurant, dorp, gerecht?
Ik weet toch schatjequote:Op dinsdag 6 december 2011 08:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh,Nou, dan kan ik dat in Puerto Mogan ook wel aanraden dan
Ik neem aan dat je dat hotel erachter gezien hebt
Nou wie weet komen we daar dan nog wel. Weet nog niet waar we heen gaan.quote:Die boulevard loopt nog een heel stuk door trouwens, mooi stuk (vind ik).
[..]
Oh, sorry, dat is een dorpje
quote:
Ik ben erg benieuwdquote:Nou wie weet komen we daar dan nog wel. Weet nog niet waar we heen gaan.
Ik ben al Bear Grylls.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:56 schreef Bakfiets. het volgende:
Is goed. Wie van ons is Patrick Swayze?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:49 schreef Vanyel het volgende:
Waarom niet?
Boh. Puerto Morgan is mijn nieuwe vriend. Geen hoek, geen rooie luifel, maar lekker!
Alsof de perfecte bocquerones en croquetas niet genoeg waren, gaf onze nieuwe vriendin ons ceviche van tonijn en zalmtartaar
Een dessertmenu hebben ze niet![]()
De kok maakt elke week nieuwe desserts, dus dat wisselt te vaak. Nou doe dan maar de chocoladesouffle en de cannelloni van ananas met kokosijs.
Wijntje erbij.
Hemel.
Zei ik al dat de zon schijnt?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:37 schreef LizzyAdam het volgende:
oh en ik ben stik jaloers op jou, daarom negeerde ik je post. humpf.
heerlijk iddquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:49 schreef Vanyel het volgende:
Waarom niet?
Boh. Puerto Morgan is mijn nieuwe vriend. Geen hoek, geen rooie luifel, maar lekker!
Alsof de perfecte bocquerones en croquetas niet genoeg waren, gaf onze nieuwe vriendin ons ceviche van tonijn en zalmtartaar
Een dessertmenu hebben ze niet![]()
De kok maakt elke week nieuwe desserts, dus dat wisselt te vaak. Nou doe dan maar de chocoladesouffle en de cannelloni van ananas met kokosijs.
Wijntje erbij.
Hemel.
Zei ik al dat de zon schijnt?
ze zeggen me beiden niets...quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:15 schreef Nirak het volgende:
net aflevering van KRO de wandeling gezien, met Maud.
Vond de docu over Valentein indrukwekkender..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |