Waarschijnlijk dan wel blindedarm of willen ze kijken wat er aan de hand is dmv operatie?quote:Op zondag 4 december 2011 13:59 schreef Qwea het volgende:
Volgens de verpleegkundige moet hij zeer ws een operatie.
Hij krijgt nu een infuusnaald, en para via zijn infuus. Ik verwacht dat ze daarna een scan maken en vanuit daar verwacht de verpleegkundige dat hij naar de OK gaat.quote:Op zondag 4 december 2011 14:01 schreef Rewimo het volgende:
Wanneer wordt die echo gemaakt, Q? Gaat het een beetje vlot daar?
Nee, ze verwachten idd blinde darm. Alle verschijnselen kloppen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dan wel blindedarm of willen ze kijken wat er aan de hand is dmv operatie?
succes alvast. laat hem daarna niet teveel lachen, is pijnlijkquote:Op zondag 4 december 2011 14:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij krijgt nu een infuusnaald, en para via zijn infuus. Ik verwacht dat ze daarna een scan maken en vanuit daar verwacht de verpleegkundige dat hij naar de OK gaat.
Hoop dat mijn chirurg van interne geneeskunde dienst heeft.
Thnx!quote:Op zondag 4 december 2011 14:03 schreef indaha het volgende:
Ik moet even weg , maar hoop dat jullie snel geholpen worden en sterkte allebei
Ah ok. Spannend hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 14:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ze verwachten idd blinde darm. Alle verschijnselen kloppen.
Volgens mij vindt hij het allemaal best eng.quote:
En duurt vaak zo lang op de eerste hulp.quote:Op zondag 4 december 2011 14:08 schreef Rewimo het volgende:
Hoop dat het allemaal een beetje vlot gaat, dat afwachten is altijd zo beroerd
Niet zo gek, het is ook allemaal best eng toch?quote:Op zondag 4 december 2011 14:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij het allemaal best eng.
Uhu. Maar mo is altijd vet nuchterquote:Op zondag 4 december 2011 14:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Niet zo gek, het is ook allemaal best eng toch?
Ja, belachelijk. Ik had ook altijd dat ik vet lang moest wachten.quote:Op zondag 4 december 2011 14:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
En duurt vaak zo lang op de eerste hulp.
Toen ik daar in juli heb gelegen ivm allergie was al om 0:30 bekend dat ik opgenomen moest worden, maar heb nog tot 2:30 's nachts moeten wachten tot iemand me naar de afdeling bracht
Nope, ja tig jaar gelee toen hij 6 jaar was. Botvliesontsteking.quote:Op zondag 4 december 2011 14:15 schreef Rewimo het volgende:
Tuurlijk is het eng, je weet niet wat er gaat gebeuren, je moet waarschijnlijk geopereerd worden...
Heeft ie al eens in het ziekenhuis gelegen, Q?
Thnx.quote:Op zondag 4 december 2011 14:15 schreef Pagan het volgende:
Wens MM heel veel sterkte en beterschap.![]()
P&S
Mooi zo. Sterkte met wachten joh!quote:
Nog best vlotquote:
Had je je mobiel weer niet bij de hand?quote:
We hebben haar mee naar boven genomen en op een kussentje naast het bed gelegd. Na een uur of vier werden we wakker van een katje dat probeerde op bed te klimmenquote:
Dat is goed nieuws, fijn dat ze ook lekker eet.quote:Op zondag 4 december 2011 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We hebben haar mee naar boven genomen en op een kussentje naast het bed gelegd. Na een uur of vier werden we wakker van een katje dat probeerde op bed te klimmenDat lukt nog niet, ze is aan de linkerkant echt een beetje verlamd (maar dat kan dus een symptoom zijn van overgevoeligheid voor Metacam- de kracht komt al wel terug). We hebben haar op bed genomen, ze was aan het spinnen, knuffelen, zichzelf aan het wassen, ons aan het wassen, echt een hele andere kat dan vanochtend! Heb dus echt de indruk dat de onsior zijn werk doet. We hebben haar naar beneden gebracht en bij de voerbak gezet en ze heeft goed gegeten
![]()
Ik zou wel héél erg blij worden als ze gewoon normaal kon bewegen, dat is het enige waar je nu echt aan kan merken dat ze nog ziek is.
Wel fijn dat ze iig opknapt!!quote:Op zondag 4 december 2011 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We hebben haar mee naar boven genomen en op een kussentje naast het bed gelegd. Na een uur of vier werden we wakker van een katje dat probeerde op bed te klimmenDat lukt nog niet, ze is aan de linkerkant echt een beetje verlamd (maar dat kan dus een symptoom zijn van overgevoeligheid voor Metacam- de kracht komt al wel terug). We hebben haar op bed genomen, ze was aan het spinnen, knuffelen, zichzelf aan het wassen, ons aan het wassen, echt een hele andere kat dan vanochtend! Heb dus echt de indruk dat de onsior zijn werk doet. We hebben haar naar beneden gebracht en bij de voerbak gezet en ze heeft goed gegeten
![]()
Ik zou wel héél erg blij worden als ze gewoon normaal kon bewegen, dat is het enige waar je nu echt aan kan merken dat ze nog ziek is.
Dat is in ieder geval snel, ik hoop dat hij snel weer opknapt en voor jou sterkte met wachtenquote:
Gelukkig dat er vooruitgang in zit en dat ze eetquote:Op zondag 4 december 2011 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
![]()
Pyjama doet ie niet aan zeker? Badjas is misschien prettig om naar de douche/wc te lopen?quote:Op zondag 4 december 2011 16:18 schreef Qwea het volgende:
Ik heb het idee dat ik van alles vergeet. Ben thuis met spullen pakken.
Ik heb :
ondergoed
sokken
Joggingsbroek
Truien
Sloffen
tandenborstel
tandpasta
laptop
laptop oplader
telefoon oplader
oordoppen
Wat vergeet ik?
Douchespul had ik, shampoo idd!Goeie.quote:
Ach nog steeds niet beterquote:Op zondag 4 december 2011 16:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Badslippers Q.
Beterschap voor MM
Ik las ook dat het beter ging met Daartje
Ik ben zelf snot en snot verkouden ik ben er nu wel klaar mee. Ook Ean hoest veel en spuugt daardoor veel terug. Van mij m0ogen de virussen vanaf nu ons huis met rust laten.
Zeker!quote:Op zondag 4 december 2011 16:34 schreef indaha het volgende:
Maar goed dat ze de mensen geevacueerd hebben , volgens mij willen ze maandag al gaan slopen (als het dan nog overeind staat tenminste)
MP3 spelerquote:
Jij hebt echt aparte exemplaren uitgezochtquote:Op zondag 4 december 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
Hmmmm, mijn kat denkt dat ie een hond is (al jaren) en mijn hond denkt nu dat ze een kat is kennelijk, want die ligt vandaag steeds languit op de vensterbankEn da's een heel raar gezicht van buiten af, want Beetle is niet een heel klein hondje.
oef dan ben ik niet de enige die snottert en halfdoof isquote:Op zondag 4 december 2011 16:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben zelf snot en snot verkouden ik ben er nu wel klaar mee. Ook Ean hoest veel en spuugt daardoor veel terug. Van mij m0ogen de virussen vanaf nu ons huis met rust laten.
Ja t gaat nu echt snel.quote:Op zondag 4 december 2011 16:59 schreef Rewimo het volgende:
Wat een gat Yns, het zakt in rap tempo geloof ik
Heb je nu alles, Q? Heb je al iets gehoord over het verloop van de operatie?
Ik geloof dat ik alles heb en zit inmiddels in het ziekenhuis. Hij is nog niet terug iig.quote:Op zondag 4 december 2011 16:59 schreef Rewimo het volgende:
Wat een gat Yns, het zakt in rap tempo geloof ik
Heb je nu alles, Q? Heb je al iets gehoord over het verloop van de operatie?
daarstraks was het nog niet zo erg of zag ik scheel?quote:Op zondag 4 december 2011 17:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja t gaat nu echt snel.
En weet je, als t echt t verzakken van de mijngangen is, mede door het grondwaterproject, dan kan t hier niet bij blijven ben ik bang
Ben ik ook benieuwd naar ja.quote:Op zondag 4 december 2011 17:52 schreef oh-oh het volgende:
Hoe lang denk je dat ie moet blijven Q, of hebben ze daar niks over gezegd?
Ik heb wel zijn scheermes en scheerschuim meegedaan. Als hij tv wil, kan ik dat morgen of vanaaf wel ff gaan halen voor hem.quote:Op zondag 4 december 2011 16:46 schreef Greys het volgende:
Scheren? In een ziekenhuis? Hoe lang moet ie blijven dan?
Ik zou daar mooi schijt aan hebben als ik man was geloof ik
Krijgt ie tv op de kamer?
2 tot 5 nachten dacht ik dat ze zeiden.quote:Op zondag 4 december 2011 17:52 schreef oh-oh het volgende:
Hoe lang denk je dat ie moet blijven Q, of hebben ze daar niks over gezegd?
Fijn dat de operatie in ieder geval achter de rug is, ik denk dat hij vanavond nog wel veel zal slapen.quote:Op zondag 4 december 2011 18:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb wel zijn scheermes en scheerschuim meegedaan. Als hij tv wil, kan ik dat morgen of vanaaf wel ff gaan halen voor hem.
Ik ben inmiddels thuis. Hij was zoooooooo suf, dus ik heb hem maar ff met rust gelaten. Bel hem om 19u wel ff of het zin heeft om langs te komen, anders morgen maar.
Hij ligt er iig heel sneu bij. Alles is goed gegaan, alleen heeft hij nog wel veel pijn aan zijn wond, maar dat is logisch natuurlijk
Ja dat denk ik idd ook welquote:Op zondag 4 december 2011 18:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Fijn dat de operatie in ieder geval achter de rug is, ik denk dat hij vanavond nog wel veel zal slapen.
Veel sterkte
quote:Op zondag 4 december 2011 18:14 schreef Qwea het volgende:
Was mooie faal, want meneer was dus wel terug toen ik kwam
Toen hij naar de OK ging heb ik zijn spullen gebracht naar de kamer en mocht ik een bed uitzoeken voor hem... ik gedaan, kom ik terug, niemand in dat bed. Wel een bed met de gordijnen dicht. Dus ik wachten, wachten, wachten. Komt er een zuster aan... dus ik : Hij is nog niet terug?
Zij : jawel hoor, hier ligt hij.
Faal
Thnxquote:Op zondag 4 december 2011 18:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Fijn dat het achter de rug is Q. Beterschap voor Mm
quote:Op zondag 4 december 2011 18:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Hoe voelt ie zich nu?![]()
Zo heb ik ooit es met m'n moeder tijdens kerstinkopen afgesproken om op een bepaalde tijd bij een grand cafe te zijn.
Ik heb er bijna een uur zitten zuchten en wachten en mopperen totdat er aan de andere kant van de kerstboom ineens een mij heel bekende mevrouw opstond om nog maar een warme chocomel te bestellen, want haar dochter was er nog steeds niet
quote:Op zondag 4 december 2011 18:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Hoe voelt ie zich nu?![]()
Zo heb ik ooit es met m'n moeder tijdens kerstinkopen afgesproken om op een bepaalde tijd bij een grand cafe te zijn.
Ik heb er bijna een uur zitten zuchten en wachten en mopperen totdat er aan de andere kant van de kerstboom ineens een mij heel bekende mevrouw opstond om nog maar een warme chocomel te bestellen, want haar dochter was er nog steeds niet
Geeeeen idee. Geen arts gesproken nog en de verpleegkundige wist niksquote:Op zondag 4 december 2011 18:21 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat alles goed gegaan is, Q! Was de blinde darm dus echt ontstoken of is de oorzaak van de pijn nog niet gevonden?
En wat moet ie lang blijven joh!ik dacht dat je tegenwoordig maar 1 nachtje moest blijven met een blindedarmontsteking...
Nou idd, ik hoop wel dat die darmkrampen nou ook echt weg zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 18:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Hangt ook van de mate van onsteking af....
En hoe het geopereerd is; laparoscopisch of een echte buikoperatie.
Zou op zich best een verklaring kunnen zijn voor z'n darmkrampen de afgelopen tijd Q.
Geef hem maar een aai over de bol namens mij, dan voelt ie zich vast een stuk beter
Ook beterschapquote:Op zondag 4 december 2011 16:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
oef dan ben ik niet de enige die snottert en halfdoof is
Jup, morgen first thing. Heb geen mail adres oid dus ik bel morgen het kantoor wel. Voor hoelaat zou dat moeten?quote:Op zondag 4 december 2011 18:55 schreef oh-oh het volgende:
American pancakes zijn way nice gekkie!
Gelukkig heeft MM het achter de rug nu, hij zal zich alleen maar beter gaan voelen, arme drommel![]()
Denk je er aan dat je hem ziek meldt?
't Liefst voor 'ie op zijn werk verwacht wordt... tenzij dat niet kan natuurlijk, dan zo snel mogelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, morgen first thing. Heb geen mail adres oid dus ik bel morgen het kantoor wel. Voor hoelaat zou dat moeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |