Misschien heeft hij eindelijk een move richting Tamara (of hoe ze ook mag heten) gemaaktquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:02 schreef FZN05 het volgende:
Ik maak me zorgen.
TwitWouter heeft vandaag nog niks geüpload, terwijl hij normaal al filmpjes van Timur zou hebben geüpload.
Hij heeft ook geen tweet geplaatst sinds gisterenavond.
Zoekactie starten?
ik zoek niet mee, ik ga Best of the Best 3 en 4 kijken....quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:02 schreef FZN05 het volgende:
Ik maak me zorgen.
TwitWouter heeft vandaag nog niks geüpload, terwijl hij normaal al filmpjes van Timur zou hebben geüpload.
Hij heeft ook geen tweet geplaatst sinds gisterenavond.
Zoekactie starten?
nee, en morgen of maandag ook niet. ik ben moederziel alleen en dan is er niet zoveel aanquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:21 schreef Evertjan het volgende:
vieren er al mensen pakjesavond vanavond?
Ik ben Happy Feet aan het kijken, had hem nog nooit gezien.quote:
En bedankt, die visual zit nu op m'n netvlies gebrand. The horror.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij eindelijk een move richting Tamara (of hoe ze ook mag heten) gemaakt
You're welcome honeyquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En bedankt, die visual zit nu op m'n netvlies gebrand. The horror.
Heb je de deur open gedaan? Of versta je brick in the wall van Pink Floyd verkeerd??quote:
Cause all in all you're justquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je de deur open gedaan? Of versta je brick in the wall van Pink Floyd verkeerd??
sorry jongen, ik ga me in een hoekje zitten schamenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Cause all in all you're just
Another prick at the door
Bouncer, hey bouncer,
Bouncer, bounce bounce bouncer
I just gotta dance right now, it's critical
Bouncer, bouncer
Ken je teksten
Dankje, die wou ik net weer even horen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD
AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD
AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD
AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD
AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD .
Whehe. Daft PC..quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bazenmuziek.
Daft Punk gaf m'n pc net een blue screen trouwens
wat voor mij? ik luister niet..zit Best of the Best 4 te kijken....quote:
Nee, je zit te FOK!ken, er was een vrouw die kaarten won en een man van 28 of iets ouder zocht..quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat voor mij? ik luister niet..zit Best of the Best 4 te kijken....
Ga jij nou maar naar Venusquote:
Nee, daar wonen alleen maar zeikwijven. Ik ga liever naar Marsquote:
t was reclamequote:Op zaterdag 3 december 2011 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, je zit te FOK!ken, er was een vrouw die kaarten won en een man van 28 of iets ouder zocht..
Een of andere party!quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t was reclame
en waarvoor kaarten? niet dat ik interesse heb, maar toch...
party's zijn stomquote:
De 6e vond ik superquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.froot.nl/postt(...)hoezen-ooit-gemaakt/ om te lachen
Wie ben jij nou weer met je 2 posts?quote:
Das mijn broer!quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer met je 2 posts?
Jij had er ook ooit 2 toch?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer met je 2 posts?
Dat komt waarschijnlijk door je stralende personalityquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Vet irritant mijn pc speakers hebben de hele tijd zo'n storing die je krijgt als je je telefoon erbij houd, het enige is dat mijn telefoon niet in de buurt is
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, daar word ik niet warm van ofzo...
Ja, sorry! Een man hoeft van mij niet op Dave Grohl te lijken. Doen de meeste mannen ook niet trouwens...quote:
Absoluut. En zijdezacht haarquote:Op zondag 4 december 2011 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luister nog steeds Laurent Garnier, krijg ik daar een betere huid van?
Vind z'n muziek nog niet zo erg.. Alleen mag hij z'n bek wel houden.quote:Op zondag 4 december 2011 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut. En zijdezacht haar![]()
Tiësto, ik zet de radio uit...
Sorryquote:
Exact wat ik denkquote:Op zondag 4 december 2011 00:09 schreef richdekk het volgende:
[..]
Vind z'n muziek nog niet zo erg.. Alleen mag hij z'n bek wel houden.
Heeft niet echt een radio stem
Tot zo!quote:
Ook ik zet hem uit ff genieg tiestoquote:Op zondag 4 december 2011 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut. En zijdezacht haar![]()
Tiësto, ik zet de radio uit...
Ik doe nu ook met je mee, even kijken of Family Guy er nog op isquote:Op zondag 4 december 2011 00:36 schreef richdekk het volgende:
[..]
Ook ik zet hem uit ff genieg tiesto
Whehahaquote:Op zondag 4 december 2011 00:38 schreef minthy het volgende:
Grapjassen bij Google Ads... Ik zie alleen maar advertenties over slaapproblemen, ADHD en autisme en de mogelijkheid me aan te sluiten bij een datingsite met de knapste mannen uit Hoogeveen
Ja, lach maar... Ik ken maar 1 knappe kerel uit Hoogeveen en die staat vast niet op die sitequote:
Je weet maar nooit!!! Zou er voor gaanquote:Op zondag 4 december 2011 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, lach maar... Ik ken maar 1 knappe kerel uit Hoogeveen en die staat vast niet op die site
No fucking way!! Ik bewonder van een afstand. Veel minder engquote:Op zondag 4 december 2011 00:42 schreef richdekk het volgende:
[..]
Je weet maar nooit!!! Zou er voor gaan
Ik ben het iig niet.quote:Op zondag 4 december 2011 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, lach maar... Ik ken maar 1 knappe kerel uit Hoogeveen en die staat vast niet op die site
Truste!! En ik hoop dat het hier de volgende keer wat drukker isquote:
en ik wil net even langs wippen.quote:Op zondag 4 december 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Truste!! En ik hoop dat het hier de volgende keer wat drukker is![]()
quote:
Rukken mag wel, maar met mate en in stiltequote:Op zondag 4 december 2011 01:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er wordt hier niet openbaar gewipt!
heb je foto'squote:Op zondag 4 december 2011 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Rukken mag wel, maar met mate en in stilte
Nee, maar ik ruk niet dus daar kan ik ook geen foto van makenquote:
maar van iets anders welquote:Op zondag 4 december 2011 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, maar ik ruk niet dus daar kan ik ook geen foto van maken
Nee dank je! Ik gooi mijn vleeswaar liever niet online. Sowieso liever geen foto's, ik geloof dat mijn profielfoto op Facebook de enige foto van mij online is. En op G+ staat er nog ergens een, maar daar heb ik mijn mobiel voor m'n gezichtquote:Op zondag 4 december 2011 01:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maar van iets anders welen misschien moet je hier aan meedoen. http://weblogs.vpro.nl/dorst/elke-vagina-is-anders/
Trustequote:Op zondag 4 december 2011 01:37 schreef 3rdRock het volgende:
zo, kan weer een land aan mijn lijst van landen waarvan ik films heb gezien toevoegen. Zojuist Iklimler gezien. Niet bijster boeiend, maar ach....
nu ga ik slapen. dag iedereen!
Eh, nee.quote:Op zondag 4 december 2011 00:43 schreef minthy het volgende:
@Sersjee!! Kijk je Family Guy? Stewie doet je grootste idool![]()
je post rijmt ander voor geen meterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |