Dat komt waarschijnlijk door je stralende personalityquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Vet irritant mijn pc speakers hebben de hele tijd zo'n storing die je krijgt als je je telefoon erbij houd, het enige is dat mijn telefoon niet in de buurt is
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, daar word ik niet warm van ofzo...
Ja, sorry! Een man hoeft van mij niet op Dave Grohl te lijken. Doen de meeste mannen ook niet trouwens...quote:
Absoluut. En zijdezacht haarquote:Op zondag 4 december 2011 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luister nog steeds Laurent Garnier, krijg ik daar een betere huid van?
Vind z'n muziek nog niet zo erg.. Alleen mag hij z'n bek wel houden.quote:Op zondag 4 december 2011 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut. En zijdezacht haar![]()
Tiësto, ik zet de radio uit...
Sorryquote:
Exact wat ik denkquote:Op zondag 4 december 2011 00:09 schreef richdekk het volgende:
[..]
Vind z'n muziek nog niet zo erg.. Alleen mag hij z'n bek wel houden.
Heeft niet echt een radio stem
Tot zo!quote:
Ook ik zet hem uit ff genieg tiestoquote:Op zondag 4 december 2011 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut. En zijdezacht haar![]()
Tiësto, ik zet de radio uit...
Ik doe nu ook met je mee, even kijken of Family Guy er nog op isquote:Op zondag 4 december 2011 00:36 schreef richdekk het volgende:
[..]
Ook ik zet hem uit ff genieg tiesto
Whehahaquote:Op zondag 4 december 2011 00:38 schreef minthy het volgende:
Grapjassen bij Google Ads... Ik zie alleen maar advertenties over slaapproblemen, ADHD en autisme en de mogelijkheid me aan te sluiten bij een datingsite met de knapste mannen uit Hoogeveen
Ja, lach maar... Ik ken maar 1 knappe kerel uit Hoogeveen en die staat vast niet op die sitequote:
Je weet maar nooit!!! Zou er voor gaanquote:Op zondag 4 december 2011 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, lach maar... Ik ken maar 1 knappe kerel uit Hoogeveen en die staat vast niet op die site
No fucking way!! Ik bewonder van een afstand. Veel minder engquote:Op zondag 4 december 2011 00:42 schreef richdekk het volgende:
[..]
Je weet maar nooit!!! Zou er voor gaan
Ik ben het iig niet.quote:Op zondag 4 december 2011 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, lach maar... Ik ken maar 1 knappe kerel uit Hoogeveen en die staat vast niet op die site
Truste!! En ik hoop dat het hier de volgende keer wat drukker isquote:
en ik wil net even langs wippen.quote:Op zondag 4 december 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Truste!! En ik hoop dat het hier de volgende keer wat drukker is![]()
quote:
Rukken mag wel, maar met mate en in stiltequote:Op zondag 4 december 2011 01:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er wordt hier niet openbaar gewipt!
heb je foto'squote:Op zondag 4 december 2011 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Rukken mag wel, maar met mate en in stilte
Nee, maar ik ruk niet dus daar kan ik ook geen foto van makenquote:
maar van iets anders welquote:Op zondag 4 december 2011 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, maar ik ruk niet dus daar kan ik ook geen foto van maken
Nee dank je! Ik gooi mijn vleeswaar liever niet online. Sowieso liever geen foto's, ik geloof dat mijn profielfoto op Facebook de enige foto van mij online is. En op G+ staat er nog ergens een, maar daar heb ik mijn mobiel voor m'n gezichtquote:Op zondag 4 december 2011 01:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maar van iets anders welen misschien moet je hier aan meedoen. http://weblogs.vpro.nl/dorst/elke-vagina-is-anders/
Trustequote:Op zondag 4 december 2011 01:37 schreef 3rdRock het volgende:
zo, kan weer een land aan mijn lijst van landen waarvan ik films heb gezien toevoegen. Zojuist Iklimler gezien. Niet bijster boeiend, maar ach....
nu ga ik slapen. dag iedereen!
Eh, nee.quote:Op zondag 4 december 2011 00:43 schreef minthy het volgende:
@Sersjee!! Kijk je Family Guy? Stewie doet je grootste idool![]()
je post rijmt ander voor geen meterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |