Ik zag het, wel hoop gasten iddquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Er staat wel een lijst bij de OP
Jezus, geweldig filmpje!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:07 schreef Rossdale het volgende:
En dáárom is BF3 briljant
Kom op Pietermans, als je dit ziet dan WEET je toch dat we dit samen moeten spelen!Humor ende jolijt man
Sinterklaas is een dag laat dit jaar!quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:27 schreef KneusTeun het volgende:
Battlefield 3: Back to Karkand is coming December 6th on PS3, December 13th on PC and Xbox 360! More info on the Official Battlefield Blog: http://bit.ly/uGdkBD
8 dagenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:27 schreef Pixell het volgende:
[..]
Sinterklaas is een dag laat dit jaar!
Ik heb helemaal niks gekocht...quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:35 schreef KoningStoma het volgende:
Je koopt dus eigenlijk gewoon 2 keer hetzelfde spel, maar dan 2 keer tegelijk
Beetje hetzelfde als MW3 dus?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:33 schreef KneusTeun het volgende:
Die Halo CE ziet er best leuk uit! alleen jammer van de multiplayer die gewoon reach is met de oude maps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Same same, wel gedownload, nog niet aan begonnen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:46 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb hem op mijn NAS staan, maar ben er nog niet aan begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |