Waarschijnlijk dan wel blindedarm of willen ze kijken wat er aan de hand is dmv operatie?quote:Op zondag 4 december 2011 13:59 schreef Qwea het volgende:
Volgens de verpleegkundige moet hij zeer ws een operatie.
Hij krijgt nu een infuusnaald, en para via zijn infuus. Ik verwacht dat ze daarna een scan maken en vanuit daar verwacht de verpleegkundige dat hij naar de OK gaat.quote:Op zondag 4 december 2011 14:01 schreef Rewimo het volgende:
Wanneer wordt die echo gemaakt, Q? Gaat het een beetje vlot daar?
Nee, ze verwachten idd blinde darm. Alle verschijnselen kloppen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dan wel blindedarm of willen ze kijken wat er aan de hand is dmv operatie?
succes alvast. laat hem daarna niet teveel lachen, is pijnlijkquote:Op zondag 4 december 2011 14:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij krijgt nu een infuusnaald, en para via zijn infuus. Ik verwacht dat ze daarna een scan maken en vanuit daar verwacht de verpleegkundige dat hij naar de OK gaat.
Hoop dat mijn chirurg van interne geneeskunde dienst heeft.
Thnx!quote:Op zondag 4 december 2011 14:03 schreef indaha het volgende:
Ik moet even weg , maar hoop dat jullie snel geholpen worden en sterkte allebei
Ah ok. Spannend hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 14:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ze verwachten idd blinde darm. Alle verschijnselen kloppen.
Volgens mij vindt hij het allemaal best eng.quote:
En duurt vaak zo lang op de eerste hulp.quote:Op zondag 4 december 2011 14:08 schreef Rewimo het volgende:
Hoop dat het allemaal een beetje vlot gaat, dat afwachten is altijd zo beroerd
Niet zo gek, het is ook allemaal best eng toch?quote:Op zondag 4 december 2011 14:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij het allemaal best eng.
Uhu. Maar mo is altijd vet nuchterquote:Op zondag 4 december 2011 14:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Niet zo gek, het is ook allemaal best eng toch?
Ja, belachelijk. Ik had ook altijd dat ik vet lang moest wachten.quote:Op zondag 4 december 2011 14:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
En duurt vaak zo lang op de eerste hulp.
Toen ik daar in juli heb gelegen ivm allergie was al om 0:30 bekend dat ik opgenomen moest worden, maar heb nog tot 2:30 's nachts moeten wachten tot iemand me naar de afdeling bracht
Nope, ja tig jaar gelee toen hij 6 jaar was. Botvliesontsteking.quote:Op zondag 4 december 2011 14:15 schreef Rewimo het volgende:
Tuurlijk is het eng, je weet niet wat er gaat gebeuren, je moet waarschijnlijk geopereerd worden...
Heeft ie al eens in het ziekenhuis gelegen, Q?
Thnx.quote:Op zondag 4 december 2011 14:15 schreef Pagan het volgende:
Wens MM heel veel sterkte en beterschap.![]()
P&S
Mooi zo. Sterkte met wachten joh!quote:
Nog best vlotquote:
Had je je mobiel weer niet bij de hand?quote:
We hebben haar mee naar boven genomen en op een kussentje naast het bed gelegd. Na een uur of vier werden we wakker van een katje dat probeerde op bed te klimmenquote:
Dat is goed nieuws, fijn dat ze ook lekker eet.quote:Op zondag 4 december 2011 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We hebben haar mee naar boven genomen en op een kussentje naast het bed gelegd. Na een uur of vier werden we wakker van een katje dat probeerde op bed te klimmenDat lukt nog niet, ze is aan de linkerkant echt een beetje verlamd (maar dat kan dus een symptoom zijn van overgevoeligheid voor Metacam- de kracht komt al wel terug). We hebben haar op bed genomen, ze was aan het spinnen, knuffelen, zichzelf aan het wassen, ons aan het wassen, echt een hele andere kat dan vanochtend! Heb dus echt de indruk dat de onsior zijn werk doet. We hebben haar naar beneden gebracht en bij de voerbak gezet en ze heeft goed gegeten
![]()
Ik zou wel héél erg blij worden als ze gewoon normaal kon bewegen, dat is het enige waar je nu echt aan kan merken dat ze nog ziek is.
Wel fijn dat ze iig opknapt!!quote:Op zondag 4 december 2011 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We hebben haar mee naar boven genomen en op een kussentje naast het bed gelegd. Na een uur of vier werden we wakker van een katje dat probeerde op bed te klimmenDat lukt nog niet, ze is aan de linkerkant echt een beetje verlamd (maar dat kan dus een symptoom zijn van overgevoeligheid voor Metacam- de kracht komt al wel terug). We hebben haar op bed genomen, ze was aan het spinnen, knuffelen, zichzelf aan het wassen, ons aan het wassen, echt een hele andere kat dan vanochtend! Heb dus echt de indruk dat de onsior zijn werk doet. We hebben haar naar beneden gebracht en bij de voerbak gezet en ze heeft goed gegeten
![]()
Ik zou wel héél erg blij worden als ze gewoon normaal kon bewegen, dat is het enige waar je nu echt aan kan merken dat ze nog ziek is.
Dat is in ieder geval snel, ik hoop dat hij snel weer opknapt en voor jou sterkte met wachtenquote:
Gelukkig dat er vooruitgang in zit en dat ze eetquote:Op zondag 4 december 2011 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
![]()
Pyjama doet ie niet aan zeker? Badjas is misschien prettig om naar de douche/wc te lopen?quote:Op zondag 4 december 2011 16:18 schreef Qwea het volgende:
Ik heb het idee dat ik van alles vergeet. Ben thuis met spullen pakken.
Ik heb :
ondergoed
sokken
Joggingsbroek
Truien
Sloffen
tandenborstel
tandpasta
laptop
laptop oplader
telefoon oplader
oordoppen
Wat vergeet ik?
Douchespul had ik, shampoo idd!Goeie.quote:
Ach nog steeds niet beterquote:Op zondag 4 december 2011 16:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Badslippers Q.
Beterschap voor MM
Ik las ook dat het beter ging met Daartje
Ik ben zelf snot en snot verkouden ik ben er nu wel klaar mee. Ook Ean hoest veel en spuugt daardoor veel terug. Van mij m0ogen de virussen vanaf nu ons huis met rust laten.
Zeker!quote:Op zondag 4 december 2011 16:34 schreef indaha het volgende:
Maar goed dat ze de mensen geevacueerd hebben , volgens mij willen ze maandag al gaan slopen (als het dan nog overeind staat tenminste)
MP3 spelerquote:
Jij hebt echt aparte exemplaren uitgezochtquote:Op zondag 4 december 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
Hmmmm, mijn kat denkt dat ie een hond is (al jaren) en mijn hond denkt nu dat ze een kat is kennelijk, want die ligt vandaag steeds languit op de vensterbankEn da's een heel raar gezicht van buiten af, want Beetle is niet een heel klein hondje.
oef dan ben ik niet de enige die snottert en halfdoof isquote:Op zondag 4 december 2011 16:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben zelf snot en snot verkouden ik ben er nu wel klaar mee. Ook Ean hoest veel en spuugt daardoor veel terug. Van mij m0ogen de virussen vanaf nu ons huis met rust laten.
Ja t gaat nu echt snel.quote:Op zondag 4 december 2011 16:59 schreef Rewimo het volgende:
Wat een gat Yns, het zakt in rap tempo geloof ik
Heb je nu alles, Q? Heb je al iets gehoord over het verloop van de operatie?
Ik geloof dat ik alles heb en zit inmiddels in het ziekenhuis. Hij is nog niet terug iig.quote:Op zondag 4 december 2011 16:59 schreef Rewimo het volgende:
Wat een gat Yns, het zakt in rap tempo geloof ik
Heb je nu alles, Q? Heb je al iets gehoord over het verloop van de operatie?
daarstraks was het nog niet zo erg of zag ik scheel?quote:Op zondag 4 december 2011 17:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja t gaat nu echt snel.
En weet je, als t echt t verzakken van de mijngangen is, mede door het grondwaterproject, dan kan t hier niet bij blijven ben ik bang
Ben ik ook benieuwd naar ja.quote:Op zondag 4 december 2011 17:52 schreef oh-oh het volgende:
Hoe lang denk je dat ie moet blijven Q, of hebben ze daar niks over gezegd?
Ik heb wel zijn scheermes en scheerschuim meegedaan. Als hij tv wil, kan ik dat morgen of vanaaf wel ff gaan halen voor hem.quote:Op zondag 4 december 2011 16:46 schreef Greys het volgende:
Scheren? In een ziekenhuis? Hoe lang moet ie blijven dan?
Ik zou daar mooi schijt aan hebben als ik man was geloof ik
Krijgt ie tv op de kamer?
2 tot 5 nachten dacht ik dat ze zeiden.quote:Op zondag 4 december 2011 17:52 schreef oh-oh het volgende:
Hoe lang denk je dat ie moet blijven Q, of hebben ze daar niks over gezegd?
Fijn dat de operatie in ieder geval achter de rug is, ik denk dat hij vanavond nog wel veel zal slapen.quote:Op zondag 4 december 2011 18:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb wel zijn scheermes en scheerschuim meegedaan. Als hij tv wil, kan ik dat morgen of vanaaf wel ff gaan halen voor hem.
Ik ben inmiddels thuis. Hij was zoooooooo suf, dus ik heb hem maar ff met rust gelaten. Bel hem om 19u wel ff of het zin heeft om langs te komen, anders morgen maar.
Hij ligt er iig heel sneu bij. Alles is goed gegaan, alleen heeft hij nog wel veel pijn aan zijn wond, maar dat is logisch natuurlijk
Ja dat denk ik idd ook welquote:Op zondag 4 december 2011 18:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Fijn dat de operatie in ieder geval achter de rug is, ik denk dat hij vanavond nog wel veel zal slapen.
Veel sterkte
quote:Op zondag 4 december 2011 18:14 schreef Qwea het volgende:
Was mooie faal, want meneer was dus wel terug toen ik kwam
Toen hij naar de OK ging heb ik zijn spullen gebracht naar de kamer en mocht ik een bed uitzoeken voor hem... ik gedaan, kom ik terug, niemand in dat bed. Wel een bed met de gordijnen dicht. Dus ik wachten, wachten, wachten. Komt er een zuster aan... dus ik : Hij is nog niet terug?
Zij : jawel hoor, hier ligt hij.
Faal
Thnxquote:Op zondag 4 december 2011 18:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Fijn dat het achter de rug is Q. Beterschap voor Mm
quote:Op zondag 4 december 2011 18:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Hoe voelt ie zich nu?![]()
Zo heb ik ooit es met m'n moeder tijdens kerstinkopen afgesproken om op een bepaalde tijd bij een grand cafe te zijn.
Ik heb er bijna een uur zitten zuchten en wachten en mopperen totdat er aan de andere kant van de kerstboom ineens een mij heel bekende mevrouw opstond om nog maar een warme chocomel te bestellen, want haar dochter was er nog steeds niet
quote:Op zondag 4 december 2011 18:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Hoe voelt ie zich nu?![]()
Zo heb ik ooit es met m'n moeder tijdens kerstinkopen afgesproken om op een bepaalde tijd bij een grand cafe te zijn.
Ik heb er bijna een uur zitten zuchten en wachten en mopperen totdat er aan de andere kant van de kerstboom ineens een mij heel bekende mevrouw opstond om nog maar een warme chocomel te bestellen, want haar dochter was er nog steeds niet
Geeeeen idee. Geen arts gesproken nog en de verpleegkundige wist niksquote:Op zondag 4 december 2011 18:21 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat alles goed gegaan is, Q! Was de blinde darm dus echt ontstoken of is de oorzaak van de pijn nog niet gevonden?
En wat moet ie lang blijven joh!ik dacht dat je tegenwoordig maar 1 nachtje moest blijven met een blindedarmontsteking...
Nou idd, ik hoop wel dat die darmkrampen nou ook echt weg zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 18:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Hangt ook van de mate van onsteking af....
En hoe het geopereerd is; laparoscopisch of een echte buikoperatie.
Zou op zich best een verklaring kunnen zijn voor z'n darmkrampen de afgelopen tijd Q.
Geef hem maar een aai over de bol namens mij, dan voelt ie zich vast een stuk beter
Ook beterschapquote:Op zondag 4 december 2011 16:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
oef dan ben ik niet de enige die snottert en halfdoof is
Jup, morgen first thing. Heb geen mail adres oid dus ik bel morgen het kantoor wel. Voor hoelaat zou dat moeten?quote:Op zondag 4 december 2011 18:55 schreef oh-oh het volgende:
American pancakes zijn way nice gekkie!
Gelukkig heeft MM het achter de rug nu, hij zal zich alleen maar beter gaan voelen, arme drommel![]()
Denk je er aan dat je hem ziek meldt?
't Liefst voor 'ie op zijn werk verwacht wordt... tenzij dat niet kan natuurlijk, dan zo snel mogelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, morgen first thing. Heb geen mail adres oid dus ik bel morgen het kantoor wel. Voor hoelaat zou dat moeten?
Oke, dus zo rond 08:00. Ben benieuwd of er dan al iemand aanwezig is.quote:Op zondag 4 december 2011 18:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
't Liefst voor 'ie op zijn werk verwacht wordt... tenzij dat niet kan natuurlijk, dan zo snel mogelijk.
Fijn dat de operatie goed is gegaan
En zo niet dan hebben ze pech en wilde jij het wel tijdig melden maar kon het nietquote:Op zondag 4 december 2011 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, dus zo rond 08:00. Ben benieuwd of er dan al iemand aanwezig is.
Neuh dat denk ik ook nietquote:Op zondag 4 december 2011 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
En zo niet dan hebben ze pech en wilde jij het wel tijdig melden maar kon het niet
Als je vertelt dat ie de avond er voor met spoed is geopereerd vallen ze vast niet over een kwartiertje
Pfff is ze overdag niet dwars genoeg?quote:Op zondag 4 december 2011 19:42 schreef Maes het volgende:
Wat een schrik QHeel veel beterschap voor MM
en voor jou: lekker dwars in bed vannacht
Doe ik, thnxquote:Op zondag 4 december 2011 19:22 schreef Rewimo het volgende:
Q, gelukkig is het weer achter de rug. Nu hopen dat hij snel herstelt en weer gauw naar huis mag. Wens hem beterschap van ons!
thnx babequote:Op zondag 4 december 2011 19:42 schreef Maes het volgende:
Wat een schrik QHeel veel beterschap voor MM
en voor jou: lekker dwars in bed vannacht
quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Maes![]()
Schoonmoeder stond hier op de stoep met 2 chocoladeletters voor Sinterklaas...en ieder jaar weer hetzelfde verhaal erbij "ja, ik wist niet of je liever melk hebt of puur, dus ik heb van allebei 1 gedaan"
En ieder jaar vertellen we weer dat we beide liever melk hebben....en wordt de pure ergens in april ofzo weer weggegooid![]()
Nou ja, het is goed bedoeld iig
quote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb zulke lieve cadeautjes van de Sint gehad vanavond![]()
![]()
helemaal tranen van het gedichtje erbij
Ik probeerde het gedichtje aan mijn mama voor te lezen maar ik had helemaal een brok in mijn keelquote:
Hihiquote:Op zondag 4 december 2011 20:39 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik probeerde het gedichtje aan mijn mama voor te lezen maar ik had helemaal een brok in mijn keel
snel snel zappen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:41 schreef tombolafan het volgende:
Ow godverdegodver, ze zitten op tv in een japans restaurant en nu wil ik sushi
Ikwilookweernaarkiyoshiquote:Op zondag 4 december 2011 20:41 schreef tombolafan het volgende:
Ik zit nog vol van de witlof eiks, maar ik zou geen nee zeggen tegen een Shabuutjequote:Op zondag 4 december 2011 20:41 schreef tombolafan het volgende:
Leuk is datquote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef Mama_Mia het volgende:
![]()
Dan ben je zeker heel lief geweest afgelopen jaarquote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef Mama_Mia het volgende:
![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 20:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan ben je zeker heel lief geweest afgelopen jaar
een hele mooie bos bloemen, lekkere doucheschuim en wat lekkere dingetjes waar ik gek op ben (mjam tobleronequote:Op zondag 4 december 2011 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mag ik ook vragen wat je hebt gekregen, want daar ben ik dan ook wel benieuwd naar![]()
Oh, dat is zo heerlijk, een lekker verwenpakketquote:Op zondag 4 december 2011 21:00 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
een hele mooie bos bloemen, lekkere doucheschuim en wat lekkere dingetjes waar ik gek op ben (mjam toblerone) en een tijdschrift
heerlijk om ontspannen een avondje op de bank te zitten
en ook nog in goeie-oude-sint-stijl voor mijn deur gelegd![]()
Dat ga ik zeker doenquote:Op zondag 4 december 2011 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat is zo heerlijk, een lekker verwenpakketGeniet ervan
Ik vind januari nog zo lang wachtenquote:Op zondag 4 december 2011 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zit nog vol van de witlof eiks, maar ik zou geen nee zeggen tegen een Shabuutje
Ik voel me ineens....kweenie.....zo gek ofzoquote:Op zondag 4 december 2011 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind januari nog zo lang wachten
Eens kijken of ik iemand anders eerder zo gek krijg
Nee, ben alleen bij Shabu geweest, o.a. in Amersfoort.quote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ing, was jij nou ook al 'es bij Kiyoshi geweest? Ja he? Hoe is Shabu vergeleken daarmee, ongeveer even leuk/lekker? Misschien dat ik dan 'es ga proeven in Amersfoort
Hoe kom ik daar dan weer bij?quote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ben alleen bij Shabu geweest, o.a. in Amersfoort.
En die is echt heerlijk vers en het zit gezellig
Ben jij al eens in Amersfoort geweest? Dus dat was ook net zo lekker? Ik ga daar binnenkort naar toequote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ben alleen bij Shabu geweest, o.a. in Amersfoort.
En die is echt heerlijk vers en het zit gezellig
Ik De sint kwam langs de ah to go dus die heb ik heeft de sint geplunderdquote:Op zondag 4 december 2011 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mag ik ook vragen wat je hebt gekregen, want daar ben ik dan ook wel benieuwd naar![]()
Ik vond het net zo lekker als in R'dam eiks.quote:Op zondag 4 december 2011 21:08 schreef Maes het volgende:
[..]
Ben jij al eens in Amersfoort geweest? Dus dat was ook net zo lekker? Ik ga daar binnenkort naar toe
Ik wist niet dat ze ook gedichtjes verkochten bij de AH to goquote:Op zondag 4 december 2011 21:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik De sint kwam langs de ah to go dus die heb ik heeft de sint geplunderd
Weet ik veel, staat wel in mijn agendaquote:Op zondag 4 december 2011 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vond het net zo lekker als in R'dam eiks.
Ernstig lekker dus![]()
Wanneer ga je?
Dat wist ik ook niet maar die heeft de sint vast zelf verzonnenquote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze ook gedichtjes verkochten bij de AH to go
Dan heeft de Sint goed werk verricht, want dat gedichtje ga ik ergens ophangenquote:Op zondag 4 december 2011 21:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet maar die heeft de sint vast zelf verzonnen
Oh godquote:Op zondag 4 december 2011 21:23 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dan heeft de Sint goed werk verricht, want dat gedichtje ga ik ergens ophangen
Ik heb anders niets gehad....ja, een pure chocoladeletterquote:
Ik weet dat er morgen op mijn bureau een chocoladeletter en een stukje gevuld speculaas ligtquote:Op zondag 4 december 2011 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb anders niets gehad....ja, een pure chocoladeletter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Ze riep een keer "ik kan uit ervaring zeggen dat het lekker is" volgens mij, ik dacht het ook!quote:Op zondag 4 december 2011 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar dan weer bij?Anyway, klinkt goed. Ik vind Amersfoort altijd zo tof shoppen, ga een keer combineren denk ik
Ik heb al 7 keer mn schoen gezet en niks erin gehadquote:Op zondag 4 december 2011 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb anders niets gehad....ja, een pure chocoladeletter
quote:Op zondag 4 december 2011 21:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik weet dat er morgen op mijn bureau een chocoladeletter en een stukje gevuld speculaas ligt
Dan zou het een grotere verrassing zijn als het er niet meer lagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, klopt....maar ik had begrepen dat het toen over Sjaboeboe gingquote:Op zondag 4 december 2011 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze riep een keer "ik kan uit ervaring zeggen dat het lekker is" volgens mij, ik dacht het ook!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ik Sint heeft nog wel een pure chocoladeletter in de aanbiedingquote:Op zondag 4 december 2011 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb al 7 keer mn schoen gezet en niks erin gehad
Ja, ging het ook deels, ik heb jou toen gewoon verkeerd begrepenquote:Op zondag 4 december 2011 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, klopt....maar ik had begrepen dat het toen over Sjaboeboe ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 21 november 2011 00:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat die erg goed is![]()
En lekker dichtbij parkeren![]()
Trusten Multiquote:
Dat je weer ging zoekenquote:
Oh lekker danquote:Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Belde net m'n ouders ff over kerst (in tegenstelling tot voorgaande jaren in juli al beginnen te zeuren hebben ze het dit jaar es nergens over) en ik deed nog enthousiast ook "wat gaan we doen, wat zullen we eten".
Maar schijnbaar is kerst dit jaar niet leuk en belangrijk genoeg om iets aan te doen, aangezien Zusje het in het buitenland viert en ze het dus alleen met mij en meneer I.moeten doen.
Voel je je toch best wel heel erg gewenst hoor
Ohquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Belde net m'n ouders ff over kerst (in tegenstelling tot voorgaande jaren in juli al beginnen te zeuren hebben ze het dit jaar es nergens over) en ik deed nog enthousiast ook "wat gaan we doen, wat zullen we eten".
Maar schijnbaar is kerst dit jaar niet leuk en belangrijk genoeg om iets aan te doen, aangezien Zusje het in het buitenland viert en ze het dus alleen met mij en meneer I.moeten doen.
Voel je je toch best wel heel erg gewenst hoor
Nou, ik vond het echt niet leukquote:Op zondag 4 december 2011 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh lekker danIk ga zo min mogelijk doen
Tis gewoon een beetje eng hoe goed jij daarin bentquote:Op zondag 4 december 2011 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh
Gewoon zoeken op kiyoshi en ingetje79
I give you a kissquote:Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik vond het echt niet leuk![]()
"Waar zullen we dan gaan eten?"
"och, ik flans zelf wat in elkaar"
"Zullen we weer lootjes trekken, da's wel gezellig"
"Ach, dat zijn toch altijd dezelfde dingetjes en het is al duur genoeg"
Kortom; we hebben er weer zin in![]()
Nee op zich is het niet leuk iddquote:Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik vond het echt niet leuk![]()
"Waar zullen we dan gaan eten?"
"och, ik flans zelf wat in elkaar"
"Zullen we weer lootjes trekken, da's wel gezellig"
"Ach, dat zijn toch altijd dezelfde dingetjes en het is al duur genoeg"
Kortom; we hebben er weer zin in![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He, gezellig zeg![]()
Ik zou zeggen: "Hoog tijd voor een kerstfeest met vrienden ofzo."
Senk joe, ai giv joe wan bekquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tombo!![]()
Ing!![]()
en welterusten
Tombo
Ing
Ga meteen maar slapen, wekker gaat om 4:30
Slaap lekker RogerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Op zich snap ik dat ook wel, maar toch hequote:Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Senk joe, ai giv joe wan bek![]()
Ze balen gewoon heel erg dat Zusje het dit jaar bij vrienden in het buitenland viert en Frummel dus haar eerste kerst niet bij opa en oma is.
En daar kunnen ze zo lekker melodramatisch zielig over blijven doen
Ik had mijn schoen niet gezet en wel evengoed iets ingehad vorige week.quote:Op zondag 4 december 2011 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb al 7 keer mn schoen gezet en niks erin gehad
Waarom pas je dan op J.?quote:Op zondag 4 december 2011 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op zich snap ik dat ook wel, maar toch heIk bedenk me ineens dat dat ook best de reden kan zijn dat ik eerste kerstdag (dan pas ik op J.) uitgenodigd ben bij mn ouders
2 ouders in de horeca hequote:Op zondag 4 december 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waarom pas je dan op J.?
Niet dat dat erg is![]()
Ik neem toch aan dat ze je anders ook wel hadden uitgenodigd?
Dat is ook gezelligquote:Op zondag 4 december 2011 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Mo geopereerd lees ik? Dan zal hij zich morgen vast al een stuk beter voelen, fijn dat het zo snel ging!
[..]
Ik had mijn schoen niet gezet en wel evengoed iets ingehad vorige week.![]()
Nu vol van de gourmet. *burp*![]()
En we hebben lootjes getrokken voor een surprise (met gedicht of verhaaltje) met kerst, oudste neefje en nichtje doen ook mee en die vinden het ontzettend spannend dat ze niet mogen zeggen wie ze hebben. Ik vermoed dat morgenvroeg mondjes voorbij gepraat gaan worden.
Lief tantetjequote:Op zondag 4 december 2011 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2 ouders in de horeca heEn eerst wilden ze ieder 1 andere dag vrij nemen, maar ik zei dat ik hem wel een dag wilde zodat ze een kerstdag samen hadden
En vast wel, maar het was wel van "kom je dan met J. bij ons????"
Ingel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat ruimhartig van jequote:Op zondag 4 december 2011 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2 ouders in de horeca heEn eerst wilden ze ieder 1 andere dag vrij nemen, maar ik zei dat ik hem wel een dag wilde zodat ze een kerstdag samen hadden
En vast wel, maar het was wel van "kom je dan met J. bij ons????"
quote:Op zondag 4 december 2011 21:53 schreef Maes het volgende:
Elke avond moeten wij (meneer Maes en ik) de kabouterhond vangen. Mevrouw wil niet naar buitenZe verstopt zich dan onder kleedjes in haar mandje en denkt dat wij haar niet zien.
En elke avond vinden we haar en moet ze toch naar buiten.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ingel!Kan me idd voorstellen dat het als een koude douche komt dat je ouders kerst opeens zo afserveren.
![]()
Wij hadden Sorry-Piet. Die was dom jonguh!Hij dacht dat het al 5 december was.
Mijn broer had hem bijna teruggestuurd met de kinders overtuigden hem om Piet toch binnen te laten.
Hij deed het wel leuk, was de eerste keer voor hem. Hij is het vriendje van een nichtje van schoonzus, dus genoemd nichtje kwam ook toevallig op bezoek.![]()
En de kinders zijn dit jaar eens niet overstelpt met gigaveel kadoos. We hadden geld gestort en pa en ma hebben een paar grotere dingen gekocht. En de volwassenen kregen niets.Wel zo nuttig idd.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ze hebben het waarschijnlijk niet eens in de gaten dat ze het doen maar het voelt echt k*t, ik weet hoe het voeltquote:Op zondag 4 december 2011 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat ruimhartig van je![]()
Op een of andere manier is dat toch een soort jaloezie van de ouders denk ik.
Ik zou laatst een avond oppassen, maar werd ziek dus moesten pa en ma alsnog.
Maar behoorlijk gepikeerd dat Zusje eerst mij had gevraagd![]()
En laatst was ze bij m'n ouders en ma ging ff eten voor haar maken en ik zou haar verschonen.
Komt pa thuis en die duwde me echt letterlijk bij haar vandaan, "want dat kwam heel precies met die beugel hoor"
Ik heb dat kind al 100x verschoond....en hij bleek de beugel niet goed te hebben omgedaan en toen Zusje haar kwam halen kreeg pa op z'n donder
Ja echt he!quote:Op zondag 4 december 2011 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En laatst was ze bij m'n ouders en ma ging ff eten voor haar maken en ik zou haar verschonen.
Komt pa thuis en die duwde me echt letterlijk bij haar vandaan, "want dat kwam heel precies met die beugel hoor"
Ik heb dat kind al 100x verschoond....en hij bleek de beugel niet goed te hebben omgedaan en toen Zusje haar kwam halen kreeg pa op z'n donder
quote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ingel!Kan me idd voorstellen dat het als een koude douche komt dat je ouders kerst opeens zo afserveren.
![]()
Wij hadden Sorry-Piet. Die was dom jonguh!Hij dacht dat het al 5 december was.
Mijn broer had hem bijna teruggestuurd met de kinders overtuigden hem om Piet toch binnen te laten.
Hij deed het wel leuk, was de eerste keer voor hem. Hij is het vriendje van een nichtje van schoonzus, dus genoemd nichtje kwam ook toevallig op bezoek.![]()
En de kinders zijn dit jaar eens niet overstelpt met gigaveel kadoos. We hadden geld gestort en pa en ma hebben een paar grotere dingen gekocht. En de volwassenen kregen niets.Ik vind het altijd zo leuk de kinderen nog vol overtuiging meegaan in het verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Moe, koppijn, ect. Ik kan slecht tegen stressquote:Op zondag 4 december 2011 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ikwilookweernaarkiyoshi
Q, hoe is het? Moe zeker?
Hoe is het met hem??quote:
Even tot rust komen dan. De man is in goeie handen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moe, koppijn, ect. Ik kan slecht tegen stress
Heb hem voor het laatst gespoken om 19u aan de foon. Toen was hij wakker en trekte zijn wond. Net een smsje gestuurd maar ik denk dat meneer al op 1 oor ligt.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Even tot rust komen dan. De man is in goeie handen.
Daar ga ik dan maar van uitquote:Op zondag 4 december 2011 21:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Ze hebben het waarschijnlijk niet eens in de gaten dat ze het doen maar het voelt echt k*t, ik weet hoe het voelt
OMGquote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja echt he!Ik heb het ook altijd als ik oppas en mn moeder heeft iets nodig en dat breng ik dan met de wagen en dan ben ik daar en BAM! kind kwijt
Lekker slapen zodat je morgen aan zijn voeten kunt liggen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]heb net mijn 3de serie aangezet en over een klein uurtje ga ik lekker te bed.
Dat is echt leuk.quote:Op zondag 4 december 2011 22:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo leuk de kinderen nog vol overtuiging meegaan in het verhaal
quote:Op zondag 4 december 2011 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wel zo nuttig idd.....Na 3 jaar een luggie van mam (en elke keer zeggen dat ik van de Lush ben, en een gekwetste moeder toen ik na 3 jaar DUIDELIJK zei dat ik van de Lush was) vind ik het helemaal prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een beetje belachelijk: neefje + nichtje 2 weken geleden jarig en a.s. woensdag mag ik bij ons pap op bezoek met een kadootje.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb dat kind al 100x verschoond....en hij bleek de beugel niet goed te hebben omgedaan en toen Zusje haar kwam halen kreeg pa op z'n donderOw blegh! Da's naar, zeker als je zelf ook wel eens met het kind wil knuffen of zo. Hier hebben we dat eigenlijk nooit gehad, is het meer dat de familie een kind naar me toeduwt zodat ik er wat mee moet doen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja echt he!Ik heb het ook altijd als ik oppas en mn moeder heeft iets nodig en dat breng ik dan met de wagen en dan ben ik daar en BAM! kind kwijt
Dat was al zo bij kind 1. Wat dat betreft zijn broer en schoonzus echt attent.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, voor ALLE kanten is het de eerste keer dus ik ben hem veel te vaak kwijtquote:Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG![]()
![]()
Nou ja, tis voor beide ouders het eerste kleinkind geloof ik he?
Het wordt tzt vast minder erg
Gelukkig heb je wel een goede band met je zusje, dat scheelt toch in hoe vaak je hem ziet denk ik.quote:Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, voor ALLE kanten is het de eerste keer dus ik ben hem veel te vaak kwijtEn alles is raar; zoals het vroeger ging is veel beter enzo...
En dan ook nog toejubelenquote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Vanaaf had ik een moment met het nichtje: verhaaltje voorgelezen. And repeat bij nichtje2.
Werd ik door nichtje 1 geroepen:
'Tante Caaaahaaaaat!'
'Jaaaa?'
'TANTE CAAAHAAAAAT!'
*wandelt naar het bed*
'Weet je, toen ik bij opa en oma logeerde toen moest ik naar de wc en heb ik een hele grote drol gepoept.'
Je moet ze koesteren, die momentjes waarop de kleine jou een belevenis toevertrouwt.![]()
Positieve bekrachtiging.quote:Op zondag 4 december 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel een goede band met je zusje, dat scheelt toch in hoe vaak je hem ziet denk ik.
[..]
En dan ook nog toejubelen![]()
Dan zal ik jou eens jaloers gaan maken.quote:Op zondag 4 december 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze was zelf dusdanig onder de indruk iig![]()
En
Vind ik niet zo gek hoor.... lekker naar bed zoquote:Op zondag 4 december 2011 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moe, koppijn, ect. Ik kan slecht tegen stress
Oh gelukkig, dan ligt het toch niet helemaal aan mijquote:Op zondag 4 december 2011 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze riep een keer "ik kan uit ervaring zeggen dat het lekker is" volgens mij, ik dacht het ook!
Kinderarbeid door een 4 jarige nagelstyliste.quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Jaloers!![]()
Mooi hoor, was je proefkonijn voor kleine onvaste kinderhandjes?
Was de hele familie de pineut?quote:Op zondag 4 december 2011 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kinderarbeid door een 4 jarige nagelstyliste.
Nope, wij hebben elkaar gedaan.quote:Op zondag 4 december 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Was de hele familie de pineut?![]()
Damn, het hoost hier....ik krijg zoooo de neiging om op bed te kruipen.
Meneer I. bivakkeert vanaaf boven en er is toch niets op tv
Heeft ze nog best netjes gedaanquote:Op zondag 4 december 2011 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kinderarbeid door een 4 jarige nagelstyliste.
Nog ffies danquote:Op zondag 4 december 2011 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, wij hebben elkaar gedaan.![]()
Hou je regen maar lekker bij je.En blijf gezellig bij ons.
Het was erg fijn dat het blanke nagellak is met glitters.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog ffies dan![]()
Waar is de rest van de harde kern eiks?
WTF?quote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zat gezellig MTV te luisteren/halfoogkijken, komt grootstroomverbruikert net beneden en drukt de TV uit, dat scheelt namelijk enorm in de stroom![]()
Hij, die boven 2 PC's + monitoren + 11 netwerkschijven continue aan heeft
quote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zat gezellig MTV te luisteren/halfoogkijken, komt grootstroomverbruikert net beneden en drukt de TV uit, dat scheelt namelijk enorm in de stroom![]()
Ik had er de kracht niet voor.quote:Op zondag 4 december 2011 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
WTF?Je hebt hem toch wel naar buiten gedrukt he?
Wel inspiratie voor een leuk Sintgedichtquote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Worden jullie allebei warm van.quote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had er de kracht niet voor.
Zodra de jaarafrekening komt sla ik em daarmee om de oren
Ja iddquote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wel inspiratie voor een leuk Sintgedicht![]()
We doen niet aan Sinterklaasquote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wel inspiratie voor een leuk Sintgedicht![]()
Als we wat terug zouden krijgen welquote:
Joehoeeeeeequote:Op zondag 4 december 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog ffies dan![]()
Dan zegt ie dat het door je mtv komtquote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had er de kracht niet voor.
Zodra de jaarafrekening komt sla ik em daarmee om de oren
Oh vastquote:
Doe net als Q en maak een filmpje voor de fans!quote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh vast![]()
Ik had laatst met een niet nader te noemen energiemedewerkstert die hier regelmatig post al een onderonsje over ons stroomverbruik; 2,5x de gemiddelde hoeveelheid voor ons soort huishouden![]()
Dus binnenkort komt een vriend van ons met een amperemetert, kijken welke groepen het meeste verbruiken.
Maar ik heb wel een klein vermoeden
zacht bolstertje hierquote:Op zondag 4 december 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, laat ik het niet doenquote:Op zondag 4 december 2011 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe net als Q en maak een filmpje voor de fans!
quote:Op zondag 4 december 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet quoten....OMG Ing!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik betaal 1/3 of zo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil anders ook best langskomen op het moment suprême hoor.quote:
Gelukkig welquote:Op zondag 4 december 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel een goede band met je zusje, dat scheelt toch in hoe vaak je hem ziet denk ik.
Auch!quote:Op zondag 4 december 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gelukkig welIk was ff verhuizen, en net druk ik een tas in de tassenzak (dacht ik) en het was de glaszak dus ik kreeg een kapotte glazen vaas een stuk mijn vinger in
![]()
Dat is dan niet meer dan hier! Minder zelfs, vooral de droger.quote:Op zondag 4 december 2011 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Vaatwasser om de dag, wasmachine 3-4x per week en de drogert alleen voor handdoeken en beddegoed.
Heb je veel lampen aan overal in huis?quote:Maar de netwerkpc draait bijv. wel dag en nacht (vraag me niet waarom, schijnt een logische verklaring voor te zijn) en de PC van meneer I. draait zodra hij thuis is tot ergens halverwege de nacht.
Ik vraag me af of die ook meer gebruikt ivm gamen = dure grafische kaart.
Mijn laptop staat ook aan vanaf dat ik thuis ben tot slaapietijd.
TV ongeveer 2 uur per avond en in het weekend meer.
Zal ik de eerste zijn? Wie of wat is OSM?quote:Op zondag 4 december 2011 23:22 schreef ElisaB het volgende:
Ingetje en ik gaan een lotgenotengroepje beginnen. SamenEn jullie mogen allemaal niet meedoen, want het is voor OSM
Auwquote:Op zondag 4 december 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gelukkig welIk was ff verhuizen, en net druk ik een tas in de tassenzak (dacht ik) en het was de glaszak dus ik kreeg een kapotte glazen vaas een stuk mijn vinger in
![]()
Ons Soort Mensen; zeg maar de grootverbruikersquote:Op zondag 4 december 2011 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik de eerste zijn? Wie of wat is OSM?
*voelt zich buitengesloten*
2 groene, na 2 keukenrolpapiertjes vol bloedquote:Op zondag 4 december 2011 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Auch!Hebbie er een mooie pleister op geplakt?
Warme kak dus.quote:Op zondag 4 december 2011 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ons Soort Mensen; zeg maar de grootverbruikers
Doe voorzichtingquote:Op zondag 4 december 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Huuuuuuuuuuu!quote:Op zondag 4 december 2011 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2 groene, na 2 keukenrolpapiertjes vol bloed
Acherrum! Kusje erop.quote:Op zondag 4 december 2011 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2 groene, na 2 keukenrolpapiertjes vol bloed
Zeg nu eerlijk: had je zelf gedacht dat je die grap ooit op deze onnavolgbare wijze kon maken?quote:Op zondag 4 december 2011 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe voorzichtingStel dat we nog eens... nou ja; je weet wel! Dan moet je geen snee in je vinger hebben
Keuken brandt altijd, maar da's led, woonkamer ook led.quote:Op zondag 4 december 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is dan niet meer dan hier! Minder zelfs, vooral de droger.
[..]
Heb je veel lampen aan overal in huis?
Kook je elektrisch?
Dat ook, maar daarom kruipen we bij vereningingsbijeenkomsten lekker dicht en warm bij elkaarquote:Op zondag 4 december 2011 23:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maak er maar arme kak van, met die prijzen van tegenwoordig
Met niks om hun kont mee af te vegen he.quote:Op zondag 4 december 2011 23:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maak er maar arme kak van, met die prijzen van tegenwoordig
Nope, dit was a wan in é miljonquote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeg nu eerlijk: had je zelf gedacht dat je die grap ooit op deze onnavolgbare wijze kon maken?
Dat ist! Mijn CV staat overdag op 15 graden.quote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Keuken brandt altijd, maar da's led, woonkamer ook led.
Verder weinig buitensporig lampen aan en doordeweeks overdag cv op 16 graden.
Koken doe ik op gas
Jawelquote:Op zondag 4 december 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
De CV staat hier overdag en als er niemand thuis is altijd op 18 graden voor de beestjes.
Dus ik snap er geen fuck van, Ing! Sluit je koelkast/vriezer wel goed idd, wat Senes zei?
k moet lachen van je kuikentjequote:
Halloquote:
Moe?quote:
liefde brengt ons hier, vandaar ook de identieke PI'squote:Op zondag 4 december 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
Wat brengt jullie hier zo, Moeraskat en zijmetdatrokje met identieke PI's?
Weest welkom en licht uwen doopceel!
ja wij zoeken vrede en gezelligheidquote:Op zondag 4 december 2011 23:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
liefde brengt ons hier, vandaar ook de identieke PI's
eigenlijk wil ik weten of het hier leuk en gezellig en vredig is
Dat zou het best kunnen zijn hoorquote:Op zondag 4 december 2011 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jawel![]()
Tis overigens wel een vooroorlogse vriezert
hoe doe je datquote:Op zondag 4 december 2011 23:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
*doet peace tekentje en kijkt bang*
Over het algemeen wel, behalve als we allemaal tegelijk ongesteld zijnquote:Op zondag 4 december 2011 23:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
liefde brengt ons hier, vandaar ook de identieke PI's
eigenlijk wil ik weten of het hier leuk en gezellig en vredig is
een teken doenquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, behalve als we allemaal tegelijk ongesteld zijn![]()
Maar blijf hangen en jullie verzeilen vanzelf in onze gezamenlijke cyclus
als ik ongesteld ben probeer ik zo min mogelijk te posten *insert giggle emoticon*quote:Op zondag 4 december 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
klinkt goedquote:Op zondag 4 december 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
je weet toch wel het peace tekenquote:
Ja nee nou, niet dat ze schrikken als we ineens allemaal tegelijk beginnen te briesenquote:
ik ben nooit ongesteld want ik ben stiekem een manquote:Op zondag 4 december 2011 23:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
als ik ongesteld ben probeer ik zo min mogelijk te posten *insert giggle emoticon*
quote:Op zondag 4 december 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Binnenkort gaat alles per groep van de stroom en dan stekker voor stekker er weer in.quote:
Hadden we dat maarquote:Op zondag 4 december 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
je liegtquote:Op zondag 4 december 2011 23:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben nooit ongesteld want ik ben stiekem een man
wat voor een rokje?quote:
Oh haiquote:Op zondag 4 december 2011 23:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben nooit ongesteld want ik ben stiekem een man
Ik ook....maar heb vandaag toch gekozen voor de spijkerbroekquote:
nee ik ben geen manquote:
owquote:
Van alles eigenlijkquote:wat voor een rokje?rokjes
quote:Op zondag 4 december 2011 23:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ze houdt jullie voor het rokje hoor
quote:Op zondag 4 december 2011 23:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee ik ben geen mansorry
ik ben vrouwig
Laat je het wel weten dan? Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zondag 4 december 2011 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Binnenkort gaat alles per groep van de stroom en dan stekker voor stekker er weer in.
Een of ander apparaat gaat dan kijken wat stroom vreet
[..]
Hadden we dat maar![]()
Daar kan Ingetje een heel leuk trucje mee!quote:Op zondag 4 december 2011 23:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
ik moest lachen en stikte in mn mandarijn!
Dat zijn de neveneffecten hier idd.quote:Op zondag 4 december 2011 23:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
ik moest lachen en stikte in mn mandarijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |