SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LINK VOOR DE HUNT
Snelle refresher: http://ibood.trivix.nl/
Alarm bij uitverkocht/nieuw product: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#allEerst denken, dan typen
Goh, je meent het.quote:Elk stuk van dit Lifedesign servies is ontworpen met eenvoud in het achterhoofd.
Marketingquote:Op donderdag 1 december 2011 22:52 schreef Skippy_ball het volgende:
Wat een slim bedrijf.
Want de externe harde schijf van net is voor een tientje meer gewoon te krijgen....
Fokquote:Op donderdag 1 december 2011 22:54 schreef Rekkie het volgende:
Nog nooit heb ik zo vaak of zo lang op 1 dag op één en dezelfde site "gezeten"
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:54 schreef Melleyn het volgende:
En in de categorie: Spellen waar u nog nooit van heeft gehoord..
quote:Word je weer geslacht met de nieuwe Call of Duty of Battlefield? Probeer het dan eens met deze waanzinnige spellenbundel van 999 games! Oud hollands met de familie of vrienden rond een grote tafel. Deze bundel staat garant voor uren speelplezier voor jong en oud!
ik las anansi en anaziquote:
Serieus? Die was toch 15?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:52 schreef Skippy_ball het volgende:
Wat een slim bedrijf.
Want de externe harde schijf van net is voor een tientje meer gewoon te krijgen....
Als hij niet met een USB aansluiting werkt ben ik er bang voor.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit al de hele avond te hopen dat er een mooie vrieskast voorbij komt, maar iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren
Misschien met bluetoothquote:Op donderdag 1 december 2011 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als hij niet met een USB aansluiting werkt ben ik er bang voor.
Als hij maar compatible is met het huishouden.quote:
en 3Dquote:
Dan had ie zeker een iPod-aansluitingquote:Op donderdag 1 december 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Onze nieuwe decoupeerzaag had ook geen bloetoef of USB, dus ik hou nog een beetje hoop
Misschien kan die ook wel vriezen.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Onze nieuwe decoupeerzaag had ook geen bloetoef of USB, dus ik hou nog een beetje hoop
Ja, uitermate handig tijdens het koken en hardlopenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dan had ie zeker een iPod-aansluiting
Geen grapjes over m'n nieuwe hippe pokerset he?quote:
*jaloers*quote:Op donderdag 1 december 2011 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen grapjes over m'n nieuwe hippe pokerset he?
Me2quote:Op donderdag 1 december 2011 22:57 schreef Skippy_ball het volgende:
Ik dacht even dat het 999 spellen waren
Dat je de namen weet is al erg zat.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:04 schreef WillieW het volgende:
Ik hoop zo meteen toch echt op een diego dvd speler. Dan is mijn collectie compleet.
Inclusief Rescue Packquote:Op donderdag 1 december 2011 23:04 schreef WillieW het volgende:
Ik hoop zo meteen toch echt op een diego dvd speler. Dan is mijn collectie compleet.
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:05 schreef remcoP het volgende:
Ik snap niet wat de nieuwe aanbieding inhoud
Jij wacht op de powerpuff girls?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je de namen weet is al erg zat.
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:05 schreef remcoP het volgende:
Een soort beamer voor je ipodquote:Op donderdag 1 december 2011 23:05 schreef remcoP het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, serieus. Ik ken wel Don Diego, dat is Zorro.
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, serieus. Ik ken wel Don Diego, dat is Zorro.
Fanboy en Chum Chumquote:Op donderdag 1 december 2011 23:06 schreef WillieW het volgende:
[..]
Jij wacht op de powerpuff girls?
Ik wel, als ik in slaap was gevallen met Comedy Central dat om 5 uur overging op Nickelodeon met Dora, maar dan met een hoger volume.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:08 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Sowieso heb ik heel dat Dora-gedoe nooit gezien
Windows Portal Server.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
wtf is een .wps bestand ?
Hoe open ik dat ?
Wifi protected setupquote:Op donderdag 1 december 2011 23:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe open ik dat ?
Met een WPS opener van Doraquote:Op donderdag 1 december 2011 23:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe open ik dat ?
Arme jijquote:Op donderdag 1 december 2011 23:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wel, als ik in slaap was gevallen met Comedy Central dat om 5 uur overging op Nickelodeon met Dora, maar dan met een hoger volume.
titititieititeie Dora!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Dora heeft sowieso al meer dan genoeg volume
Ik verzon maar iets.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm kan dus niet met een Mac hehe
ZOMG EINZ denk het wel danquote:Op donderdag 1 december 2011 23:14 schreef Barbapapamama het volgende:
Is dit de laatste? Er staat niet dat er nog een volgende komt
Hij is ook nog niet helemaal verkochtquote:Op donderdag 1 december 2011 23:14 schreef Barbapapamama het volgende:
Is dit de laatste? Er staat niet dat er nog een volgende komt
Wat? Dora?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:15 schreef lelouch het volgende:
Voor 15 euro meer heb je hem bij de dixons
dat was de A-201quote:Op donderdag 1 december 2011 23:12 schreef RanTheMan het volgende:
net was dezelfde toch 150 euro? was toch ook een 200 serie?
Wat moet je hebben dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef Barbapapamama het volgende:
Ik heb echt bij geen enkel product gehad van '' DAT MOET IK HEBBEN''
Beetje jammer
Box?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef Barbapapamama het volgende:
Beetje jammer
Ik welquote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef Barbapapamama het volgende:
Beetje jammer
die heb ik!quote:
Ik wwel; Jamo speakerset en receiver. 1 persoon hier in huis nietquote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef Barbapapamama het volgende:
Beetje jammer
Vannacht in een refurbished kofferquote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef thethoryd het volgende:
is deze toevallig al langskomen?
http://www.ebay.com/itm/B(...)000036#ht_2755wt_905
Heb je ook een kaal plekje achterop je hoofd?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik wwel; Jamo speakerset en receiver. 1 persoon hier in huis niet
Mag ik hopen van niet, ben waarschijnlijk jonger dan jijquote:Op donderdag 1 december 2011 23:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb je ook een kaal plekje achterop je hoofd?
Vast maar wat heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mag ik hopen van niet, ben waarschijnlijk jonger dan jij
Dan staat dat 91 vast niet voor je leeftijd.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mag ik hopen van niet, ben waarschijnlijk jonger dan jij
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:19 schreef thethoryd het volgende:
Want vond jij het leukste?
Vond ik ook leuk!
en dan de slaapzak.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Eastpak tas zal er zo wel weer aankomen!
Service heb ik nou werkelijk nooit problemen mee gehad. (Lang leve de uitzondering zal het dan zijn)quote:Op donderdag 1 december 2011 23:22 schreef zomer86 het volgende:
Wat een droevige hunt, prijzen zijn niks bijzonders vooral als je weet wat de kwaliteit van de service is.
of de star wars poker kofferquote:
Bambino? Die is gaan slapen.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:23 schreef tralalala het volgende:
Waar is die binnen de bebouwde kom 100km/u rijdende gozer eigenlijk>?
Ik liever een Full 3D massage stoel.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:25 schreef rickyszz het volgende:
Of een Full HD massage stoel [ afbeelding ][ afbeelding ]
te triest voor wordenquote:
150 euro is ook goedkoopquote:Op donderdag 1 december 2011 23:25 schreef tralalala het volgende:
Ik vind ze er een beetje goedkoop uitzien.
Nope, hij zei net hier dat hij ging slapen, want hij was al 40 uur lang wakker.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:25 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Of hij zit om een boom heen inmiddels.
Beter krijg je niet voor die (advies)prijs!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:25 schreef tralalala het volgende:
Ik vind ze er een beetje goedkoop uitzien.
Medisana zeker?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik liever een Full 3D massage stoel.
1st pagga slaanquote:
Voor de adviesprijs wel.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Beter krijg je niet voor die (advies)prijs!
Medisana?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Medisana zeker?
Die hebben we hier thuis
Klopt.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:26 schreef Barbapapamama het volgende:
Zo sneu he, al die mensen die al die dingen nu op MP gaan aanbieden
kaulo paupers
waarom?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:26 schreef Barbapapamama het volgende:
kaulo paupers
omdat je het toch niet verkocht krijgtquote:
krijg er een beetje concertkaartjes-gevoel bijquote:Op donderdag 1 december 2011 23:26 schreef Barbapapamama het volgende:
kaulo paupers
Dat zijn alleen 2 speakersquote:Op donderdag 1 december 2011 23:27 schreef Elusive het volgende:
duur zeg die speakers ??
http://alatest.nl/reviews/boxen/jamo-s-426-hcs-3/po3-97174265,35/
Jawel hoor..... genoeg idioten op MPquote:Op donderdag 1 december 2011 23:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat je het toch niet verkocht krijgt
Omdat het kanquote:Op donderdag 1 december 2011 23:28 schreef drumstickNL het volgende:
Oja waarom zou je die box kopen .. ?
Fout!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:27 schreef Elusive het volgende:
duur zeg die speakers ??
http://alatest.nl/reviews/boxen/jamo-s-426-hcs-3/po3-97174265,35/
over 10 minuutjes zie jij hem weer!quote:
Wat denk je zelf als je de prijs zietquote:
Knap duur, dus denk het wel..quote:Op donderdag 1 december 2011 23:31 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als je de prijs ziet
quote:iBood Internet's Best offer
We zitten alweer in het laatste half uurtje van de iBOOD Hunt. Wat vonden jullie van de Hunt en wat hebben jullie (kunnen) kopen? We zijn erg benieuwd!!
Zal ook wel een Chinese zijn danquote:Op donderdag 1 december 2011 23:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee maar er zit wel een auto bij, waar je hem in kan doen.
Zitten er ook chicks in?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee maar er zit wel een auto bij, waar je hem in kan doen.
dat kloptquote:Op donderdag 1 december 2011 23:33 schreef Piger het volgende:
[..]
Jij had de 2e box. Dat heb je onderhand een paarhonderd x gemeld.
Idd, bedankt maat!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja voor jou wel.... special price.
Weet je ook eens hoe die er uit zien.
Jij hosselt alle chicks ofniet?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja voor jou wel.... special price.
Weet je ook eens hoe die er uit zien.
Ik hossel helemaal niets meer... ik ben godverdomme getrouwd, wat denk je dan nog te hosselenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:34 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Jij hosselt alle chicks ofniet?
rekeningen, belasting en tamponsquote:Op donderdag 1 december 2011 23:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik hossel helemaal niets meer... ik ben godverdomme getrouwd, wat denk je dan nog te hosselen
Gebonden voor het leven.......quote:Op donderdag 1 december 2011 23:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik hossel helemaal niets meer... ik ben godverdomme getrouwd, wat denk je dan nog te hosselen
Rekeningen, belasting heb je geen chick voor nodig.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
rekeningen, belasting en tampons
ben je getrouwd met een man?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Rekeningen, belasting heb je geen chick voor nodig.
Tampons??? Que wat zijn dat?
Denkende dat getrouwd zijn voor het leven is..... het is geen 1944 meerquote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Gebonden voor het leven.......Ik leef met je mee
Als er geen hunt is blijft het idd gewoon staan tot de volgende dag als het uitverkocht isquote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De laatste aanbieding om 0:00 is altijd toch ook wel netjes ?
En blijft toch altijd gewoon staan tot de volgende dag om 0:00 ?
Nee, dus jij denkt dat elke vrouw tampons gebruikt? Kjoet!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ben je getrouwd met een man?
maandverbandquote:Op donderdag 1 december 2011 23:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, dus jij denkt dat elke vrouw tampons gebruikt? Kjoet!
Ga je scheiden dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Denkende dat getrouwd zijn voor het leven is..... het is geen 1944 meer
meh, als je ze nodig hebt.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
ik zit in betaalscherm, is het de moeite?
Ga je gang. Tot zoquote:Op donderdag 1 december 2011 23:38 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Ga je scheiden dan?Ik zal het tegen je vrouw vertellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |