Mooi zo. Sterkte met wachten joh!quote:
Nog best vlotquote:
Had je je mobiel weer niet bij de hand?quote:
We hebben haar mee naar boven genomen en op een kussentje naast het bed gelegd. Na een uur of vier werden we wakker van een katje dat probeerde op bed te klimmenquote:
Dat is goed nieuws, fijn dat ze ook lekker eet.quote:Op zondag 4 december 2011 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We hebben haar mee naar boven genomen en op een kussentje naast het bed gelegd. Na een uur of vier werden we wakker van een katje dat probeerde op bed te klimmenDat lukt nog niet, ze is aan de linkerkant echt een beetje verlamd (maar dat kan dus een symptoom zijn van overgevoeligheid voor Metacam- de kracht komt al wel terug). We hebben haar op bed genomen, ze was aan het spinnen, knuffelen, zichzelf aan het wassen, ons aan het wassen, echt een hele andere kat dan vanochtend! Heb dus echt de indruk dat de onsior zijn werk doet. We hebben haar naar beneden gebracht en bij de voerbak gezet en ze heeft goed gegeten
![]()
Ik zou wel héél erg blij worden als ze gewoon normaal kon bewegen, dat is het enige waar je nu echt aan kan merken dat ze nog ziek is.
Wel fijn dat ze iig opknapt!!quote:Op zondag 4 december 2011 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We hebben haar mee naar boven genomen en op een kussentje naast het bed gelegd. Na een uur of vier werden we wakker van een katje dat probeerde op bed te klimmenDat lukt nog niet, ze is aan de linkerkant echt een beetje verlamd (maar dat kan dus een symptoom zijn van overgevoeligheid voor Metacam- de kracht komt al wel terug). We hebben haar op bed genomen, ze was aan het spinnen, knuffelen, zichzelf aan het wassen, ons aan het wassen, echt een hele andere kat dan vanochtend! Heb dus echt de indruk dat de onsior zijn werk doet. We hebben haar naar beneden gebracht en bij de voerbak gezet en ze heeft goed gegeten
![]()
Ik zou wel héél erg blij worden als ze gewoon normaal kon bewegen, dat is het enige waar je nu echt aan kan merken dat ze nog ziek is.
Dat is in ieder geval snel, ik hoop dat hij snel weer opknapt en voor jou sterkte met wachtenquote:
Gelukkig dat er vooruitgang in zit en dat ze eetquote:Op zondag 4 december 2011 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |