Dat komt omdat jij net zo'n sicke trollmeister bent als wij.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wie dan?! Ik ben nog zelfs in de OP terecht gekomen
Ik en trollenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij net zo'n sicke trollmeister bent als wij.
Morgen dan?!quote:
Het is dan ook een kloonquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:33 schreef Michhas het volgende:
Erg veel weerstand biedt hij niet he jongens
We hebben ze beter gezien hier...
wat, wat, wat, wat wil je doen dan?!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:33 schreef Michhas het volgende:
Erg veel weerstand biedt hij niet he jongens
We hebben ze beter gezien hier...
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:35 schreef Morgen- het volgende:
[..]
wat, wat, wat, wat wil je doen dan?!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:35 schreef Morgen- het volgende:
[..]
wat, wat, wat, wat wil je doen dan?!
ik ben geen autochtoon.quote:
quote:
quote:
Perfect antwoordquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik en trollen? Hoe komt iedereen daar toch bij
een chipsdokterquote:
Fixed voor je.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:40 schreef Kutstudent het volgende:
http://k.wigflip.com/JjD1cQph/roflbot.jpg
Niemand specifieksquote:
Die 2 staat dat welquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:39 schreef Morgen- het volgende:
[..]
een chipsdokterneedankje, heb toch liever een normaal nederlands woord met een streep als naam.
Shiiiiiiitttttquote:
Opdonderen joe, onbeskoft. Koelie.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:37 schreef Kutstudent het volgende:
Oke, zal ik het maar toegeven? Morgen- is mijn kloon.
Tsss je hebt het tegen de oppertrollquote:
Wat praat jij nou? Er is maar 1 Pringles, you better recognize.quote:
Godver, slik bijna mijn peuk in gekquote:
Hier paar druppels bier over het bureau, meeste nog binnengehouden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Godver, slik bijna mijn peuk in gek
Jep, fijn he?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook morgen?! Ik heb er ook totaal geen zin in
koelies.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hier paar druppels bier over het bureau, meeste nog binnengehouden.
Dank hiervoor.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tsss je hebt het tegen de oppertroll
dan moet je wel een erg kleine lul hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb je vader in zijn oor verkracht.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:51 schreef Morgen- het volgende:
[..]
dan moet je wel een erg kleine lul hebben.
Niet echtquote:
Huh is je vriendin nu nog op het hockeyveld?!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:56 schreef Rossdale het volgende:
Genoeg gekkigheid, we hebben jullie nodig op de battlefield
Weekend zonder lolbox.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:56 schreef Rossdale het volgende:
Ok ok, is je surprise nu al af?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:56 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga morgen neuken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Bij Pringles thuisquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:12 schreef Bozz187 het volgende:
Hey vraagje, waar zijn de geile wijven?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga morgen neuken.Serieus Morgen- ja?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Daarom krijg jij een -1.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik zei geile wijven, niet je moeder
Grapje hoor tauchiepauchie
Doe Dr.Pringles dan?!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
Shiieett, heeft een of ander malloot al Dr Pringles op Live. Die gast is niet eens actief.
Sorry Nelquote:
Maak er Drs Pringles vanquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je kan geen punt in je naam doen.
Oh wist ik niet, of doe DRxPringlesquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je kan geen punt in je naam doen.
Dat dus. xDr PRiNGL3SZx ? of OpTic PRiNGL3SZquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:53 schreef KoningStoma het volgende:
Met al die x'en en z's weet iedereen dat je skills hebt.
Gevuld met accuzuur, stroop en ongebluste kalkquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:57 schreef KoningStoma het volgende:
Rossdale's prachtige suprise:
[ afbeelding ]
En uiteraard raketbrandstof en dan in het bovenste gedeelte van die ballon een kernkop geplakt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gevuld met accuzuur, stroop en ongebluste kalk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |