SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Pierre! Dat is pas een doorgewinterde zuiperd. Die man leeft in een constante staat van alcoholische extase. Want ja, na 24 bier, 2 flessen tequila en een schnapps of 12 is deze man slechts licht aangeschoten.
Miepen dat je een paar biertjes op hebt en moet kotsen of hoofdpijn hebt. Man man, broekies![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Pierre! Dat is pas een doorgewinterde zuiperd. Die man leeft in een constante staat van alcoholische extase. Want ja, na 20 bier, 5 tequila en een borrel of 6 staat deze man redelijk hard te wankelen en te brallen aan de bar.
Heb ik met jou ooit Driekoningen gedronken in de Boekanier?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:09 schreef Rossdale het volgende:
Het gaat inderdaad altijd prima totdat jij weer zo nodig shotjes moet bestellen
Niet dat ik me kan herinneren. Maargoed als het zo hard aankomt als ik denk dat het komt, dan zegt dat juist helemaal niets natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb ik met jou ooit Driekoningen gedronken in de Boekanier?
Volgens mij inderdaad nog nooit, dat is wel het proberen een keer waardquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren. Maargoed als het zo hard aankomt als ik denk dat het komt, dan zegt dat juist helemaal niets natuurlijk
Zijn dat die wazige zwarte minishotjes?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Volgens mij inderdaad nog nooit, dat is wel het proberen een keer waardVolgens mij zaten wij altijd aan de Bakkies Pleuah
Ja, met die koffiemelkcupjesquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zijn dat die wazige zwarte minishotjes?
Zullen van de week wel eens MW3 doen, oude MK baasquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:57 schreef Doopy-X- het volgende:
WTF, doe ik helemaal mijn best voor [MW2 SC #239] Remi in MW3
Lijkt me gezellig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zullen van de week wel eens MW3 doen, oude MK baas
Komt goedquote:
Ik doe sowieso mee! Alleen op voorwaarde dat je wel weer nieuwe King Catheter rijmpjes gaat maken!quote:
Hij speelt nu BF3 en is dus l33t3r, King Catheterquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik doe sowieso mee! Alleen op voorwaarde dat je wel weer nieuwe King Catheter rijmpjes gaat maken!
En dat terwijl iedereen stopt met MW3quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:02 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hij speelt nu BF3 en is dus l33t3r, King Catheter
Panzerkneche gaat volgende week ook beginnen aan MW3, die heeft het de afgelopen tijd ook wat druk gehad, is pappa geworden
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En dat terwijl iedereen stopt met MW3
Waarom blij met MW3? het is al gebleken dat de game niet leuk is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Als jullie nou overdag lekker BF3 gaan doen en 's avonds MW3 is iedereen blij
Ik blij, jullie blij!quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom blij met MW3? het is al gebleken dat de game niet leuk is.
Jij bent meer van het 2x betalen voor 1 game, hitmarkers en kleine kinderen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de tanks, vliegtuigen en ubergrote maps...
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jij bent meer van het 2x betalen voor 1 game, hitmarkers en kleine kinderen?
Too obvious?
Insert commentaar van Nicklas in 3... 2... 1...quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Too obvious?
hapt sneller dan het interwebs!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:00 schreef Rossdale het volgende:
Awh shit, hij is gewoon sneller dan ik had verwacht
Wat is daar nou happen aan? Oh wacht, je kan beter niet reageren he, flikker toch opquote:
Nja kijk dat je game niet koopt, moet iedereen zelf weten, maar loop niet als een klein kind te janken op iets wat je niet eens aangeraakt hebtquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Insert commentaar van Nicklas in 3... 2... 1...
Damn wat heb jij? zand in je vagina, met stoma ben je ook al zo gepikeerdquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat is dan nou happen aan? Oh wacht, je kan beter niet reageren he, flikker toch op
Ik heb de game gewoon gespeeld hoor, maar vind zo heerlijk dat als je er ook maar iets over zegt er bepaalde mensen meteen weer bovenop springenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja kijk dat je game niet koopt, moet iedereen zelf weten, maar loop niet als een klein kind te janken op iets wat je niet eens aangeraakt hebt
Niet persoonlijk ofzo, maar dit gebeurt de laatste tijd wel vaker
Niet iedereen is een wijf teunquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Damn wat heb jij? zand in je vagina, met stoma ben je ook al zo gepikeerd
Gaat er meer om dat je punt ondertussen wel duidelijk is, maar goed schijnbaar moet je het blijven aanhalenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb de game gewoon gespeeld hoor, maar vind zo heerlijk dat als je er ook maar iets over zegt er bepaalde mensen meteen weer bovenop springen
Ik ga de game ook kopen hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja kijk dat je game niet koopt, moet iedereen zelf weten, maar loop niet als een klein kind te janken op iets wat je niet eens aangeraakt hebt
Niet persoonlijk ofzo, maar dit gebeurt de laatste tijd wel vaker
Omdat toch elke keer weer jij bent die er op in gaatquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet iedereen is een wijf teunEn stoma
Maar het heeft toch niks met happen te maken ofwel? Reageren is dus happen anno 2011?
[..]
Gaat er meer om dat je punt ondertussen wel duidelijk is, maar goed schijnbaar moet je het blijven aanhalen
waar zie jij ergens staan dat MW3 beter is? Wat iemand speelt moet ie zelf weten, maar elke keer dat gezeik van jullie over MW3 slaat nergens op. Punt is gemaakt, maar 6 weken erna moet het nog een keer gepost worden?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga de game ook kopen hoor![]()
Vind het alleen zo grappig dat jij anderen steeds beschuldigd van MW3 bashen terwijl jij na elke BF3 post moet komen vertellen dat MW3 beter/tof is
Ja ik kan ook net doen alsof ik het niet zie, en niet reageren maar dat had ik net zo goed een abbo kunnen nemen hier, en had ik het gejank ook niet gezienquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat toch elke keer weer jij bent die er op in gaatals je je gewoon stil houd is de lol er meteen af.
Maar toch elke keer weer hebben we dezelfde discussie over wat nu happen is
Happen is hetgeen dat Nick doet, elke keer nadat ik oppevlakkig reageer op zijn nog oppervlakkigere posts.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat toch elke keer weer jij bent die er op in gaatals je je gewoon stil houd is de lol er meteen af.
Maar toch elke keer weer hebben we dezelfde discussie over wat nu happen is
Die eerste is kill is wel grappig, jammer dat het een glitch isquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:07 schreef Rossdale het volgende:
En dáárom is BF3 briljant
Kom op Pietermans, als je dit ziet dan WEET je toch dat we dit samen moeten spelen!Humor ende jolijt man
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Happen is hetgeen dat Nick doet, elke keer nadat ik oppevlakkig reageer op zijn nog oppervlakkigere posts.
Ziehierquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]. Jou neem ik al vrij lang niet meer serieus, zielig hoopje stront
Oh dus dan moet ik maar niet meer reageren? Yeah rightquote:
quote:
Nee sorry, ik studeer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:26 schreef Tauchmeister het volgende:
Flikker eens op met dat eindeloze gezeik over MW3 en BF3. Hebben jullie nou echt niks beters te doen?
Ik schrijf onder deze post.quote:
2x betalen voor 1 game, please explain...quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Too obvious?
Mag niet, dan wordt nick boosquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:04 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
2x betalen voor 1 game, please explain...
er staat toch ¤35? Ben je nog niet wakkerquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
http://link.marktplaats.nl/508469024
LOL ik heb haar maar gemailed wat haar minimale prijs dan isaangezien ik liever niet de maximale prijs betaal
Wat een prachtig filmpjequote:Op vrijdag 2 december 2011 12:07 schreef Rossdale het volgende:
Kom op Pietermans, als je dit ziet dan WEET je toch dat we dit samen moeten spelen!Humor ende jolijt man
Nee, er staat " en ik wil er maximaal ¤35,00 voor." Kortom, dat is wat ze er MAXIMAAL voor wil! en niet meer!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
er staat toch ¤35? Ben je nog niet wakker
Was er eigenlijk blind vanuit gegaan dat jullie hem allemaal hadden, magoe, zie dat er wel wat mensen hem hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:10 schreef KneusTeun het volgende:
behalve het gezellige van MW2 destijds, maarja dat is er nu bij BF3.
Er staat wel een lijst bij de OPquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Was er eigenlijk blind vanuit gegaan dat jullie hem allemaal hadden, magoe, zie dat er wel wat mensen hem hebben
Ja minimaal 5 euroquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, er staat " en ik wil er maximaal ¤35,00 voor." Kortom, dat is wat ze er MAXIMAAL voor wil! en niet meer!
Kortom, jij bent niet wakker.
Edit: dus ik ben benieuwd wat ze er dan minimaal voor wil......
Ik zag het, wel hoop gasten iddquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Er staat wel een lijst bij de OP
Jezus, geweldig filmpje!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:07 schreef Rossdale het volgende:
Sinterklaas is een dag laat dit jaar!quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:27 schreef KneusTeun het volgende:
Battlefield 3: Back to Karkand is coming December 6th on PS3, December 13th on PC and Xbox 360! More info on the Official Battlefield Blog: http://bit.ly/uGdkBD
8 dagenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:27 schreef Pixell het volgende:
[..]
Sinterklaas is een dag laat dit jaar!
Ik heb helemaal niks gekocht...quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:35 schreef KoningStoma het volgende:
Je koopt dus eigenlijk gewoon 2 keer hetzelfde spel, maar dan 2 keer tegelijk
Beetje hetzelfde als MW3 dus?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:33 schreef KneusTeun het volgende:
Die Halo CE ziet er best leuk uit! alleen jammer van de multiplayer die gewoon reach is met de oude maps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Same same, wel gedownload, nog niet aan begonnen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:46 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb hem op mijn NAS staan, maar ben er nog niet aan begonnen
quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:46 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb hem op mijn NAS staan, maar ben er nog niet aan begonnen
Nu doen dan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Same same, wel gedownload, nog niet aan begonnen.
Nee, daarvoor ben ik te arm.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:35 schreef PierreTT het volgende:
Mannen, heeft een van jullie toevallig een home cinema set icm met Xbox?
Ja, deze:quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:35 schreef PierreTT het volgende:
Mannen, heeft een van jullie toevallig een home cinema set icm met Xbox?
Aangesloten via HDMI met je Xbox?quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja, deze:
http://www.pixmania.nl/nl(...)gelijk&CodePromo=oui
Fantastisch ding met zeer goed geluid voor weinig geld (voor een surround set)
Via optische kabelquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Aangesloten via HDMI met je Xbox?
Edit: Laat maar, bel zo wel even.
Is meestal toch met een surround set? Dat je een optische kabel nodig hebt voor je surround.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Via optische kabel
HDMI kabel loopt van mijn Xbox naar mijn TV
quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Via optische kabel
HDMI kabel loopt van mijn Xbox naar mijn TV
Ik wil dus alles met HDMI gaan doen, en dat schijnt te kunnen, maar dacht vraag het eerst eens even naquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is meestal toch met een surround set? Dat je een optische kabel nodig hebt voor je surround.
Maar jij hebt die optische kabel in dat component ding zitten? Aangezien je geen slim hebt?!
Kloptquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Maar jij hebt die optische kabel in dat component ding zitten? Aangezien je geen slim hebt?!
Hmm zou best wel kunnen hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[..]
Ik wil dus alles met HDMI gaan doen, en dat schijnt te kunnen, maar dacht vraag het eerst eens even naDus Xbox -> HDMI -> HCS -> HDMI - TV.
Opengebroken?! Want dacht dat het anders niet ging passen vanwege de hdmiquote:
komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 2 december 2011 17:33 schreef KneusTeun het volgende:
BF3 is grootste faal game ooit.
Ga je met main en bassie een squad vormen en join je een game, valt na 5 minuten je HUD weg en is de game al weer dood!
Vervolgens herstart je je xbox en kom je bij de tegenpartij waar je hele team niks anders doet dan wandelingen door het level! niet schieten gewoon rustig rondwandelen :S
Niels, het schijnt dat je ook tv kan kijken dan over je HCS. Tegenwoordig zit er een audio-retour-functie in HDMI waardoor een extra kabel overbodig isquote:
1.4 dus?! Of zitten ze al op 1.5?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niels, het schijnt dat je ook tv kan kijken dan over je HCS. Tegenwoordig zit er een audio-retour-functie in HDMI waardoor een extra kabel overbodig is. Case closed, problem solved
Dat is 1.4 geloof ik ja... maar mijn tv en de HCS ondersteunen dat allebeiquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1.4 dus?! Of zitten ze al op 1.5?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm zou best wel kunnen hoorvraag het anders aan KK, die heeft er vast wel een kabeltje voor
Zou ik doen ja. Gouden kabels, allesss.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is 1.4 geloof ik ja... maar mijn tv en de HCS ondersteunen dat allebeiEerst maar eens even een kabel van 50e kopen
Nee, ik heb nog een kabel liggen. Ooit voor 5 euro gekocht ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zou ik doen ja. Gouden kabels, allesss.
Sterf duizend doden in een vuur.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog een kabel liggen. Ooit voor 5 euro gekocht ofzo
Het was ook maar een grapjequote:Op vrijdag 2 december 2011 18:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]![]()
Ik heb op die monitor gewoon de hdmi vanuit de xbox, en via die monitor gaat er een kabeltje richting mijn boxen, dus als je tv een headset output heeft dan kan je het gewoon op die manier doen. Weet niet of dat ook zou lukken met surround.
3 hdmi kabels ooit gekocht voor 7.95 . 2 meter, 3 meter en 5 meterquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog een kabel liggen. Ooit voor 5 euro gekocht ofzo
dat wordt mooi!quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Nederland
Duitsland
Portugal
Denemarken
Maar Duitsland niet, hebben we laatst nog gezien.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Portugal en Denemarken zijn zeker te pakken.
Iedereen weet dat mensen, die in het met denkbeeldige lijnen afgezette stukje land, genaamd Nederland, wonen, over het algemeen beter zijn in het schoppen tegen balletjes zodat deze in een specifiek netje belanden.quote:
Zonder Van Persie, Robben en Afellay, ja. En nummer 2 is ook door.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar Duitsland niet, hebben we laatst nog gezien.
Oke oke, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zonder Van Persie, Robben en Afellay, ja. En nummer 2 is ook door.
Zoals Sneijder het zegt; het was maar een oefenwedstrijd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar Duitsland niet, hebben we laatst nog gezien.
Jawel, maar denk dat Portugal weer lastig gaat wordenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:16 schreef Pixell het volgende:
Boeiuh, nummer 2 gaat ook door! Al denk ik dat we Duitsland wel kunnen hebben!
Portugal stelt niks voor, Ronaldo uitschakelen en je wint ez-modequote:Op vrijdag 2 december 2011 19:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel, maar denk dat Portugal weer lastig gaat worden
Jaja dat weten wequote:Op vrijdag 2 december 2011 20:00 schreef Pixell het volgende:
[..]
Portugal stelt niks voor, Ronaldo uitschakelen en je wint ez-mode
Jammer, kijk straks wel weer even online.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik
Ik ga wel zo stoppen trouwens.
VVV is echt tien keer niks. Daar wint mijn cluppie zelfs vanquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb je heracles - vvv gezien?
tic tac alles en 7-0
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:31 schreef Rossdale het volgende:
Sorry Mainframes, ben gedichten aan het maken en een surprise in mekaar aan het flansenMisschien kom ik zo nog wel even online
Nee, maar ik heb duidelijk iets gemistquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb je heracles - vvv gezien?
tic tac alles en 7-0
nee, dan zou ik obviously geen xbox hebben, die zou ik dan moeten delenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:39 schreef Pixell het volgende:
[..]
Jij zit in een kindertehuis, omdat je familie je ergens heeft achtergelaten?
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef Morgen- het volgende:
en sinterklaas is oke, maar niet als je geen kinderen hebt.
Je ouders hebben een kind, of ze er blij mee zijn is een tweede.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef Morgen- het volgende:
[..]
sinterklaas is oke, maar niet als je geen kinderen hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je ouders hebben een kind, of ze er blij mee zijn is een tweede.
voor wie ga je dan naar die intocht, koop je cadeautjes en zing je liedjes dan? Voor de kat van je hopeloze buurvrouw?quote:
Ik koop cadeau's voor mijn familie. Ik zing geen liedjes en ga niet naar die optocht. Kan jij niet gewoon een heel eind opkankeren en elders de autist gaan uithangen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:52 schreef Morgen- het volgende:
[..]
voor wie ga je dan naar die intocht, koop je cadeautjes en zing je liedjes dan? Voor de kat van je hopeloze buurvrouw?
Vind ik leukquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik koop cadeau's voor mijn familie. Ik zing geen liedjes en ga niet naar die optocht. Kan jij niet gewoon een heel eind opkankeren en elders de autist gaan uithangen?
Ook morgen?! Ik heb er ook totaal geen zin inquote:
zielig oud mannetjequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik koop cadeau's voor mijn familie. Ik zing geen liedjes en ga niet naar die optocht. Kan jij niet gewoon een heel eind opkankeren en elders de autist gaan uithangen?
Wtf is deze dorpsgekquote:
Hulde hieraan hiervoor.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rot nou eens een keer op teefquote:
Ze heeft aan mij al genoeg.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Rot nou eens een keer op teef
We willen je hier niet, je bent een irritant kutventje, Tamara wil geen stalker, en je bent voornamelijk he-le-maal niet grappig.
Blablabla, gewoon opkankeren hier. Fucking gezeik hier ook altijd, met je tering autistische gezeik ook altijd overal op. Jij voegt echt 0,0 toe aan dit topic, en ik ben niet de enige die hier zo over denkt.quote:
ok.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Blablabla, gewoon opkankeren hier. Fucking gezeik hier ook altijd, met je tering autistische gezeik ook altijd overal op. Jij voegt echt 0,0 toe aan dit topic, en ik ben niet de enige die hier zo over denkt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef Morgen- het volgende:
[..]
wat leuk dat je eens een foto van jezelf post.
Natte Bob heeft gesprokenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in het vorige topic al had gezegt dat je met je kankerhoofd weg zou blijven?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef Morgen- het volgende:
[..]
wat leuk dat je eens een foto van jezelf post.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:18 schreef Kutstudent het volgende:
Dus ik zo naar memegenerator om zo'n plaatje te maken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:18 schreef Kutstudent het volgende:
Dus ik zo naar memegenerator om zo'n plaatje te maken.
[ afbeelding ]
gezegtquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in het vorige topic al had gezegt dat je met je kankerhoofd weg zou blijven?
Oh, we hadden er al eerder zo een, 2 zelfs eigenlijk, en die hebben het onderspit gedolven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Morgen- het volgende:
[..]
gezegtnee ik heb geen hoofdkanker. Ja dat heb ik gezegd. Maar ik vind het gewoon leuk om jullie te irriteren.
aww.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh, we hadden er al eerder zo een, 2 zelfs eigenlijk, en die hebben het onderspit gedolven.
Ja. Die dachten waarschijnlijk ook dat ze ons aan het "irriteren" waren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh, we hadden er al eerder zo een, 2 zelfs eigenlijk, en die hebben het onderspit gedolven.
Zoals DeadMauri5e al zegt, dat ga je niet volhouden hier.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Morgen- het volgende:
[..]
gezegtnee ik heb geen hoofdkanker. Ja dat heb ik gezegd. Maar ik vind het gewoon leuk om jullie te irriteren.
Wie danquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zoals DeadMauri5e al zegt, dat ga je niet volhouden hier.
Je neukt hier met oppertrollers, teef.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij net zo'n sicke trollmeister bent als wij.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wie dan?! Ik ben nog zelfs in de OP terecht gekomen
Ik en trollenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij net zo'n sicke trollmeister bent als wij.
Morgen dan?!quote:
Het is dan ook een kloonquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:33 schreef Michhas het volgende:
Erg veel weerstand biedt hij niet he jongens
We hebben ze beter gezien hier...
wat, wat, wat, wat wil je doen dan?!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:33 schreef Michhas het volgende:
Erg veel weerstand biedt hij niet he jongens
We hebben ze beter gezien hier...
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:35 schreef Morgen- het volgende:
[..]
wat, wat, wat, wat wil je doen dan?!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:35 schreef Morgen- het volgende:
[..]
wat, wat, wat, wat wil je doen dan?!
ik ben geen autochtoon.quote:
quote:
quote:
Perfect antwoordquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik en trollen? Hoe komt iedereen daar toch bij
een chipsdokterquote:
Fixed voor je.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:40 schreef Kutstudent het volgende:
http://k.wigflip.com/JjD1cQph/roflbot.jpg
Niemand specifieksquote:
Die 2 staat dat welquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:39 schreef Morgen- het volgende:
[..]
een chipsdokterneedankje, heb toch liever een normaal nederlands woord met een streep als naam.
Shiiiiiiitttttquote:
Opdonderen joe, onbeskoft. Koelie.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:37 schreef Kutstudent het volgende:
Oke, zal ik het maar toegeven? Morgen- is mijn kloon.
Tsss je hebt het tegen de oppertrollquote:
Wat praat jij nou? Er is maar 1 Pringles, you better recognize.quote:
Godver, slik bijna mijn peuk in gekquote:
Hier paar druppels bier over het bureau, meeste nog binnengehouden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Godver, slik bijna mijn peuk in gek
Jep, fijn he?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook morgen?! Ik heb er ook totaal geen zin in
koelies.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hier paar druppels bier over het bureau, meeste nog binnengehouden.
Dank hiervoor.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tsss je hebt het tegen de oppertroll
dan moet je wel een erg kleine lul hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb je vader in zijn oor verkracht.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:51 schreef Morgen- het volgende:
[..]
dan moet je wel een erg kleine lul hebben.
Niet echtquote:
Huh is je vriendin nu nog op het hockeyveld?!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:56 schreef Rossdale het volgende:
Genoeg gekkigheid, we hebben jullie nodig op de battlefield
Weekend zonder lolbox.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:56 schreef Rossdale het volgende:
Ok ok, is je surprise nu al af?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:56 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga morgen neuken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Bij Pringles thuisquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:12 schreef Bozz187 het volgende:
Hey vraagje, waar zijn de geile wijven?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga morgen neuken.Serieus Morgen- ja?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Daarom krijg jij een -1.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik zei geile wijven, niet je moeder
Grapje hoor tauchiepauchie
Doe Dr.Pringles dan?!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
Shiieett, heeft een of ander malloot al Dr Pringles op Live. Die gast is niet eens actief.
Sorry Nelquote:
Maak er Drs Pringles vanquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je kan geen punt in je naam doen.
Oh wist ik niet, of doe DRxPringlesquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je kan geen punt in je naam doen.
Dat dus. xDr PRiNGL3SZx ? of OpTic PRiNGL3SZquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:53 schreef KoningStoma het volgende:
Met al die x'en en z's weet iedereen dat je skills hebt.
Gevuld met accuzuur, stroop en ongebluste kalkquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:57 schreef KoningStoma het volgende:
Rossdale's prachtige suprise:
[ afbeelding ]
En uiteraard raketbrandstof en dan in het bovenste gedeelte van die ballon een kernkop geplakt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gevuld met accuzuur, stroop en ongebluste kalk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |