25quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:49 schreef stoeltafel het volgende:
Vandaag en gisteren veel survival gespeeld. Kwam met een vriend tot wave 24 in het level mission.
Hoeveel halen jullie meestal en hebben jullie nog een bepaalde tactiek?
Gewoon veel C4, Sentry gun en gaan ?
Moest een edit zijn maar had per abuis de quote knop gebruikt, en kan de post niet verwijderenquote:
Tot 31 gekomen. C4 enzo doe ik niet aan, sentries wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:49 schreef stoeltafel het volgende:
Vandaag en gisteren veel survival gespeeld. Kwam met een vriend tot wave 24 in het level mission.
Hoeveel halen jullie meestal en hebben jullie nog een bepaalde tactiek?
Gewoon veel C4, Sentry gun en gaan ?
wat vind je zo goed aan een ump? Heb je de anderen smgs wel geprobeerd? want er zijn veel beteren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:01 schreef Bastard het volgende:
Wow, ik ging lekker net.. voor mijn doen geweldig zelfs met 19 kills
UMP45
Vind jij misschien..quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat vind je zo goed aan een ump? Heb je de anderen smgs wel geprobeerd? want er zijn veel beteren.
Daarom vraag ik ook wat hij er goed aan vindquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:11 schreef BzP het volgende:
[..]
Vind jij misschien..
Iedereed heeft zo zijn eigen voorkeuren
Ik haat de UMP, maar ik ken genoeg mensen die niks anders willen.
Ik heb er ook sleight of hand op moet ik zeggen maar het is lekker korte bursts. Point and kill van dichtbij tot middellang afstand.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat vind je zo goed aan een ump? Heb je de anderen smgs wel geprobeerd? want er zijn veel beteren.
mp7 vind ik de beste van allemaal maar die krijg je pas na level 74. pp90 vind ik ook erg goed. Beter dan de p90 (irritant die namen eigenlijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:14 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik speel ook met UMP. P90 is wel ok, maar vind ik te snel schieten. Dus de rate of fire is hoog en de damage laag.
Mp5 is ook wel goed, maar vind ik de damage net te laag. De rest heb ik of niet geprobeerd, of kan ik me niet herinneren.
Ik speel UMP met kick en red dot. Vind het heerlijk. Misschien dat het ligt aan het spelen met muis, maar dat weet ik niet. Wat zouden jullie aanraden voor SMG dan als ik die andere 2 niet wil?
(MP5 vond ik wel lekker spelen, maar op de een of andere manier lukte het me gewoon steeds niet om er vuurgevechten mee te winnen.)
Oh, ik dacht P90 met rapid fire en silencer. Want P90 zonder red dot is not done.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
mp7 vind ik de beste van allemaal maar die krijg je pas na level 74. pp90 vind ik ook erg goed. Beter dan de p90 (irritant die namen eigenlijk) Werkt het beste met rapid fire en silencer
maar de pp90 vind ik wel fijnerquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:19 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht P90 met rapid fire en silencer. Want P90 zonder red dot is not done.
Ik ben pas level 49 omdat ik slack en met een gebroken hand zat. Kan nu eindelijk weer met muis en toetsenbord op PS3 spelen (you mad?) en het gaat beter. Ben benieuwd wat er nog gaat komen dan.
Maar als je die ninja perk hebt is die silencer niet echt nodig toch?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
maar de pp90 vind ik wel fijner
p90 met rapid fire en silencer is ook erg goed hoor. Ik vind niks mis met de iron sightSowieso hipfire ik heel veel van dichtbij.
Wat heeft deadsilence er mee te maken?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar als je die ninja perk hebt is die silencer niet echt nodig toch?
he wat?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:45 schreef DeeBee het volgende:
Tuurlijk wel...
Als je schiet ben je gewoon zichtbaar op de map hoor met assassin door het geluid van je gun.
snap je hem niet?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
he wat?Hij vroeg wat over deadsilence en jij begint opeens over assassin?
Ja, maar dat is toch precies wat ik zei in die post er voor?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:49 schreef BzP het volgende:
[..]
snap je hem niet?
hij bedoelt dat je met een unsilenced weapon altijd op de radar komt als je schiet.
Assasin of niet. (gewoon toegevoegd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |