SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en LovelyLady.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!. En we zijn altijd dankbaar voor (en op zoek naar) nieuwe jingles!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
![]()
[Radio 49] Meet op 20 januari
![]()
Prayers won't save youquote:Op donderdag 1 december 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet in ieder geval wel heel hard bidden als ze mijn hoofd eraf gaat bijten...
Je zei dat je iemand nodig had om de klus te klaren.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus ik kan niet geil zijn en op mannen uitgekeken zijn?
Trustenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:40 schreef Outpost76 het volgende:
Ja net voor t einde van t topic.
Bed tijd![]()
Als je geil bent en een komkommer kon het oplossen was er geen probleem toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus ik kan niet geil zijn en op mannen uitgekeken zijn?
iemand, maar ze zei niet van welk geslachtquote:Op donderdag 1 december 2011 00:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je zei dat je iemand nodig had om de klus te klaren.
Alleen bij minderjarigen.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dan zal je weinig animo voor sex vinden I'm afraid, hoe lekker je ook bent, dat is wel een zwaar offer
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je geil bent en een komkommer kon het oplossen was er geen probleem toch?
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:42 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb nu trouwens ook de stream gegevens etc, dus ik kan een keertje los gaan! Maar dan heb ik dus wel stream software nodig begrijp ik?
Heeft Virtual DJ die stream functie ingebouwd?
Ik heb het inderdaad nooit over geslacht gehad.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je zei dat je iemand nodig had om de klus te klaren.Ok, geslacht is niet aan de orde gekomen maar goed.
Check edit. Je was snel.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:42 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
iemand, maar ze zei niet van welk geslacht
Yesquote:Op donderdag 1 december 2011 00:42 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb nu trouwens ook de stream gegevens etc, dus ik kan een keertje los gaan! Maar dan heb ik dus wel stream software nodig begrijp ik?
Heeft Virtual DJ die stream functie ingebouwd?
Klopt.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je geil bent en een komkommer kon het oplossen was er geen probleem toch?
owjee, welke fases heb je gehad en wat gaat er nog komenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad nooit over geslacht gehad.
Daarbij was ik ook niet serieus wat betreft die opmerking. Ik ga door een fase.
Dat ik de komende tijd geen relatie meer wil. Maar dat is een keuze, geen fase.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owjee, welke fases heb je gehad en wat gaat er nog komen
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
YesSuper makkelijk te vinden. Als je je encoder aanzet
Daar houdt Samzz ook zo van.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb dus gewoon zoveel honger en ik wil niet ongezond gaan eten. Ik probeer het met gezonde shti te stillen maar nu al 4 mandarijnen op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |