quote:Op donderdag 1 december 2011 23:05 schreef remcoP het volgende:
Ik snap niet wat de nieuwe aanbieding inhoud
Jij wacht op de powerpuff girls?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je de namen weet is al erg zat.
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:05 schreef remcoP het volgende:
Een soort beamer voor je ipodquote:Op donderdag 1 december 2011 23:05 schreef remcoP het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, serieus. Ik ken wel Don Diego, dat is Zorro.
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, serieus. Ik ken wel Don Diego, dat is Zorro.
Fanboy en Chum Chumquote:Op donderdag 1 december 2011 23:06 schreef WillieW het volgende:
[..]
Jij wacht op de powerpuff girls?
Ik wel, als ik in slaap was gevallen met Comedy Central dat om 5 uur overging op Nickelodeon met Dora, maar dan met een hoger volume.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:08 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Sowieso heb ik heel dat Dora-gedoe nooit gezien
Windows Portal Server.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
wtf is een .wps bestand ?
Hoe open ik dat ?
Wifi protected setupquote:Op donderdag 1 december 2011 23:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe open ik dat ?
Met een WPS opener van Doraquote:Op donderdag 1 december 2011 23:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe open ik dat ?
Arme jijquote:Op donderdag 1 december 2011 23:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wel, als ik in slaap was gevallen met Comedy Central dat om 5 uur overging op Nickelodeon met Dora, maar dan met een hoger volume.
titititieititeie Dora!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Dora heeft sowieso al meer dan genoeg volume
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |