Maar, is dat een speciaal ding voor "kerstpakketten"?quote:Op maandag 5 december 2011 08:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
JA gewoon even zoeken op de site, kan zelfs digitaal, maar ook in semigezellige verpakking.
Bonnen zijn stom.quote:Op maandag 5 december 2011 08:27 schreef lezzer het volgende:
Ok, dus je koopt dan gewoon cadeaubonnen?
Mmm, da's eigenlijk wel een slim ideetje
Nou, ze krijgen dus al een bonus...quote:Op maandag 5 december 2011 08:29 schreef Vanyel het volgende:
Maar jij hebt er toch weinig? Een jaartje persoonlijk geen optie?
Wacht maar tot jij 25 blikken leverworst weggeflikkerd hebt in de loop der jarenquote:Op maandag 5 december 2011 08:28 schreef Bakfiets. het volgende:
Als het goed is krijg ik dit jaar twee kerstpakketten.
[..]
Bonnen zijn stom.
Bonnen zijn tof. Daar heeft tenminste iedereen wat aan, itt de rotzooi uit het gemiddelde kerstpakket.quote:Op maandag 5 december 2011 08:28 schreef Bakfiets. het volgende:
Als het goed is krijg ik dit jaar twee kerstpakketten.
[..]
Bonnen zijn stom.
Jawel.quote:Op maandag 5 december 2011 08:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ze krijgen dus al een bonus...
En eerlijk gezegd, als ik persoonlijk voor iedereen dingen uit moet gaan zoeken, dan weet ik het helemaal niet meer. Of bedoel je dat niet?
Je snapt toch wel dat ik alles lust en ooit in een manische bui alles in een keer naar binnen werk?quote:Op maandag 5 december 2011 08:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij 25 blikken leverworst weggeflikkerd hebt in de loop der jaren
Maar een stuk minder gezellig. Ik wil het kerstgevoel, dat je met zo'n pakket thuiskomt en met z'n allen gaat kijken wat voor leuke dingetjes er allemaal inzitten.quote:Op maandag 5 december 2011 08:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bonnen zijn tof. Daar heeft tenminste iedereen wat aan, itt de rotzooi uit het gemiddelde kerstpakket.
Ik kwam eens met een dartbord thuis![]()
Wel nog steeds blij met de contactgrill van 2 jaar gelee. Die doet het nog
Altijd als wij het oneens zijn over iets dan is het een 'generatieding'.quote:Op maandag 5 december 2011 08:36 schreef lezzer het volgende:
Misschien is dat een generatieding. Toen ik 20-25 was vond ik zo'n traditioneel pakket echt geweldig. Intussen zit er eigenlijk bijna nooit wat in wat ik lekker vind. Dan blijft dat staan.
Ik heb hier nog een ijsmachine staan, al twee jaar, nooit gebruikt.
quote:Op maandag 5 december 2011 08:40 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Altijd als wij het oneens zijn over iets dan is het een 'generatieding'.Bovendien, allebei mijn ouders hebben liever een kerstpakket dan een bon, dus dat heeft niets met mijn generatie te maken.
Nee, ik meen echt oprecht dat ik dat zie, dat jongere mensen liever een foodpakket hebben.quote:Op maandag 5 december 2011 08:40 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Altijd als wij het oneens zijn over iets dan is het een 'generatieding'.Bovendien, allebei mijn ouders hebben liever een kerstpakket dan een bon, dus dat heeft niets met mijn generatie te maken.
Dat komt omdat jullie de foodies zijn, en ik liever een bol.com bon heb.quote:Op maandag 5 december 2011 08:41 schreef Vanyel het volgende:
Trouwens lezzer, met deze vraag kom je elk jaar terug. Schrijf de tips toch eens op joh
Ja. Ik heb een heel dossier over jou, met al je eigenschappen en er zitten wat leuke quotes tussen.quote:
Ze noemen het wel geheugenquote:Op maandag 5 december 2011 08:43 schreef lezzer het volgende:
Doen jullie dossiervorming?
Ik heb geen echte vrienden hè, dus ja, ik moet dat met jullie afklanken.
Sorry.
Krijg ik daar eten bij? Anders eet ik straks nog Dot op.quote:Op maandag 5 december 2011 08:47 schreef Vanyel het volgende:
Jij krijgt helemaal niks tot je op Dot komt passen
Ik krijg al jaren niet zo'n pakket meer. Nee dus.quote:
Voor de zekerheid heb ik het toch maar even terug gezocht.quote:Op maandag 5 december 2011 08:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ze noemen het wel geheugen
Ik denk dat we toen dezelfde discussie hadden.
quote:Op maandag 5 december 2011 09:35 schreef lezzer het volgende:
Die bon zou ik in dit geval niet doen.
Tenzij het een tienrittenkaart is.
Misschien ben je wel paranormaal begaafd ofzoquote:Op maandag 5 december 2011 09:42 schreef Vanyel het volgende:
Misschien via pm of dm dan? Ik wist wel dat je ze moest uitzoeken nl.
quote:Op maandag 5 december 2011 10:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Misschien ben je wel paranormaal begaafd ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |