Sowieso vliegen die niet "stiekem".quote:Op zondag 4 december 2011 19:25 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die Bears vliegen door NAVO-luchtruim boven de Noordzee waar Nederland verantwoordelijk voor is, dat is dus niet 'van' Nederland. Meestal buigen ze dan af richting Engeland.
Niks te zoeken? Iran heeft geen kernwapens te maken ze zijn meer dan voldoende gewaarschuwd! Iran heeft geen ambassades aan te vallen! Iran heeft niet de vijanden van de Verenigde Staten en Israël te helpen! Iran heeft geen aanslag te plegen in Duitsland en de Verenigde Staten op Amerikaanse en Saoedische doelen. Maar oorlog komt er zo wel ja haha.quote:Op zondag 4 december 2011 17:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waar of niet waar, VS heeft daar niks te zoeken. Ik voorspel binnen enkele weken/maanden een oorlog..
Dat is waar. Toch acht ik Obama intelligent genoeg om de vrede te bewaren.quote:Op zondag 4 december 2011 17:38 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dit vliegtuigje alleen zou niet aanleiding zijn voor een oorlog, maar de spanningen nemen toe.
Ik neem aan dat dit niet meer gaat gebeuren en de rel met de ambassades geeft Israël nu vrij spel om Iran duidelijk aan te vallen. Aan de andere kant is Israël dat nu al lang aan het doen met de recente aanslagen. Een Mossad-persoon zei laatst nog dat er duidelijk schade was te zien aan die nucleaire faciliteit in die Iraanse stad. Maar helaas kiest Nieuwsuur voor Ajax de debielen.quote:Op zondag 4 december 2011 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is waar. Toch acht ik Obama intelligent genoeg om de vrede te bewaren.
quote:Op zondag 4 december 2011 20:03 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Is het al bevestigd door de VS dat ze controle over een drone zijn kwijtgeraakt. Iran beweerd wel vaker dingen.
quote:Amerika bevestigt verlies drone
De drone die Iran claimde te hebben neergeschoten is mogelijk een onbemand toestel dat eind vorige week vermist raakte boven buurland Afghanistan. Dat staat in een verklaring van de internationale troepenmacht ISAF.
"De bestuurders van het onbemande verkenningstoestel verloren de controle over het vliegtuig en waren bezig uit te vinden waar het was", zo staat in de verklaring.
Iran heeft na het incident gedreigd met een reactie buiten de landsgrenzen.
quote:Op zondag 4 december 2011 20:26 schreef YazooW het volgende:
[..]
Amerika bevestigt verlies drone
De drone die Iran claimde te hebben neergeschoten is mogelijk een onbemand toestel dat eind vorige week vermist raakte boven buurland Afghanistan. Dat staat in een verklaring van de internationale troepenmacht ISAF.
"De bestuurders van het onbemande verkenningstoestel verloren de controle over het vliegtuig en waren bezig uit te vinden waar het was", zo staat in de verklaring.
Iran heeft na het incident gedreigd met een reactie buiten de landsgrenzen.
Het zijn meestal met van die oude grote logge en extreem lawaaierige propeller vliegtuigen ergens over de Noordzee. Officieel wel Nederlands luchtruim onder de NAVO maar niet boven onze kerncentrale. Die drone van Iran lijkt meer op een B2 bommenwerper qua uiterlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 17:19 schreef Speciman. het volgende:
[..]
tja, ik vraag me af of er wel degelijk Russische vliegtuigen [regelmatig] stiekum over nederland vliegen.
Ik heb wel gemerkt dat vele programma's, kranten etc vaak [gedwongen] het verhaal wijzigen of het krijgen uit een onbetrouwbare bron.
Vaak een grote poppenkast.
Want Amerika kan een oorlog in zowel Afghanistan, Irak, Pakistan en ook nog eens Iran makkelijk winnen! Bondgenoten die links en rechts al aan het afhaken zijn helpen ook mee.quote:Op zondag 4 december 2011 20:59 schreef Pallas-Athene het volgende:
Iran en dreigen..
Als ze iets willen proberen, tekenen ze hun doodvonnis.
Dat lijkt wel echt te zijn iedere keer. De qra stijgt niet voor niks op. De knal is ook iedere keer te horen.quote:Op zondag 4 december 2011 17:19 schreef Speciman. het volgende:
[..]
tja, ik vraag me af of er wel degelijk Russische vliegtuigen [regelmatig] stiekum over nederland vliegen.
Ik heb wel gemerkt dat vele programma's, kranten etc vaak [gedwongen] het verhaal wijzigen of het krijgen uit een onbetrouwbare bron.
Vaak een grote poppenkast.
Ik denk niet dat ie zwaar versterkt is als er geen piloot in hoeft te zitten. Bovendien vliegen ze erg hoog meestal. Onbenoemde conclusie: ik denk het wel.quote:Op zondag 4 december 2011 21:35 schreef YazooW het volgende:
Het zou trouwens om de RQ-170 gaan, een stealth-drone.
[ afbeelding ]
Zoiets schiet je volgens mij ook niet zomaar uit de lucht.
Punt is dat hij lastig te vinden is met de radar en waarschijnlijk ook niet zo heet. Waar moet een raket dan aan locken als je iets niet kan vinden.quote:Op zondag 4 december 2011 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie zwaar versterkt is als er geen piloot in hoeft te zitten. Bovendien vliegen ze erg hoog meestal. Onbenoemde conclusie: ik denk het wel.
Opzichtige damage control inderdaad. Maar goed, bewijs maar eens dat het niet zo isquote:
Moet je het alleen wel na kunnen maken. Ze hebben al problemen om hun burger luchtvaart toestellen in de lucht te houden omdat ze de simpelste onderdelen niet kunnen maken.quote:Op zondag 4 december 2011 22:15 schreef Nibb-it het volgende:
Als het waar is heeft Iran wel gratis een mooi stukje technologie (of wat er van over is) van de VS gekregen.
Kunnen ze dat mooi samen met de Russen backwards engineeren.quote:Op zondag 4 december 2011 22:15 schreef Nibb-it het volgende:
Als het waar is heeft Iran wel gratis een mooi stukje technologie (of wat er van over is) van de VS gekregen.
Is deze reactie serieus bedoeld of ben je nou echt zo dom?quote:Op zondag 4 december 2011 19:46 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Niks te zoeken? Iran heeft geen kernwapens te maken ze zijn meer dan voldoende gewaarschuwd! Iran heeft geen ambassades aan te vallen! Iran heeft niet de vijanden van de Verenigde Staten en Israël te helpen! Iran heeft geen aanslag te plegen in Duitsland en de Verenigde Staten op Amerikaanse en Saoedische doelen. Maar oorlog komt er zo wel ja haha.
Het kan ook zijn dat jij jezelf te hoog inschat.quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef WH141 het volgende:
[..]
Is deze reactie serieus bedoeld of ben je nou echt zo dom?
Okequote:Op zondag 4 december 2011 22:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat jij jezelf te hoog inschat.
Van die aanslagen weet ik niet zeker. Je leest van alles erover zonder sluitend bewijs. Dus hij kan gelijk hebben.quote:Op zondag 4 december 2011 22:52 schreef WH141 het volgende:
[..]
Oke
Welke van de opgenoemde dingen kloppen er in die post?
Is het bewezen dat Iran aan een kernwapen werkt?
Heeft Iran een aanslag gepleegd op Saoedische doelen in de VS etc.?
het kan gebruikt worden voor enkele dingenquote:Op zondag 4 december 2011 22:52 schreef WH141 het volgende:
[..]
Oke
Welke van de opgenoemde dingen kloppen er in die post?
Is het bewezen dat Iran aan een kernwapen werkt?
Heeft Iran een aanslag gepleegd op Saoedische doelen in de VS etc.?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |