Het was ook maar een grapjequote:Op vrijdag 2 december 2011 18:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]![]()
Ik heb op die monitor gewoon de hdmi vanuit de xbox, en via die monitor gaat er een kabeltje richting mijn boxen, dus als je tv een headset output heeft dan kan je het gewoon op die manier doen. Weet niet of dat ook zou lukken met surround.
3 hdmi kabels ooit gekocht voor 7.95 . 2 meter, 3 meter en 5 meterquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog een kabel liggen. Ooit voor 5 euro gekocht ofzo
dat wordt mooi!quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Nederland
Duitsland
Portugal
Denemarken
Maar Duitsland niet, hebben we laatst nog gezien.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Portugal en Denemarken zijn zeker te pakken.
Iedereen weet dat mensen, die in het met denkbeeldige lijnen afgezette stukje land, genaamd Nederland, wonen, over het algemeen beter zijn in het schoppen tegen balletjes zodat deze in een specifiek netje belanden.quote:
Zonder Van Persie, Robben en Afellay, ja. En nummer 2 is ook door.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar Duitsland niet, hebben we laatst nog gezien.
Oke oke, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zonder Van Persie, Robben en Afellay, ja. En nummer 2 is ook door.
Zoals Sneijder het zegt; het was maar een oefenwedstrijd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar Duitsland niet, hebben we laatst nog gezien.
Jawel, maar denk dat Portugal weer lastig gaat wordenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:16 schreef Pixell het volgende:
Boeiuh, nummer 2 gaat ook door! Al denk ik dat we Duitsland wel kunnen hebben!
Portugal stelt niks voor, Ronaldo uitschakelen en je wint ez-modequote:Op vrijdag 2 december 2011 19:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel, maar denk dat Portugal weer lastig gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |