Radio's en tv's en zo, als 't goed isquote:Op zondag 20 november 2011 21:18 schreef Cat22 het volgende:
Wat verkoopt hij nou?![]()
Zeg het me nu, dan kan ik straks misschien nog slapen.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Radio's en tv's en zo, als 't goed is
*opgelucht*quote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Radio's en tv's en zo, als 't goed is
Niet de Eckte.quote:
"JEZUS DIE KUT! Q..... ooh...ehm..."quote:
'Heej Qut!'quote:
Haagjes! Glas in lood!quote:
Aan de betegeling te zien is dat de badkamer.quote:Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Alleen kan ik die
keukeninrichting voorzien van inbouw: gaskookplaat, afzuigschouw, combimagnetron en koelkast.
niet helemaal ontdekken
[ afbeelding ]
Die keuken zou er bij mij niet in blijven... Dat blauw is lelijkquote:Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Alleen kan ik die
keukeninrichting voorzien van inbouw: gaskookplaat, afzuigschouw, combimagnetron en koelkast.
niet helemaal ontdekken
[ afbeelding ]
Een inbouwkoelkast en inbouwmagnetron achter deurtjes?quote:Op zondag 20 november 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die keuken zou er bij mij niet in blijven... Dat blauw is lelijk. En de koelkast zie ik niet. De combimagnetron zou ergens in een kastje kunnen staan of zo
.
Dat kan met de koelkast natuurlijk ook.
en koelkast.[/b][/i]quote:Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Alleen kan ik die
keukeninrichting voorzien van inbouw: gaskookplaat, afzuigschouw, [quote][b]Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Alleen kan ik die
[i]keukeninrichting voorzien van inbouw: gaskookplaat, afzuigschouw, [b]combimagnetron en koelkast.[/b]
niet helemaal ontdekken
[ afbeelding ]
Bedstee!quote:Op zondag 20 november 2011 21:35 schreef Greys het volgende:
Er zou trouwens ook eenbedstee
in zitten in het huis
Da's zeker een droomhuis, zeker de inrichting!quote:Op zondag 20 november 2011 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn droomhuis staat weer te koop
http://www.funda.nl/koop/otterlo/huis-47129620-apeldoornseweg-47/
Dé reden om mee te doen aan de Staatsloterij
Wat, er zit een bad midden in een kamer!?quote:Op zondag 20 november 2011 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn droomhuis staat weer te koop
http://www.funda.nl/koop/otterlo/huis-47129620-apeldoornseweg-47/
Dé reden om mee te doen aan de Staatsloterij
Daar huur ik wel een paar mensen voor in, van die dertig miljoenquote:Op zondag 20 november 2011 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's zeker een droomhuis, zeker de inrichting!
Maar ik zou me in zo'n huis nooit veilig voelen
Wacht nog 4 jaar en het is misschien heel best betaalbaar.quote:Op zondag 20 november 2011 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
De prijs van m'n droomhuis is de afgelopen 4 jaar trouwens 825000 euro gezakt en het huis staat meer dan 5 jaar te koop, dus we weten wel zeker dat we er nooit meer vanaf komen
quote:Op zondag 20 november 2011 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
'Heej Qut!'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pareltjes.![]()
En jij was zo braaf Densie.
Als ik de loterij win wil ik 6 kinderen en m'n familie regelmatig over laten vliegen, dus dat komt wel goedquote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef tombolafan het volgende:
Ik hoef geen 7 slaapkamer EN gastenverblijf
Ja tochquote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wacht nog 4 jaar en het is misschien heel best betaalbaar.
Niet?quote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef tombolafan het volgende:
Mag ik zeker weer op een lek luchtbed bij jou in de slaapkamer.quote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef tombolafan het volgende:
Elke keer al die slaapkamers af om te kijken of de lichten wel uit zijn enzo.quote:
Jij mag in de bedstee!quote:Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag ik zeker weer op een lek luchtbed bij jou in de slaapkamer.
Ik plaste bijna in mijn broek van het lachen.quote:
JAAAA!quote:
Ik graaf wel een gracht om het huis heen, gelijk een stukje beveiligingquote:Op zondag 20 november 2011 21:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Er zit geen zwembad in dat huis? Daar zou ik dan een kamer voor opofferen
belangrijker, kan je rondjes rennen door die deuren?quote:Op zondag 20 november 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
Zou dit trouwens de bedstee zijn?
[ afbeelding ]
is dat niet op de oudere foto'squote:Op zondag 20 november 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 november 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Nee toch?quote:Op zondag 20 november 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ja toch?quote:Op zondag 20 november 2011 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is dat niet op de oudere foto's
[ afbeelding ]
dit ding?
Waar haal je die foto vandaan dan?quote:Op zondag 20 november 2011 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is dat niet op de oudere foto's
[ afbeelding ]
dit ding?
Dat MOET!quote:Op zondag 20 november 2011 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
belangrijker, kan je rondjes rennen door die deuren?
quote:Op zondag 20 november 2011 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar haal je die foto vandaan dan?
Da's toch niet dat ene huis?
Whut, ik heb die funda pagina nou al 123 keer bekeken denk ik en ik kan die foto nergens vindenquote:
Wij hebben ook de koelkast achter een deur, net als de vaatwasser, de magnetron ook, maar dan in de bijkeuken, dus waarom nietquote:Op zondag 20 november 2011 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Een inbouwkoelkast en inbouwmagnetron achter deurtjes?
En die keuken zou ik het prima mee kunnen
De badkamert ook
[ afbeelding ]
Ik slaap ook in een bedsteequote:Op zondag 20 november 2011 21:35 schreef Greys het volgende:
Er zou trouwens ook eenbedstee
in zitten in het huis
iemand anders vanochtend had t gepost dacht ik, wss gekocht door makelaar oid en nu weer in de verkoopquote:Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut, ik heb die funda pagina nou al 123 keer bekeken denk ik en ik kan die foto nergens vinden
Nou het stomme is, dat had ik zelf nog gepost ookquote:Op zondag 20 november 2011 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iemand anders vanochtend had t gepost dacht ik, wss gekocht door makelaar oid en nu weer in de verkoop
Erg he?quote:Op zondag 20 november 2011 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik plaste bijna in mijn broek van het lachen.![]()
Hij heeft eerder te koop gestaan hequote:Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut, ik heb die funda pagina nou al 123 keer bekeken denk ik en ik kan die foto nergens vinden
ik dacht al dat jij het zelf was, dus zat al zo van whutquote:Op zondag 20 november 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou het stomme is, dat had ik zelf nog gepost ook![]()
Maar ik heb dáár nooit naar de foto's gekeken, dacht dat die hetzelfde zouden zijn
De foto's zonder meubels zijn een stuk aantrekkelijker...
Da's echt raar, want die slaapkamers (twee ervan) zijn 4 x 4 meter en dat heb ik nu ook, da's echt niet heel kleinquote:Op zondag 20 november 2011 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik dacht al dat jij het zelf was, dus zat al zo van whut![]()
en ja met meubels lijkt t heul klein
Ik heb daar wel de koelkast en magnetron in de keuken gevonden.quote:Op zondag 20 november 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou het stomme is, dat had ik zelf nog gepost ook![]()
Maar ik heb dáár nooit naar de foto's gekeken, dacht dat die hetzelfde zouden zijn
De foto's zonder meubels zijn een stuk aantrekkelijker...
dat zullen ze er wel mee bedoelen, tis ingebouwdquote:Op zondag 20 november 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
maar dat bed is ook geen bedstee toch?
Betekent dat dat die makelaar de magnetron en koelkast eruit gejat heeft voor moeder de vrouw?quote:Op zondag 20 november 2011 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb daar wel de koelkast en magnetron in de keuken gevonden.
OMGquote:Op zondag 20 november 2011 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb daar wel de koelkast en magnetron in de keuken gevonden.
Verboden vruchten eej?quote:Op zondag 20 november 2011 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Erg he?![]()
![]()
Als het niet mag, zeg ik het schijnbaar nog vakerderder
Die zitten nu in ZIJN keuken ingebouwd dusquote:Op zondag 20 november 2011 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Betekent dat dat die makelaar de magnetron en koelkast eruit gejat heeft voor moeder de vrouw?![]()
Ja, de omschrijving vond ik ook vrij bijzonder toen ik de apparaten zag.quote:Op zondag 20 november 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG![]()
En dat noemen ze inbouwapparatuur???
Toch willikut!
Neeeeeee, maak van die kamer een inloopkastquote:Op zondag 20 november 2011 21:51 schreef Greys het volgende:
Ik pas daar ook nooit in met mijn 1.82
*sloophamer koopt bij bruingoedzaak*
'Ingebouwd' betekent in Klundert volgens mij iets anders dan in de rest van Nederland.quote:Op zondag 20 november 2011 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zullen ze er wel mee bedoelen, tis ingebouwd
Baileys bijt soms nog, en die is 6quote:Op zondag 20 november 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
Tot hou oud mag een kitten keihard in vingers bijten zonder dat je je zorgen moet maken?
Voor straf ¤25k onder de vraagprijs biedenquote:Op zondag 20 november 2011 21:54 schreef Greys het volgende:
In de oude beschrijving staat ook niks over inbouwapparatuur
In de nieuwe beschrijving wel
Jezus,je weet het wel weer te verpestenquote:Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Elke keer al die slaapkamers af om te kijken of de lichten wel uit zijn enzo.
Pfoeh
Nieuwe omschrijving:quote:Dichte keuken: rechte opstelling met spoelbak, gaskookplaat en afzuigkap met koelkast.
En dit is helemaal om te gillen, in de oude beschrijving is de ketel uit 2000 en in de nieuwe beschrijving uit 1997quote:een moderne keukeninrichting voorzien van inbouw: gaskookplaat, afzuigschouw, combimagnetron en koelkast.
Tot een leeftijd van 7 weken en dan heb ik het ze afgeleerd. Hoezo?quote:Op zondag 20 november 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
Tot hou oud mag een kitten keihard in vingers bijten zonder dat je je zorgen moet maken?
Plumeau bijt doorlopendquote:Op zondag 20 november 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
Vertel je de context er ook even bij?quote:
Is Fritzzz alweer bijgekomen, geestelijk gezien?quote:
Ja maar soms is okee... Sawyer doet het ALTIJD als ie op schoot ligtquote:Op zondag 20 november 2011 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Baileys bijt soms nog, en die is 6
Dan zul je hem wel pesten, Saywer is liefquote:Op zondag 20 november 2011 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar soms is okee... Sawyer doet het ALTIJD als ie op schoot ligt
De eerste koper zit er warmpjes bij met zijn nieuwe koelkast, magnetron en ketel.quote:Op zondag 20 november 2011 21:55 schreef Greys het volgende:
Oude beschrijving:
[..]
Nieuwe omschrijving:
[..]
En dit is helemaal om te gillen, in de oude beschrijving is de ketel uit 2000 en in de nieuwe beschrijving uit 1997
Dat!quote:Op zondag 20 november 2011 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan zul je hem wel pesten, Saywer is lief
Alleen die Goeie Bruine Boer zat er toen iddquote:Op zondag 20 november 2011 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De eerste koper zit er warmpjes bij met zijn nieuwe koelkast, magnetron en ketel.![]()
Ik dacht dat je die dingen in de winkel kocht als je ze nodig had, nooit geweten dat je daarvoor een ander huis moest kopen. Maar misschien zat de witgoedboer er toen nog niet.
Ik las goeie bruine beer.quote:Op zondag 20 november 2011 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alleen die Goeie Bruine Boer zat er toen idd
Hoera en zulks.quote:
Gewoon: ze ademt en dat is voldoendequote:Op zondag 20 november 2011 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vertel je de context er ook even bij?
Het begint te komenquote:Op zondag 20 november 2011 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is Fritzzz alweer bijgekomen, geestelijk gezien?
Het is zo'n zaadjequote:Op zondag 20 november 2011 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb Fritzz wel geaaid en hij vond het fijn![]()
Fritzel.quote:
Dat zei ik vanmiddag al....sterker nog; toen ik eruit moest zei ik het alquote:
Laat je ze dinsdag bezorgen?quote:Op zondag 20 november 2011 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zei ik vanmiddag al....sterker nog; toen ik eruit moest zei ik het al![]()
Maar ik ben nu aan het hyperen over m'n aanstaande nieuwe kleertjes
Ik zei het vanmorgen vroeg. En vanmiddag op het feestje. En nu ook weer een beetje.quote:Op zondag 20 november 2011 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zei ik vanmiddag al....sterker nog; toen ik eruit moest zei ik het al![]()
Maar ik ben nu aan het hyperen over m'n aanstaande nieuwe kleertjes
Woensdag, want ze bezorgen alleen 's middags en dinsdagmiddag zijn we er niet.quote:Op zondag 20 november 2011 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Laat je ze dinsdag bezorgen?
jahquote:
Jah, de jurrekies zijn al duur zat.quote:Op zondag 20 november 2011 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Woensdag, want ze bezorgen alleen 's middags en dinsdagmiddag zijn we er niet.
En ik vertik het om een euro extra voor 's avonds te betalen
KlusTombo!quote:Op zondag 20 november 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jah
vanmiddag nog 3 uur kozijnen staan schuren bij vriendin
Morgen oppassen, dinsdag gipsplafond maken...quote:
Of de was van het wasrek gooien om er vervolgens op te gaan liggen?quote:Op zondag 20 november 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Of bakjes met allerlei kleine prulletjes omgooien?
Goezzo ing!quote:Op zondag 20 november 2011 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dapper!quote:Op zondag 20 november 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jah
vanmiddag nog 3 uur kozijnen staan schuren bij vriendin
Nou, idd....en ik heb al meerdere keren meegemaakt dat ze er dus al rond 17 uur zijn ipv tussen 18 en 21quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Cat22 het volgende:
Is het normaal dat jonge katers stoomboten slopen?
quote:Op zondag 20 november 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Of bakjes met allerlei kleine prulletjes omgooien?
quote:Op zondag 20 november 2011 22:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Of de was van het wasrek gooien om er vervolgens op te gaan liggen?
Trusten Qwutquote:
Dat doe ik ook nooit..... woensdag is ook best snelquote:Op zondag 20 november 2011 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Trusten Cattekequote:Op zondag 20 november 2011 22:32 schreef Cat22 het volgende:
Laf o laf.![]()
![]()
Maar ze mogen nu elkaar laffen (platonisch, ze weten niet anders) in hun kamer, ik ga bedwaarts.
Voor 11 december zeker?quote:Op zondag 20 november 2011 22:32 schreef tombolafan het volgende:
Zooooooooooooooo, verlanglijstje ingeleverd bij mn moeder sinterklaas
Daaromquote:Op zondag 20 november 2011 22:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nooit..... woensdag is ook best snel![]()
Jaquote:
quote:Daarom![]()
Tevens de enige dag in m'n weekje vrij waarop ik nog es iets voor mezelf kon doen, maar nu moet ik dus 's middags ook nog thuisblijven
quote:Op zondag 20 november 2011 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
[..]leuk he, vrij zijn
Ik heb zin om gewoon met kerst in mn eentje bij shabu te gaan lunchen; inclusief vrij drinken en dinergerechtjes voor 32,50
Aan de andere kant; december vliegt altijd voorbij met rennen, vliegen, moeten enz.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aan de andere kant; december vliegt altijd voorbij met rennen, vliegen, moeten enz.
Des te leuker ist om in januari nog wat leuks tegoed te hebben![]()
quote:
Ohhhhhhh daar heb ik ook naar zitten kijkenquote:Op zondag 20 november 2011 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
[..]leuk he, vrij zijn
Ik heb zin om gewoon met kerst in mn eentje bij shabu te gaan lunchen; inclusief vrij drinken en dinergerechtjes voor 32,50
quote:Op zondag 20 november 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
Tombo, de kerstbrunch incl alle drankjes en dinergerechtjes is 27.50
http://www.shabushabu.nl/kerst2011
Ik denk dat ik mijn ouders er tweede kerstdag mee naar toe neem, serieusquote:Op zondag 20 november 2011 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb de eerste kerstdag mn neefje en de tweede in principe nog vrij, ik ga slachtoffers zoeken
Josh is x-factor US, Craig is UKquote:Op zondag 20 november 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh wacht wacht... Craig... is Halo, toch?
Niet Josh Krajcik... da's die brute? Hm, met Craig er uit kan ik wel leven geloof ik
Die vond ik de laatste paar keer niet zo goed.
Ohjaquote:Op zondag 20 november 2011 23:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Josh is x-factor US, Craig is UK
Drew is US, die vind ik niet zo leuk meer..steeds van die saaie langzame liedjes.quote:Op zondag 20 november 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja![]()
![]()
Maar ik vond Craig wel erg veel van hetzelfde de laatste paar keer, telkens die gekwelde Adele-in-het-mannelijk blik. Zit die Drew dan in US of UK?
Hoe heten die? Ik kijk die groepen nooitquote:Op zondag 20 november 2011 23:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Drew is US, die vind ik niet zo leuk meer..steeds van die saaie langzame liedjes.
Bij UK vind ik die meidengroep wel leuk.
quote:Op zondag 20 november 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe heten die? Ik kijk die groepen nooit
Ik ben nog nooit bij shabu geweest, maar dit ziet er wel héél aanlokkelijk uit.... even overleggenquote:Op zondag 20 november 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
Tombo, de kerstbrunch incl alle drankjes en dinergerechtjes is 27.50
http://www.shabushabu.nl/kerst2011
Welke vestiging is bij jou het dichtst in de buurt?quote:Op zondag 20 november 2011 23:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij shabu geweest, maar dit ziet er wel héél aanlokkelijk uit.... even overleggen
Nee idd!quote:Op zondag 20 november 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn ouders er tweede kerstdag mee naar toe neem, serieus
Is toch geen geld, inclusief al je drankjes
Oh die zijn wel aardig ja, maar ik vind groepjes nooit zó... op de een of andere manier.quote:
Ik vind het niveau in Australie echt laagquote:Op zondag 20 november 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die zijn wel aardig ja, maar ik vind groepjes nooit zó... op de een of andere manier.
En die Andrew daar verbaasde ik me al eerder over ja
Ja maar langer zit je er haast nooitquote:Op zondag 20 november 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee idd!
Wel 2,5 uur drankjes maar he, pas op
Aan de ene kant leuk, all you can drink.quote:Op zondag 20 november 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee idd!
Wel 2,5 uur drankjes maar he, pas op
Ik drink meestal wel 4-5 drankjes tijdens het Shabububuën.quote:Op zondag 20 november 2011 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aan de ene kant leuk, all you can drink.
Maar hoeveel drankjes hebben wij er laatst gehad in die 3 uur? 1 ijsthee en een cappuchino volgens mij![]()
Geldt dit ook in de periode voor kerst?
Zoveel?quote:Op zondag 20 november 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik drink meestal wel 4-5 drankjes tijdens het Shabububuën.
Dan is dit goedkoper
Nee vorige keer heb ik er ook minstens 3 op hoorquote:Op zondag 20 november 2011 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zoveel?![]()
Vorige keer kwam jij volgens mij ook niet verder dan 1 ijsthee.
Of heb je je zo ingehouden voor ons?
Ja we hadden echt wel veel op toch?quote:Op zondag 20 november 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee vorige keer heb ik er ook minstens 3 op hoor
Ik krijg altijd reteveel dorst van Shabu. Sowieso tijdens uit eten drink ik altijd veel, altijd dorst
Is me niet opgevallen, maar ik had het dan ook wel erg druk met de stokjesquote:Op zondag 20 november 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee vorige keer heb ik er ook minstens 3 op hoor
Ik krijg altijd reteveel dorst van Shabu. Sowieso tijdens uit eten drink ik altijd veel, altijd dorst
Ik maar 1 ijsthee....of toch 2?quote:Op zondag 20 november 2011 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja we hadden echt wel veel op toch?
Mijne ookquote:Op zondag 20 november 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
De spicey tuna sushi is echt mijn allerallerallerfavoriet
Ik ga een tukkie doen en van sushi dromenTrust!
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 november 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
De spicey tuna sushi is echt mijn allerallerallerfavoriet
Ik ga een tukkie doen en van sushi dromenTrust!
Laten we het er maar niet meer over hebben voorlopig, wel zo goeikoopquote:
Amersfoort.quote:Op zondag 20 november 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke vestiging is bij jou het dichtst in de buurt?
Waar woon jijquote:Op zondag 20 november 2011 23:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Amersfoort.
Wij hebben hier tegenwoordig www.kiyoshi.nl , die is ook erg goed
Oooooohquote:Op maandag 21 november 2011 00:04 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik was al van plan om naar Arnhem te verhuizen volgend jaar dus ach
Ik kan uit ervaring zeggen dat die erg goed isquote:Op zondag 20 november 2011 23:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Amersfoort.
Wij hebben hier tegenwoordig www.kiyoshi.nl , die is ook erg goed
Kiyoshi is goed ja.quote:Op maandag 21 november 2011 00:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat die erg goed is![]()
En lekker dichtbij parkeren![]()
Trusten Multi
Oeh! mooi dat ie zo goed bevallen is!!quote:Op maandag 21 november 2011 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Geen homo's in de mist?
Jammer![]()
Oh oh oh, ik had gisteren trouwens die Irish stew gemaakt Croli, die was echt echt goddelijk, vanavond de restjes
Ik zou er niet rouwig om zijn, wat een gedrochtquote:Op maandag 21 november 2011 10:55 schreef Barbaaf het volgende:
Hier halen we de 100 meter zicht niet, alsof de ArenA afgebroken is van het weekend
Ja, best jammer wel, homo's zijn zo leukquote:Op maandag 21 november 2011 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Geen homo's in de mist?
Jammer![]()
Oh oh oh, ik had gisteren trouwens die Irish stew gemaakt Croli, die was echt echt goddelijk, vanavond de restjes
Ik zou er maar een extended damage control bezoek van makenquote:Op maandag 21 november 2011 10:57 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hier ook mist, net als de rest van NL.
Zometeen ff damage control proberen te doen op de sportschool en vanmiddag verder lekker niets
Wat nou?quote:
Ik ga deze week idd maar iedere dag heen, ben toch vrijquote:Op maandag 21 november 2011 11:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou er maar een extended damage control bezoek van maken
Mensch, ik ben 3 kilo aangekomen dit weekend
(en ik mis een sinaasappel)
Je hoort te wachten tot het liedje afgelopen is, dan kaarsjes uitblazen, dan een wens doen, dan netjes een puntje afsnijden en op een bordje doen en dan....mag je pas een hapjequote:Op maandag 21 november 2011 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat nou?
Zn kuif vliegt toch niet in de fik of zo?
Wat burgerlijkquote:Op maandag 21 november 2011 11:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hoort te wachten tot het liedje afgelopen is, dan kaarsjes uitblazen, dan een wens doen, dan netjes een puntje afsnijden en op een bordje doen en dan....mag je pas een hapje
Kijk, jij snapt hem!quote:
Ik heb het niet op maandagen. En dat mijn betere helft 'Es ist so schon, es ist so tolllllll, es ist die Darah aus Tiroooooooooooooooooool' zit te zingen, helpt niet echt meequote:
Moet je een dier wegdoen? sorry als ik 't gemist hebquote:Op maandag 21 november 2011 11:55 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Wel emotioneel steeds weer, een dier weg moeten doen.
Bwahahaquote:Op maandag 21 november 2011 11:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb het niet op maandagen. En dat mijn betere helft 'Es ist so schon, es ist so tolllllll, es ist die Darah aus Tiroooooooooooooooooool' zit te zingen, helpt niet echt mee![]()
Nah, het is niet mijn dier. Maar lief heeft besloten zijn kat weg te doen om verschillende redenen. En ja, dat is best heel emotioneel, ik vind het ook vervelend, ook al ken ik 'm net een jaartje (de kat).quote:Op maandag 21 november 2011 11:58 schreef Barbaaf het volgende:
Jarige Sjon
[..]
Moet je een dier wegdoen? sorry als ik 't gemist heb![]()
oh-oh: die kraaien bewaar ik dan voor vanavond, geen geluid hier. Heb je nog heel hard 'HAAAAAANSSSS' geroepen?
Ach Jip tochquote:Op maandag 21 november 2011 12:34 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip gaat achteruit, zn achterpoten sleept ie achter zich aan en hij heeft nu veel pijn. Hij piept zelfs.
Hij is ook in de war, als ie moet plassen staat ie verdwaasd om zich heen te kijken dus dan moeten we hem op de bak zetten. Net bonkte hij op de slaapkamer deur dus ben ik maar op bed gaan liggen met m. Zelf springen ging niet meer dus heb ik m getild, hij jammerde van de pijn maar nu ligt ie tegen me aan.
Bah.
Ik zal wel ff echt zo te kijken van "Whut? Huh? Poeder? Neeeeeh toch? Ooh! Pepernoot?! MUIS!quote:Op maandag 21 november 2011 14:10 schreef Muis006 het volgende:
Ik was even bang dat je zou denken dat het een kogelbrief was
Ik zal een kaarsje branden voor Jipquote:Op maandag 21 november 2011 13:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vind t fijn als WJ er ook bij is en die werkt tot 5.
Denk je dat het wat is die bovenstaande?quote:
Ik bedoelde meer de kwaliteit huppelkut. Ja, ik vind zo ook niet echt tof, maar ik draag ze toch alleen maar als ik met beer naar buiten gaquote:Op maandag 21 november 2011 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind ze voor mij te lelijk, maar met jouw maat schoen maakt het toch niks meer uit
Gadverdamme, dan ben je net zo'n maanmannetjequote:Op maandag 21 november 2011 14:41 schreef Qwea het volgende:
ik zoek sneeuwlaarzen, vraag me af of dit goeie zijn :
http://www.scapino.nl/pro(...)ots/dames-snowboots/
Niet de mooiste, maar verreweg de beste om met mijn poot op te waggelen
http://www.scapino.nl/pro(...)ots/dames-snowboots/quote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gadverdamme, dan ben je net zo'n maanmannetje.
Wat doe jij lelijk zeg. Greys is vet jong, die komt net kijken.quote:
Die zijn ook niet mooi neequote:Op maandag 21 november 2011 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.scapino.nl/pro(...)ots/dames-snowboots/
die vind ik echt afschuwelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze. Maar dan de goedkope versie
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nietquote:Op maandag 21 november 2011 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar Duberry's zou ik ook niet op door de sneeuw willen hoor, dan wil je echt snowboots.
Ik wil Rubber Ducks, kweet alleen nog niet welke
quote:Op maandag 21 november 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zijn ook niet mooi nee. Wacht, ik zal een model zoeken die WEL tof is
. En nee, dan bedoel ik geen Uggs
.
Zit te strak rond mijn enkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze. Maar dan de goedkope versie
.
maar die zijn wel leuk idd, en dat zijn toch geen sneeuwlaars?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik huppel zelfs met m'n leren rijlaarzen door de sneeuw en heb geen last van koude voeten. Echt, er gaat qua temperatuurregulatie NIETS boven leerquote:Op maandag 21 november 2011 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Duberry's zou ik wel willen voor zo, maar in de sneeuw lijkt het me gewoon echt nog te koud
Nee, maar ze zijn wel vele malen tofferquote:Op maandag 21 november 2011 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zit te strak rond mijn enkelmaar die zijn wel leuk idd, en dat zijn toch geen sneeuwlaars?
nee, maar wel 1 met sneeuwquote:Op maandag 21 november 2011 15:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Jullie verwachten een ouderwetsche winter met temperaturen van - 40?
Gewone gummies met een paar dikke sokken erin volstaat hier dan ook welquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 15:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewone gummies met een paar dikke sokken erin volstaat hier dan ook wel
ik vind ze kewlquote:Op maandag 21 november 2011 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja die Duberry's zijn dan wel weer erg kak , en erg voor paardenmensen, ook niet helemaal mijn smaak wat dat betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |