SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Pierre! Dat is pas een doorgewinterde zuiperd. Die man leeft in een constante staat van alcoholische extase. Want ja, na 24 bier, 2 flessen tequila en een schnapps of 12 is deze man slechts licht aangeschoten.
Miepen dat je een paar biertjes op hebt en moet kotsen of hoofdpijn hebt. Man man, broekies![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Pierre! Dat is pas een doorgewinterde zuiperd. Die man leeft in een constante staat van alcoholische extase. Want ja, na 20 bier, 5 tequila en een borrel of 6 staat deze man redelijk hard te wankelen en te brallen aan de bar.
Heb ik met jou ooit Driekoningen gedronken in de Boekanier?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:09 schreef Rossdale het volgende:
Het gaat inderdaad altijd prima totdat jij weer zo nodig shotjes moet bestellen
Niet dat ik me kan herinneren. Maargoed als het zo hard aankomt als ik denk dat het komt, dan zegt dat juist helemaal niets natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb ik met jou ooit Driekoningen gedronken in de Boekanier?
Volgens mij inderdaad nog nooit, dat is wel het proberen een keer waardquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren. Maargoed als het zo hard aankomt als ik denk dat het komt, dan zegt dat juist helemaal niets natuurlijk
Zijn dat die wazige zwarte minishotjes?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Volgens mij inderdaad nog nooit, dat is wel het proberen een keer waardVolgens mij zaten wij altijd aan de Bakkies Pleuah
Ja, met die koffiemelkcupjesquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zijn dat die wazige zwarte minishotjes?
Zullen van de week wel eens MW3 doen, oude MK baasquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:57 schreef Doopy-X- het volgende:
WTF, doe ik helemaal mijn best voor [MW2 SC #239] Remi in MW3
Lijkt me gezellig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zullen van de week wel eens MW3 doen, oude MK baas
Komt goedquote:
Ik doe sowieso mee! Alleen op voorwaarde dat je wel weer nieuwe King Catheter rijmpjes gaat maken!quote:
Hij speelt nu BF3 en is dus l33t3r, King Catheterquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik doe sowieso mee! Alleen op voorwaarde dat je wel weer nieuwe King Catheter rijmpjes gaat maken!
En dat terwijl iedereen stopt met MW3quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:02 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hij speelt nu BF3 en is dus l33t3r, King Catheter
Panzerkneche gaat volgende week ook beginnen aan MW3, die heeft het de afgelopen tijd ook wat druk gehad, is pappa geworden
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En dat terwijl iedereen stopt met MW3
Waarom blij met MW3? het is al gebleken dat de game niet leuk is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Als jullie nou overdag lekker BF3 gaan doen en 's avonds MW3 is iedereen blij
Ik blij, jullie blij!quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom blij met MW3? het is al gebleken dat de game niet leuk is.
Jij bent meer van het 2x betalen voor 1 game, hitmarkers en kleine kinderen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de tanks, vliegtuigen en ubergrote maps...
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jij bent meer van het 2x betalen voor 1 game, hitmarkers en kleine kinderen?
Too obvious?
Insert commentaar van Nicklas in 3... 2... 1...quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jij bent meer van het 2x betalen voor 1 game, hitmarkers en kleine kinderen?
Too obvious?
hapt sneller dan het interwebs!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:00 schreef Rossdale het volgende:
Awh shit, hij is gewoon sneller dan ik had verwacht
Wat is daar nou happen aan? Oh wacht, je kan beter niet reageren he, flikker toch opquote:
Nja kijk dat je game niet koopt, moet iedereen zelf weten, maar loop niet als een klein kind te janken op iets wat je niet eens aangeraakt hebtquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Insert commentaar van Nicklas in 3... 2... 1...
Damn wat heb jij? zand in je vagina, met stoma ben je ook al zo gepikeerdquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat is dan nou happen aan? Oh wacht, je kan beter niet reageren he, flikker toch op
Ik heb de game gewoon gespeeld hoor, maar vind zo heerlijk dat als je er ook maar iets over zegt er bepaalde mensen meteen weer bovenop springenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja kijk dat je game niet koopt, moet iedereen zelf weten, maar loop niet als een klein kind te janken op iets wat je niet eens aangeraakt hebt
Niet persoonlijk ofzo, maar dit gebeurt de laatste tijd wel vaker
Niet iedereen is een wijf teunquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Damn wat heb jij? zand in je vagina, met stoma ben je ook al zo gepikeerd
Gaat er meer om dat je punt ondertussen wel duidelijk is, maar goed schijnbaar moet je het blijven aanhalenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb de game gewoon gespeeld hoor, maar vind zo heerlijk dat als je er ook maar iets over zegt er bepaalde mensen meteen weer bovenop springen
Ik ga de game ook kopen hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja kijk dat je game niet koopt, moet iedereen zelf weten, maar loop niet als een klein kind te janken op iets wat je niet eens aangeraakt hebt
Niet persoonlijk ofzo, maar dit gebeurt de laatste tijd wel vaker
Omdat toch elke keer weer jij bent die er op in gaatquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet iedereen is een wijf teunEn stoma
Maar het heeft toch niks met happen te maken ofwel? Reageren is dus happen anno 2011?
[..]
Gaat er meer om dat je punt ondertussen wel duidelijk is, maar goed schijnbaar moet je het blijven aanhalen
waar zie jij ergens staan dat MW3 beter is? Wat iemand speelt moet ie zelf weten, maar elke keer dat gezeik van jullie over MW3 slaat nergens op. Punt is gemaakt, maar 6 weken erna moet het nog een keer gepost worden?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga de game ook kopen hoor![]()
Vind het alleen zo grappig dat jij anderen steeds beschuldigd van MW3 bashen terwijl jij na elke BF3 post moet komen vertellen dat MW3 beter/tof is
Ja ik kan ook net doen alsof ik het niet zie, en niet reageren maar dat had ik net zo goed een abbo kunnen nemen hier, en had ik het gejank ook niet gezienquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat toch elke keer weer jij bent die er op in gaatals je je gewoon stil houd is de lol er meteen af.
Maar toch elke keer weer hebben we dezelfde discussie over wat nu happen is
Happen is hetgeen dat Nick doet, elke keer nadat ik oppevlakkig reageer op zijn nog oppervlakkigere posts.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat toch elke keer weer jij bent die er op in gaatals je je gewoon stil houd is de lol er meteen af.
Maar toch elke keer weer hebben we dezelfde discussie over wat nu happen is
Die eerste is kill is wel grappig, jammer dat het een glitch isquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:07 schreef Rossdale het volgende:
En dáárom is BF3 briljant
Kom op Pietermans, als je dit ziet dan WEET je toch dat we dit samen moeten spelen!Humor ende jolijt man
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Happen is hetgeen dat Nick doet, elke keer nadat ik oppevlakkig reageer op zijn nog oppervlakkigere posts.
Ziehierquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]. Jou neem ik al vrij lang niet meer serieus, zielig hoopje stront
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |