volgens mij welquote:
ik zat ook al te wachten.....quote:
Voor de volgende keer: 'Open nieuw deel', voer een leuke topictitel in, eventueel een PI en klaar ben je.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:25 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
ja, hallo, ik doe dat ook niet dagelijks
een kind kan de was doen!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Voor de volgende keer: 'Open nieuw deel', voer een leuke topictitel in, eventueel een PI en klaar ben je.
Yesquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:26 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
dan wordt het ook een 'reeks' zeker?
Ik heb em ook al even gerapporteerd. Wordt vanzelf gesloten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
deze zit in de reeks dus laat deze maar open blijven....
Schumi, kun je de andere ff leegeditten ofzo?
puperdesuper!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb em ook al even gerapporteerd. Wordt vanzelf gesloten.
Opaquote:
Wat een opbeuring na de TT over dat we allemaal oud wordenquote:
ik ookquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb nog een cl winst van Ajax meegemaakt en leuke radio
Er is een verschil tussen het nummer dat spontaan hét SR-lied wordt en een nummer dat vooraf wordt verkozen tot anthemquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:34 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Kan deze niet weer de Serious Reqeust anthem worden ipv dat nummer van Ilse DeLange?
het spontane anthem is meestal leuker. behalve jordy van loon...quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het nummer dat spontaan hét SR-lied wordt en een nummer dat vooraf wordt verkozen tot anthem
Daar ben ik wel jaloers op.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb nog een cl winst van Ajax meegemaakt en leuke radio
Ik in een braziliaans cafe bij het Leidsepleinquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ooken de wereldbeker van Ajax. die heb ik gekeken op een heel klein zwartwittvtje bij het tankstation
oi!quote:
Ik heb alleen de kut periodes van Ajax meegemaakt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je nog geen 2 was terwijl ik stond te feesten in Wenen bij de cl winst
Ach,ik had een seizoenskaart vanaf het seizoen dat Ajax de cl won totdit seizoen. Zeventien jaar betaald om Ajax af te zien takelenquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb alleen de kut periodes van Ajax meegemaakt.
Zie TT.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoorde toch echt Lenny Kravitz?
Je hebt door dat er vrouwen mee lezen en posten vanavond?quote:
ja, daarom vraag ik het ook.....quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt door dat er vrouwen mee lezen en posten vanavond?
dat is 1 slimme vrouw.quote:
tschussquote:
Vaarwel!quote:
Echt compleet achterlijk lijkt het... Ik reed vanavond achter een doos zonder lichten aan, het was al donker. Ik ben bij Nieuwleusen begonnen met lichtsignalen geven, op de A28 (afslag noord) kreeg ik bijval van andere weggebruikers en deed ze toen pas haar lichten aanquote:
Die was niet zo moeilijk. De rest heb ik niet eens echt goed mee gekregen door haar domme gedragquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:52 schreef TheZapster het volgende:
Toch wel kudos dat ze De Dijk weet
Nou niet echt een grote hit van De Dijk volgens mijquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die was niet zo moeilijk. De rest heb ik niet eens echt goed mee gekregen door haar domme gedrag
quote:
Trustenquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
zo, dat was weer een puinhoop...
tijd om mijn mand op te zoeken. slaap lekker allemaal en handjes boven de dekens!
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
zo, dat was weer een puinhoop...
tijd om mijn mand op te zoeken. slaap lekker allemaal en handjes boven de dekens!
Das al de derde die zo binnen komt.quote:
Echt hè. Ik zal wel een complete noob zijn, maar met internet kan zoveel, dus waarom kan een stream niet gelijk lopen met een FM-uitzending?quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:03 schreef heloef het volgende:
Oh wacht stream vertraging, ik hoor hem nu pas.
FM radioquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:03 schreef heloef het volgende:
Oh wacht stream vertraging, ik hoor hem nu pas.
Veel meer verbindingen dus loopt internet achter op de fm.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt hè. Ik zal wel een complete noob zijn, maar met internet kan zoveel, dus waarom kan een stream niet gelijk lopen met een FM-uitzending?
Ik wil enen grizzly jonguh kut.quote:
dat is het ergste van het verhaal. Je moeder meenemen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:21 schreef FZN05 het volgende:
Nee! Dyanne is vannacht assistente bij Giel! Omg, die blijft gewoon tot 07:00u, met haar moeder natuurlijk.
Dat is inderdaad net 1 stap verder dan de meeste 3fm-rukkers hier.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat is het ergste van het verhaal. Je moeder meenemen.
Ik kon nog tenminste een vriendin meenemen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is inderdaad net 1 stap verder dan de meeste 3fm-rukkers hier.
Ik ga dus pas minimaal om 4 uur slapen.quote:
niet meer. had er problemen mee, weet alleen niet meer precies wat..quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:40 schreef Dagoduck het volgende:
Wie gebruikt er hier Last.fm/Dutch Radio Scrobbler?
verkapte "ik geloof nog wel in Sinterklaas" post...quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:16 schreef themauster het volgende:
Homo sapiens![]()
Sinterklaas is hier net langs geweest en heeft een tv van 107 cm geleverd
Onze 82 cm tv gaat nu naar de slaapkamer waar nu nog een oud jaren 80 model staatquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
verkapte "ik geloof nog wel in Sinterklaas" post...
gefeliciteerd man. ik zit er een beetje aan te denken mn 82cm-tv te upgraden naar dezelfde maat. Eerst maar eens bij mn ouders kijken hoe dat eruitziet
ik ga sowieso eerst mijn nieuwe bril afwachten. die mag ik in februari of maart gaan uitzoeken en vooral mijn rechterglas in aan vervanging toe...quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Onze 82 cm tv gaat nu naar de slaapkamer waar nu nog een oud jaren 80 model staat.
http://www.telegraaf.nl/b(...)agen_op_komst__.htmlquote:Koudere dagen op komst
Van onze weerman
SOEST - Na een nat weekeinde komt ons land maandag tot in de loop van woensdag onder invloed van een koudere noordwestelijke stroming. Op 5 december is er de eerste kans op hagel- en natte sneeuwbuien. Ook dinsdag vallen er winterse buien met een klap onweer, maar er zijn ook zonnige momenten.
Pin je goed vast op het woord "kans", ik heb in de afgelopen week vanalles aan verwachtingen langs zien komen, tot een storm met orkaankracht aan toe... Mensen zijn echt over de zeik dat het slechts een windkracht 7 gaat wordenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)agen_op_komst__.html
dasoo?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Pin je goed vast op het woord "kans", ik heb in de afgelopen week vanalles aan verwachtingen langs zien komen, tot een storm met orkaankracht aan toe... Mensen zijn echt over de zeik dat het slechts een windkracht 7 gaat worden![]()
Edit: 3FM-topic, dacht dat ik in dasoo postte![]()
![]()
De Atmosfeer Staat Op Ontploffen: De atmosfeer staat op ontploffen #463 : Stormachtige pakjesavondquote:
daar was ik nooit opgekomenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De Atmosfeer Staat Op Ontploffen: De atmosfeer staat op ontploffen #463 : Stormachtige pakjesavond
Zeer vermakelijk topic bij wat extremer weer! Of als er iets extreems in de kaarten staat, zoals afgelopen week (zware storm)quote:
Op Onweer online waren ze ook goed over de zeik dat de storm niet doorgingquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Pin je goed vast op het woord "kans", ik heb in de afgelopen week vanalles aan verwachtingen langs zien komen, tot een storm met orkaankracht aan toe... Mensen zijn echt over de zeik dat het slechts een windkracht 7 gaat worden![]()
Edit: 3FM-topic, dacht dat ik in dasoo postte![]()
![]()
Ik snap dat dus niet... Het zijn verwachtingen, vaak op de langere termijn. Iedereen maakt elkaar en zichzelf de kop gek en vervolgens kwaad worden als de verwachting een paar dagen later niet uitkomtquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Op Onweer online waren ze ook goed over de zeik dat de storm niet doorging.
Inderdaad, nu staan daar bijvoorbeeld verwachtingen dat het volgende week gaat sneeuwen, zul je zien er gaat geen vlok vallen. Worden ze daar weer allemaal boos op elkaar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik snap dat dus niet... Het zijn verwachtingen, vaak op de langere termijn. Iedereen maakt elkaar en zichzelf de kop geken vervolgens kwaad worden als de verwachting een paar dagen later niet uitkomt![]()
Speculeren is hartstikke leuk, helaas verwarren mensen dit met waarheid
t komt bij mij een beetje over als 1 grote kneuzenkermisquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Inderdaad, nu staan daar bijvoorbeeld verwachtingen dat het volgende week gaat sneeuwen, zul je zien er gaat geen vlok vallen. Worden ze daar weer allemaal boos op elkaar.
Ja, geniaal! Ik lees dat soort sites graagquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Inderdaad, nu staan daar bijvoorbeeld verwachtingen dat het volgende week gaat sneeuwen, zul je zien er gaat geen vlok vallen. Worden ze daar weer allemaal boos op elkaar.
waar luister jij in vredesnaam naar? ik hoor hier toch echt REM en Kate Pearsonquote:
Dat nummer hiervoor!quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar luister jij in vredesnaam naar? ik hoor hier toch echt REM en Kate Pearson
ehm...dat was toch 1000years van The Coral? of zit daar een appelsap in die ik niet ken?quote:
klopt. leg uit!quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat nummer hiervoor!
Oh wacht... Je hebt ws de laatste Stenders eetvermaak niet geluisterd en snap je de grap niet![]()
Zie edit. In de laatste week Eetvermaak had Ilse de MH. Stenders vond The Coral veel beter en kondigde dit nummer aan als de MH van Ilsequote:Op zaterdag 3 december 2011 14:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...dat was toch 1000years van The Coral? of zit daar een appelsap in die ik niet ken?
heldquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie edit. In de laatste week Eetvermaak had Ilse de MH. Stenders vond The Coral veel beter en kondigde dit nummer aan als de MH van Ilse
verder alles goed jongen?quote:
jij niet! Stenders!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar?quote:
Weekeinde Rick.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij niet! Stenders!De spoiler voorkomt dat ik alsnog in een diepe herfstdepressie raak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ketterquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:54 schreef 3rdRock het volgende:
zo, 3fm uit. ff afwassen en dan een beetje gamen tot ik honger krijg
tabee
luisterde ik altijd toen hij nog bij 538 zatquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:53 schreef borisz het volgende:
Rick & Lous. Prettig weekendprogramma
Misschien heeft hij eindelijk een move richting Tamara (of hoe ze ook mag heten) gemaaktquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:02 schreef FZN05 het volgende:
Ik maak me zorgen.
TwitWouter heeft vandaag nog niks geüpload, terwijl hij normaal al filmpjes van Timur zou hebben geüpload.
Hij heeft ook geen tweet geplaatst sinds gisterenavond.
Zoekactie starten?
ik zoek niet mee, ik ga Best of the Best 3 en 4 kijken....quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:02 schreef FZN05 het volgende:
Ik maak me zorgen.
TwitWouter heeft vandaag nog niks geüpload, terwijl hij normaal al filmpjes van Timur zou hebben geüpload.
Hij heeft ook geen tweet geplaatst sinds gisterenavond.
Zoekactie starten?
nee, en morgen of maandag ook niet. ik ben moederziel alleen en dan is er niet zoveel aanquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:21 schreef Evertjan het volgende:
vieren er al mensen pakjesavond vanavond?
Ik ben Happy Feet aan het kijken, had hem nog nooit gezien.quote:
En bedankt, die visual zit nu op m'n netvlies gebrand. The horror.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij eindelijk een move richting Tamara (of hoe ze ook mag heten) gemaakt
You're welcome honeyquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En bedankt, die visual zit nu op m'n netvlies gebrand. The horror.
Heb je de deur open gedaan? Of versta je brick in the wall van Pink Floyd verkeerd??quote:
Cause all in all you're justquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je de deur open gedaan? Of versta je brick in the wall van Pink Floyd verkeerd??
sorry jongen, ik ga me in een hoekje zitten schamenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Cause all in all you're just
Another prick at the door
Bouncer, hey bouncer,
Bouncer, bounce bounce bouncer
I just gotta dance right now, it's critical
Bouncer, bouncer
Ken je teksten
Dankje, die wou ik net weer even horen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD
AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD
AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD
AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD
AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD .
Whehe. Daft PC..quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bazenmuziek.
Daft Punk gaf m'n pc net een blue screen trouwens
wat voor mij? ik luister niet..zit Best of the Best 4 te kijken....quote:
Nee, je zit te FOK!ken, er was een vrouw die kaarten won en een man van 28 of iets ouder zocht..quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat voor mij? ik luister niet..zit Best of the Best 4 te kijken....
Ga jij nou maar naar Venusquote:
Nee, daar wonen alleen maar zeikwijven. Ik ga liever naar Marsquote:
t was reclamequote:Op zaterdag 3 december 2011 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, je zit te FOK!ken, er was een vrouw die kaarten won en een man van 28 of iets ouder zocht..
Een of andere party!quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t was reclame
en waarvoor kaarten? niet dat ik interesse heb, maar toch...
party's zijn stomquote:
De 6e vond ik superquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.froot.nl/postt(...)hoezen-ooit-gemaakt/ om te lachen
Wie ben jij nou weer met je 2 posts?quote:
Das mijn broer!quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer met je 2 posts?
Jij had er ook ooit 2 toch?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer met je 2 posts?
Dat komt waarschijnlijk door je stralende personalityquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Vet irritant mijn pc speakers hebben de hele tijd zo'n storing die je krijgt als je je telefoon erbij houd, het enige is dat mijn telefoon niet in de buurt is
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, daar word ik niet warm van ofzo...
Ja, sorry! Een man hoeft van mij niet op Dave Grohl te lijken. Doen de meeste mannen ook niet trouwens...quote:
Absoluut. En zijdezacht haarquote:Op zondag 4 december 2011 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luister nog steeds Laurent Garnier, krijg ik daar een betere huid van?
Vind z'n muziek nog niet zo erg.. Alleen mag hij z'n bek wel houden.quote:Op zondag 4 december 2011 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut. En zijdezacht haar![]()
Tiësto, ik zet de radio uit...
Sorryquote:
Exact wat ik denkquote:Op zondag 4 december 2011 00:09 schreef richdekk het volgende:
[..]
Vind z'n muziek nog niet zo erg.. Alleen mag hij z'n bek wel houden.
Heeft niet echt een radio stem
Tot zo!quote:
Ook ik zet hem uit ff genieg tiestoquote:Op zondag 4 december 2011 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut. En zijdezacht haar![]()
Tiësto, ik zet de radio uit...
Ik doe nu ook met je mee, even kijken of Family Guy er nog op isquote:Op zondag 4 december 2011 00:36 schreef richdekk het volgende:
[..]
Ook ik zet hem uit ff genieg tiesto
Whehahaquote:Op zondag 4 december 2011 00:38 schreef minthy het volgende:
Grapjassen bij Google Ads... Ik zie alleen maar advertenties over slaapproblemen, ADHD en autisme en de mogelijkheid me aan te sluiten bij een datingsite met de knapste mannen uit Hoogeveen
Ja, lach maar... Ik ken maar 1 knappe kerel uit Hoogeveen en die staat vast niet op die sitequote:
Je weet maar nooit!!! Zou er voor gaanquote:Op zondag 4 december 2011 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, lach maar... Ik ken maar 1 knappe kerel uit Hoogeveen en die staat vast niet op die site
No fucking way!! Ik bewonder van een afstand. Veel minder engquote:Op zondag 4 december 2011 00:42 schreef richdekk het volgende:
[..]
Je weet maar nooit!!! Zou er voor gaan
Ik ben het iig niet.quote:Op zondag 4 december 2011 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, lach maar... Ik ken maar 1 knappe kerel uit Hoogeveen en die staat vast niet op die site
Truste!! En ik hoop dat het hier de volgende keer wat drukker isquote:
en ik wil net even langs wippen.quote:Op zondag 4 december 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Truste!! En ik hoop dat het hier de volgende keer wat drukker is![]()
quote:
Rukken mag wel, maar met mate en in stiltequote:Op zondag 4 december 2011 01:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er wordt hier niet openbaar gewipt!
heb je foto'squote:Op zondag 4 december 2011 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Rukken mag wel, maar met mate en in stilte
Nee, maar ik ruk niet dus daar kan ik ook geen foto van makenquote:
maar van iets anders welquote:Op zondag 4 december 2011 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, maar ik ruk niet dus daar kan ik ook geen foto van maken
Nee dank je! Ik gooi mijn vleeswaar liever niet online. Sowieso liever geen foto's, ik geloof dat mijn profielfoto op Facebook de enige foto van mij online is. En op G+ staat er nog ergens een, maar daar heb ik mijn mobiel voor m'n gezichtquote:Op zondag 4 december 2011 01:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maar van iets anders welen misschien moet je hier aan meedoen. http://weblogs.vpro.nl/dorst/elke-vagina-is-anders/
Trustequote:Op zondag 4 december 2011 01:37 schreef 3rdRock het volgende:
zo, kan weer een land aan mijn lijst van landen waarvan ik films heb gezien toevoegen. Zojuist Iklimler gezien. Niet bijster boeiend, maar ach....
nu ga ik slapen. dag iedereen!
Eh, nee.quote:Op zondag 4 december 2011 00:43 schreef minthy het volgende:
@Sersjee!! Kijk je Family Guy? Stewie doet je grootste idool![]()
je post rijmt ander voor geen meterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |