Hoe moet ik anders recon pro halen ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:07 schreef Scorpie het volgende:
Gisteren echt een soort flash-rain gekregen; spawn -> flashed -> dood, spawn->flashed->dood, was niet normaal.
JAquote:
Wort he-le-maal waansinnig!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:53 schreef Doopy-X- het volgende:
Wordt ook HE-LE-MAAL gek van al die shit die door de lucht heen vliegt, snap er nog weinig van!
BAAS!quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ouwe, ik doe nog wel MW3, Stef ook nog wel
Doen dan eerst een private matchquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteravond natuurlijk als een mongool door al die levels heengerend om ze te leren kennen, vanavond maar eens wat rustiger rondkijken en kijken of ik wat minder dood kan gaan
nice, ben er nog niet helemaal uit met m'n classes dus ik ga ditzelfde ook eens proberenquote:
Ja daag, ik wil XP halenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Doen dan eerst een private match. Dan had je helemaal op je gemak kunnen rondkijken
Waarom vindt iedereen hem zo slecht? Ik vind hem heerlijk. Volgens mij heb ik kick erop, maar dat weet ik niet zeker zo uit mijn hoofd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 07:48 schreef Curuu het volgende:
[..]
De UMP is inderdaad (helaas, was mijn favo in mw2) een slecht wapen.
Die gun heeft heerlijke Iron sights?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:02 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Waarom vindt iedereen hem zo slecht? Ik vind hem heerlijk. Volgens mij heb ik kick erop, maar dat weet ik niet zeker zo uit mijn hoofd.
Maar ik speel ook met muis en toetsenbord, dus misschien dat dat verschil maakt?
Overigens lijkt P90 met silencer en rapid fire me ook wel tof, maar dat wapen zonder red dot is not done.
Die heb ik wel eens geprobeerd. Maar ik vind het maar een kut dingquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:01 schreef BzP het volgende:
Fijn uitgelegd Mash_
Probeer eens de trophy system zou ik zeggen, die redt mijn leven veel vaker dan een flash.
Gister ook zit ik in de grot van dome en 4 man wouden me eruit krijgen, zet mn trophy neer en
dat ding verweert 2 flashbangs, die 4 man komen naar binnen gestormd om mijn fmg9 kogels te eten...
Ik gebruik hem alleen op de momenten waar ik weet dat ik weinig ontsnappingsmogelijkheden heb of waar ik me dapper genoeg voel om een groep mensen aan te kunnen die me insluiten ergens dan is die super..quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens geprobeerd. Maar ik vind het maar een kut dingik ga steeds dood op het moment dat ik hem neerzet, en ik ren veel te veel rond dus als ik hem neerzet ben ik 5 tellen later er alweer te ver van vandaan
Ja naja ik heb het geprobeerd maar vind het maar niks. Denk dat flashbang ook wel paar keer per potje mijn leven redden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:10 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik gebruik hem alleen op de momenten waar ik weet dat ik weinig ontsnappingsmogelijkheden heb of waar ik me dapper genoeg voel om een groep mensen aan te kunnen die me insluiten ergens dan is die super..
En ik ben 1 x dood gegaan door een predator missle sinds ik de trophy equipped heb..
Leer de situaties te herkennen waar je hem neer moet zetten en het zal je leven minimaal 1 a 2 x per pot redden...
Flashbang doet dat misschien wel 10 keer per potje. Ik rush liever een kamer in nadat ik een flash heb gegooid anders ben je sowieso kansloos als er 2 of 3 mensen zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:10 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik gebruik hem alleen op de momenten waar ik weet dat ik weinig ontsnappingsmogelijkheden heb of waar ik me dapper genoeg voel om een groep mensen aan te kunnen die me insluiten ergens dan is die super..
En ik ben 1 x dood gegaan door een predator missle sinds ik de trophy equipped heb..
Leer de situaties te herkennen waar je hem neer moet zetten en het zal je leven minimaal 1 a 2 x per pot redden...
Enige nadeel is dat als een tegenstander geen killstreaks haalt je ook niets aan dat ding hebt of je moet campen met je Trophy system.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:29 schreef BzP het volgende:
Stuns flashes verneuken mn leven vaker dan dat ze mn leven redden zonder Quickdraw pro.
Trophy system beschermt je tegen frag, semtex, stuns, flashes, IMS, predator missle, AC-130, Reaper etc. etc.
Dat moet ik wel zeggen als je in een goede party zit moet je inderdaad flashes/stuns gebruiken..quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat als een tegenstander geen killstreaks haalt je ook niets aan dat ding hebt of je moet campen met je Trophy system.
Handig is het, maar bevredigend niet..quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:54 schreef Zweefkaak het volgende:
Hardline Pro, stunnen als een malle, support package.
UAV, Stealth Bomber, Airdrop, UVA en bijna weer stealth gehaald
Ik had iets van 12 assist, dus 6 kills voor je streak
Bij domination (en eigenlijk alle modes met respawn) is dit idd zowat het beste wat je kan hebben. De grenades in dit spel zijn in vergelijking tot C4 best zwak.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:46 schreef mash_ het volgende:
Mijn class met uitleg: Let wel op ik speel (bijna) alleen domination.
-knip-
Assault. Dan kan je jezelf healen en andere mensen healen of reviven. Kan je een hoop punten mee halen en je loopt rond met een assault rifle, wat ook prima is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:10 schreef MrKikker het volgende:
wat is volgens jullie een (of meerdere) goeie class om mee te beginnen, laten we zeggen < level 20?
Luister niet naar die mongool, hij heeft het over een Battlefield set up..quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:15 schreef MrKikker het volgende:
Cool. loop nu rond met een L86 met kick en red dot sight, fmg9 akimbo en een hoop andere meuk.
ik vind die L86 gewoon gaaf maar het wil niet echt vlotten qua kills
Rot op met je BF3 advies, sinds wanneer kan je healen en reviven in MW3?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Assault. Dan kan je jezelf healen en andere mensen healen of reviven. Kan je een hoop punten mee halen en je loopt rond met een assault rifle, wat ook prima is.
Kan beter gaan snipen als je echt het spel doorhebtquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:21 schreef MrKikker het volgende:
o wacht i see where this is going
thanks, ga ermee aan de gang
nog lang niet, wordt nog steeds afgeleid door alle shit om me heen dus moet eerst maar eens beginnen met doorkrijgen wat alle mogelijkheden etc zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:22 schreef BzP het volgende:
[..]
Kan beter gaan snipen als je echt het spel doorhebt
Dalijk krijg je de type-95 en de ACR assault rifles.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:23 schreef MrKikker het volgende:
[..]
nog lang niet, wordt nog steeds afgeleid door alle shit om me heen dus moet eerst maar eens beginnen met doorkrijgen wat alle mogelijkheden etc zijn.
L86 heeft mij ook in positieve zin verrast maar das meer een spraygun voor kleine levels, voor mid- en longrange gebruik ik de M16. Eerst die M16 maar ff vol maken qua zooi erop, dan ga in die andere Assaults gebruiken. SMG's heb ik nooit wat mee gekund, das meer voor rushers.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:15 schreef MrKikker het volgende:
Cool. loop nu rond met een L86 met kick en red dot sight, fmg9 akimbo en een hoop andere meuk.
ik vind die L86 gewoon gaaf maar het wil niet echt vlotten qua kills
daarom support package, dan stapelt het zich gewoon opquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef BzP het volgende:
[..]
Handig is het, maar bevredigend niet..
Vind hardline pro wel fijn, als je sterft en daarna de assist krijgt, dat je dan soms start met een point..
nee. Strikerquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:36 schreef Thas het volgende:
Moet ik me schamen voor het feit dat ik bijna een golden striker heb geunlockt?
M16 is best bagger, wacht maar op de type-95 <3quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:34 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
L86 heeft mij ook in positieve zin verrast maar das meer een spraygun voor kleine levels, voor mid- en longrange gebruik ik de M16. Eerst die M16 maar ff vol maken qua zooi erop, dan ga in die andere Assaults gebruiken. SMG's heb ik nooit wat mee gekund, das meer voor rushers.
25quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:49 schreef stoeltafel het volgende:
Vandaag en gisteren veel survival gespeeld. Kwam met een vriend tot wave 24 in het level mission.
Hoeveel halen jullie meestal en hebben jullie nog een bepaalde tactiek?
Gewoon veel C4, Sentry gun en gaan ?
Moest een edit zijn maar had per abuis de quote knop gebruikt, en kan de post niet verwijderenquote:
Tot 31 gekomen. C4 enzo doe ik niet aan, sentries wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:49 schreef stoeltafel het volgende:
Vandaag en gisteren veel survival gespeeld. Kwam met een vriend tot wave 24 in het level mission.
Hoeveel halen jullie meestal en hebben jullie nog een bepaalde tactiek?
Gewoon veel C4, Sentry gun en gaan ?
wat vind je zo goed aan een ump? Heb je de anderen smgs wel geprobeerd? want er zijn veel beteren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:01 schreef Bastard het volgende:
Wow, ik ging lekker net.. voor mijn doen geweldig zelfs met 19 kills
UMP45
Vind jij misschien..quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat vind je zo goed aan een ump? Heb je de anderen smgs wel geprobeerd? want er zijn veel beteren.
Daarom vraag ik ook wat hij er goed aan vindquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:11 schreef BzP het volgende:
[..]
Vind jij misschien..
Iedereed heeft zo zijn eigen voorkeuren
Ik haat de UMP, maar ik ken genoeg mensen die niks anders willen.
Ik heb er ook sleight of hand op moet ik zeggen maar het is lekker korte bursts. Point and kill van dichtbij tot middellang afstand.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat vind je zo goed aan een ump? Heb je de anderen smgs wel geprobeerd? want er zijn veel beteren.
mp7 vind ik de beste van allemaal maar die krijg je pas na level 74. pp90 vind ik ook erg goed. Beter dan de p90 (irritant die namen eigenlijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:14 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik speel ook met UMP. P90 is wel ok, maar vind ik te snel schieten. Dus de rate of fire is hoog en de damage laag.
Mp5 is ook wel goed, maar vind ik de damage net te laag. De rest heb ik of niet geprobeerd, of kan ik me niet herinneren.
Ik speel UMP met kick en red dot. Vind het heerlijk. Misschien dat het ligt aan het spelen met muis, maar dat weet ik niet. Wat zouden jullie aanraden voor SMG dan als ik die andere 2 niet wil?
(MP5 vond ik wel lekker spelen, maar op de een of andere manier lukte het me gewoon steeds niet om er vuurgevechten mee te winnen.)
Oh, ik dacht P90 met rapid fire en silencer. Want P90 zonder red dot is not done.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
mp7 vind ik de beste van allemaal maar die krijg je pas na level 74. pp90 vind ik ook erg goed. Beter dan de p90 (irritant die namen eigenlijk) Werkt het beste met rapid fire en silencer
maar de pp90 vind ik wel fijnerquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:19 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht P90 met rapid fire en silencer. Want P90 zonder red dot is not done.
Ik ben pas level 49 omdat ik slack en met een gebroken hand zat. Kan nu eindelijk weer met muis en toetsenbord op PS3 spelen (you mad?) en het gaat beter. Ben benieuwd wat er nog gaat komen dan.
Maar als je die ninja perk hebt is die silencer niet echt nodig toch?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
maar de pp90 vind ik wel fijner
p90 met rapid fire en silencer is ook erg goed hoor. Ik vind niks mis met de iron sightSowieso hipfire ik heel veel van dichtbij.
Wat heeft deadsilence er mee te maken?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar als je die ninja perk hebt is die silencer niet echt nodig toch?
he wat?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:45 schreef DeeBee het volgende:
Tuurlijk wel...
Als je schiet ben je gewoon zichtbaar op de map hoor met assassin door het geluid van je gun.
snap je hem niet?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
he wat?Hij vroeg wat over deadsilence en jij begint opeens over assassin?
Ja, maar dat is toch precies wat ik zei in die post er voor?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:49 schreef BzP het volgende:
[..]
snap je hem niet?
hij bedoelt dat je met een unsilenced weapon altijd op de radar komt als je schiet.
Assasin of niet. (gewoon toegevoegd)
Volgens mij was hij nog aant typen toen jij je post maaktequote:Op vrijdag 2 december 2011 16:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch precies wat ik zei in die post er voor?
Als 1/3 van multiplayer die setups gebruikt, dan stop ik accuut met het spel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:51 schreef Baghdaddy het volgende:
Omdat ik altijd stealth speel, gebruik ik Assassin Pro en Blindeye Pro. Deze combineer ik met Marksman aangezien je met die perk vijanden van ver makkelijk kan spotten.
Verder gebruik ik voornamelijk:
- AK-47 (of een SCAR of ACR) met Silencer en Kick
- Stun grenades en zodra het mogelijk is C4 (voor Domination)
- Secondary weapon: Altijd een stinger aangezien ik zelden iemand tegen kom die anti-air is.
- Assassin Pro, Blindeye Pro, Marksman
Dit klinkt meer camp dan stealth..quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:51 schreef Baghdaddy het volgende:
Omdat ik altijd stealth speel, gebruik ik Assassin Pro en Blindeye Pro. Deze combineer ik met Marksman aangezien je met die perk vijanden van ver makkelijk kan spotten.
Verder gebruik ik voornamelijk:
- AK-47 (of een SCAR of ACR) met Silencer en Kick
- Stun grenades en zodra het mogelijk is C4 (voor Domination)
- Secondary weapon: Altijd een stinger aangezien ik zelden iemand tegen kom die anti-air is.
- Assassin Pro, Blindeye Pro, Marksman
Dit, ik heb daar ook de schurft aan tenzij ze geen Blind eye hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:55 schreef BzP het volgende:
[..]
Als 1/3 van multiplayer die setups gebruikt, dan stop ik accuut met het spel.
Niks irritanter dan zo'n figuren in de uithoeken van de maps.
Is dit Marokkaans?quote:

Wat een typo allemaal kan veroorzaken hequote:Op vrijdag 2 december 2011 17:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is dit Marokkaans?
[ afbeelding ]en niet de voorste hé ;p
Maar ik was een s vergeten achter huisje
Jong? Ik voel mij al oud lol 20 jaar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:41 schreef BzP het volgende:
[..]
Wat een typo allemaal kan veroorzaken he
Maar je bent nog aardig jong zie ik!
Iets meer dan een jaar. Eind van de zomer in 2010 genomen. toen was ik 19. Maar ik heb nogal een schurft hekel aan foto's waarvoor je moet poseren. Ik heb liever foto's waarvoor je niet hoeft te poseren dus in natuurlijke omgeving (kroeg)quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:46 schreef BzP het volgende:
Ben maar blij, je ziet er absoluut niet uit als 20.
Of die foto is al 5 jaar oud ofzo
Dit zegt niks over mijn manier van spelen hoor, ik ben alles behalve een camperquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:13 schreef Curuu het volgende:
[..]
Dit klinkt meer camp dan stealth..
Stealth is meer Ex. Con./SoH, assasin, dead silence, mp7 met silencer + pistol met tact knife imo.
Wordt er elk potje soms zoveel airsupport (AC-130) etc. ingeroepen bij jou dan? Ik kom echt bijna nooit tegenstanders tegen met AC's etc. en die 1 of 2 death's neem ik op de koop toe. SoH vind ik dusdanig belangrijk dat ik geen enkele andere tier 1 perk gebruik.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:50 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dit zegt niks over mijn manier van spelen hoor. Er is trouwens niks "stealth" aan sleight of hand maargoed, dat is een meningsverschil.
Niet Marokkaans, wel pauper.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is dit Marokkaans?
[ afbeelding ]en niet de voorste hé ;p
Maar ik was een s vergeten achter huisje
Wij zijn niet armquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel een pauper zijn.
quote:pauper
` pau - per («Latijn) de -woord (mannelijk) paupers volstrekt arm persoon, zonder middelen van bestaan
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/pauper
Ik kom elke potje wel een reaper, ac130, etc tegen hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wordt er elk potje soms zoveel airsupport (AC-130) etc. ingeroepen bij jou dan? Ik kom echt bijna nooit tegenstanders tegen met AC's etc. en die 1 of 2 death's neem ik op de koop toe. SoH vind ik dusdanig belangrijk dat ik geen enkele andere tier 1 perk gebruik.
Oh ja dat is waar jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:45 schreef DeeBee het volgende:
Tuurlijk wel...
Als je schiet ben je gewoon zichtbaar op de map hoor met assassin door het geluid van je gun.
Ik noemde de stealth setup, sommigen hadden liever SoH ipv marathonquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:50 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dit zegt niks over mijn manier van spelen hoor, ik ben alles behalve een camper. Er is trouwens niks "stealth" aan sleight of hand maargoed, dat is een meningsverschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |