abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:19:58 #26
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_105128284
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:12 schreef eriksd het volgende:

[..]

Executeren?
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:45 schreef StateOfMind het volgende:

Eigenlijk zouden ze hem standrechtelijk moeten executeren om een voorbeeld te stellen, maar ja, dat mag weer niet.
quote:
Verder is een kamerlid wat anders dan en willekeurige AMA.
Waarom? Is ze als Kamerlid binnengekomen dan? Nee he?

Dus als de zaak Mauro pas naar buiten was gekomen als hij eigenaar van een goedlopend softwarebedrijf was geweest of zo, was er geen probleem geweest? Of als hij als gemeenteraadslid actief was geweest?

quote:
Om over die Irak vergelijking nog mar te zwijgen :')
:?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:23:05 #27
165633 eriksd
The grand facade...
pi_105128353
Dan was er wat mij betreft gebleken van een toevoeging aan dit land. Nu hebben we het over iemand die een achterhoedegevecht levert op het MBO.

Ja, ik maak onderscheid.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_105128367
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:53 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Je weet dat azielzoekerscentra vol zitten met deze leugenaars die eigenlijk al 20+ zijn, hun paspoort kwijt zijn en als 17 jarige daar zitten voor het kindrecht he? Velen hebben ook erg veel op hun kerfstok. Fijn als onze kinderen tussen deze labieloos mogen leven.
Wat een prachtige staaltje drama toch weer. Chapeau.

*Klapt in zijn handen en knikt gepassioneerd zijn hoofd*

Allereerst hebben 'onze kinderen' het helemaal niet slecht in dit land. Je doet overkomen alsof Nederland een soort Gomorra is dat wodt overspoeld door labiele criminele Afrikanen die ons land om zeep helpen. En, voor alle duidelijkheid, daar is geen sprake van.

Overigens zou ik mij ook in alle bochten wringen om in een land als Nederland te mogen blijven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:24:25 #29
66444 Lord_Vetinari
pi_105128385
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:23 schreef eriksd het volgende:
Dan was er wat mij betreft gebleken van een toevoeging aan dit land. Nu hebben we het over iemand die een achterhoedegevecht levert op het MBO.

Ja, ik maak onderscheid.
Want mensen met MBO kunnen natuurlijk in de toekomst niks gaan bijdragen aan dit land. Als je MBO doet ben je in de wereld van eriksd veroordeeld tot de middelmaat. Je zult nooit iets bereiken.

Jezus, wat een bekrompen wereldbeeld!
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:28:20 #30
165633 eriksd
The grand facade...
pi_105128455
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Want mensen met MBO kunnen natuurlijk in de toekomst niks gaan bijdragen aan dit land. Als je MBO doet ben je in de wereld van eriksd veroordeeld tot de middelmaat. Je zult nooit iets bereiken.

Jezus, wat een bekrompen wereldbeeld!
MBO is toch middelmaat? Ik zeg niet dat je nooit iets kan bereiken, maar om dat nou als criterium te hanteren is tamelijk onwerkbaar: je mag hier blijven als je later iets toevoegt. Zie je het al voor je?

Maar blijf jij vooral met een roze bril naar alles kijken.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  † In Memoriam † zaterdag 3 december 2011 @ 11:28:28 #31
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_105128458
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:16 schreef eriksd het volgende:

[..]

Op dat moment begint met name links weer te zeuren over het ontnemen van kansen voor de allerzwaksten, zoals je nu ziet met de discussie over griffierechten. Het is altijd wel een fout van de overheid, nooit wordt die mensen zelf verweten dat ze de boel traineren en in dit geval de kluit belazeren.

In het geval van Mauro was vanaf het begin duidelijk dat hij weg moest, afwijzing op afwijzing, zelf maar wanhopig alle middelen uitputten en dat zou dan opeens een reden tot verblijf moeten zijn. En als hem minder rechtswegen geboden worden, is dat opeens weer hard en krijgen we daar weer een discussie over.

Aan het eind van de streep heb je gewoon een grote groep moreel verontwaardigde mensen, die hun ego oppoetsen door zich op te werpen als humaan. Alles voor de eigen gemoedsrust, en een totaal gebrek aan ruggengraat.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:30:43 #32
66444 Lord_Vetinari
pi_105128496
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:28 schreef eriksd het volgende:

[..]

MBO is toch middelmaat? Ik zeg niet dat je nooit iets kan bereiken, maar om dat nou als criterium te hanteren is tamelijk onwerkbaar: je mag hier blijven als je later iets toevoegt. Zie je het al voor je?

Maar blijf jij vooral met een roze bril naar alles kijken.
En dus ga je er op voorhand maar van uit dat hij nooit wat zal bijdragen en trap je hem eruit. Dus weg is al dat geld dat al in die opleiding is gegaan.
pi_105128544
Ah, het eeuwige argument van de verontwaardigden die hun ego trachten op te poetsen. Je kunt niet simpelweg gewoon iets vinden. Nee nee, er schuilt diepere gedachte achter: mensen willen zich beter voelen _O-

Ik geef geen ene reet om die Mauro, maar van mij hoeven figuren zoals hij niet worden uitgezet.
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:35:01 #34
165633 eriksd
The grand facade...
pi_105128565
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En dus ga je er op voorhand maar van uit dat hij nooit wat zal bijdragen en trap je hem eruit. Dus weg is al dat geld dat al in die opleiding is gegaan.
Ik ga ervanuit dat regels duidelijk zijn. Ik ga ervanuit dat het streven naar een asielbeleid voor mensen die daadwerkelijk iets nieuws brengen toekomstbestendig is. Ik ga ervanuit dat een studievisum voor studenten is. Ik ga er bovenal van uit dat Nederland niet als een soort internationaal weeshuis moet dienen.

Daarnaast heb ik nog geen enkel inhoudelijk argument gezien waarom hij wel hier zou blijven. Je blijft verzanden in een soort moreel verontwaardigd toontje, waarvoor ik je naar een ander topic in POL verwijs.
Bis bis bis
pi_105128581
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 08:14 schreef cempexo het volgende:
De jonge Angolees Mauro Manuel blijkt te hebben gelogen over zijn achternaam en over zijn geboortedatum. Hij heet eigenlijk Mauro Estevao en heeft ook al jarenlang een paspoort, waarmee hij al kort na zijn komst naar ons land terug had gekund naar zijn moeder in Angola.

Dat is bij de beoordeling van zijn veelbesproken aanvraag voor een studievisum aan het licht gekomen, zo melden bronnen in Den Haag. De Tweede Kamer is deze week vertrouwelijk geïnformeerd door minister Leers (Immigratie en Asiel).

De onjuiste informatie heeft vooralsnog geen gevolgen voor zijn studievisum, zo is besloten, maar de kwestie is wel uiterst pijnlijk voor de linkse oppositie die hoog van de toren blies over de uitzetting van de 18-jarige jongen.

bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)og_voor_asiel__.html

Een goed voorbeeld van liegen bedriegen met behulp van de sosjale advokatuur.
Het is gewoon handel. Immers een zoveelste bezwaarschrift - naam en adres even intypen in het computer gestuurde programma- levert altijd weer enkele honderden euro's op !!
Een rasechte VVD'er dus (Ayaan Hirsi Ali).
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:36:07 #36
165633 eriksd
The grand facade...
pi_105128592
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, het eeuwige argument van de verontwaardigden die hun ego trachten op te poetsen. Je kunt niet simpelweg gewoon iets vinden. Nee nee, er schuilt diepere gedachte achter: mensen willen zich beter voelen _O-

Ik geef geen ene reet om die Mauro, maar van mij hoeven figuren zoals hij niet worden uitgezet.
Een totaal gebrek aan een achterliggende redenatie is waarschijnlijk nog iets erger. Vind je het een goede basis voor overheidsbeleid? Gewoon wat vinden, op naar het volgende debacle?
Bis bis bis
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:39:56 #37
66825 Reya
Fier Wallon
pi_105128679
Dat ben ik met eriksd eens. Hoe goed iemand ligt in het volkssentiment is wellicht een leuke maatstaf voor The Voice of Holland, maar toch niet voor overheidsbeleid. Evenals dat individuele gevallen aan de uitvoerder zijn om te beoordelen, daarbij eventueel getoetst door de rechterlijke macht. Kamer noch publieke opinie zou daar verder invloed op moeten uitoefenen.
  † In Memoriam † zaterdag 3 december 2011 @ 11:41:45 #38
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_105128719
Ik weet het goed gemaakt:

Al die morele ja-knikkers betalen dit soort gevallen uit eigen zak. Ze maken maar een noodfondsje.
Dan zet ik de grenzen wel open en pleit in het buitenland voor meer emigranten om naar Nederland te komen.

Eens kijken hoe lang dat stand houdt met al die vooraf ingeschatte en aangenomen succesverhalen en met welke argumenten ze dan komen.

Het feit dat veel van die ja-knikkers hun handje ophouden bij veel nee-knikkers neem ik op de koop toe.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_105128730
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:36 schreef eriksd het volgende:

[..]

Een totaal gebrek aan een achterliggende redenatie is waarschijnlijk nog iets erger. Vind je het een goede basis voor overheidsbeleid? Gewoon wat vinden, op naar het volgende debacle?
Yup.
pi_105128733
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')