abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 december 2011 @ 22:59:46 #61
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_105190569
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:57 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

het kan gebruikt worden voor enkele dingen

1. medische toepassing nucleaire geneeskunde

Is nauwelijks of geen markt voor, dat verhaal rammelt.
pi_105196044
Vreemd vind is het wel dat ze nu dat soort toestellen gebruiken terwijl ze ook gewoon nog de Blackbird in dienst hebben.
Iedergeval vind ik dat ze Iran maar gewoon moeten laten voor wat het is en de serieuze schurkenstaten zoals Noord-Korea aan moeten pakken.
pi_105196159
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 01:09 schreef PKRChamp het volgende:
Vreemd vind is het wel dat ze nu dat soort toestellen gebruiken terwijl ze ook gewoon nog de Blackbird in dienst hebben.
Iedergeval vind ik dat ze Iran maar gewoon moeten laten voor wat het is en de serieuze schurkenstaten zoals Noord-Korea aan moeten pakken.
Blackbird nog in dienst? Volgens mij loop je meer dan 10 jaar achter ;)
pi_105196164
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 01:09 schreef PKRChamp het volgende:
De blackbird is al meer dan 20 jaar voor museums. Best een mooi dingetje om te zien en kleiner dan je verwacht.
pi_105196189
Mijn fout, ik dacht echt dat de Blackbird nog in dienst was.
pi_105196597
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:57 schreef 3-voud het volgende:
Wat betreft atoomwapens: ja. Ik neem dan de woorden van het atoomagentschap daarin serieus.
Alleen jammer voor jou en de Amerikaanse agent Yukiya Amano dat de woorden van het atoomagentschap binnen de kortste keren weggehoond werden door de experts.

pi_105196605
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Geen probleem voor de supermacht pur sang Amerika. :7
Is de VS jouw nieuwe god, VS-aanbidders :')
pi_105196617
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 01:49 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Is de VS jouw nieuwe god, VS-aanbidders :')
Niks nieuws aan, dat is al jaren het geval ~:)
pi_105196906
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:59 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Is nauwelijks of geen markt voor, dat verhaal rammelt.
lees mijn post nog een keer en laat ze dit keer door je zeer gelimiteerde hersenpan analyseren :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  † In Memoriam † maandag 5 december 2011 @ 06:18:25 #70
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_105197690
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 01:48 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Alleen jammer voor jou en de Amerikaanse agent Yukiya Amano dat de woorden van het atoomagentschap binnen de kortste keren weggehoond werden door de experts.

Pepe Escobar een expert noemen :')
Een flutjournalist met hoog anti Amerikanisme gehalte.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  maandag 5 december 2011 @ 07:14:34 #71
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_105197853
Aangezien Pakistan al begin 2010 technology heeft ontwikkeld om ieder type drone neer te halen met behulp van 35mm radar en laser guns is het niet onaannemelijk dat Iran op z'n minst ook dergelijke technologie heeft. Als de VS tevens toegeeft dat ze een drone kwijt zijn (en deze niet teruggekeerd is terwijl ze daar wel op ingesteld zijn) klinkt het niet onaannemelijk dat Iran de waarheid spreekt.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_105197864
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 07:14 schreef Dhalsim het volgende:
Aangezien Pakistan al begin 2010 technology heeft ontwikkeld om ieder type drone neer te halen met behulp van 35mm radar en laser guns is het niet onaannemelijk dat Iran op z'n minst ook dergelijke technologie heeft. Als de VS tevens toegeeft dat ze een drone kwijt zijn (en deze niet teruggekeerd is terwijl ze daar wel op ingesteld zijn) klinkt het niet onaannemelijk dat Iran de waarheid spreekt.
Voornamelijk hierom (al gepost in dit topic):

quote:
:
Amerika bevestigt verlies drone

De drone die Iran claimde te hebben neergeschoten is mogelijk een onbemand toestel dat eind vorige week vermist raakte boven buurland Afghanistan. Dat staat in een verklaring van de internationale troepenmacht ISAF.

"De bestuurders van het onbemande verkenningstoestel verloren de controle over het vliegtuig en waren bezig uit te vinden waar het was", zo staat in de verklaring.

Iran heeft na het incident gedreigd met een reactie buiten de landsgrenzen.
  maandag 5 december 2011 @ 07:22:33 #73
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_105197887
Ik geloof helemaal niks van het verhaal. Waarom spioneren in het oosten van Iran? De nucleaire installaties en belangrijke militaire basissen van Iran bevinden zich helemaal niet in oost-Iran en al helemaal niet bij de grens van Afghanistan. Tenzij Iran ook in het geheim bezig is rond of in Afghanistan, waar wij geen weet van hebben ;)

Ik denk dat het allemaal een hoop poeha om niks is. Wishful thinking hier. Hoogstwaarschijnlijk een defecte en kwijtgeraakte drone van Amerika die over Afghanistan vloog en afdwaalde.

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  maandag 5 december 2011 @ 07:40:18 #74
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_105197981
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:57 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

het kan gebruikt worden voor enkele dingen

1. medische toepassing nucleaire geneeskunde
2. opwekken van energie
3. kernwapens

voor 1 en 2 is er niks aan de hand, bij 3 echter wel daar ze geen controlles toestaan lijkt het me vrij helder
De verdenking is gewekt omdat de IAEA sporen vond van zeer hoog verrijkt uranium. Voor het opwekken van energie is brandstof normaal verrijkt tot 3% en in hele speciale gevallen tot 10%. Voor medische toepassingen is het nog lager (en je gebruikt trouwens andere elementen dan). Ze vonden echter sporen van hoog verrijkt uranium van 40-70%. Tja, de enige reden waar je dit nog voor kunt gebruiken is voor het ontwikkelen van kernwapens.

[ Bericht 1% gewijzigd door SemperSenseo op 05-12-2011 07:46:02 ]
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  maandag 5 december 2011 @ 09:03:08 #75
8372 Bastard
Persona non grata
pi_105198794
Duur speeltje wat die Amerikanen verloren hebben. Terecht dat Iran het uit de lucht heeft gehaald natuurlijk dat wel, maar het schept wel weer meer spanningen in het toch al gespannen gebied.
The truth was in here.
pi_105206973
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 07:22 schreef SemperSenseo het volgende:
Ik geloof helemaal niks van het verhaal. Waarom spioneren in het oosten van Iran? De nucleaire installaties en belangrijke militaire basissen van Iran bevinden zich helemaal niet in oost-Iran en al helemaal niet bij de grens van Afghanistan. Tenzij Iran ook in het geheim bezig is rond of in Afghanistan, waar wij geen weet van hebben ;)

Ik denk dat het allemaal een hoop poeha om niks is. Wishful thinking hier. Hoogstwaarschijnlijk een defecte en kwijtgeraakte drone van Amerika die over Afghanistan vloog en afdwaalde.

[ afbeelding ]
Of gewoon opererende vanuit een basis in Afghanistan..
pi_105207349
Heel goed van Iran zouden meer landen moeten doen

niet alles is van Amerika
pi_105213868
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 07:40 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

De verdenking is gewekt omdat de IAEA sporen vond van zeer hoog verrijkt uranium. Voor het opwekken van energie is brandstof normaal verrijkt tot 3% en in hele speciale gevallen tot 10%. Voor medische toepassingen is het nog lager (en je gebruikt trouwens andere elementen dan). Ze vonden echter sporen van hoog verrijkt uranium van 40-70%. Tja, de enige reden waar je dit nog voor kunt gebruiken is voor het ontwikkelen van kernwapens.
dat had ik niet toegevoegd omdat ik eerlijk gezegd niet wist of het waar is. als dat zo is mag ik toch hopen dat we snel ingrijpen :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_105216649
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:37 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dat had ik niet toegevoegd omdat ik eerlijk gezegd niet wist of het waar is. als dat zo is mag ik toch hopen dat we snel ingrijpen :{
En dan WOIII starten omdat er een vermoeden is dat Iran een kernbom gaan maken terwijl bijvoorbeeld Pakistan er al tientallen heeft? Israël nog nooit een controle heeft toegelaten? De VS iedere grote stad op deze planeet kan laten uitsterven binnen een dag? Een conventionele oorlog logistiek een ramp is voordat ie is begonnen aangezien de helden uit de VS hun bondgenoten steeds maar weer bombarderen en de enige vriendelijke haven alleen te bereiken is als je langs 1000 raketten verstopt in grotten weet te varen.
  maandag 5 december 2011 @ 18:22:18 #80
8369 speknek
Another day another slay
pi_105217949
WOIII starten? Zit Iran in het Warschau Pact?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 5 december 2011 @ 18:33:43 #81
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_105218343
Nou waar blijft die oorlog, dan is er nog iets te doen. :') De Amerikanen zullen ons wel dwingen om mee te doen ws. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_105219084
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 18:22 schreef speknek het volgende:
WOIII starten? Zit Iran in het Warschau Pact?
Iran en China zijn vriendjes en een openlijke oorlog in 5 grote landen door een coalitie van tientallen anderen, plus duidelijke pogingen van het westen om interne politiek van landen middels de inlichtingen diensten en ingrijpen bij bedrijven als Twitter te veranderen voldoet bij mij toch wel aan het keurmerk wereld oorlog.
pi_105221303
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 18:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Iran en China zijn vriendjes en een openlijke oorlog in 5 grote landen door een coalitie van tientallen anderen, plus duidelijke pogingen van het westen om interne politiek van landen middels de inlichtingen diensten en ingrijpen bij bedrijven als Twitter te veranderen voldoet bij mij toch wel aan het keurmerk wereld oorlog.
het is dikke shit dat geef ik toe, maar WWIII das wat overdreven... hoe dan ook moet het nucleaire wapen programma van Iran gestopt worden.

wat denk je dat er gebeurd als iran een kernwapen heeft?
pi_105226161
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 19:45 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

het is dikke shit dat geef ik toe, maar WWIII das wat overdreven... hoe dan ook moet het nucleaire wapen programma van Iran gestopt worden.

Helemaal niks.
pi_105227812
quote:
Geen bombardementen op Iran, geen invasie van Iran, een nog sterker Iran.

pi_105232073
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 21:03 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Helemaal niks.
right :{
pi_105232182
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 18:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou waar blijft die oorlog, dan is er nog iets te doen. :') De Amerikanen zullen ons wel dwingen om mee te doen ws. :')
Ik stel voor dat we deze keer met een bak popcorn eens gaan zitten kijken, samen met de Fransen en de Duitsers.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_105237677
quote:

[..]

Saudi Arabië zal snel volgen met een eigen nuke. Dan is het wachten of de moslims het MAD concept gaan volgen dat voorkwam dat de Sovjets en Amerikanen elkaar kapot knalden. Dan zal er vrede in de regio komen zodra de Amerikanen uit Afghanistan weggaan. Of een van de drie kanten met nukes is haatdragend en religieus genoeg om te denken dat Allah ze wel beschermd tegen de vijand. Dan zal het niet lang meer duren voordat alle belangrijke religieuze gebouwen en steden in de regio verdwenen zijn. Peace at last.
  dinsdag 6 december 2011 @ 08:05:10 #89
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_105240984
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 00:47 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Saudi Arabië zal snel volgen met een eigen nuke. Dan is het wachten of de moslims het MAD concept gaan volgen dat voorkwam dat de Sovjets en Amerikanen elkaar kapot knalden. Dan zal er vrede in de regio komen zodra de Amerikanen uit Afghanistan weggaan. Of een van de drie kanten met nukes is haatdragend en religieus genoeg om te denken dat Allah ze wel beschermd tegen de vijand. Dan zal het niet lang meer duren voordat alle belangrijke religieuze gebouwen en steden in de regio verdwenen zijn. Peace at last.
Mwa, waar ik eerder bang voor ben zijn de banden van vele religieuze regeringen of hooggeplaatste figuren in het MO met terroristische organisaties. Was al weer een tijd geleden op BBC, maar experts zijn eerder bang dat een atoomwapen of vuile bom in de handen komt van die groeperingen. En dan zijn de rapen gaar.
  dinsdag 6 december 2011 @ 08:08:30 #90
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_105241023
Ik hoop dat dit waar is. Volgende keer gewoon een bemande.

Amerika heeft niks te zoeken boven Iraans grondgebied.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')