quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:46 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb hem op mijn NAS staan, maar ben er nog niet aan begonnen
Nu doen dan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Same same, wel gedownload, nog niet aan begonnen.
Nee, daarvoor ben ik te arm.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:35 schreef PierreTT het volgende:
Mannen, heeft een van jullie toevallig een home cinema set icm met Xbox?
Ja, deze:quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:35 schreef PierreTT het volgende:
Mannen, heeft een van jullie toevallig een home cinema set icm met Xbox?
Aangesloten via HDMI met je Xbox?quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja, deze:
http://www.pixmania.nl/nl(...)gelijk&CodePromo=oui
Fantastisch ding met zeer goed geluid voor weinig geld (voor een surround set)
Via optische kabelquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Aangesloten via HDMI met je Xbox?
Edit: Laat maar, bel zo wel even.
Is meestal toch met een surround set? Dat je een optische kabel nodig hebt voor je surround.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Via optische kabel
HDMI kabel loopt van mijn Xbox naar mijn TV
quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Via optische kabel
HDMI kabel loopt van mijn Xbox naar mijn TV
Ik wil dus alles met HDMI gaan doen, en dat schijnt te kunnen, maar dacht vraag het eerst eens even naquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is meestal toch met een surround set? Dat je een optische kabel nodig hebt voor je surround.
Maar jij hebt die optische kabel in dat component ding zitten? Aangezien je geen slim hebt?!
Kloptquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Maar jij hebt die optische kabel in dat component ding zitten? Aangezien je geen slim hebt?!
Hmm zou best wel kunnen hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[..]
Ik wil dus alles met HDMI gaan doen, en dat schijnt te kunnen, maar dacht vraag het eerst eens even naDus Xbox -> HDMI -> HCS -> HDMI - TV.
Opengebroken?! Want dacht dat het anders niet ging passen vanwege de hdmiquote:
komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 2 december 2011 17:33 schreef KneusTeun het volgende:
BF3 is grootste faal game ooit.
Ga je met main en bassie een squad vormen en join je een game, valt na 5 minuten je HUD weg en is de game al weer dood!
Vervolgens herstart je je xbox en kom je bij de tegenpartij waar je hele team niks anders doet dan wandelingen door het level! niet schieten gewoon rustig rondwandelen :S
Niels, het schijnt dat je ook tv kan kijken dan over je HCS. Tegenwoordig zit er een audio-retour-functie in HDMI waardoor een extra kabel overbodig isquote:
1.4 dus?! Of zitten ze al op 1.5?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niels, het schijnt dat je ook tv kan kijken dan over je HCS. Tegenwoordig zit er een audio-retour-functie in HDMI waardoor een extra kabel overbodig is. Case closed, problem solved
Dat is 1.4 geloof ik ja... maar mijn tv en de HCS ondersteunen dat allebeiquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1.4 dus?! Of zitten ze al op 1.5?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm zou best wel kunnen hoorvraag het anders aan KK, die heeft er vast wel een kabeltje voor
Zou ik doen ja. Gouden kabels, allesss.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is 1.4 geloof ik ja... maar mijn tv en de HCS ondersteunen dat allebeiEerst maar eens even een kabel van 50e kopen
Nee, ik heb nog een kabel liggen. Ooit voor 5 euro gekocht ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zou ik doen ja. Gouden kabels, allesss.
Sterf duizend doden in een vuur.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog een kabel liggen. Ooit voor 5 euro gekocht ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |