dat kloptquote:Op donderdag 1 december 2011 23:33 schreef Piger het volgende:
[..]
Jij had de 2e box. Dat heb je onderhand een paarhonderd x gemeld.
Idd, bedankt maat!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja voor jou wel.... special price.
Weet je ook eens hoe die er uit zien.
Jij hosselt alle chicks ofniet?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja voor jou wel.... special price.
Weet je ook eens hoe die er uit zien.
Ik hossel helemaal niets meer... ik ben godverdomme getrouwd, wat denk je dan nog te hosselenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:34 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Jij hosselt alle chicks ofniet?
rekeningen, belasting en tamponsquote:Op donderdag 1 december 2011 23:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik hossel helemaal niets meer... ik ben godverdomme getrouwd, wat denk je dan nog te hosselen
Gebonden voor het leven.......quote:Op donderdag 1 december 2011 23:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik hossel helemaal niets meer... ik ben godverdomme getrouwd, wat denk je dan nog te hosselen
Rekeningen, belasting heb je geen chick voor nodig.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
rekeningen, belasting en tampons
ben je getrouwd met een man?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Rekeningen, belasting heb je geen chick voor nodig.
Tampons??? Que wat zijn dat?
Denkende dat getrouwd zijn voor het leven is..... het is geen 1944 meerquote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Gebonden voor het leven.......Ik leef met je mee
Als er geen hunt is blijft het idd gewoon staan tot de volgende dag als het uitverkocht isquote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De laatste aanbieding om 0:00 is altijd toch ook wel netjes ?
En blijft toch altijd gewoon staan tot de volgende dag om 0:00 ?
Nee, dus jij denkt dat elke vrouw tampons gebruikt? Kjoet!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ben je getrouwd met een man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |