Vind ik niet zo gek hoor.... lekker naar bed zoquote:Op zondag 4 december 2011 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moe, koppijn, ect. Ik kan slecht tegen stress
Oh gelukkig, dan ligt het toch niet helemaal aan mijquote:Op zondag 4 december 2011 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze riep een keer "ik kan uit ervaring zeggen dat het lekker is" volgens mij, ik dacht het ook!
Kinderarbeid door een 4 jarige nagelstyliste.quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Jaloers!![]()
Mooi hoor, was je proefkonijn voor kleine onvaste kinderhandjes?
Was de hele familie de pineut?quote:Op zondag 4 december 2011 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kinderarbeid door een 4 jarige nagelstyliste.
Nope, wij hebben elkaar gedaan.quote:Op zondag 4 december 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Was de hele familie de pineut?![]()
Damn, het hoost hier....ik krijg zoooo de neiging om op bed te kruipen.
Meneer I. bivakkeert vanaaf boven en er is toch niets op tv
Heeft ze nog best netjes gedaanquote:Op zondag 4 december 2011 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kinderarbeid door een 4 jarige nagelstyliste.
Nog ffies danquote:Op zondag 4 december 2011 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, wij hebben elkaar gedaan.![]()
Hou je regen maar lekker bij je.En blijf gezellig bij ons.
Het was erg fijn dat het blanke nagellak is met glitters.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog ffies dan![]()
Waar is de rest van de harde kern eiks?
WTF?quote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zat gezellig MTV te luisteren/halfoogkijken, komt grootstroomverbruikert net beneden en drukt de TV uit, dat scheelt namelijk enorm in de stroom![]()
Hij, die boven 2 PC's + monitoren + 11 netwerkschijven continue aan heeft
quote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zat gezellig MTV te luisteren/halfoogkijken, komt grootstroomverbruikert net beneden en drukt de TV uit, dat scheelt namelijk enorm in de stroom![]()
Ik had er de kracht niet voor.quote:Op zondag 4 december 2011 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
WTF?Je hebt hem toch wel naar buiten gedrukt he?
Wel inspiratie voor een leuk Sintgedichtquote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Worden jullie allebei warm van.quote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had er de kracht niet voor.
Zodra de jaarafrekening komt sla ik em daarmee om de oren
Ja iddquote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wel inspiratie voor een leuk Sintgedicht![]()
We doen niet aan Sinterklaasquote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wel inspiratie voor een leuk Sintgedicht![]()
Als we wat terug zouden krijgen welquote:
Joehoeeeeeequote:Op zondag 4 december 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog ffies dan![]()
Dan zegt ie dat het door je mtv komtquote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had er de kracht niet voor.
Zodra de jaarafrekening komt sla ik em daarmee om de oren
Oh vastquote:
Doe net als Q en maak een filmpje voor de fans!quote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh vast![]()
Ik had laatst met een niet nader te noemen energiemedewerkstert die hier regelmatig post al een onderonsje over ons stroomverbruik; 2,5x de gemiddelde hoeveelheid voor ons soort huishouden![]()
Dus binnenkort komt een vriend van ons met een amperemetert, kijken welke groepen het meeste verbruiken.
Maar ik heb wel een klein vermoeden
zacht bolstertje hierquote:Op zondag 4 december 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, laat ik het niet doenquote:Op zondag 4 december 2011 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe net als Q en maak een filmpje voor de fans!
quote:Op zondag 4 december 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet quoten....OMG Ing!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik betaal 1/3 of zo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik wil anders ook best langskomen op het moment suprême hoor.quote:
Gelukkig welquote:Op zondag 4 december 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel een goede band met je zusje, dat scheelt toch in hoe vaak je hem ziet denk ik.
Auch!quote:Op zondag 4 december 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gelukkig welIk was ff verhuizen, en net druk ik een tas in de tassenzak (dacht ik) en het was de glaszak dus ik kreeg een kapotte glazen vaas een stuk mijn vinger in
![]()
Dat is dan niet meer dan hier! Minder zelfs, vooral de droger.quote:Op zondag 4 december 2011 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Vaatwasser om de dag, wasmachine 3-4x per week en de drogert alleen voor handdoeken en beddegoed.
Heb je veel lampen aan overal in huis?quote:Maar de netwerkpc draait bijv. wel dag en nacht (vraag me niet waarom, schijnt een logische verklaring voor te zijn) en de PC van meneer I. draait zodra hij thuis is tot ergens halverwege de nacht.
Ik vraag me af of die ook meer gebruikt ivm gamen = dure grafische kaart.
Mijn laptop staat ook aan vanaf dat ik thuis ben tot slaapietijd.
TV ongeveer 2 uur per avond en in het weekend meer.
Zal ik de eerste zijn? Wie of wat is OSM?quote:Op zondag 4 december 2011 23:22 schreef ElisaB het volgende:
Ingetje en ik gaan een lotgenotengroepje beginnen. SamenEn jullie mogen allemaal niet meedoen, want het is voor OSM
Auwquote:Op zondag 4 december 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gelukkig welIk was ff verhuizen, en net druk ik een tas in de tassenzak (dacht ik) en het was de glaszak dus ik kreeg een kapotte glazen vaas een stuk mijn vinger in
![]()
Ons Soort Mensen; zeg maar de grootverbruikersquote:Op zondag 4 december 2011 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik de eerste zijn? Wie of wat is OSM?
*voelt zich buitengesloten*
2 groene, na 2 keukenrolpapiertjes vol bloedquote:Op zondag 4 december 2011 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Auch!Hebbie er een mooie pleister op geplakt?
Warme kak dus.quote:Op zondag 4 december 2011 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ons Soort Mensen; zeg maar de grootverbruikers
Doe voorzichtingquote:Op zondag 4 december 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Huuuuuuuuuuu!quote:Op zondag 4 december 2011 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2 groene, na 2 keukenrolpapiertjes vol bloed
Acherrum! Kusje erop.quote:Op zondag 4 december 2011 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2 groene, na 2 keukenrolpapiertjes vol bloed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |