Oke, dus zo rond 08:00. Ben benieuwd of er dan al iemand aanwezig is.quote:Op zondag 4 december 2011 18:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
't Liefst voor 'ie op zijn werk verwacht wordt... tenzij dat niet kan natuurlijk, dan zo snel mogelijk.
Fijn dat de operatie goed is gegaan
En zo niet dan hebben ze pech en wilde jij het wel tijdig melden maar kon het nietquote:Op zondag 4 december 2011 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, dus zo rond 08:00. Ben benieuwd of er dan al iemand aanwezig is.
Neuh dat denk ik ook nietquote:Op zondag 4 december 2011 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
En zo niet dan hebben ze pech en wilde jij het wel tijdig melden maar kon het niet
Als je vertelt dat ie de avond er voor met spoed is geopereerd vallen ze vast niet over een kwartiertje
Pfff is ze overdag niet dwars genoeg?quote:Op zondag 4 december 2011 19:42 schreef Maes het volgende:
Wat een schrik QHeel veel beterschap voor MM
en voor jou: lekker dwars in bed vannacht
Doe ik, thnxquote:Op zondag 4 december 2011 19:22 schreef Rewimo het volgende:
Q, gelukkig is het weer achter de rug. Nu hopen dat hij snel herstelt en weer gauw naar huis mag. Wens hem beterschap van ons!
thnx babequote:Op zondag 4 december 2011 19:42 schreef Maes het volgende:
Wat een schrik QHeel veel beterschap voor MM
en voor jou: lekker dwars in bed vannacht
quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Maes![]()
Schoonmoeder stond hier op de stoep met 2 chocoladeletters voor Sinterklaas...en ieder jaar weer hetzelfde verhaal erbij "ja, ik wist niet of je liever melk hebt of puur, dus ik heb van allebei 1 gedaan"
En ieder jaar vertellen we weer dat we beide liever melk hebben....en wordt de pure ergens in april ofzo weer weggegooid![]()
Nou ja, het is goed bedoeld iig
quote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb zulke lieve cadeautjes van de Sint gehad vanavond![]()
![]()
helemaal tranen van het gedichtje erbij
Ik probeerde het gedichtje aan mijn mama voor te lezen maar ik had helemaal een brok in mijn keelquote:
Hihiquote:Op zondag 4 december 2011 20:39 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik probeerde het gedichtje aan mijn mama voor te lezen maar ik had helemaal een brok in mijn keel
snel snel zappen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:41 schreef tombolafan het volgende:
Ow godverdegodver, ze zitten op tv in een japans restaurant en nu wil ik sushi
Ikwilookweernaarkiyoshiquote:Op zondag 4 december 2011 20:41 schreef tombolafan het volgende:
Ik zit nog vol van de witlof eiks, maar ik zou geen nee zeggen tegen een Shabuutjequote:Op zondag 4 december 2011 20:41 schreef tombolafan het volgende:
Leuk is datquote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef Mama_Mia het volgende:
![]()
Dan ben je zeker heel lief geweest afgelopen jaarquote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef Mama_Mia het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |