quote:Op maandag 5 december 2011 22:20 schreef Nizno het volgende:
hahahaha die borden die vanaf hier al 3 keer de weg aangeven naar het naaktstrand had je over het hoofd gezien?
Hij niet.quote:
waar ben je het strand op gegaan? daar staan egwel borden...quote:Op maandag 5 december 2011 22:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]Borden
Die stonden niet op het duinpad hoor.
quote:Op maandag 5 december 2011 22:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie wel dan? Er moet heel snel een stramme kabouter in dit verhaal komen anders verlies ik mijn interesse!
Die andere. Die ook ergens op zo'n duin stond. Die wel.quote:Op maandag 5 december 2011 22:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie wel dan? Er moet heel snel een stramme kabouter in dit verhaal komen anders verlies ik mijn interesse!
We kwamen daar precies achter het naaktstuk uit de duinen, maar toen waren we al tig naakterds tegengekomen.quote:Op maandag 5 december 2011 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar ben je het strand op gegaan? daar staan egwel borden...
[..]
[ afbeelding ]
Niet genoeg aandacht voor je pijn?quote:
eet smakelijkquote:
ben je toen zelf ook maar naakt gaan lopen?quote:Op maandag 5 december 2011 22:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
We kwamen daar precies achter het naaktstuk uit de duinen, maar toen waren we al tig naakterds tegengekomen.
Hihih. Heteromeisjes noemen dat halfslapquote:Op maandag 5 december 2011 22:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die andere. Die ook ergens op zo'n duin stond. Die wel.
Een halfstramme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |