Zware Jongens van Marijn. Twee cakes van 1 minuut voor totaal iets van 60 euro. Leuk irritant fluitje erbij. Veel van de grotere cakes hebben inderdaad meerdere effecten wat zorgt voor meer geweld maar waardoor ze sneller klaar zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:21 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben op zoek naar vuurwerk waar je wat langer plezier van hebt, maar wat ook een redelijk formaat heeft. Sommige van die cakes zijn na 20 seconden al klaar, erg kort. Iemand een idee? Of vraag ik nu om hele duren fonteinen?
Gisteren is de demo gewoon doorgegaan, ondanks regen en (matige) wind. Aangezien het nu opzicht wel mevalt met het weer, zal het vanavond ook gewoon door gaan.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik had gebeld met die dude van vuurwerk orthen en wordt op laatste moment een beetje bepaald.Dus hangt af van het weer enz
Moet je opzoek gaan naar flowerbeds. Dit varieert van 50 shots tot 1000 shots, niet goedkoop wel erg vet.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:21 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben op zoek naar vuurwerk waar je wat langer plezier van hebt, maar wat ook een redelijk formaat heeft. Sommige van die cakes zijn na 20 seconden al klaar, erg kort. Iemand een idee? Of vraag ik nu om hele duren fonteinen?
Ik had nogmaals contact en als het niet ineens heel erg gaat stormen gaat het doorquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:51 schreef Michiel706 het volgende:
[..]
Gisteren is de demo gewoon doorgegaan, ondanks regen en (matige) wind. Aangezien het nu opzicht wel mevalt met het weer, zal het vanavond ook gewoon door gaan.
Enjoy!
Leuk, zo'n bulkpack Asian Thundersquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:57 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Concept bestelling![]()
Ja die black spanish cracker doe ik om een vergelijking te maken met een rotje. Wedden dat dat gewoon precies hetzelfde gaat klinken
Zo een doos heb ik besteld, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Leuk, zo'n bulkpack Asian Thunders
Dit jaar hebben ze een bulkpack van Rubro. 80 stuks voor 25 euro en ze schijnen erg goed te zijn.
[ afbeelding ]
Hier in een foldertje 80 van die voor 20 euroquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Leuk, zo'n bulkpack Asian Thunders
Dit jaar hebben ze een bulkpack van Rubro. 80 stuks voor 25 euro en ze schijnen erg goed te zijn.
[ afbeelding ]
Ik heb de Dragon thunder van Bonfireworksquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:10 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hier in een foldertje 80 van die voor 20 euro
Dat is inderdaad wel jammer! is er niet op de fiets nog iets beters te bereiken?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:30 schreef Faazz het volgende:
Ik ben gedoemd enkel bij de Halfords te kunnen halen waarschijnlijk![]()
Die had ik vorig jaar ook, mijn vaste dealer heeft ze jammergenoeg niet meer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:57 schreef koenie95 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem net zoals de afgelope jaren weer de binkie's, 20 pakken dit jaar (vorig jaar 40).
Was toch wel een leuk moment vorig jaar toen ik 2,5 karton binkie's wegliep :p (Was helaas niet alleen voor mezelf)
Wat is een aardig prijsje?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:12 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
Ik heb de Dragon thunder van Bonfireworks
[ afbeelding ]
Geen bulk pack, maar toch een aardig prijsje.
Als je mooie fonteinen zoekt voor niet al te veel geld dan zou ik de Titanium Vulcano bestellen van Beko. Voor ¤ 6,95 heb je er 2. Één met een rode vlam, en één met een blauwe vlam.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:28 schreef Sjapoela het volgende:
Ik had vorig jaar een paar fonteinen die een kleine 2 minuten duurden, E10,- ps, naam is me ontschoten.
Ik vind een goede fontein veel mooier dan de gemiddelde cake
Hm... Hier 1,75 per pakje of 5,95 per 4 pakjes., dus dat is wel te doen. Maar ik heb geen idee of dit een beetje een fatsoenlijke singleshot is.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:52 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
72 stuks in pakken van 6 voor 29 euro.
Die tweede is mooi ja, de eerste kan ik niet echt beoordelen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:42 schreef Rode_banaan het volgende:
[..]
Als je mooie fonteinen zoekt voor niet al te veel geld dan zou ik de Titanium Vulcano bestellen van Beko. Voor ¤ 6,95 heb je er 2. Één met een rode vlam, en één met een blauwe vlam.
Welke fontein ik ook erg mooi vind is de Vette Marja. Het begin is vrij saai, maar de redelijk grote Mine die deze fontein tegen het einde uitspuugt is erg gaaf om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |