Hoe moet ik anders recon pro halen ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:07 schreef Scorpie het volgende:
Gisteren echt een soort flash-rain gekregen; spawn -> flashed -> dood, spawn->flashed->dood, was niet normaal.
JAquote:
Wort he-le-maal waansinnig!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:53 schreef Doopy-X- het volgende:
Wordt ook HE-LE-MAAL gek van al die shit die door de lucht heen vliegt, snap er nog weinig van!
BAAS!quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ouwe, ik doe nog wel MW3, Stef ook nog wel
Doen dan eerst een private matchquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteravond natuurlijk als een mongool door al die levels heengerend om ze te leren kennen, vanavond maar eens wat rustiger rondkijken en kijken of ik wat minder dood kan gaan
nice, ben er nog niet helemaal uit met m'n classes dus ik ga ditzelfde ook eens proberenquote:
Ja daag, ik wil XP halenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Doen dan eerst een private match. Dan had je helemaal op je gemak kunnen rondkijken
Waarom vindt iedereen hem zo slecht? Ik vind hem heerlijk. Volgens mij heb ik kick erop, maar dat weet ik niet zeker zo uit mijn hoofd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 07:48 schreef Curuu het volgende:
[..]
De UMP is inderdaad (helaas, was mijn favo in mw2) een slecht wapen.
Die gun heeft heerlijke Iron sights?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:02 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Waarom vindt iedereen hem zo slecht? Ik vind hem heerlijk. Volgens mij heb ik kick erop, maar dat weet ik niet zeker zo uit mijn hoofd.
Maar ik speel ook met muis en toetsenbord, dus misschien dat dat verschil maakt?
Overigens lijkt P90 met silencer en rapid fire me ook wel tof, maar dat wapen zonder red dot is not done.
Die heb ik wel eens geprobeerd. Maar ik vind het maar een kut dingquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:01 schreef BzP het volgende:
Fijn uitgelegd Mash_
Probeer eens de trophy system zou ik zeggen, die redt mijn leven veel vaker dan een flash.
Gister ook zit ik in de grot van dome en 4 man wouden me eruit krijgen, zet mn trophy neer en
dat ding verweert 2 flashbangs, die 4 man komen naar binnen gestormd om mijn fmg9 kogels te eten...
Ik gebruik hem alleen op de momenten waar ik weet dat ik weinig ontsnappingsmogelijkheden heb of waar ik me dapper genoeg voel om een groep mensen aan te kunnen die me insluiten ergens dan is die super..quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens geprobeerd. Maar ik vind het maar een kut dingik ga steeds dood op het moment dat ik hem neerzet, en ik ren veel te veel rond dus als ik hem neerzet ben ik 5 tellen later er alweer te ver van vandaan
Ja naja ik heb het geprobeerd maar vind het maar niks. Denk dat flashbang ook wel paar keer per potje mijn leven redden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:10 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik gebruik hem alleen op de momenten waar ik weet dat ik weinig ontsnappingsmogelijkheden heb of waar ik me dapper genoeg voel om een groep mensen aan te kunnen die me insluiten ergens dan is die super..
En ik ben 1 x dood gegaan door een predator missle sinds ik de trophy equipped heb..
Leer de situaties te herkennen waar je hem neer moet zetten en het zal je leven minimaal 1 a 2 x per pot redden...
Flashbang doet dat misschien wel 10 keer per potje. Ik rush liever een kamer in nadat ik een flash heb gegooid anders ben je sowieso kansloos als er 2 of 3 mensen zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:10 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik gebruik hem alleen op de momenten waar ik weet dat ik weinig ontsnappingsmogelijkheden heb of waar ik me dapper genoeg voel om een groep mensen aan te kunnen die me insluiten ergens dan is die super..
En ik ben 1 x dood gegaan door een predator missle sinds ik de trophy equipped heb..
Leer de situaties te herkennen waar je hem neer moet zetten en het zal je leven minimaal 1 a 2 x per pot redden...
Enige nadeel is dat als een tegenstander geen killstreaks haalt je ook niets aan dat ding hebt of je moet campen met je Trophy system.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:29 schreef BzP het volgende:
Stuns flashes verneuken mn leven vaker dan dat ze mn leven redden zonder Quickdraw pro.
Trophy system beschermt je tegen frag, semtex, stuns, flashes, IMS, predator missle, AC-130, Reaper etc. etc.
Dat moet ik wel zeggen als je in een goede party zit moet je inderdaad flashes/stuns gebruiken..quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat als een tegenstander geen killstreaks haalt je ook niets aan dat ding hebt of je moet campen met je Trophy system.
Handig is het, maar bevredigend niet..quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:54 schreef Zweefkaak het volgende:
Hardline Pro, stunnen als een malle, support package.
UAV, Stealth Bomber, Airdrop, UVA en bijna weer stealth gehaald
Ik had iets van 12 assist, dus 6 kills voor je streak
Bij domination (en eigenlijk alle modes met respawn) is dit idd zowat het beste wat je kan hebben. De grenades in dit spel zijn in vergelijking tot C4 best zwak.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:46 schreef mash_ het volgende:
Mijn class met uitleg: Let wel op ik speel (bijna) alleen domination.
-knip-
Assault. Dan kan je jezelf healen en andere mensen healen of reviven. Kan je een hoop punten mee halen en je loopt rond met een assault rifle, wat ook prima is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:10 schreef MrKikker het volgende:
wat is volgens jullie een (of meerdere) goeie class om mee te beginnen, laten we zeggen < level 20?
Luister niet naar die mongool, hij heeft het over een Battlefield set up..quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:15 schreef MrKikker het volgende:
Cool. loop nu rond met een L86 met kick en red dot sight, fmg9 akimbo en een hoop andere meuk.
ik vind die L86 gewoon gaaf maar het wil niet echt vlotten qua kills
Rot op met je BF3 advies, sinds wanneer kan je healen en reviven in MW3?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Assault. Dan kan je jezelf healen en andere mensen healen of reviven. Kan je een hoop punten mee halen en je loopt rond met een assault rifle, wat ook prima is.
Kan beter gaan snipen als je echt het spel doorhebtquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:21 schreef MrKikker het volgende:
o wacht i see where this is going
thanks, ga ermee aan de gang
nog lang niet, wordt nog steeds afgeleid door alle shit om me heen dus moet eerst maar eens beginnen met doorkrijgen wat alle mogelijkheden etc zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:22 schreef BzP het volgende:
[..]
Kan beter gaan snipen als je echt het spel doorhebt
Dalijk krijg je de type-95 en de ACR assault rifles.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:23 schreef MrKikker het volgende:
[..]
nog lang niet, wordt nog steeds afgeleid door alle shit om me heen dus moet eerst maar eens beginnen met doorkrijgen wat alle mogelijkheden etc zijn.
L86 heeft mij ook in positieve zin verrast maar das meer een spraygun voor kleine levels, voor mid- en longrange gebruik ik de M16. Eerst die M16 maar ff vol maken qua zooi erop, dan ga in die andere Assaults gebruiken. SMG's heb ik nooit wat mee gekund, das meer voor rushers.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:15 schreef MrKikker het volgende:
Cool. loop nu rond met een L86 met kick en red dot sight, fmg9 akimbo en een hoop andere meuk.
ik vind die L86 gewoon gaaf maar het wil niet echt vlotten qua kills
daarom support package, dan stapelt het zich gewoon opquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef BzP het volgende:
[..]
Handig is het, maar bevredigend niet..
Vind hardline pro wel fijn, als je sterft en daarna de assist krijgt, dat je dan soms start met een point..
nee. Strikerquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:36 schreef Thas het volgende:
Moet ik me schamen voor het feit dat ik bijna een golden striker heb geunlockt?
M16 is best bagger, wacht maar op de type-95 <3quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:34 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
L86 heeft mij ook in positieve zin verrast maar das meer een spraygun voor kleine levels, voor mid- en longrange gebruik ik de M16. Eerst die M16 maar ff vol maken qua zooi erop, dan ga in die andere Assaults gebruiken. SMG's heb ik nooit wat mee gekund, das meer voor rushers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |