Denk dat ze het zo hebben gemaakt om er voor te zorgen dat Recon niet totaal overpowered zou worden. Anders zou iedereen met Recon en Hardline spelen dus ze hebben eigenlijk alles gebalanceerd gehouden. Alleen heb ik scavenger pro extra mags nooit begrepen omdat je al de hele tijd ammo opraaptquote:Op donderdag 1 december 2011 22:02 schreef DeeBee het volgende:
Scavenger hebben ze te erg verneukt ja.
Ze hebben weer een hele manier van spelen om zeep geholpen namelijk. Tuurlijk was dat claymore-fest in MW2 wel eens irritant, maar dat je nu én lethal grenades én grenade-launchers én stingers etc. én flash enzo niet kan scavagen is echt te dom voor woorden...
Ook al die challenges: multi claymore. Ja die haal je dus nooit, want je kan 1x per leven zo'n ding neerzetten, nou eer dat je dan 50 multi-kill claymore acties hebt, never gonna happen...
Het gaat allemaal om balancing en door die perk zoo slecht te maken hebben ze weer een paar manieren van spelen om zeep geholpen jammer genoeg...
Kijk er naar uitquote:Op donderdag 1 december 2011 20:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja ja ja. ik moest weg naar fitness. dus had geen tijd om te reageren. zal morgen eens zeggen wat ik er niet goed aan vind. o.a. stalker en marksman
Huh?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat ze het zo hebben gemaakt om er voor te zorgen dat Recon niet totaal overpowered zou worden. Anders zou iedereen met Recon en Hardline spelen dus ze hebben eigenlijk alles gebalanceerd gehouden. Alleen heb ik scavenger pro extra mags nooit begrepen omdat je al de hele tijd ammo opraapt
Daarom ook hardline plus specialist strike package. Dan moet je maar 1 kill voor je eerste bonusperk, wat dan dus scavenger is.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Huh?
Maar die zitten allebei in Tier 1 toch? Dus je kan toch niet unlimited nades etc. pakken om enemies te painten? Dus dat kan het niet zijn al...
Ah ja tuurlijk dat was ik even vergeten! Dan mogen ze het best patchen tot je ook lethal en tactical grenades terug krijgt. Mensen die overal claymores en betty's neer flikkeren zit ik niet op te wachten want dan zit je weer altijd vast aan stalker en of blastshield.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Huh?
Maar die zitten allebei in Tier 1 toch? Dus je kan toch niet unlimited nades etc. pakken om enemies te painten? Dus dat kan het niet zijn al...
Op donderdag 1 december 2011 18:13 schreef Curuu het volgende:Goed punt, dat van hardline. Echter de FM9 Akimbo gebruik ik al als onderdeel van mijn rush class. Juist bij mijn assault class (voor de grote maps) hecht ik veel waarde aan een anti-aircraft tooltje. Niet alleen voor mijzelf, maar ook omdat de meeste teamgenoten te achterlijk voor woorden zijn... en ik verlies liever geen potjes omdat ze constant door een simpele attack heli worden afgemaaktquote:Hardline of meteen pakken of helemaal niet.
FM9 akimbo als secondary, meteen na het spawnen een keer pakken en dan weer wegstoppen zodat je ze de 2e keer stukken sneller pakt.
MP7 is inderdaad wel een fijn wapen, maar die wordt pas unlocked op lvl 74 toch? Op het moment ben ik pas lvl 41 (2e prestige), en de laatste paar levels blaas ik meestal doorheen dmv double xpquote:Afhankelijk van de modus misschien een SMG? MP7 + silencer + range is mijn favoriete assault wapen (alhoewel AR's ook werken hoor, alleen ik vind de lagere mobility echt een ergernis).
Goed puntquote:Blast shield uit je specialist halen, met 7 (8) kills haal je hem, dus het verschil met 5/6 is 2 kills en je wordt bijna nooit genade en het helpt je niet om je specialist bonus te halen.
Maar is dichtbij vijanden proberen te komen op grote en soms vrij open maps niet juist iets wat je moet ontwijken? Ik heb dit wel eens als ik met mijn shotgun (SPAS) of rush (FMG) class rondloop... dan probeer ik dichtbij te komen maar word ik elke keer weer omgelegd voor ik een goeie afstand hebquote:Mocht je een SMG nemen zou ik SoH ruilen voor marathon, aangezien je close range bent is het sneller lopen van je route belangrijker als een reload die je wss pas na je 1e of 2e kill doet. Als je SoH als eerste specialist unlock doet krijg je hem dus als je hem nodig hebt.
Dead silence is zo'n beetje de enige perk die ik nog geen enkele keer heb gebruikt met geen enkele classquote:Marksman is een goede perk maar vind het een beetje overbodig en hij weegt niet op tegen dead silence. Ik weet niet of je met een headset speelt, als je het wel doet kom je er wel achter waarom dead silence eigenlijk een must have is op een assault class. Een beetje goede soundwhore weet vrijwel precies waar iemand loopt als ze geen ninja hebben.
Soms haal ik het, meestal niet. Dat ik scavenger er straks niet in had had er meer mee te maken dat ik nog geen lvl 39 wasquote:Eventueel scavenger, ligt eraan hoe accuraat je aim is, persoonlijk heb ik het niet aanstaan omdat ik de 7 streak wel haal met mijn ammo.
Hoe werkt stalker precies? Want het was toch dat je sneller loopt als je een vijand in het vizier hebt? In welk opzicht ben ik dan sneller in het vijanden zien als het om het loopdrafje gaat wat pas actief wordt als ik de vijand al heb gespot?quote:Stalker is echt zowat de beste perk in het spel, zeker voor assault, als je een kamer binnenkomt kan die 0.5s dat je sneller je vijanden ziet echt een verschil maken.
Klopt, helaas ben ik vrij waardeloos in het halen van lange streaks en kan ik Assassin vanaf het begin dus wel goed gebruikenquote:Assasin als laatste streak reward omdat mensen bij het spawnen echt nog geen uav hebben en vrijwel niemand heartbeat gebruikt.
Ik vind de PP90M1 en de P90 vele malen fijner dan de UMPquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:27 schreef GlenSpey het volgende:
of zijn er SMG's die (veel) beter werken dan de UMP?
En zet je daar dan range op om te compenseren voor de kleine effectieve afstand? Of gebruik je die weapons alleen op de kleinere maps?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik vind de PP90M1 en de P90 vele malen fijner dan de UMP
Ik heb net een uurtje met de P90 gespeeld. Doet veel te weinig damage ten opzichte van de UMP. En door de rapid fire die er standaard op zit gaan je kogels supersnel op en je recoil is te hoog. Ik blijf bij UMP.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik vind de PP90M1 en de P90 vele malen fijner dan de UMP
Ik gebruik Kick, en inderdaad alleen op kleinere maps en maps die vooral binnen zijn, zoals Dome en Arkaden. De P90 in combinatie met extreme conditioning, hardline en stalker is voor mij een goede combiquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En zet je daar dan range op om te compenseren voor de kleine effectieve afstand? Of gebruik je die weapons alleen op de kleinere maps?
Ik vlieg met de UMP juist altijd alle kanten opquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:32 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik heb net een uurtje met de P90 gespeeld. Doet veel te weinig damage ten opzichte van de UMP. En door de rapid fire die er standaard op zit gaan je kogels supersnel op en je recoil is te hoog. Ik blijf bij UMP.
Zo noemde ik het omdat de rate of fire zo hoog is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
P90 kan ik echt niks mee. En wat is dat voor gezeik dat er standaard rapid fire op zit?
Klinkt als een goed class!quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:27 schreef GlenSpey het volgende:
Net even uitvoerig de nieuwe setup geprobeerd, het is een mengelmoesje van de tips van Curuu en mijn eigen input geworden:
- UMP45 om toch een SMG te proberen.
- Stinger als secondary
- Marathon, Hardline pro en Stalker als main perks.
- Specialist perks: SoH pro, Assassin pro en Scavenger.
Eindconclusie: de setup opzich lijkt best te werken, althans qua perks (al zie ik het nut van Stalker nog steeds niet helemaal in...). Maar een SMG gaat m echt niet wordende UMP had de beste stats uit het lijstje en toch werkte ie niet lekker. Veel recoil en weinig range. Een assault rifle heeft nog steeds de voorkeur, of zijn er SMG's die (veel) beter werken dan de UMP?
Ik ben begonnen met cod in een clan van een vriend. Heb vanaf het begin af aan als rusher gespeelt en altijd marathon aangehad. Hierdoor kan ik eigenlijk niet meer zonder de speed perk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:11 schreef mash_ het volgende:
wat vinden jullie zo goed aan extreme conditioning?? Je kan iets langer rennen maar thats it. Het heeft amper verschilzo zonde om die als 1e perk te gebruiken.
Nog veel erger dan bij MW2 dus?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:53 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteren voor het eerst gespeeld en 2 uurtjes kanonnenvoer geweest, kan nog niet echt wennen en loop als een kip zonder kop rond in die levels. Nu lvl 14....
Wordt ook HE-LE-MAAL gek van al die shit die door de lucht heen vliegt, snap er nog weinig van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |