http://www.telegraaf.nl/b(...)agen_op_komst__.htmlquote:Koudere dagen op komst
Van onze weerman
SOEST - Na een nat weekeinde komt ons land maandag tot in de loop van woensdag onder invloed van een koudere noordwestelijke stroming. Op 5 december is er de eerste kans op hagel- en natte sneeuwbuien. Ook dinsdag vallen er winterse buien met een klap onweer, maar er zijn ook zonnige momenten.
Pin je goed vast op het woord "kans", ik heb in de afgelopen week vanalles aan verwachtingen langs zien komen, tot een storm met orkaankracht aan toe... Mensen zijn echt over de zeik dat het slechts een windkracht 7 gaat wordenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)agen_op_komst__.html
dasoo?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Pin je goed vast op het woord "kans", ik heb in de afgelopen week vanalles aan verwachtingen langs zien komen, tot een storm met orkaankracht aan toe... Mensen zijn echt over de zeik dat het slechts een windkracht 7 gaat worden![]()
Edit: 3FM-topic, dacht dat ik in dasoo postte![]()
![]()
De Atmosfeer Staat Op Ontploffen: De atmosfeer staat op ontploffen #463 : Stormachtige pakjesavondquote:
daar was ik nooit opgekomenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De Atmosfeer Staat Op Ontploffen: De atmosfeer staat op ontploffen #463 : Stormachtige pakjesavond
Zeer vermakelijk topic bij wat extremer weer! Of als er iets extreems in de kaarten staat, zoals afgelopen week (zware storm)quote:
Op Onweer online waren ze ook goed over de zeik dat de storm niet doorgingquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Pin je goed vast op het woord "kans", ik heb in de afgelopen week vanalles aan verwachtingen langs zien komen, tot een storm met orkaankracht aan toe... Mensen zijn echt over de zeik dat het slechts een windkracht 7 gaat worden![]()
Edit: 3FM-topic, dacht dat ik in dasoo postte![]()
![]()
Ik snap dat dus niet... Het zijn verwachtingen, vaak op de langere termijn. Iedereen maakt elkaar en zichzelf de kop gek en vervolgens kwaad worden als de verwachting een paar dagen later niet uitkomtquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Op Onweer online waren ze ook goed over de zeik dat de storm niet doorging.
Inderdaad, nu staan daar bijvoorbeeld verwachtingen dat het volgende week gaat sneeuwen, zul je zien er gaat geen vlok vallen. Worden ze daar weer allemaal boos op elkaar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik snap dat dus niet... Het zijn verwachtingen, vaak op de langere termijn. Iedereen maakt elkaar en zichzelf de kop geken vervolgens kwaad worden als de verwachting een paar dagen later niet uitkomt![]()
Speculeren is hartstikke leuk, helaas verwarren mensen dit met waarheid
t komt bij mij een beetje over als 1 grote kneuzenkermisquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Inderdaad, nu staan daar bijvoorbeeld verwachtingen dat het volgende week gaat sneeuwen, zul je zien er gaat geen vlok vallen. Worden ze daar weer allemaal boos op elkaar.
Ja, geniaal! Ik lees dat soort sites graagquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Inderdaad, nu staan daar bijvoorbeeld verwachtingen dat het volgende week gaat sneeuwen, zul je zien er gaat geen vlok vallen. Worden ze daar weer allemaal boos op elkaar.
waar luister jij in vredesnaam naar? ik hoor hier toch echt REM en Kate Pearsonquote:
Dat nummer hiervoor!quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar luister jij in vredesnaam naar? ik hoor hier toch echt REM en Kate Pearson
ehm...dat was toch 1000years van The Coral? of zit daar een appelsap in die ik niet ken?quote:
klopt. leg uit!quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat nummer hiervoor!
Oh wacht... Je hebt ws de laatste Stenders eetvermaak niet geluisterd en snap je de grap niet![]()
Zie edit. In de laatste week Eetvermaak had Ilse de MH. Stenders vond The Coral veel beter en kondigde dit nummer aan als de MH van Ilsequote:Op zaterdag 3 december 2011 14:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...dat was toch 1000years van The Coral? of zit daar een appelsap in die ik niet ken?
heldquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie edit. In de laatste week Eetvermaak had Ilse de MH. Stenders vond The Coral veel beter en kondigde dit nummer aan als de MH van Ilse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |