Radio's en tv's en zo, als 't goed isquote:Op zondag 20 november 2011 21:18 schreef Cat22 het volgende:
Wat verkoopt hij nou?![]()
Zeg het me nu, dan kan ik straks misschien nog slapen.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Radio's en tv's en zo, als 't goed is
*opgelucht*quote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Radio's en tv's en zo, als 't goed is
Niet de Eckte.quote:
"JEZUS DIE KUT! Q..... ooh...ehm..."quote:
'Heej Qut!'quote:
Haagjes! Glas in lood!quote:
Aan de betegeling te zien is dat de badkamer.quote:Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Alleen kan ik die
keukeninrichting voorzien van inbouw: gaskookplaat, afzuigschouw, combimagnetron en koelkast.
niet helemaal ontdekken
[ afbeelding ]
Die keuken zou er bij mij niet in blijven... Dat blauw is lelijkquote:Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Alleen kan ik die
keukeninrichting voorzien van inbouw: gaskookplaat, afzuigschouw, combimagnetron en koelkast.
niet helemaal ontdekken
[ afbeelding ]
Een inbouwkoelkast en inbouwmagnetron achter deurtjes?quote:Op zondag 20 november 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die keuken zou er bij mij niet in blijven... Dat blauw is lelijk. En de koelkast zie ik niet. De combimagnetron zou ergens in een kastje kunnen staan of zo
.
Dat kan met de koelkast natuurlijk ook.
en koelkast.[/b][/i]quote:Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Alleen kan ik die
keukeninrichting voorzien van inbouw: gaskookplaat, afzuigschouw, [quote][b]Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Alleen kan ik die
[i]keukeninrichting voorzien van inbouw: gaskookplaat, afzuigschouw, [b]combimagnetron en koelkast.[/b]
niet helemaal ontdekken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |