SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en LovelyLady.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!. En we zijn altijd dankbaar voor (en op zoek naar) nieuwe jingles!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
![]()
[Radio 49] Meet op 20 januari
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Klopt.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Altijd wat te doen op fok
Hoezo niet? VH is leuk. Ik ben leuker dan jij.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat maakt het er niet beter op...
Zoals ze zelf al zegt: te jong.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hoezo niet? VH is leuk. Ik ben leuker dan jij.Samen zijn we ook best leuk.. Ik zou het doen.
Steven.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie is die kleine_brenda nou
Deze tweet:quote:
twitter:GersPardoel twitterde op woensdag 30-11-2011 om 20:44:23Stem op de avondploeg sms nu "ring 1" naar 9090 en voorkom een soa!! reageer retweet
Ja die ook verder.quote:
Open er een topic over, daar ben je goed in.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Deze tweet:twitter:GersPardoel twitterde op woensdag 30-11-2011 om 20:44:23Stem op de avondploeg sms nu "ring 1" naar 9090 en voorkom een soa!! reageer retweet
![]()
Ja, zover was ik ook al. Welk album?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Picturedisc van een van mijn lievelingsalbums
Bubba.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja die ook verder.
Loefjeboefje
Bubba
Boefje
Knuffelneger
Excuusneger
Bloc Party - A Weekend In the Cityquote:Op woensdag 30 november 2011 20:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, zover was ik ook al. Welk album?
Ah!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bloc Party - A Weekend In the City
Bubba is van mij. al hebben meerdere die bijnaam. Nouja, eigenlijk 2 mensen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bubba.![]()
Loefje en boefje klinken wel erg schattig. Daar houd ik me wel aan.
Alleen Faye mag dat.quote:
Wanneer zei jij dat ookalweer? Ik was erbij.. Het was op een station.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet weten dat ik hem heb verzonnen.
Hai zonnestraaltjequote:
Zou leuk zijn als heloef de bak in moet. Dan wordt hij een echte Bubba. Dan moet hij wel ineens van de mannenliefde zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Bubba is van mij. al hebben meerdere die bijnaam. Nouja, eigenlijk 2 mensen.
Myraelameet, NET voordat we heloef zagen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wanneer zei jij dat ookalweer? Ik was erbij.. Het was op een station.
Dat heeft ze verteld.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet weten dat ik hem heb verzonnen.
Ik heb alleen Tc en Tcockquote:Op woensdag 30 november 2011 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn bijnamen:
RN
Nijntje
Nijnie
Rockni
Nini
Nijn
Nijnemeissie
Knaagdier
Knijn
En de rest ben ik vergeten.
Ohja, achter het station van Rotterdam.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Myraelameet, NET voordat we heloef zagen.
quote:
Keizerfaye heb je zelf bedachtquote:Op woensdag 30 november 2011 20:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn bijnamen...
zonnestraaltje
beeb
keizerrfaye
fayetjepeteetje
wat nog meer?
Janktinequote:Op woensdag 30 november 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
Ik heb maar liefst 3 bijnamen voor Faye.
SUUPquote:Op woensdag 30 november 2011 20:52 schreef robdriessen het volgende:
Yoyoyo, wigger Robbie D. in yo shizzle, biatches!
Gorgeous had ik ooit.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn bijnamen...
zonnestraaltje
beeb
keizerrfaye
fayetjepeteetje
wat nog meer?
Nope, van klasgenoten gekregen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Keizerfaye heb je zelf bedacht
oohh, remix! Even horenquote:
Homieeee, *fistbump-handshake*quote:
Samzzquote:
Van VH, toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
Faye, ik en heloef hebben van Erik één bijnaam. De 3 musketieners. Die houden we er gewoon in.
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
Faye, ik en heloef hebben van Erik één bijnaam. De 3 musketieners. Die houden we er gewoon in.
Ik claim die bijnaam.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
Formatie wel ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Beste NL hiphopformatie tot op heden
Uitstekend, zo weer de hele nacht werkenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Met jou?
Mijn chocomel gromt.
fijn ditquote:Op woensdag 30 november 2011 20:54 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Niet wat ik gewend ben van KOAN, maar zooo fijn
Ik hou het op scheetje.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn bijnamen:
RN
Nijntje
Nijnie
Rockni
Nini
Nijn
Nijnemeissie
Knaagdier
Knijn
En de rest ben ik vergeten.
Oh, ik ga de hele nacht slapenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uitstekend, zo weer de hele nacht werken
Enne .... teruggrommen![]()
Beetje tia maria of zo door doen, slaap je extra lekkerquote:Op woensdag 30 november 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ga de hele nacht slapen!
Enne... Ik drink 'm gewoon op, dat zal 'm leren.
Heb je meer van dit spulquote:Op woensdag 30 november 2011 20:56 schreef meowingtons het volgende:
[..]
En ook precies het soort dubstep waar ik momenteel naar op zoek ben
Prima, prima. Ik kom er ook nu net pas achterquote:Op woensdag 30 november 2011 20:56 schreef robdriessen het volgende:
Valhallen, dit klinkt een beetje 96kbps, als je wil kan ik je een betere versie sturen. Warren G en Sissel verdienen het
En gecensureerd!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:56 schreef robdriessen het volgende:
Valhallen, dit klinkt een beetje 96kbps, als je wil kan ik je een betere versie sturen. Warren G en Sissel verdienen het
Nee, dit is primaquote:Op woensdag 30 november 2011 20:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje tia maria of zo door doen, slaap je extra lekker
mogen we danquote:Op woensdag 30 november 2011 20:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hierna nog 1. Maar ik hoef hem niet persé te draaien.
En wat zijn je bijnamen in de eckte wereld?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen bijnamen. Tenminste, hier niet.
Jongens, ik zie hier een uitdaging.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
Omdat ie in mijn sig staatquote:
Het is moeilijk te vinden, maar ik ben zoekende... Deze is gewoon te perfect denk ik.quote:
Blondie, Sjonnie, Sanquote:Op woensdag 30 november 2011 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat zijn je bijnamen in de eckte wereld?
OK grquote:Op woensdag 30 november 2011 21:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Loop ik iets uit. Paar minuutjes. Ik geef zometeen wel een GO
Ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat ie in mijn sig staat?
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:00 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Het is moeilijk te vinden, maar ik ben zoekende... Deze is gewoon te perfect denk ik.
Het enige wat in de buurt komt zijn de tracks van Mt Eden, waar ik mee begon.
Ik hoop dan dat je op je foto zelf naast je paard staat, anders ben ik denk ik mijn achternichtje aan het stalken.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blondie, Sjonnie, San.
En Sandrientje, maar zo noemt alleen mijn oom me.
Sierraaaaaquote:
Daar heb je toch echt zelf voor gezorgd.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:01 schreef gewoonfaye het volgende:
In b4: faye aan de dubstep sopsopsop
Ik ben dat naast mijn paard jaquote:Op woensdag 30 november 2011 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat je op je foto zelf naast je paard staat, anders ben ik denk ik mijn achternichtje aan het stalken.
Ze geeft me wapens mang.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar heb je toch echt zelf voor gezorgd.
incest!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat je op je foto zelf naast je paard staat, anders ben ik denk ik mijn achternichtje aan het stalken.
Ze deelt ze gratis uit, teveel om op te noemen.quote:
Blondie.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
Da's m'n DJ naam en in het echte leven m'n bijnaamquote:
Ik, want net Ekstra Weekend op de radio in de auto.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
Wie heeft er nog meer het vrijdagavondgevoel?
Ik heeel ergquote:Op woensdag 30 november 2011 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit nu naar VI te kijken, ik ben van slag.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
Dat weet ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan mis je de games quiz
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit nu naar VI te kijken, ik ben van slag.
Watquote:Op woensdag 30 november 2011 21:08 schreef robdriessen het volgende:
Hey ik durf tenminste een gok te wagen
En dit is uit een Super Mario
Ik heb nog een Pokemon blue liggen, met Mew.quote:
ROBDRIESSENquote:Op woensdag 30 november 2011 21:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik, want net Ekstra Weekend op de radio in de auto.
Dit is mijn kerk. Dit is waar ik mijn pijntjes heel.quote:
Daar zorg ik voorquote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef robdriessen het volgende:
ValHallen, kom jij ook wel eens buiten?
GOD IS EEN DJquote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dit is mijn kerk. Dit is waar ik mijn pijntjes heel.
yepquote:Op woensdag 30 november 2011 21:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
We moeten games raden?
Ben je naar hem geweest paar dagen terug in Haarlem?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dit is mijn kerk. Dit is waar ik mijn pijntjes heel.
quote:A friend is someone who is there in a time of need. A best friend is someone who is there to feed a borderline unconscious chick booze while you fingerblast her in the front row of the DMAs
DIE GA IK ONTHOUDENquote:Op woensdag 30 november 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En Sandrientje, maar zo noemt alleen mijn oom me.
Dit is ook echt allemaal shit die ik niet ken.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:19 schreef robdriessen het volgende:
Ik zit op het Tetris muziekje te wachten, maar dat komt maar niet
Hoi meltingquote:
En dat voordat het nummer klaar wasquote:
We kunnen met de huidige constructie serieus nummers draaien vanaf youtube en winampquote:Op woensdag 30 november 2011 21:21 schreef robdriessen het volgende:
Hebben jullie de Doctor P. Dubstep versie ook?
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:21 schreef robdriessen het volgende:
Hebben jullie de Doctor P. Dubstep versie ook?
Die blijft tof.quote:
dat waren dagen hequote:Op woensdag 30 november 2011 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit ja, en die was dus net weer on airIk sopte hard man.
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Meisje (14) doet 100 mannen in 1 maand
Ik zou bij der langs gaan, leuk meisje wel. Doet niet zo moeilijk ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Meisje (14) doet 100 mannen in 1 maand
Friezenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Friezen overwegen acties op première New Kids Nitro ben benieuwdNew kids
Mensen buiten Frieslandquote:
quote:
Steek jezelf af, niemand die daar rouwig om isquote:Op woensdag 30 november 2011 21:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mensen buiten Friesland
Brenda al gehosseld?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mensen buiten Friesland
Neequote:
Doe eens en als je dan bij haar bent haar account verwijderen.quote:
Hoezoquote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe eens en als je dan bij haar bent haar account verwijderen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe eens en als je dan bij haar bent haar account verwijderen.
Ten eerste: Dan ben jij gelukkig en heb je vriendinquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ten eerste: Dan ben jij gelukkig en heb je vriendin![]()
Ten tweede: Jij maakt ons dan weer enorm gelukkig.
Ik maak geen grapjes, hosselen jij.quote:
Waar is ze nu ?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maak geen grapjes, hosselen jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |