abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105074165
Scavenger hebben ze te erg verneukt ja. :{

Ze hebben weer een hele manier van spelen om zeep geholpen namelijk. Tuurlijk was dat claymore-fest in MW2 wel eens irritant, maar dat je nu én lethal grenades én grenade-launchers én stingers etc. én flash enzo niet kan scavagen is echt te dom voor woorden...

Ook al die challenges: multi claymore. Ja die haal je dus nooit, want je kan 1x per leven zo'n ding neerzetten, nou eer dat je dan 50 multi-kill claymore acties hebt, never gonna happen... :')

Het gaat allemaal om balancing en door die perk zoo slecht te maken hebben ze weer een paar manieren van spelen om zeep geholpen jammer genoeg...
Jack does it in real time...
  donderdag 1 december 2011 @ 22:15:19 #77
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_105075002
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:02 schreef DeeBee het volgende:
Scavenger hebben ze te erg verneukt ja. :{

Ze hebben weer een hele manier van spelen om zeep geholpen namelijk. Tuurlijk was dat claymore-fest in MW2 wel eens irritant, maar dat je nu én lethal grenades én grenade-launchers én stingers etc. én flash enzo niet kan scavagen is echt te dom voor woorden...

Ook al die challenges: multi claymore. Ja die haal je dus nooit, want je kan 1x per leven zo'n ding neerzetten, nou eer dat je dan 50 multi-kill claymore acties hebt, never gonna happen... :')

Het gaat allemaal om balancing en door die perk zoo slecht te maken hebben ze weer een paar manieren van spelen om zeep geholpen jammer genoeg...
Denk dat ze het zo hebben gemaakt om er voor te zorgen dat Recon niet totaal overpowered zou worden. Anders zou iedereen met Recon en Hardline spelen dus ze hebben eigenlijk alles gebalanceerd gehouden. Alleen heb ik scavenger pro extra mags nooit begrepen omdat je al de hele tijd ammo opraapt :')
pi_105075853
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:58 schreef mash_ het volgende:

[..]

ja ja ja. ik moest weg naar fitness. dus had geen tijd om te reageren. zal morgen eens zeggen wat ik er niet goed aan vind. o.a. stalker en marksman
Kijk er naar uit ;) De mening van iemand anders horen kan altijd nuttig zijn.
pi_105077237
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Denk dat ze het zo hebben gemaakt om er voor te zorgen dat Recon niet totaal overpowered zou worden. Anders zou iedereen met Recon en Hardline spelen dus ze hebben eigenlijk alles gebalanceerd gehouden. Alleen heb ik scavenger pro extra mags nooit begrepen omdat je al de hele tijd ammo opraapt :')
Huh?

Maar die zitten allebei in Tier 1 toch? Dus je kan toch niet unlimited nades etc. pakken om enemies te painten? Dus dat kan het niet zijn al...
Jack does it in real time...
pi_105078086
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:48 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Huh?

Maar die zitten allebei in Tier 1 toch? Dus je kan toch niet unlimited nades etc. pakken om enemies te painten? Dus dat kan het niet zijn al...
Daarom ook hardline plus specialist strike package. Dan moet je maar 1 kill voor je eerste bonusperk, wat dan dus scavenger is.
  donderdag 1 december 2011 @ 23:11:12 #81
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_105078595
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:48 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Huh?

Maar die zitten allebei in Tier 1 toch? Dus je kan toch niet unlimited nades etc. pakken om enemies te painten? Dus dat kan het niet zijn al...
Ah ja tuurlijk dat was ik even vergeten! Dan mogen ze het best patchen tot je ook lethal en tactical grenades terug krijgt. Mensen die overal claymores en betty's neer flikkeren zit ik niet op te wachten want dan zit je weer altijd vast aan stalker en of blastshield.
pi_105078638
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_105079260
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:13 schreef Curuu het volgende:

quote:
Hardline of meteen pakken of helemaal niet.
FM9 akimbo als secondary, meteen na het spawnen een keer pakken en dan weer wegstoppen zodat je ze de 2e keer stukken sneller pakt.
Goed punt, dat van hardline. Echter de FM9 Akimbo gebruik ik al als onderdeel van mijn rush class. Juist bij mijn assault class (voor de grote maps) hecht ik veel waarde aan een anti-aircraft tooltje. Niet alleen voor mijzelf, maar ook omdat de meeste teamgenoten te achterlijk voor woorden zijn... en ik verlies liever geen potjes omdat ze constant door een simpele attack heli worden afgemaakt :P

quote:
Afhankelijk van de modus misschien een SMG? MP7 + silencer + range is mijn favoriete assault wapen (alhoewel AR's ook werken hoor, alleen ik vind de lagere mobility echt een ergernis).
MP7 is inderdaad wel een fijn wapen, maar die wordt pas unlocked op lvl 74 toch? Op het moment ben ik pas lvl 41 (2e prestige), en de laatste paar levels blaas ik meestal doorheen dmv double xp :).
Andere SMG's vind ik tot nog toe maar vervelende, onaccurate wapens... maar wellicht heb ik ze nog niet genoeg kans gegeven.


quote:
Blast shield uit je specialist halen, met 7 (8) kills haal je hem, dus het verschil met 5/6 is 2 kills en je wordt bijna nooit genade en het helpt je niet om je specialist bonus te halen.
Goed punt :)

quote:
Mocht je een SMG nemen zou ik SoH ruilen voor marathon, aangezien je close range bent is het sneller lopen van je route belangrijker als een reload die je wss pas na je 1e of 2e kill doet. Als je SoH als eerste specialist unlock doet krijg je hem dus als je hem nodig hebt.
Maar is dichtbij vijanden proberen te komen op grote en soms vrij open maps niet juist iets wat je moet ontwijken? Ik heb dit wel eens als ik met mijn shotgun (SPAS) of rush (FMG) class rondloop... dan probeer ik dichtbij te komen maar word ik elke keer weer omgelegd voor ik een goeie afstand heb :')

quote:
Marksman is een goede perk maar vind het een beetje overbodig en hij weegt niet op tegen dead silence. Ik weet niet of je met een headset speelt, als je het wel doet kom je er wel achter waarom dead silence eigenlijk een must have is op een assault class. Een beetje goede soundwhore weet vrijwel precies waar iemand loopt als ze geen ninja hebben.
Dead silence is zo'n beetje de enige perk die ik nog geen enkele keer heb gebruikt met geen enkele class :') ik speel inderdaad zonder headset/mic en als een vijand mij van achteren benaderd hoor ik het toch niet, ongeacht of ze die perk gebruiken, dus heb er nooit het nut van ingezien :P
Marksman daarentegen vind ik erg prettig omdat je vanaf zeer grote afstand vijanden soms zomaar in je vizier ziet kruipen, geweldig om ze dan toch af te maken :D
Maakt dead silence echt een zodanig verschil dat het beter is dan Marksman?


quote:
Eventueel scavenger, ligt eraan hoe accuraat je aim is, persoonlijk heb ik het niet aanstaan omdat ik de 7 streak wel haal met mijn ammo.
Soms haal ik het, meestal niet. Dat ik scavenger er straks niet in had had er meer mee te maken dat ik nog geen lvl 39 was :@ maar die komt er dus zeker bij :)

quote:
Stalker is echt zowat de beste perk in het spel, zeker voor assault, als je een kamer binnenkomt kan die 0.5s dat je sneller je vijanden ziet echt een verschil maken.
Hoe werkt stalker precies? Want het was toch dat je sneller loopt als je een vijand in het vizier hebt? In welk opzicht ben ik dan sneller in het vijanden zien als het om het loopdrafje gaat wat pas actief wordt als ik de vijand al heb gespot?

quote:
Assasin als laatste streak reward omdat mensen bij het spawnen echt nog geen uav hebben en vrijwel niemand heartbeat gebruikt.
Klopt, helaas ben ik vrij waardeloos in het halen van lange streaks en kan ik Assassin vanaf het begin dus wel goed gebruiken :P

Goeie lange post trouwens, 10 kudo's :7
pi_105082274
Net even uitvoerig de nieuwe setup geprobeerd, het is een mengelmoesje van de tips van Curuu en mijn eigen input geworden:

- UMP45 om toch een SMG te proberen.
- Stinger als secondary
- Marathon, Hardline pro en Stalker als main perks.
- Specialist perks: SoH pro, Assassin pro en Scavenger.

Eindconclusie: de setup opzich lijkt best te werken, althans qua perks (al zie ik het nut van Stalker nog steeds niet helemaal in...). Maar een SMG gaat m echt niet worden :N de UMP had de beste stats uit het lijstje en toch werkte ie niet lekker. Veel recoil en weinig range. Een assault rifle heeft nog steeds de voorkeur, of zijn er SMG's die (veel) beter werken dan de UMP?
pi_105082348
Quickscopers, Y U NO DIE IRL?
  vrijdag 2 december 2011 @ 00:30:32 #86
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_105082399
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 00:27 schreef GlenSpey het volgende:
of zijn er SMG's die (veel) beter werken dan de UMP?
Ik vind de PP90M1 en de P90 vele malen fijner dan de UMP :)
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_105082482
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 00:30 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik vind de PP90M1 en de P90 vele malen fijner dan de UMP :)
En zet je daar dan range op om te compenseren voor de kleine effectieve afstand? Of gebruik je die weapons alleen op de kleinere maps?
pi_105082485
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 00:30 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik vind de PP90M1 en de P90 vele malen fijner dan de UMP :)
Ik heb net een uurtje met de P90 gespeeld. Doet veel te weinig damage ten opzichte van de UMP. En door de rapid fire die er standaard op zit gaan je kogels supersnel op en je recoil is te hoog. Ik blijf bij UMP.
  vrijdag 2 december 2011 @ 00:42:20 #89
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_105082780
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 00:32 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

En zet je daar dan range op om te compenseren voor de kleine effectieve afstand? Of gebruik je die weapons alleen op de kleinere maps?
Ik gebruik Kick, en inderdaad alleen op kleinere maps en maps die vooral binnen zijn, zoals Dome en Arkaden. De P90 in combinatie met extreme conditioning, hardline en stalker is voor mij een goede combi :)
Half bezopen is weggegooid geld.
  vrijdag 2 december 2011 @ 00:43:03 #90
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_105082806
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2011 00:32 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

[..]

Ik heb net een uurtje met de P90 gespeeld. Doet veel te weinig damage ten opzichte van de UMP. En door de rapid fire die er standaard op zit gaan je kogels supersnel op en je recoil is te hoog. Ik blijf bij UMP.
Ik vlieg met de UMP juist altijd alle kanten op :D Ach ja, ieder zijn eigen voorkeur ;)
Half bezopen is weggegooid geld.
  vrijdag 2 december 2011 @ 00:57:06 #91
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_105083185
Heb ik godverdomme net eens geluk met een care package en krijg ik een juggernaut called de enemy meteen een AC in die ook uit een care package kwam en killed me met 1 schot. Start leave game en klaar er mee :')
pi_105083262
P90 kan ik echt niks mee. En wat is dat voor gezeik dat er standaard rapid fire op zit :')?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_105083300
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
P90 kan ik echt niks mee. En wat is dat voor gezeik dat er standaard rapid fire op zit :')?
Zo noemde ik het omdat de rate of fire zo hoog is.
pi_105085185
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 00:27 schreef GlenSpey het volgende:
Net even uitvoerig de nieuwe setup geprobeerd, het is een mengelmoesje van de tips van Curuu en mijn eigen input geworden:

- UMP45 om toch een SMG te proberen.
- Stinger als secondary
- Marathon, Hardline pro en Stalker als main perks.
- Specialist perks: SoH pro, Assassin pro en Scavenger.

Eindconclusie: de setup opzich lijkt best te werken, althans qua perks (al zie ik het nut van Stalker nog steeds niet helemaal in...). Maar een SMG gaat m echt niet worden :N de UMP had de beste stats uit het lijstje en toch werkte ie niet lekker. Veel recoil en weinig range. Een assault rifle heeft nog steeds de voorkeur, of zijn er SMG's die (veel) beter werken dan de UMP?
Klinkt als een goed class! :) Ik speel zelf enkel SnD en ben een rusher. Buiten SnD is dead silence niet zo belangrijk, de keren dat je doodgaat door soundwhoren respawn je toch weer. Aangezien je geen headset hoort kan je vijandelijke voetstappen ook niet verwarren met je eigen voedstappen, nog een reden om iets anders over dead silence te pakken buiten SnD.

De UMP is inderdaad (helaas, was mijn favo in mw2 :'() een slecht wapen. Ik heb hem een tijdje met Kick en HAMR scope geprobeerd maar het werkt gewoon niet. Je zou de PP90M1 kunnen proberen, die is best fijn. Verder vind ik de SMGs eigenlijk best slecht, op de MP7 O+ na.

Als je over lange sightranges speelt is marksman een hele goede perk. Ik gebruik hem in combinatie met recon voor mijn defensieve AR class in SnD. Het is eigenlijk gewoon een legitieme wallhack. *O*

Persoonlijk vind ik range op mijn smg fijn, maar als je routes neemt zonder lange sightlines kan je ook kick o.i.d. er op zetten.

Als je niet zo veel lange streaks haalt kan je assasin misschien beter als je start perk pakken, ik heb hem eigenlijk alleen in het geval dat in ronde 4 er een enemy uav online gaat omdat iemand van hun support strike package gebruikt.


Edit: Stalker zorgt ervoor dat als je ADS bent (aim down sight) je sneller loopt, normaal ga je dan langzamer (niet zo heel veel met SMGs), als je sneller loopt kan je sneller die room in als je aan het preaimen bent en dus ook sneller die camper killen. Probeer het verschil eens uit in een private match.
pi_105086300
wat vinden jullie zo goed aan extreme conditioning?? Je kan iets langer rennen maar thats it. Het heeft amper verschil :o zo zonde om die als 1e perk te gebruiken.


pi_105086740
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:11 schreef mash_ het volgende:
wat vinden jullie zo goed aan extreme conditioning?? Je kan iets langer rennen maar thats it. Het heeft amper verschil :o zo zonde om die als 1e perk te gebruiken.


Ik ben begonnen met cod in een clan van een vriend. Heb vanaf het begin af aan als rusher gespeelt en altijd marathon aangehad. Hierdoor kan ik eigenlijk niet meer zonder de speed perk.

Zonder ex. Conditioning begin ik me gewoon te ergeren.

En een aantal van mijn routes zou ik zonder ex. Cond. Niet op tijd halen.
pi_105086907
Pfffffff de noobs komen in grote getalen tegenwoordig. p90 spraynerds, akimbo sletjes, wallhackende kutnoobies, en campende level 10 figuren :')
pi_105087215
mp-7 met red dot en kick is trouwens _O_ _O_ _O_ Je hebt geen recoil! Van dicht bij is het een erg goed wapen zoals elke smg. Alleen het verschil is dat je ook makkelijk van ver kan killen omdat je geen recoil hebt.
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:53:40 #99
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_105087301
Gisteren voor het eerst gespeeld en 2 uurtjes kanonnenvoer geweest, kan nog niet echt wennen en loop als een kip zonder kop rond in die levels. Nu lvl 14....

Wordt ook HE-LE-MAAL gek van al die shit die door de lucht heen vliegt, snap er nog weinig van :D!
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:05:00 #100
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_105087619
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:53 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteren voor het eerst gespeeld en 2 uurtjes kanonnenvoer geweest, kan nog niet echt wennen en loop als een kip zonder kop rond in die levels. Nu lvl 14....

Wordt ook HE-LE-MAAL gek van al die shit die door de lucht heen vliegt, snap er nog weinig van :D!
Nog veel erger dan bij MW2 dus? :P
Please sir. When moon? When Mustang?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')