Mijn class met uitleg: Let wel op ik speel (bijna) alleen domination.
Wapen: Een smg, dit verscheelt met keer. ik speel meestal tot ik een wapen goud heb en dan kies ik een nieuwe. Ik speel met een smg omdat de levels bijna allemaal klein zijn, of met heel veel hoekjes, bijvoorbeeld seatown. De map zelf is niet eens zo klein. Alleen het zijn 1 en al hoekjes en kleine afstanden. Daarom een smg, omdat je met een smg sneller rent, en je goed kan hipfire. Door hipfire kill je als je iemand 1 op 1 tegen komt veel sneller dan ads omdat ads gewoon tijd kost. Je zal 9 van de 10x dus gewoon winnen van een ar (lag daargelaten) Als wapen kies ik op dit moment de mp7 met red dot en kick. Dit wapen is van dicht bij erg sterk ze gaan snel dood. En door de red dot en kick heb je bijna geen recoil dus van ver kan je ook nog met dit wapen killen.
Lethal: Als lethal gebruik ik c4, ik vind dit verre weg de beste die je kan kiezen. Ik maak er erg veel kills mee, en help mijn team vaak. Ik leg hem op een domination punt, en als ik hoor dat die ingenomen word laat je je c4 afgaan. Dit werkt echt heel erg goed. Waar c4 ook super voor is, is om in gebouwen te gooien. of over dingen heen, waar mensen zitten te campen etc.
tactical: Hier gebruik ik flashbang, gebruik ze vooral als ik een vlag verdedig of weet waar een camper zit.
Perks: Er zit verschil in mijn perks of ik met of zonder specalist speel.
Zonder:
Tier 1: Scavanger, ik haal best vaak hoge killstreaks, alleen met je smgs ben je best snel door je kogels heel dus ik heb scavanger gewoon nodig.
Tier 2: quickdraw, Hier door kan je na het rennen sneller schieten. dus werkt echt super voor smgs. Je rent met een smg veel, omdat je de heletijd aan het rushen bent. Als je dan een hoek omkomt kan je sneller schieten dan iemand zonder quickdraw. Als jij als eerste een kogel raakschiet win je meestal het gevecht al. Daarom vind ik deze heel erg goed.
Tier 3: Steady aim. Steady aim vind ik super fijn bij smgs omdat je daardoor makkelijk kan hip fire van dichtbij. dit inclusief quick draw betekend dat je super snel kan schieten, terwijl iemand anders met een ar eerst nog naar ads moet gaan. Daarom win je het gevecht bijna altijd.
Als killstreaks gebruik ik:
1. Predator missle
2. Attack heli
3. Overwatch
het voordeel hier van is dat wanneer je je predator missle hebt je ongeveer meteen je overwatch hebt. Met je missle kill je 1 of 2 mensen. Dan heb je je attack heli. Die hoeft maar 2 kills te maken en dan heb je al je overwatch. Omdat je overwatch zo laag vliegt word die niet zo snel uit de lucht geschoten. en hij maakt erg veel kills en red je leven vaak van mensen die van achter komen.
Met specalist speel ik iets anders, namelijk
Tier 1: SOH, voor snel reloaden. Ik reload meestal na elke kill zodat ik weer een vol magazijn heb dus dan is soh erg handig.
Tier 2 en 3 blijven het zelfde.
Als 1e perk die ik unlock heb ik assasin, als tweede scavanger omdat ik tegen die tijd kogels nodig heb. als 3e heb ik meestal blastshield. is met domination wel handig als je een punt aan het innemen bent. Door dat punt intenemen heb je nog maar 1 kill nodig voor je 8killstreak en dus al de perks.
Ik gebruik dus geen hardliner, en waarom niet? omdat ik het zonde vind. Je hebt met hardliner na 1 kill je volgende perk. Maar als je inplaats van hardliner een anderen perk selecteerd heb je sowieso die perk al. dus eigenlijk doe je er 1 punt langer over om het zelfde te berijken. Als je snel wilt ranken zal ik wel hardliner gebruiken omdat je er wel veel punten voor krijgt.
Nouja zo iets dus

met een ar speel ik weel heel anders. maar word beetje lang verhaal anders