quote:
Ja, ze liggen er al anderhalve maand onaangeraakt naast, dus dan kan DP ze best oproken.quote:
Ik ben ook homo. Ze gaan maar voor me aan de kant.quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je weet dat die duinen de homotrekpleister van GC zijn zo'n beetje hè?
Ben je bij de vuurtoren geweest in Maspalomas?
*damn ik wil ook
Was je nou op de Meloneras Boulevard?quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben ook homo. Ze gaan maar voor me aan de kant.![]()
Maar serieus, dat valt om half 10 's ochtends best mee.
Het was lekker eten bij dat ene tentje bij de vuurtoren gistermiddag. En bij dat andere gisteravond. En bij dat andere eergister.![]()
En vast morgen weer, want vandaag gaan we met de auto en dan moeten we wel ergens anders heen.
Oh,quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:01 schreef Vanyel het volgende:
toen cafe de paris en daarna maximilian oid. Nee ja ja dus.
Oh, sorry, dat is een dorpjequote:Puerto Mogan is een beetje cryptisch. Restaurant, dorp, gerecht?
Ik weet toch schatjequote:Op dinsdag 6 december 2011 08:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh,Nou, dan kan ik dat in Puerto Mogan ook wel aanraden dan
Ik neem aan dat je dat hotel erachter gezien hebt
Nou wie weet komen we daar dan nog wel. Weet nog niet waar we heen gaan.quote:Die boulevard loopt nog een heel stuk door trouwens, mooi stuk (vind ik).
[..]
Oh, sorry, dat is een dorpje
quote:
Ik ben erg benieuwdquote:Nou wie weet komen we daar dan nog wel. Weet nog niet waar we heen gaan.
Ik ben al Bear Grylls.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:56 schreef Bakfiets. het volgende:
Is goed. Wie van ons is Patrick Swayze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |