quote:
Ja, ze liggen er al anderhalve maand onaangeraakt naast, dus dan kan DP ze best oproken.quote:
Ik ben ook homo. Ze gaan maar voor me aan de kant.quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je weet dat die duinen de homotrekpleister van GC zijn zo'n beetje hè?
Ben je bij de vuurtoren geweest in Maspalomas?
*damn ik wil ook
Was je nou op de Meloneras Boulevard?quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben ook homo. Ze gaan maar voor me aan de kant.![]()
Maar serieus, dat valt om half 10 's ochtends best mee.
Het was lekker eten bij dat ene tentje bij de vuurtoren gistermiddag. En bij dat andere gisteravond. En bij dat andere eergister.![]()
En vast morgen weer, want vandaag gaan we met de auto en dan moeten we wel ergens anders heen.
Oh,quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:01 schreef Vanyel het volgende:
toen cafe de paris en daarna maximilian oid. Nee ja ja dus.
Oh, sorry, dat is een dorpjequote:Puerto Mogan is een beetje cryptisch. Restaurant, dorp, gerecht?
Ik weet toch schatjequote:Op dinsdag 6 december 2011 08:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh,Nou, dan kan ik dat in Puerto Mogan ook wel aanraden dan
Ik neem aan dat je dat hotel erachter gezien hebt
Nou wie weet komen we daar dan nog wel. Weet nog niet waar we heen gaan.quote:Die boulevard loopt nog een heel stuk door trouwens, mooi stuk (vind ik).
[..]
Oh, sorry, dat is een dorpje
quote:
Ik ben erg benieuwdquote:Nou wie weet komen we daar dan nog wel. Weet nog niet waar we heen gaan.
Ik ben al Bear Grylls.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:56 schreef Bakfiets. het volgende:
Is goed. Wie van ons is Patrick Swayze?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:49 schreef Vanyel het volgende:
Waarom niet?
Boh. Puerto Morgan is mijn nieuwe vriend. Geen hoek, geen rooie luifel, maar lekker!
Alsof de perfecte bocquerones en croquetas niet genoeg waren, gaf onze nieuwe vriendin ons ceviche van tonijn en zalmtartaar
Een dessertmenu hebben ze niet![]()
De kok maakt elke week nieuwe desserts, dus dat wisselt te vaak. Nou doe dan maar de chocoladesouffle en de cannelloni van ananas met kokosijs.
Wijntje erbij.
Hemel.
Zei ik al dat de zon schijnt?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:37 schreef LizzyAdam het volgende:
oh en ik ben stik jaloers op jou, daarom negeerde ik je post. humpf.
heerlijk iddquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:49 schreef Vanyel het volgende:
Waarom niet?
Boh. Puerto Morgan is mijn nieuwe vriend. Geen hoek, geen rooie luifel, maar lekker!
Alsof de perfecte bocquerones en croquetas niet genoeg waren, gaf onze nieuwe vriendin ons ceviche van tonijn en zalmtartaar
Een dessertmenu hebben ze niet![]()
De kok maakt elke week nieuwe desserts, dus dat wisselt te vaak. Nou doe dan maar de chocoladesouffle en de cannelloni van ananas met kokosijs.
Wijntje erbij.
Hemel.
Zei ik al dat de zon schijnt?
ze zeggen me beiden niets...quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:15 schreef Nirak het volgende:
net aflevering van KRO de wandeling gezien, met Maud.
Vond de docu over Valentein indrukwekkender..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |