Haha, ik zou me moeten inhouden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En voor de 30e dan?
Ik neem aan dat dat pakketje op de 29e nog de lucht ingaat
al 4 jaar elk jaar in de collectie te vindenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef GuitarJJ het volgende:
Stars over paris is best een mooi blokje.
Kan aan het weer liggen, maar ik heb de Sniper net ook op een demo gezien en hij was nog net zo mooi als vorig jaar. De uitbarsthoogte leek wel iets lager, maar dat maakt het alleen maar groter lijken.quote:Op zondag 11 december 2011 12:42 schreef jappy-b het volgende:
jep, bij ANO viel die al tegen en had stiekem de hoop dat het door de wind kwam maar gister was ie weer slecht erg jammer
verder werden er niet veel nieuwe producten geschoten... in leiden wel maar daar kwamen we eigenlijk net op tijd voor de finale (wel nog de 4 seasons en het buurt assortiment gezien)
Ik heb geen idee. 15 jaar geen vuurwerk gekocht. Ik zal es iemand vragen hier, die dat spul wel vaker in duitlsand koopt.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:16 schreef Frutsel het volgende:
Aldi Sud folder zijn al uit, maar daar moet je volgens mij van te voren bestellen voor afhaling?
Geldt dit nog altijd niet voor Aldi Nord? Tijd dat daar de folder van komt, net als van de LIDL
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:28 schreef Kreator het volgende:
https://vuurwerkland.nl/w(...)ie/Space_Destruction
Wat een prijzen ook... daar kocht ik 'vroegah' 6000 sloffen voor.
Same here, al knallen ze nu niet zo hard als toen denk ik. Maar goed, waarom zijn die prijsdalingen niet voor het siervuurwerk ingezet snikquote:Op woensdag 14 december 2011 16:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik weet nog wel dat ik 7,50 gulden moest betalen voor een slof.
Nu zijn ze 50 cent.
Ik denk dat het een strategie is om de ouders met kinderen naar de winkel te lokken. De ouders zullen dan vaak wat siervuurwerk meebestellen of ter plekke nog bestellen.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Same here, al knallen ze nu niet zo hard als toen denk ik. Maar goed, waarom zijn die prijsdalingen niet voor het siervuurwerk ingezet snik
Ongetwijfeld, plus dat de massaproductie volgens mij echt op gang gekomen is met die krengen. Maar goed, je kan nu voor een paar tientjes een hele dag plezier hebben.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat het een strategie is om de kinderen met ouders naar de winkel te lokken. De ouders zullen dan vaak wat siervuurwerk meebestellen of ter plekke nog bestellen.
Herkenbaar. 3 dagen niet slapen, dan naar Haarman en de godganze dag rotjes afsteken.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, plus dat de massaproductie volgens mij echt op gang gekomen is met die krengen. Maar goed, je kan nu voor een paar tientjes een hele dag plezier hebben.
Kan me nog herinneren dat je destijds alleen op de 31e vuurwerk kon halen. Bij Haarman in Enschede gingen ze om 04.00 uur open. Steevast stond ik ertoen al![]()
En het kwam ook voor dat ik om 04.20 uur al een picollofluit potje in de tuin van een woonhuis verderop had gegooid en de bewoner me in zijn pyjama achterna zat
Hehehe we zullen het nooit meer wetenquote:Op woensdag 14 december 2011 16:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Herkenbaar. 3 dagen niet slapen, dan naar Haarman en de godganze dag rotjes afsteken.
Misschien hebben we er wel samen gestaan.
39 cent hier zelfs. Belachelijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik weet nog wel dat ik 7,50 gulden moest betalen voor een slof.
Nu zijn ze 50 cent.
Herkenbaar alleen andersomquote:Op woensdag 14 december 2011 18:24 schreef Faazz het volgende:
Ik weet nog wel in de brugklas..
Hee hoeveel sloffen heb jij gekocht?
- Uh jah twee is wel genoeg toch zeker..?
Twee? Jonge ik heb twaalf besteld jonge!
scheelt het dan nog wel geld als je daarvoor veel brandstof moet gebruiken om er heen te rijden?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:38 schreef Frutsel het volgende:
Holy F...
zie net dat de vuurwerkhal in Bovenkarspel de Outblast voor 34,30 euro verkoopt
AAAAAAGHH... teringeind rijden, maar ik moet wel die kant op... Hier kost ie 49,95
ik vier oud en nieuwe in de kop van noordholland dit keer...quote:Op woensdag 14 december 2011 20:40 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
scheelt het dan nog wel geld als je daarvoor veel brandstof moet gebruiken om er heen te rijden?
wat moet je daar nou weer?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik vier oud en nieuwe in de kop van noordholland dit keer...
wie weet dus deze keer wel
Als je toch gaat, breng mij er ook ff 1 langs dan. Krijg je 5 euro voor het omrijden.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:38 schreef Frutsel het volgende:
Holy F...
zie net dat de vuurwerkhal in Bovenkarspel de Outblast voor 34,30 euro verkoopt
AAAAAAGHH... teringeind rijden, maar ik moet wel die kant op... Hier kost ie 49,95
Onderweg langs Pronk!quote:
quote:
Hehehe... eerst klaagde ik dat ik geen folders had, nu heb ik er teveelquote:Op woensdag 14 december 2011 21:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je toch gaat, breng mij er ook ff 1 langs dan. Krijg je 5 euro voor het omrijden.
Waar kom je vandaan? Ik zou een route uitstippelen langs allerlei winkels, de weg richting Den Helder is toch idioot saai.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Hehehe... eerst klaagde ik dat ik geen folders had, nu heb ik er teveel
Enschede-Deventer-Apeldoorn-Amersfoort-Lelystad-Enkhuizen/Bovenkarspel-Medemblik is een leuke route denk ikquote:Op donderdag 15 december 2011 11:32 schreef TJV het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan? Ik zou een route uitstippelen langs allerlei winkels, de weg richting Den Helder is toch idioot saai.
Ik zeg doen.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Enschede-Deventer-Apeldoorn-Amersfoort-Lelystad-Enkhuizen/Bovenkarspel-Medemblik is een leuke route denk ik
om vervolgens in Medemblik staande te worden gehouden met mijn rijdende bomquote:
quote:
Geen hond die het ziet..quote:Op donderdag 15 december 2011 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
om vervolgens in Medemblik staande te worden gehouden met mijn rijdende bom
mag maar tien kilo meenemen p.p snik
Je kunt toch je kofferbak volgooien + achterbank en dekentje erover?quote:
Daar redden sommigen het niet mee als je zon rit gaat doenquote:Op donderdag 15 december 2011 11:48 schreef TJV het volgende:
[..]
Je kunt toch je kofferbak volgooien + achterbank en dekentje erover?
Maandag was er een demo in Deventer en het waaide behoorlijk hard. De demo mocht doorgaan, maar er waren een paar beperkingen;quote:Op donderdag 15 december 2011 12:14 schreef Michiel706 het volgende:
Iemand enig idee wanneer een vuurwerk demo afgelast wordt vanwege het weer? Alleen bij regen of ook bij (harde) wind?
Vanavond en morgenavond een demo gepland zien staan in omg. den bosch
Ik had gebeld met die dude van vuurwerk orthen en wordt op laatste moment een beetje bepaald.Dus hangt af van het weer enzquote:Op donderdag 15 december 2011 12:14 schreef Michiel706 het volgende:
Iemand enig idee wanneer een vuurwerk demo afgelast wordt vanwege het weer? Alleen bij regen of ook bij (harde) wind?
Vanavond en morgenavond een demo gepland zien staan in omg. den bosch
Zware Jongens van Marijn. Twee cakes van 1 minuut voor totaal iets van 60 euro. Leuk irritant fluitje erbij. Veel van de grotere cakes hebben inderdaad meerdere effecten wat zorgt voor meer geweld maar waardoor ze sneller klaar zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:21 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben op zoek naar vuurwerk waar je wat langer plezier van hebt, maar wat ook een redelijk formaat heeft. Sommige van die cakes zijn na 20 seconden al klaar, erg kort. Iemand een idee? Of vraag ik nu om hele duren fonteinen?
Gisteren is de demo gewoon doorgegaan, ondanks regen en (matige) wind. Aangezien het nu opzicht wel mevalt met het weer, zal het vanavond ook gewoon door gaan.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik had gebeld met die dude van vuurwerk orthen en wordt op laatste moment een beetje bepaald.Dus hangt af van het weer enz
Moet je opzoek gaan naar flowerbeds. Dit varieert van 50 shots tot 1000 shots, niet goedkoop wel erg vet.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:21 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben op zoek naar vuurwerk waar je wat langer plezier van hebt, maar wat ook een redelijk formaat heeft. Sommige van die cakes zijn na 20 seconden al klaar, erg kort. Iemand een idee? Of vraag ik nu om hele duren fonteinen?
Ik had nogmaals contact en als het niet ineens heel erg gaat stormen gaat het doorquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:51 schreef Michiel706 het volgende:
[..]
Gisteren is de demo gewoon doorgegaan, ondanks regen en (matige) wind. Aangezien het nu opzicht wel mevalt met het weer, zal het vanavond ook gewoon door gaan.
Enjoy!
Leuk, zo'n bulkpack Asian Thundersquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:57 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Concept bestelling![]()
Ja die black spanish cracker doe ik om een vergelijking te maken met een rotje. Wedden dat dat gewoon precies hetzelfde gaat klinken
Zo een doos heb ik besteld, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Leuk, zo'n bulkpack Asian Thunders
Dit jaar hebben ze een bulkpack van Rubro. 80 stuks voor 25 euro en ze schijnen erg goed te zijn.
[ afbeelding ]
Hier in een foldertje 80 van die voor 20 euroquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Leuk, zo'n bulkpack Asian Thunders
Dit jaar hebben ze een bulkpack van Rubro. 80 stuks voor 25 euro en ze schijnen erg goed te zijn.
[ afbeelding ]
Ik heb de Dragon thunder van Bonfireworksquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:10 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hier in een foldertje 80 van die voor 20 euro
Dat is inderdaad wel jammer! is er niet op de fiets nog iets beters te bereiken?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:30 schreef Faazz het volgende:
Ik ben gedoemd enkel bij de Halfords te kunnen halen waarschijnlijk![]()
Die had ik vorig jaar ook, mijn vaste dealer heeft ze jammergenoeg niet meer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:57 schreef koenie95 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem net zoals de afgelope jaren weer de binkie's, 20 pakken dit jaar (vorig jaar 40).
Was toch wel een leuk moment vorig jaar toen ik 2,5 karton binkie's wegliep :p (Was helaas niet alleen voor mezelf)
Wat is een aardig prijsje?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:12 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
Ik heb de Dragon thunder van Bonfireworks
[ afbeelding ]
Geen bulk pack, maar toch een aardig prijsje.
Als je mooie fonteinen zoekt voor niet al te veel geld dan zou ik de Titanium Vulcano bestellen van Beko. Voor ¤ 6,95 heb je er 2. Één met een rode vlam, en één met een blauwe vlam.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:28 schreef Sjapoela het volgende:
Ik had vorig jaar een paar fonteinen die een kleine 2 minuten duurden, E10,- ps, naam is me ontschoten.
Ik vind een goede fontein veel mooier dan de gemiddelde cake
Hm... Hier 1,75 per pakje of 5,95 per 4 pakjes., dus dat is wel te doen. Maar ik heb geen idee of dit een beetje een fatsoenlijke singleshot is.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:52 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
72 stuks in pakken van 6 voor 29 euro.
Die tweede is mooi ja, de eerste kan ik niet echt beoordelen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:42 schreef Rode_banaan het volgende:
[..]
Als je mooie fonteinen zoekt voor niet al te veel geld dan zou ik de Titanium Vulcano bestellen van Beko. Voor ¤ 6,95 heb je er 2. Één met een rode vlam, en één met een blauwe vlam.
Welke fontein ik ook erg mooi vind is de Vette Marja. Het begin is vrij saai, maar de redelijk grote Mine die deze fontein tegen het einde uitspuugt is erg gaaf om te zien.
Nou de zelfde dingen die ik dit jaar koop zijn juist wat duurder geworden.quote:Op zondag 18 december 2011 00:32 schreef Olep het volgende:
Het valt me op dat het vuurwerk extreem goedkoop is dit jaar.
Recept is veranderd waardoor ze niet meer hard klinkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:57 schreef koenie95 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem net zoals de afgelope jaren weer de binkie's, 20 pakken dit jaar (vorig jaar 40).
Was toch wel een leuk moment vorig jaar toen ik 2,5 karton binkie's wegliep :p (Was helaas niet alleen voor mezelf)
Wat zat er eerst in dan en wat nu ?quote:Op zondag 18 december 2011 01:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Recept is veranderd waardoor ze niet meer hard klinken
Flash-kruit is verboden in Nederland.quote:Op zondag 18 december 2011 01:34 schreef Faazz het volgende:
Ze bevatten doorgaans toch max. 2gr flash?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Flashkruitquote:
quote:Het is in Nederland sinds de Vuurwerkwet van 2000 verboden om commercieel vuurwerk met flash te bezitten, kopen of verkopen.
500 gram pyrotechnische stoffen of preparaten in totaal; per compartiment maximaal 15 gram pyrotechnische stoffen of preparaten; per compartiment als burstlading of maximaal 10 gram zwart buskruit of maximaal 4 gram nitraat/metaal of maximaal 2 gram perchloraat /metaal;quote:Op zondag 18 december 2011 01:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Flashkruit
[..]
Is nog gewoon hetzelfde. Volgend jaar zijn ze wel anders maar verandert er ook niks aan de knal, er moet alleen een siersterretje in.quote:Op zondag 18 december 2011 01:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Recept is veranderd waardoor ze niet meer hard klinken
5 minuten fietsen en dan ben ik bij een Duitse Aldiquote:Op zondag 18 december 2011 13:59 schreef sebasie20 het volgende:
Nederlands vuurwerk is gewoon kut, in duitsland in de aldi en lidl heb je multi shots voor 4 euro die hier 30 euro zijn :p gewoon ff naar aldi sued in kleve rijden joh uurtje van nederland, ze verkopen alleen 29,30 en 31ste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |