Wat denk je zelf als je de prijs zietquote:
Knap duur, dus denk het wel..quote:Op donderdag 1 december 2011 23:31 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als je de prijs ziet
quote:iBood Internet's Best offer
We zitten alweer in het laatste half uurtje van de iBOOD Hunt. Wat vonden jullie van de Hunt en wat hebben jullie (kunnen) kopen? We zijn erg benieuwd!!
Zal ook wel een Chinese zijn danquote:Op donderdag 1 december 2011 23:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee maar er zit wel een auto bij, waar je hem in kan doen.
Zitten er ook chicks in?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee maar er zit wel een auto bij, waar je hem in kan doen.
dat kloptquote:Op donderdag 1 december 2011 23:33 schreef Piger het volgende:
[..]
Jij had de 2e box. Dat heb je onderhand een paarhonderd x gemeld.
Idd, bedankt maat!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja voor jou wel.... special price.
Weet je ook eens hoe die er uit zien.
Jij hosselt alle chicks ofniet?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja voor jou wel.... special price.
Weet je ook eens hoe die er uit zien.
Ik hossel helemaal niets meer... ik ben godverdomme getrouwd, wat denk je dan nog te hosselenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:34 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Jij hosselt alle chicks ofniet?
rekeningen, belasting en tamponsquote:Op donderdag 1 december 2011 23:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik hossel helemaal niets meer... ik ben godverdomme getrouwd, wat denk je dan nog te hosselen
Gebonden voor het leven.......quote:Op donderdag 1 december 2011 23:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik hossel helemaal niets meer... ik ben godverdomme getrouwd, wat denk je dan nog te hosselen
Rekeningen, belasting heb je geen chick voor nodig.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
rekeningen, belasting en tampons
ben je getrouwd met een man?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Rekeningen, belasting heb je geen chick voor nodig.
Tampons??? Que wat zijn dat?
Denkende dat getrouwd zijn voor het leven is..... het is geen 1944 meerquote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Gebonden voor het leven.......Ik leef met je mee
Als er geen hunt is blijft het idd gewoon staan tot de volgende dag als het uitverkocht isquote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De laatste aanbieding om 0:00 is altijd toch ook wel netjes ?
En blijft toch altijd gewoon staan tot de volgende dag om 0:00 ?
Nee, dus jij denkt dat elke vrouw tampons gebruikt? Kjoet!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ben je getrouwd met een man?
maandverbandquote:Op donderdag 1 december 2011 23:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, dus jij denkt dat elke vrouw tampons gebruikt? Kjoet!
Ga je scheiden dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Denkende dat getrouwd zijn voor het leven is..... het is geen 1944 meer
meh, als je ze nodig hebt.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
ik zit in betaalscherm, is het de moeite?
Ga je gang. Tot zoquote:Op donderdag 1 december 2011 23:38 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Ga je scheiden dan?Ik zal het tegen je vrouw vertellen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |