Dat heb ik ook. FidoDido.quote:Op zondag 4 december 2011 21:04 schreef lezzer het volgende:
Ik denk altijd maar dat ze er uit ziet als haar UI. Zo stel ik me iedereen eigenlijk voor, als hun UI.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:09 schreef lezzer het volgende:
Dus ik jaag de kat uit m'n lege soepkom, kijkt ze me aan en vertrekt naar de lege soepkom van Mrs die 30cm verderop staat...
quote:Op zondag 4 december 2011 21:09 schreef lezzer het volgende:
Dus ik jaag de kat uit m'n lege soepkom, kijkt ze me aan en vertrekt naar de lege soepkom van Mrs die 30cm verderop staat...
Heb je de tt wel gelezen liefje?quote:Op zondag 4 december 2011 20:56 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht echt dat we een piemol-tt gingen krijgen en overwoog tot kaping over te gaan.
Maar dit is een geweldige
In twee minuten? Woot.quote:Op zondag 4 december 2011 21:34 schreef Vanyel het volgende:
Mijn telefoon was opeens leeg
Fijn naar huis gelopen en acuut aan de oplader. Hallo Lesbeau
Oooooooooooh.quote:Op zondag 4 december 2011 21:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG LIKE WTF TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWTALLY THE FIRST TIME I LIKE HAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEEEER THAT
Denk jij dat DP dat niet weet? Of dat t per ongeluk ging?quote:Op zondag 4 december 2011 21:33 schreef skunkasaur het volgende:
Whahahahahhaa die TT. Goed. DancingPhoebe, neem dit niet te serieus op. Maar DP is ook een afkorting van iets anders. "Iets anders". Jeweetz. Iets best wel seksueel getint. En dat willen Lesbeaus dan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee popje. Na de OP en het afrekenen van de cocktails.quote:
Word ik hier nou getrolled of is er daadwerkelijk iemand die het ook eens meemaakt?quote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef skunkasaur het volgende:
Omdat ik dacht dat jullie lief en vriendelijk en onschuldig waren en ik kei, en KEIhard met mijn arme neus op de feiten geduwd werd.
Maar dat heeft ze ook!quote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef lezzer het volgende:
Omdat ik dacht dat DP een leuk naamtopic had, en dat het nou toch wat anders blijkt te zijn.
Het eerste.quote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Word ik hier nou getrolled of is er daadwerkelijk iemand die het ook eens meemaakt?![]()
*achterdochtig wordt
Ja ik wel eigenlijk...quote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef Vanyel het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je per ongeluk zo'n goedkope sticker erop laat zitten.
Als de afspraak 15 euro was? Echt?quote:
quote:
Ja geen idee.quote:
Ja zeker.quote:Op zondag 4 december 2011 22:12 schreef Vanyel het volgende:
Ja, maar dan zou je toch juist die sticker erafpulken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |