Radio's en tv's en zo, als 't goed isquote:Op zondag 20 november 2011 21:18 schreef Cat22 het volgende:
Wat verkoopt hij nou?![]()
Zeg het me nu, dan kan ik straks misschien nog slapen.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Radio's en tv's en zo, als 't goed is
*opgelucht*quote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Radio's en tv's en zo, als 't goed is
Niet de Eckte.quote:
"JEZUS DIE KUT! Q..... ooh...ehm..."quote:
'Heej Qut!'quote:
Haagjes! Glas in lood!quote:
Aan de betegeling te zien is dat de badkamer.quote:Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Alleen kan ik die
keukeninrichting voorzien van inbouw: gaskookplaat, afzuigschouw, combimagnetron en koelkast.
niet helemaal ontdekken
[ afbeelding ]
Die keuken zou er bij mij niet in blijven... Dat blauw is lelijkquote:Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Alleen kan ik die
keukeninrichting voorzien van inbouw: gaskookplaat, afzuigschouw, combimagnetron en koelkast.
niet helemaal ontdekken
[ afbeelding ]
Een inbouwkoelkast en inbouwmagnetron achter deurtjes?quote:Op zondag 20 november 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die keuken zou er bij mij niet in blijven... Dat blauw is lelijk. En de koelkast zie ik niet. De combimagnetron zou ergens in een kastje kunnen staan of zo
.
Dat kan met de koelkast natuurlijk ook.
en koelkast.[/b][/i]quote:Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Alleen kan ik die
keukeninrichting voorzien van inbouw: gaskookplaat, afzuigschouw, [quote][b]Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Alleen kan ik die
[i]keukeninrichting voorzien van inbouw: gaskookplaat, afzuigschouw, [b]combimagnetron en koelkast.[/b]
niet helemaal ontdekken
[ afbeelding ]
Bedstee!quote:Op zondag 20 november 2011 21:35 schreef Greys het volgende:
Er zou trouwens ook eenbedstee
in zitten in het huis
Da's zeker een droomhuis, zeker de inrichting!quote:Op zondag 20 november 2011 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn droomhuis staat weer te koop
http://www.funda.nl/koop/otterlo/huis-47129620-apeldoornseweg-47/
Dé reden om mee te doen aan de Staatsloterij
Wat, er zit een bad midden in een kamer!?quote:Op zondag 20 november 2011 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn droomhuis staat weer te koop
http://www.funda.nl/koop/otterlo/huis-47129620-apeldoornseweg-47/
Dé reden om mee te doen aan de Staatsloterij
Daar huur ik wel een paar mensen voor in, van die dertig miljoenquote:Op zondag 20 november 2011 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's zeker een droomhuis, zeker de inrichting!
Maar ik zou me in zo'n huis nooit veilig voelen
Wacht nog 4 jaar en het is misschien heel best betaalbaar.quote:Op zondag 20 november 2011 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
De prijs van m'n droomhuis is de afgelopen 4 jaar trouwens 825000 euro gezakt en het huis staat meer dan 5 jaar te koop, dus we weten wel zeker dat we er nooit meer vanaf komen
quote:Op zondag 20 november 2011 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
'Heej Qut!'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pareltjes.![]()
En jij was zo braaf Densie.
Als ik de loterij win wil ik 6 kinderen en m'n familie regelmatig over laten vliegen, dus dat komt wel goedquote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef tombolafan het volgende:
Ik hoef geen 7 slaapkamer EN gastenverblijf
Ja tochquote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wacht nog 4 jaar en het is misschien heel best betaalbaar.
Niet?quote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef tombolafan het volgende:
Mag ik zeker weer op een lek luchtbed bij jou in de slaapkamer.quote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef tombolafan het volgende:
Elke keer al die slaapkamers af om te kijken of de lichten wel uit zijn enzo.quote:
Jij mag in de bedstee!quote:Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag ik zeker weer op een lek luchtbed bij jou in de slaapkamer.
Ik plaste bijna in mijn broek van het lachen.quote:
JAAAA!quote:
Ik graaf wel een gracht om het huis heen, gelijk een stukje beveiligingquote:Op zondag 20 november 2011 21:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Er zit geen zwembad in dat huis? Daar zou ik dan een kamer voor opofferen
belangrijker, kan je rondjes rennen door die deuren?quote:Op zondag 20 november 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
Zou dit trouwens de bedstee zijn?
[ afbeelding ]
is dat niet op de oudere foto'squote:Op zondag 20 november 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 november 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Nee toch?quote:Op zondag 20 november 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ja toch?quote:Op zondag 20 november 2011 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is dat niet op de oudere foto's
[ afbeelding ]
dit ding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |